Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (32)Автореферати дисертацій (127)Книжкові видання та компакт-диски (433)
Пошуковий запит: (<.>K=ГІГІЄНІЧНА$<.>+<.>K=ГІМНАСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 537
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ладанівський Р. І. 
Гігієнічна експертиза харчових продуктів / Р. І. Ладанівський, У. Б. Лотоцька, І. Л. Тутік. - Л., 2000. - 100 c. - Бібліогр.: с. 73-74. - укp.

Розглянуто питання якості та безпеки харчових продуктів, а також різноманітні фактори, які формують дані показники. Викладено порядок організації та принципи проведення гігієнічної експертизи продовольчої сировини і продуктів харчування. Висвітлено проблеми генетичної інженерії та безпеки харчової продукції, а також питання відповідальності за порушення санітарного законодавства та інших нормативно-правових актів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р123.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лящук Р. П. 
Гімнастика : Навч.посібн. Ч. 1 / Р. П. Лящук, А. В. Огнистий; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 164 c. - Библиогр.: 33 назв. - укp.

Досліджено історію розвитку гімнастики в античний період, епоху середньовіччя, а також у XVIII ст. та в першій половині XIX ст. Значну увагу приділено страхуванню та наданню фізичної допомоги під час навчання гімнастичних вправ і основам гімнастичної термінології. Висвітлено особливості методики занять гімнастикою дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Омел'янчик О. О. 
Оцінка олімпіадних спортивно-гімнастичних композицій на колоді / О. О. Омел'янчик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 38-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано виступи найкращих гімнасток Світу на Олімпійських Іграх 2000 р. На підставі нової кількісної оцінки гімнастичних вправ на колоді проведено рейтинг композицій, представлених спортсменками різних країн. Наведено методичні рекомендації щодо композиційної послідовності елементів з урахуванням складності включених у вправу елементів і художнього стилю виконання композиції в цілому.


Ключ. слова: гімнастика, композиція, спортсмен вищої кваліфікації, Олімпійські ігри, показники, колода
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.85 + Ч516.4(0)90

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зотов А. В. 
Атлетична гімнастика : Навч. посіб. / А. В. Зотов, В. І. Терещенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 162 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Викладено основні принципи навчання студентів з атлетичної гімнастики, розглянуто сучасні підходи з організації та методики фізичного виховання і практики спорту. Описано техніку виконання вправ, основні положення та вимоги щодо фізичної та психологічної підготовки з атлетичної гімнастики.

Изложены основные принципы обучения студентов по атлетической гимнастике, рассмотрены современные подходы в организации и методике физического воспитания и практике спорта. Описаны техника выполнения упражнений, основные положения и требования к физической и психологической подготовке по атлетической гимнастике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.911 я7-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гапон В. О. 
Гігієнічна діагностика впливу і оцінка ризику здоров'ю хімічних факторів навколишнього середовища: спільне та різне / В. О. Гапон // Мед. перспективи. - 2004. - 9, № 1. - С. 104-109. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Проведен анализ научных публикаций отечественных и зарубежных авторов, касающихся методов и способов гигиенической диагностики и оценки риска для здоровья людей, обусловленного химическими факторами окружающей среды. Определены общность и различия методологии гигиенической диагностики и оценки данного риска. Сделан вывод о ведущей роли гигиенической диагностики в развитии теории интеграции гигиены и клинической медицины при определении риска совместного воздействия химических факторов производственной и окружающей среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рєпневська М. С. 
Дефекти постави у студентів та методика її фізичної реабілітації / М. С. Рєпневська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 78-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено методику фізичної реабілітації студентів у разі дефектів постави, яка дозволить досягнути більшої ефективності навчального процесу з фізичного виховання.

Разработана методика физической реабилитации студентов при дефектах осанки, позволяющая достичь наибольшей эффективности учебного процесса по физическому воспитанию.

The developed technique of physical rehabilitation of students at defects of bearing will allow to achieve the greatest efficiency of educational process on physical training.


Ключ. слова: фізичне виховання, фізична реабілітація, постава, гімнастика, вправи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.1 + Р458.250.50-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сидорова В. В. 
Деякі аспекти інтеграції спорту і мистецтва (на прикладі спортивної гімнастики) / В. В. Сидорова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 235-238. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано використання програми базових композицій вільних вправ і методики їх реалізації в процесі підготовки гімнасток, що дозволить істотно поліпшити їх рухово-естетичний розвиток. У свою чергу це є одним з можливих аспектів інтеграції гімнастики і мистецтва.

Проанализировано использование программы базовых композиций вольных упражнений и методики их реализации в процессе подготовки гимнасток, что позволит существенно улучшить их двигательно-эстетическое развитие. В свою очередь это является одним из возможных аспектов интеграции гимнастики и искусства.

The use of the program of base compositions of free exercises and method of their realization in the process of preparation of gymnasts will allow substantially to improve their motive-aesthetic development. In same queue it is one of possible aspectsof integration of gymnastics and art.


Ключ. слова: спорт, мистецтво, інтеграція, гімнастика, вольні вправи, виразність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.61в2:Щ

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпюк І. Ю. 
Дихальна гімнастика у програмі фізичного виховання студентів спеціального медичного відділення / І. Ю. Карпюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 11. - С. 33-40. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність включення розділу (модуля) "Дихальна гімнастика" у програму фізичного виховання студентів спеціального медичного відділення.

Обосновано целесообразность включения раздела (модуля) "Дыхательная гимнастика" в программу физического воспитания студентов специального медицинского отделения.

The article deals with expediency of including a part (a module) "Gymnastics of respiration" to the students' physical education program at the special medical section.


Ключ. слова: студенти, дихальна гімнастика, програма, спеціальне медичне відділення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.914р

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чудна Р.  
Класифікація дихальних вправ у фізкультурно-оздоровчих заняттях [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 91-93. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Розроблено класифікацію дихальних вправ, засновану на істотній ознаці - результаті функціональної дихальної системи, що дозволяє прогнозувати результат застосування різних дихальних гімнастик.

Разработана классификация дыхательных упражнений, основанная на существенном признаке - результате функциональной дыхательной системы, которая позволяет прогнозировать результат применения различных дыхательных гимнастик.

The classification of respiratory exercise is made up. It is based on functional respiratory system results indication, which allows to predict different respiratory physical training results.


Ключ. слова: дихальні вправи, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.914

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Левків В.  
Коригуюча гімнастика у системі фізичного виховання дітей 10 - 11 років [Електронний ресурс] / В. Левків // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 86-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Спостережено, що 85 % дітей віком 10 років мають порушення постави, серед них 20 % - захворювання хребта. Дітям з нормальною поставою вправи гімнастики, що коригує, досить проводити на уроках фізичної культури й на фізкультхвилинках. Пацієнтам з порушеннями постави необхідно часто проводити коригування постави й збільшити руховий режим за рахунок занять фізичними вправами й спортом, найкраще - занять гімнастикою, що коригує. Дітям з захворюваннями хребта дані заняття потрібно відвідувати в обов'язковому порядку разом з курсом масажу.

Отмечено, что 85 % детей в возрасте 10 лет имеют нарушения осанки, среди них 20 % - заболевания позвоночника. Детям с нормальной осанкой упражнения корригирующей гимнастики достаточно проводить на уроках физической культуры и на физкультминутках. Пациентам с нарушениями осанки необходимо часто проводить коррекцию осанки и увеличить двигательный режим за счет занятий физическими упражнениями и спортом, лучше всего данные занятий корригирующей гимнастикой. Детям с заболеваниями позвоночника занятия нужно посещать в обязательном порядке вместе с курсом массажа.

85 % of children aged 10 have posture defects, 20 % of them suffer from spine diseases. Children with normal posture should perform remedial gymnastics exercises at physical culture lessons, whereas those with posture defects should be subjected to posture correction. Besides they should increase the volume of motor activity at the expense of physical exercise and sports sessions. The most preferable are remedial gymnastics sessions. Remedial gymnastics sessions are obligatory for children with spinediseases along with massage.


Ключ. слова: коригуюча гімнастика, хребет, захворювання
Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гутцайт О.  
Методика розвитку гнучкості у дівчат, які займаються художньою гімнастикою: проблеми, сучасний досвід [Електронний ресурс] / О. Гутцайт // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2004/

Викладено проблеми підвищення й контролю рівня розвитку гнучкості спортсменок, що займаються художньою гімнастикою на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей.

Изложены проблемы повышения и контроля уровня развития гибкости спортсменок, занимающихся художественной гимнастикой на этапе максимальной реализации индивидуальных возможностей.

Prerequisites for studying the issue of enhancement and control of development of flexibility level in gymnasts at the stage of maximum realization of individual capacities are presented.


Ключ. слова: методика, розвиток, гнучкість, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.62.151.1

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Алексеев Н. А. 
Методические подходы к комплексной системе построения занятий по физической культуре / Н. А. Алексеев, Д. Е. Егоров, Н. Б. Кутергин // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2005. - № 1. - С. 68-73. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто методичні підходи й результати впровадження в навчальний процес комплексної методики проведення занять з фізичної культури, що включає в себе загальноприйняті розділи предмета фізичної культури (легка атлетика, спортивні ігри, гімнастика) і розділи спортивних єдиноборств.

Рассмотрены методические подходы и результаты внедрения в учебный процесс комплексной методики проведения занятий по физической культуре, включающей в себя общепринятые разделы предмета физической культуры (легкая атлетика, спортивные игры гимнастика) и разделы спортивных единоборств.

The article is devoted to systematic approaches and results of application in educational process of complex methods of teaching in physical training, which includes such common parts of the subject as field and track athletics, sport games, gymnastics and martial arts as well.


Ключ. слова: комплексная методика построения занятий, эффективность, функциональная подготовленность, функциональная подготовленность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гнітецька Т.  
Обгрунтування змісту фізкультурно-оздоровчих занять учнів гімназії [Електронний ресурс] / Т. Гнітецька, Т. Овчаренко, В. Яловик // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 110-112. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Установлено, що інтенсифікація й збільшення обсягу навчальної діяльності учнів гімназій впливають на зниження їх рухової активності й погіршення комплексу показників серцево-судинної системи в стані спокою. Визначено заходи фізичного виховання для корекції фізичного здоров'я учнів. Показано, що застосування спеціальних вправ дихальної й ритмічної гімнастики в комплексі із традиційними засобами фізичної культури за триразової тижневої системи занять позитивно впливає на функціональний стан і підвищує рівень соматичного здоров'я учнів гімназій.

Установлено, что интенсификация и увеличение объема учебной деятельности учеников гимназий влияют на снижение их двигательной активности и ухудшение комплекса показателей сердечно-сосудистой системы в состоянии покоя. Определены меры физического воспитания для коррекции физического здоровья учеников. Показано, что применение специальных упражнений дыхательной и ритмической гимнастики в комплексе с традиционными средствами физической культуры при трехурочной недельной системе занятий положительно влияет на функциональное состояние и повышает уровень соматического здоровья учеников гимназий.

In his been established that infensification and increase of volume of educational activity decrease the level of pupils' motor activity and deteriorate the indices of cardiovascular system in rest. Means of physical education timed at correction of the pupils physical health have been determined. It has been demonstrated that usage of special breathing exercises and rhythmic gymnastics in conbination with traditional means of physical culture at 3 lessons per wekk has a positive effect on functionalstate and increses the level of somatic health of the pupils of gymnasia.


Ключ. слова: заняття, гімназія, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чорноштан А.  
Організація і викладання курсу гімнастики у вищих педагогічних навчальних закладах на модульній основі [Електронний ресурс] / А. Чорноштан // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2000. - № 2-3. - С. 100-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2000/

Розглянуто проблему розробки й впровадження нових освітніх технологій у контексті інноваційних процесів, зокрема, у системі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Аналіз теорії й практики конструювання педагогічного процесу на модульній основі дозволив розробити один з основних курсів у системі професійної підготовки студентів - "Гімнастика й методика викладання", що пройшов апробацію протягом трьох років. Одержані результати засвідчують оптимальність і перспективність пропонованої технології.

Рассмотрена проблема разработки и внедрения новых образовательных технологий в контексте инновационных процессов, в частности, в системе профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры. Анализ теории и практики конструирования педагогического процесса на модульной основе позволил разработать один из основных курсов в системе профессиональной подготовки студентов - "Гимнастика и методика преподавания", который прошел апробацию в течение трех лет. Полученные результаты убеждают в оптимальности и перспективности предлагаемой технологии.

In this article the author examines the problem of elaboration and introduction of new educational technologies in the context of innovational processes, especially in the system of professional training the teachers of physical culture. The author has devised one of the basic course in the system of professional students training. It is called "Gymnastics and methods of teaching". He analyzes the theory and practice of construction the pedagogical process on the model base. Obtained results show perspectiveness of suggested technology.


Ключ. слова: Організація, викладання, гімнастика, модульна основа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516р30

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ротерс Т.  
Ритм - домінуючий компонент взаємодії фізичного та естетичного виховання в процесі музично-ритмічних занять [Електронний ресурс] / Т. Ротерс // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 146-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Розглянуто вплив ритму на різні сторони життєдіяльності людини. Обговорено значення ритму для життєдіяльності людини. Досліджено теорію ритму з психологічних, фізіологічних і педагогічних позицій. Доведено, що ритм виступає домінувальним компонентом взаємозв'язку фізичного й естетичного виховання, а почуття ритму - духовною й фізичною сутністю людини. Почуття ритму розвивається в спеціалізованому процесі. Найбільш ефективна форма ритмічного розвитку - різні види музично-ритмічних занять (ритміка, ритмічна гімнастика, аеробіка). Для проведення таких занять необхідно готувати фахівця з фізичного виховання як на факультетах фізичного виховання, так і в системі післядипломної підготовки.

Рассмотрено влияние ритма на разные стороны жизнедеятельности человека. Актуализируется значение ритма для жизнедеятельности человека. Исследована теория ритма с психологических, физиологических и педагогических позиций. Доказано, что ритм выступает доминирующим компонентом взаимосвязи физического и эстетического воспитания, а чувство ритма - духовной и физической сущностью человека. Чувство ритма развивается в специализированном процессе. Наиболее эффективная форма ритмического развития - различные виды музыкально-ритмических занятий (ритмика, ритмическая гимнастика, аэробика). Для проведения таких занятий необходимо готовить специалиста по физическому воспитанию как на факультетах физического воспитания, так и в системе последипломной подготовки.

Influence of rhythm upon various aspects of human vital activity is considered, its significance is accentuated. Theory of rhythm is studied from psychological, physiological and pedagogical aspects. It is proved that the rhythm is the dominant component of relationship between aeshetic and physical education, whereas the sense of rhythm constitutes spiritual and physical essence of human. Sense of rhythm is developed during specialized process. The most officient type of musical-and-rhythmic sessions (rhythmics, aerobics). Such sessions could be conducted by spesialists in physical education prepared both at physical education faculties and within the system of post-diploma preparation.


Ключ. слова: ритм, взаємодія, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52.14 + Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Латишев Є. Є. 
Соціально-гігієнічна оцінка кадрового потенціалу галузі в спектрі розвитку інституту сімейної медицини / Є. Є. Латишев // Пробл. мед. науки та освіти. - 2005. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: с.11. - укp.

Висвітлено результати соціально-гігієнічного аналізу семантичних та кваліметричних характеристик кадрових ресурсів вітчизняної галузі охорони здоров'я та їх різноманітні поєднання у ході розвитку сімейної медицини в Україні. Обгрунтовано необхідність державного регулювання та запровадження принципів управління розвитком кадрових ресурсів, що базуються на міжсекторальному співробітництві з конвергенцією в рівні і структури ресурсів системи охорони здоров'я.

Освещены результаты социально-гигиенического анализа семантических и квалиметрических характеристик кадровых ресурсов отечественной отрасли здравоохранения и их разнообразные сочетания в ходе развития семейной медицины в Укарине. Обоснованы необходимость государственного регулирования и внедрение принципов управления развитием кадровых ресурсов, которые базируются на межсекторальном сотрудничестве с конвергенцией на уровне и структуре ресурсов системы здравоохранения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р35р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нестерова Т.  
Чинники, що впливають на тривалість збереження досягнень спортсменками високої кваліфікації в художній гімнастиці [Електронний ресурс] / Т. Нестерова, М. Дудко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2-3. - С. 29-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Вивчення особливостей етапу збереження досягнень з урахуванням тенденції, що відбуваються в системі багаторічної підготовки, є актуальним. Досліджено чинники, що впливають на тривалість збереження досягнень в художній гімнастиці.

Изучение особенностей этапа сохранения достижений с учетом тенденции, происходящих в системе многолетней подготовки, является актуальным. Исследованы факторы, влияющие на продолжительность сохранения достижений в художественной гимнастике.

The study of the features of the stage of achievement maintenance, in view of the occurring tendency in the system of longterm preparation, is considered to be actual. In the article the priority directions of the improvement of the system of long-term gymnasts preparation at the stage of achievement maintenance in the rhythmic gymnastics are investigated.


Ключ. слова: досягнення, чинник, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.62.15

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Колоденко В. О. 
Гігієнічна оцінка біогеохімічних аномалій в районах морського водокористування населення : Посіб. з орг., проведення та аналізу матеріалів екол. дослідж. районів мор. водокористування / В. О. Колоденко, М. М. Надворний, Л. Г. Засипка, К. І. Жилінська, М. С. Брагар. - О. : ОКФА, 2001. - 154 c. - Бібліогр.: 99 назв. - укp.

Висвітлено сучасні погляди на характер антропогенного впливу в морських акваторіях з обмеженим водообміном. Наведено гігієнічну характеристику найбільш розповсюджених джерел антропогенного забруднення морських узбереж. Досліджено особливості розповсюдження антропогенних забруднень у морських акваторіях з обмеженим водообміном. Проведено гігієнічну оцінку умов формування біогеохімічних аномалій у районах розвитку об'єктів морського транспорту. Проаналізовано роль забруднених донних відкладень у формуванні якості морської води. Здійснено токсикологічні дослідження забруднення донних відкладень. Розглянуто методи лабораторного дослідження вмісту антропогенних забруднень у донних відкладеннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.546.22я73-5

Шифр НБУВ: ВА611711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ніколаєв Ю. М. 
Гімнастика: теорія та методика викладання : Навч. посіб. / Ю. М. Ніколаєв. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2001. - 72 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку гімнастики в Україні. Викладено основи техніки гімнастичних вправ. Розглянуто види гімнастики в системі фізичного виховання, зокрема, основну гігієнічну, спортивну, спортивно-допоміжну, наведено її характерні особливості. Запропоновано методи проведення занять із гімнастики у школі. Розглянуто особливості організації та проведення змагань із гімнастики, а також суддівства з художньої гімнастики та акробатики.

Освещена история развития гимнастики на Украине. Изложены основы техники гимнастических упражнений. Рассмотрены виды гимнастики в системе физического воспитания, в частности, основная гигиеническая, спортивная, спортивно-вспомогательная, приведены ее характерные особенности. Рассмотрены методы проведения занятий по гимнастике в школе. Проанализированы особенности организации и проведения соревнований по гимнастике, а также судейства по художественной гимнастике и акробатике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516я73-18

Шифр НБУВ: ВА625475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Попова В. Л. 
Естетичний аспект викладання гімнастики та рухливих ігор на педагогічних курсах України кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. Л. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 9. - С. 3-11. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Викладено сучасні погляди на значення фізичної культури у вихованні особистості. Розглянуто основні засоби фізичного розвитку дитини молодшого шкільного віку (гімнастику, рухливі ігри) та визначено їх естетичне значення. Досліджено становлення поглядів на підготовку вчителів до здійснення фізичного виховання учнів у початковій школі в історичному аспекті.

Изложены современные взгляды на значение физической культуры в воспитании личности. Рассмотрены основные средства физического развития ребенка младшего школьного возраста (гимнастика, подвижные игры) и определено их эстетическое значение. Изучены исторические корни становления взглядов на подготовку учителей к осуществлению физического воспитания в начальной школе.

The article covers the modern approaches to the significance of the physical training in education of the child's esthetic component part. The main means of the physical education of a child of preschool age (gymnastics, active games) are substantiated and their esthetic importance is denoted. The historical aspect of the view formation on teacher training to introduce the physical education to the pupils in primary schools is denoted.


Ключ. слова: фізична культура, фізичне виховання, підготовка вчителів, гімнастика, фізичні вправи, рухливі ігри
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського