Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (113)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>K=GAINED<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Голомша М.  
Інтерпретація Шевченкіани львівськими графіками другої половини ХХ століття / М. Голомша // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 9. - С. 9-16. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему образної інтерпретації творчості Т.Шевченка, розглянуто роботи деяких львівських графіків, які прилучились до Шевченкіани. Зроблено спробу дослідити Шевченкіану у львівській графіці, шляхи її розвитку, поєднання традицій та інновацій.

Рассмотрена проблема образной интерпретации творчества Т. Шевченко в кратком анализе некоторых работ львовских графиков рассказано о развитии этой темы, её традициях и новшествах.

Shevchenkiana gained new features in process of her development: widening of ploted and expressed spectra, aspire of authors to enrichment artistic means for embodiment of grandeur poetical word. Pointed feeling of heroic and lyric dyeing, peculiar connection of inspiration and lyrics, loyalty of traditions, innovation in her interpretation.


Ключ. слова: Т. Шевченко, Шевченкіана, інтерпретація, графіка, ліногравюра, літографія
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ153(4УКР-2ЛВО)63-321.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Півненко А. С. 
Дизайнерська, композиційно-художня направленість у мистецтві Слобожанщини / А. С. Півненко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що в другій половині ХХ ст. у мистецтві Слобожанщини виокремилась потужна дизайнерська гілка з різноманітними жанровими розгалуженнями. Однією з провідних її складових був дизайн текстилю, зокрема батік, який в 1970 - 1980-ті рр., внаслідок запровадження його в архітектуру, набув статусу монументально-декоративного мистецтва. Репрезентовано діяльність одного з яскравих майстрів батіку, художника-проектувальника інтер'єру - А.Безпалого.

Отмечено, что во второй половине ХХ ст. в искусстве Слобожанщины выделилась активная дизайнерская ветвь с разнообразными жанровыми разветвлениями. Одной из ведущих ее составных был дизайн текстиля, в частности батик, который в 1970 - 80-е гг., в результате включения его в архитектуру, приобрел статус монументально-декоративного искусства. Репрезентирована деятельность одного из ярких мастеров батика, соединившего в себе также и талант художника-проектанта интерьеров, А.Беспалого.

In second half ХХ centuries in art Slobodskaia Ukraine the awake design branch with various genre branchings was secured. One of leading her constituent is the design of textiles, in particular batik, that in 70-80 the years, as a result of incorporation it in the architecture, were gained by the status of monumental -decorative art. One of his bright wizards which have connected in also talent of the artist - planner of interiors was A.Bespaliy.


Ключ. слова: дизайн текстилю, батік, монументально-декоративне мистецтво, художник, А.Безпалий
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.8(4Укр)63 + М305.048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Черненко І. М. 
Структурні властивості плівок оксидів олова і цинку / І. М. Черненко, К. В. Часовський, Ю. С. Тарасенко // Фізика і хімія твердого тіла. - 2003. - 4, № 3. - С. 466-469. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Ключ. слова: мішень, магнетрон, розпилення, тигель, текстура
Індекс рубрикатора НБУВ: К663.033-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Перець О. О. 
Гуманізація сучасного предметно-просторового середовища українських регіонів художніми знаками традиційної естетики [Електронний ресурс] / О. О. Перець // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 43-56. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Для розвитку етнокультурної єдності української держави актуальним є відтворення історично складеної архітектурно-художньої виразності предметно-просторового середовища регіонів. Ефективним засобом вирішення проблеми введення у середовище міст творів монументально-декоративного мистецтва та об'єктів дизайну, які втілюють традиційні культурні сутності мовою сучасного мистецтва. На основі аналізу творів, виконаних учасниками симпозіумів-практикумів з монументальної кераміки в Опішному у період з 1997 р. до 2001 р. та власного творчого досвіду, запропоновано методику створення художніх знаків традиційної естетики.

Для развития этнокультурного единства украинского государства особую актуальность приобретает проблема возрождения исторически сформированной архитектурно-художественной выразительности предметно-пространственной среды регионов. Эффективное средство для решения проблемы автор видит во включении в среду городов произведений монументально-декоративного искусства и объектов дизайна, которые воплощают традиционные культурные сущности на языке современного искусства. На основе анализа работ, исполненных участниками симпозиумов-практикумов по монументальной керамике в Опешном за период с 1997 г. по 2001 г. и собственного творческого опыта, предложена методика исполнения художественных знаков традиционной эстетики.

It is rather actual nowadays to revive the architectural and artistic expressiveness of subject-space environment of regions that has been formed historically for developing the ethnic and cultural unity of the Ukrainian state. The author considers works regarding monumental art and objects of environmental design to be involved into urban space as effective tools for problem solving. These constituents embody the traditional essence of the local culture by means of the modern art. The techniques concerning the performance of artistic symbols of traditional aesthetics have been recommended on the basis of the author's personal creative experience gained as a result of participation in the work of symposia-practicum on monumental ceramics held in Opishnya within the period from 1997 till 2001.


Ключ. слова: предметно-просторове середовище, середовищний дизайн, середовищна естетика, естетичний образ регіону, твір сучасного мистецтва, традиційна архітектурно-художня композиція, традиційна естетика
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.053(4УКР) + Щ133(4УКР)6 + Ю812.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карпенко І. В. 
Розширення Землі: без протиріччя з постійністю прискорення сили тяжіння (про теоретичні засади тектоніки літосферних плит) / І. В. Карпенко // Зб. наук. пр. Укр. держ. геологорозв. ін-ту. - 2005. - № 3. - С. 109-120. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д391.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71494 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Пінський О. О. 
Самостійна робота учнів у процесі викладання біології в умовах СМКШ у 70 - 80 роки ХХ століття / О. О. Пінський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 106-109. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі аналізу досвіду діяльності педагогічних колективів сільських малокомплектних шкіл, архівних матеріалів розкрито деякі питання організації самостійної роботи учнів у процесі викладання дисциплін природничого циклу за умов роботи малокомплектних шкіл Слобожанщини у 1970 - 1980-х рр. Висвітлено окремі провідні форми та методи самостійної роботи учнів сільських малокомплектних шкіл, перспективні напрямки використання набутого досвіду за сучасних умов.

На основе анализа опыта деятельности педагогических коллективов сельских малокомплектных школ, архивных материалов раскрыты некоторые вопросы организации самостоятельной работы учащихся в процессе преподавания дисциплин естественного цикла в условиях работы малокомплектных школ Слобожанщины в 1970 - 1980-х гг. Освещены некоторые ведущие формы и методы самостоятельной работы учащихся сельских малокомплектных школ, перспективные направления использования полученного опыта в современных условиях.

Some problems of organizing pupils' individual work when teaching natural sciences at rural schools with small quantity of studying classes on Slobozhanshchina in the 70s - 80s of XX century on the basis of analyzing pedagogical collectives' experience and archive materials. In the article are shown the leading forms and methods of individual work in such kind of schools and perspective ways of using the gained experience under the modern conditions.


Ключ. слова: сільська малокомплектна школа, самостійна робота учнів, природничо-наукова освіта
Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Яковенко В. А. 
Математическое моделирование СВЧ-обезвоживания нефти и нефтепродуктов / В. А. Яковенко // Техника и приборы СВЧ. - 2008. - № 2. - С. 30-33. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Наведено модель процесу теплообміну водонафтової емульсії в каналах різного поперечного перерізу під дією НВЧ-енергії, яка побудована з урахуванням фізичних характеристик в'язкопластичного матеріалу. Розроблено метод розв'язання задач нестаціонарного конвективного теплообміну, що базується на скінченних інтегральних перетвореннях. Показано, що запропонована математична модель може бути застосована для дослідження теплообміну в каналах, переріз яких має правильну геометричну форму, а також для моделювання режиму з рівномірним нагріванням обсягу матеріалу на певній глибині за рахунок вибору швидкості його руху й потужності джерела НВЧ-енергії.

Приведена модель процесса теплообмена водонефтяной эмульсии в каналах разного поперечного сечения под действием СВЧ-энергии, построенная с учетом физических характеристик вязкопластичного материала. Разработан метод решения задачи нестационарного конвективного теплообмена, основанный на конечных интегральных преобразованиях. Показано, что предложенная математическая модель может быть применена для исследования теплообмена в каналах, сечения которых имеют правильную геометрическую форму, а также для моделирования режима с равномерным нагреванием объема материала на определенной глубине за счет выбора скорости его движения и мощности источника СВЧ-энергии.

The model of process of heat exchange of a water-oil emulsion in channels of different traversal section under activity of ultrahigh-frequency energy is given. Considering physical performances of an emulsion in operation the mathematical model on the basis of a viscous and plastic material is constructed. The method of the solution of a problem of nonsteady convective heat exchange which is grounded on corresponding terminating integrated transformations is developed. Numerical embodying of the gained solutions of a problem is given and the comparative analysis with known effects is lead. It is shown, that the explored physical and mathematical model can be applied to cases of heat exchange in channels which section differs from viewed.


Ключ. слова: математическая модель, процесс теплообмена, водонефтяная эмульсия, СВЧ-обезвоживание.
Індекс рубрикатора НБУВ: З312.4 + И412,4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Migala M.  
History of the health care climate in glucholazy / M. Migala // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 3. - С. 150-153. - Библиогр.: 8 назв. - англ.

Висвітлено історію кліматичної охорони здоров'я в Глючолазі в області Сілезії починається з Ополе в XVII ст., коли єзуїти визнали цю територію й виявили корисні властивості природи. Зазначено, що в XX ст. місту надали статус курортного. Найважливішим лікувальним об'єктом був Центр туберкульозу у Верхній Сілезії, що починає свою історію з 1926 р.

Освещена история климатического здравоохранения в Глючолази в области Силезии, начиная с Ополе в XVII ст., когда иезуиты признали эту территорию и обнаружили заживающие свойства природы. Указано, что в XX ст. городу придали статус курортного. Самый важным лечебным объектом был Центр Туберкулеза Области в Верхней Силезии, который начинает свою историю с 1926 г.

В результате, много лет город занимает ведущие позиции на медицинском рынке услуг и стал известным климатическим курортом.


Ключ. слова: history of progress, health care climate, Glucholazy
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354г

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Уваренко А. Р. 
Об итогах функционирования системы обязательного медицинского страхования в Российской Федерации и перспективах его становления в Украине / А. Р. Уваренко, О. В. Балицкая // Лікар. справа. - 2003. - № 2. - С. 3-8. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Submitted in the paper are data obtained as a result of analyzing and pooling information now available about positive and negative sequels of introduction in the Russian Federation of a compulsory medical insurance. Emphasis is placed on the revelance of, and need for, taking account of practical experience gained by the Russian Federation in deciding on the question about time and expediency of the start of a similar reform in Ukraine and on the importance of use of innovational approaches and technology at the stage of its planning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Рос)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

King A. E. 
The spinal cord IBin vitroD: what can it tell us about nociception? = Спинний мозок Iin vitroD: яку інформацію він може нам надати щодо ноцицепції? / A. E. King // Нейрофизиология. - 2006. - 38, № 5-6. - С. 481-491. - Библиогр.: 44 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.175 + Е60*739.221.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Evtukh P. S. 
The system modeling of information leakage from digital devices / P. S. Evtukh, B. L. Borowik, L. M. Korkishko, V. N. Karpinskyi // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2009. - № 6. - С. 80-84. - Библиогр.: 2 назв. - англ.

The paper describes the creation of the system modeling of information leakage from digital devices. For this purpose side-channel analysis (SCA) attacks, which are based on gained information from the side channels (SCI) are being analyzed. Models for cryptographic attcks are based on information leakage from the side channels. Principles and methods for prevention the SСA attacks are described. The structure of system modelling of information leakage from digital devices is provided, the choice of its basic elements is made, and the main characteristics of microprocessors components are developed and created.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Турчин А. І. 
Особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи в Німеччині / А. І. Турчин // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 141-150. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи Німеччини. З'ясовано, що набуття професійного досвіду, формування необхідних практичних навичок і вмінь здійснюється в процесі виробничої і шкільної практик та педагогічного стажування. Зроблено висновок, що названі складові практичної професійно-педагогічної підготовки дозволяють поєднувати й узгоджувати теоретичний і практичний компоненти навчання, синтезувати наукові знання і практичні вміння, формувати власний стиль професійної діяльності.

Определены особенности практической профессионально-педагогической подготовки будущих учителей профессиональной школы в Германии. Выяснено, что приобретение профессионального опыта, формирование необходимых практических навыков и умений происходит в процессе производственной и школьной практик, а также педагогической стажировки. Сделан вывод, что названные составляющие практической профессионально-педагогической подготовки позволяют сочетать и согласовывать теоретический и практический компоненты обучения, синтезировать научные знания и практические умения, формировать личный стиль профессиональной деятельности.

The features of practical vocational and educational training of future teachers of vocational school in Germany have been discovered and analyzed. It has been found that professional experience, necessary practical skills are gained during work placement, school practices and educational internship. Such components of practical vocational and educational training allow to combine and coordinate the theoretical and practical training components, to synthesize scientific knowledge and practical skillsto form a unique professional activity style.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лавров Є. А. 
Мультимедійна лекція в аграрному університеті: огляд технологій / Є. А. Лавров, В. Г. Логвіненко, С. В. Агаджанова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 116-129. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Узагальнено відомості про застосування мультимедійних засобів у сфері освіти та систематизовано існуючий досвід підготовки до проведення мультимедійної лекції. Зазначено, що організація мультимедійної лекції повинна розглядатися з позиції системного підходу та теорії управління. Під час проведення мультимедійної лекції необхідним є дотримання принципу психолого-педагогічної доцільності застосування мультимедійних технологій.

Обобщены сведения о применении мультимедийных средств в сфере образования, и систематизирован имеющийся опыт подготовки к проведению мультимедийной лекции. Отмечено, что организация мультимедийной лекции должна рассматриваться с позиций системного похода и теории упраления. При проведении мультимедийной лекции необходимо придерживаться принципа психолого-педагогической целесообразности использования мультимедийных технологий.

The information is summarized about the application of multimedia facilities in education and the gained experience of preparation to conducting multimedia lecture is systematized. Organization of multimedia lecture must be examined from position of systems approach and management theory. While conducting a multimedia lecture it is important to adhere to the principle of psychological reasonability of using multimedia technologies. During the leadthrough of multimedia lecture is a necessity the observance of principle of physiology - pedagogical expedience of multimedia technologies application.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Айтбаева А. Б. 
О некоторых проблемах формирования национальной модели высшего образования в Республике Казахстан / А. Б. Айтбаева // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 15-21. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто проблеми реформування системи освіти в Республіці Казахстан. Зазначено, що державна політика країни в галузі освіти повинна будуватися на основі двох взаємозалежних проблем: збереження всього позитивного, що було накопичено за минулі роки, і створення нової моделі казахстанської системи освіти у відповідності зі складними політичними, економічними й соціальними умовами. Запропоновано деякі напрямки формування національної моделі вищої освіти.

Рассмотрены проблемы реформирования системы образования в Республике Казахстан. Государственная политика страны в области образования должна строиться на основе двух взаимосвязанных проблем: сохранения всего положительного, что было накоплено за прошлые годы, и создания новой модели казахстанской системы образования в соответствии со складывающимися политическими, экономическими и социальными условиями. Предложены некоторые направления формирования национальной модели высшего образования.

The article deals with the problems of education system reformation in Republic of Kazakhstan. Internal policy of the state ought to be formed depending to two intercommunicated problems: saving all positive that has been gained during the former years and the creation of a new model of the education system in Kazakhstan corresponding to political, economical and social conditions being established. The author tries to give some directions of the formation of the national higher education, model formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(5КАЗ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коваленко Д. В. 
Про методику формування змісту вузівських стандартів вищої інженерно-педагогічної освіти / Д. В. Коваленко, В. І. Лобунець // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 164-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі досвіду організації навчального процесу наведено методичні основи формування вузівських стандартів вищої освіти і, зокрема, нові, введені в 2007 - 2008 навчальному році, показники якості основних напрямків діяльності ВНЗ із підготовки інженерно-педагогічних кадрів.

На основе опыта организации учебного процесса приведены методические основы формирования вузовских стандартов высшего образования и, в частности, новые, введенные в 2007 - 2008 учебном году, показатели качества основных направлений деятельности ВУЗ по подготовке инженерно-педагогических кадров.

On the basis of the gained experience in educational process organization there are given methodological principles of forming higher education standards at higher educational establishments, more particular the new quality indices of the major directions of engineering pedagogical staff training, which were accepted in


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стас Т. В. 
Емоційна культура вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Т. В. Стас // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 406-408. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто формування емоційної культури вчителя як педагогічну проблему. Уточнено сутність поняття "емоційна культура". Визначено зміст і структуру емоційної культури дітей молодшого шкільного віку, педагогічні чинники її формування. Виявлено педагогічні умови формування емоційної культури. Розроблено критерії сформованості емоційної культури дитини, показники, які відображають суттєві характеристики емоційної культури та ступінь сформованості кожного зі структурних компонентів. З'ясовано особливості виховної роботи з молодшими школярами. Встановлено взаємообумовленість процесу формування емоційної культури дітей молодшого віку від соціального, комунікаційного середовища й емоційного досвіду дітей.

Рассмотрено формирование эмоциональной культуры учителя как педагогическая проблема. Уточнена сущность понятия "эмоциональная культура". Определены содержание и структура эмоциональной культуры младших школьников, педагогические факторы ее формирования. Освещены педагогические условия формирования эмоциональной культуры. Разработаны критерии сформированности эмоциональной культуры ребенка, показатели, отражающие существенные характеристики эмоциональной культуры и степень сформированности каждого из структурных компонентов. Выяснены особенности воспитательной работы с младшими школьниками. Установлена взаимозависимость процесса формирования эмоциональной культуры детей младшего возраста от социальной, коммуникационной среды их эмоционального опыта.

The article raises the problem of forming teacher's emotional culture. Analysis of scientific and pedagogical sources enabled specifying the essence of the concept "emotional culture", ascertaining the contents and structure of emotional culture of junior children. It is established that living conditions, the character of relations with parents and teachers, emotional experience preliminarily gained by the child make influence on the process of forming emotional culture of junior schoolchildren.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семенець В. 
Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища шк.. - 2009. - № 5. - С. 40-57. - укp.

Наведено результати винахідницької діяльності Центру технологій дистанційного навчання (ЦТДН) Харківського національного університету радіоелектроніки: електронну універсальну модель навчального модуля; розроблену та впроваджену технологію створення електронних інформаційно-освітніх ресурсів; метод експертизи якості електронних навчальних матеріалів, варіанти вирішення проблеми лабораторного практикуму за умов дистанційного навчання; комплекс лабораторного обладнання мікропроцесорної техніки для базових і спеціальних технічних дисциплін, вимірювальний комплекс. Описано структурні особливості моделей, їх властивості, переваги, галузі застосування та перспективи вдосконалення.

Представлены результаты изобретательской деятельности Центра технологий дистанционного обучения (ЦТДО) Харьковского национального университета радиоэлектроники: электронная универсальная модель учебного модуля; разработанная и внедренная технология создания электронных информационно-образовательных ресурсов; метод экспертизы качества электронных учебных материалов, варианты решения проблемы лабораторного практикума в условиях дистанционного обучения; комплекс лабораторного оборудования микропроцессорной техники для базовых и специальных технических дисциплин, измерительный комплекс. Описаны структурные особенности моделей, их свойства, преимущества, области применения и перспективы усовершенствования.

Modern technologies of distance education and their advantages while introducing them into academic process are being high-lighted. Practical experience gained while teaching correspondence students and in the process of their getting second higher education is being considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кращенко Ю. 
Виховання лідерських якостей у професійній підготовці вчителя / Ю. Кращенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 70-77. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито потенціал системи студентського самоврядування ВНЗ у вихованні педагогів-лідерів. Відзначено, що студентське самоврядування Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка - згуртована система виховного впливу майбутніх учителів один на одного. Констатовано, що навички, здобуті у діяльності студентського самоврядування сприяють подальшому розвитку вміння спілкуватися з колегами по роботі, учнями, батьками, представниками влади та громадськості. Виокремлено риси лідера сучасної освіти. Проведене емпіричне дослідження виявило: більшість респондентів вважають, що лідерські якості найдинамічніше розвиваються в активістів студентського самоврядування і лише 16 % студентів зазначають, що викладачі на заняттях виховують педагогів-лідерів. Зазначено, що пріоритет у лідерстві належить позааудиторним видам діяльності.

Раскрыт потенциал системы студенческого самоуправления ВУЗ в воспитании педагогов-лидеров. Отмечено, что студенческое самоуправление Полтавского национального педагогического университета имени В.Г. Короленко - сплоченная система воспитательного воздействия будущих учителей друг на друга. Констатировано, что навыки, полученные в деятельности студенческого самоуправления способствуют дальнейшему развитию умения общаться с коллегами по работе, учащимися, родителями, представителями власти и общественности. Опраделены черты лидера современного образования. Проведенное эмпирическое исследование показало: большинство респондентов считают, что лидерские качества динамично развиваются у активистов студенческого самоуправления и только 16 % студентов отмечают, что именно преподаватели на занятиях воспитывают педагогов-лидеров. Отмечено, что приоритет в лидерстве принадлежит внеаудиторным видам деятельности.

Revealed the capacity of the student government higher education institution in the education of teachers-leaders. It is noted that the student government of Poltava National Pedagogical University named after VG Korolenko - a close-knit system of educational impact of future teachers at each other. Recorded that the skills gained in student government activities contribute to the further development of the ability to communicate with colleagues, students, parents, government officials and the public. Marked features of the leader of modern education. Conducted an empirical study showed that most respondents believe that the leadership in the rapidly developing student self-government activists, and only 16% of students say that teachers in the classroom teachers educate leaders. It was stated that the priority in the lead belongs to extracurricular activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Паращенко Л. 
Європейські студії та євроклуби в освітньому просторі України / Л. Паращенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 118-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано навчальний курс "Європейські студії", який успішно впроваджується у навчально-виховний процес Київського ліцею бізнесу і заслуговує на подальше поширення в системі шкільної освіти. Зазначено, що "Європейські студії" для шкіл - це не лише оновлення змісту освіти, але й така формула виховної роботи як європейські клуби, що набула популярності для організації позакласної пізнавальної діяльності й у мережі позашкільної освіти.

Представлен учебный курс "Европейские студии", который успешно внедряется в учебно-воспитательный процесс Киевского лицея бизнеса и заслуживает дальнейшего распространения в системе школьного образования. Отмечено, что "Европейские студии" для школ - это не только обновление содержания образования, но и такая формула воспитательной работы как европейские клубы, которая приобрела популярность для организации внеклассной познавательной деятельности и в сети внешкольного образования.

Presented a training course "European Studies", which has been successfully implemented in the educational process of the Kyiv Business Lyceum, and deserves further spread in the school system. It is noted that the "European studios" for schools - is not only update the content of education, but such a formula of educational work, as the European clubs, has gained popularity for the organization of extracurricular activities in the cognitive network of adult education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Виговська О. 
Всеукраїнський конкурс наставників обдарованої молоді - "Первоцвіт": новий формат / О. Виговська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 34-41. - укp.

Розглянуто особливості нового формату Всеукраїнського конкурсу "Первоцвіт", який залишаючись за суттю тим самим, за спрямованістю, формою та контингентом набув значних змін. Зазначено, що сьогодні він має на меті виявлення та підтримку кращих педагогів-майстрів у справі плекання талановитої обдарованої молоді країни, популяризації їх досвіду та результатів. Наголошено на позитивному значенні названого конкурсу, оскільки він актуалізує роль наставників, учителів як дискусійної проблеми, яка потребує більш виваженої оцінки як з боку високопосадовців, науковців, управлінців, так і з боку громадськості. Наведено приклади відгуків переможців конкурсів про своїх наставників та керівників наукових досліджень, зокрема Євгенії Сороки (конкурс "Intel-Техно Україна), Анни Ємець (конкурс "Intel-Еко Україна"). Виокремлено позиції в умовах конкурсу, які є абсолютно новими, а саме: значне розширення кола учасників конкурсу, зміна форми його проведення, спрощення системи оцінювання конкурсних робіт, надання пріоритету закладам сільських регіонів, створення умов для більш широкого ознайомлення з досвідом конкурсантів, постійно діюча виставка "Школа обдарованій дитині. Обдарована дитина - рідному краю" в головному корпусі ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Наведено "Положення про Всеукраїнський конкурс наставників обдарованої молоді - "Первоцвіт", "Вимоги до конкурсних робіт учасників конкурсу", "Протокол-зразок оцінювання конкурсної роботи , надісланої на конкурс "Первоцвіт".

Рассмотрены особенности нового формата Всеукраинского конкурса "Первоцвет", который оставаясь по сути тем самым, по направленности, форме и контингенту приобрел значительные изменения. Отмечено, что сегодня он имеет целью выявление и поддержку лучших педагогов-мастеров в деле сохранения талантливой одаренной молодежи страны, популяризацию их опыта и результатов. Отмечено положительное значение названного конкурса, поскольку он актуализирует роль наставников, учителей как дискуссионной проблемы, которая требует более взвешенной оценки как со стороны чиновников, ученых, управленцев, так и со стороны общественности. Приведены примеры отзывов победителей конкурсов о своих наставниках и руководителях научных исследований, в частности Евгении Сороки (конкурс "Intel-Техно Украина"), Анны Емец (конкурс "Intel-Эко Украина"). Выделены позиции в условиях конкурса, которые являются абсолютно новыми, а именно: значительное расширение круга участников конкурса, изменение формы его проведения, упрощеннность системы оценки конкурсных работ, предоставление приоритета учреждениям сельских регионов, создание условий для более широкого ознакомления с опытом конкурсантов, постоянно действующая выставка "Школа одаренному ребенку. Одаренный ребенок - родному краю" в главном корпусе ГНПБ Украины им. В. А. Сухомлинского. Приведены "Положение о Всеукраинском конкурсе наставников одаренной молодежи - " Первоцвет", "Требования к конкурсным работам участников конкурса", "Протокол-образец оценки конкурсной работы, направленной на конкурс "Первоцвет".

Features of the new format of the All-Ukrainian competition "Primrose", which remained in effect thus in focus, form and contingent gained significant changes. Noted that today it aims to identify and support the best teachers, masters in maintaining talented youth of the country, promotion of their experience and results. The positive value of the title of the contest, as he updated the role of mentors, teachers as controversial issue that requires a balanced assessment on the part of officials, scientists, managers and the public. The examples of reviews winners of their mentors and leaders of scientific research, in particular Eugene Magpies (competition "Intel-Core Ukraine"), Anna Yemets (competition "Intel-Eco Ukraine"). Isolated position in terms of competition, which are absolutely new, namely, expanding the range of participants, change the shape of its holding, simplified the evaluation of entries, priority will be given to institutions in rural areas, will create conditions for enhanced learning from competitors, in particular will work a permanent exhibition "School of the Gifted Child. Gifted child - the native land "in the main building of Ukraine GNPB them. V. A. Sukhomlinsky. Filed "Regulations on Ukrainian competition mentors talented young people -"Primrose", "Requirements for entries of participants", "Protocol-sample evaluation of the work, aimed at the competition "Primrose".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського