Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Директор школи, ліцею, гімназії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 692
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Свет О. 
Основні напрямки комп'ютерного моніторингу функціонування багатопрофільного ліцею / О. Свет // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 101-105. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено питання забезпечення комп'ютеризації моніторингу функціонування закладу освіти (ЗО) як цілісної освітньої системи. Розглянуто критерії оцінки рівня функціонування ЗО. Проаналізовано джерела з питань освітнього моніторингу. Наведено скорочену схему-таблицю функціональних підсистем закладів освіти, їх функцій-цілей та простих функцій, критерій оцінки рівня функціонування та рівневі показники стану функціонування багатопрофільного ліцею.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч424(4УКР)в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Медведь В. 
Підвищення рівня управлінської культури керівників / В. Медведь // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження управлінської культури керівників у закладах професійної освіти. Обгрунтовано питання щодо шляхів розвитку управлінської культури. Проаналізовано наукові дослідження з проблем культури управлінської праці керівника освітнього закладу. На основі спецкурсу ЦІППО АПН України побудовано алгоритм розвитку управлінської культури керівника навчального закладу в контексті цільового управління. Наведено кваліметричну субмодель оцінки рівня сформованості культури цільового управління керівника закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гонтаровська Н. 
Організація особистісно орієнтованого виховання учнів в інноваційному освітньому середовищі / Н. Гонтаровська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 4. - С. 58-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено, що організації особистісно орієнтованого виховання сприяє формальна структура всебічно розвивального освітнього середовища. Висвітлено структуру навчально-виховного комплексу № 28 м. Дніпропетровськ, до складу якого входить декілька навчально-виховних установ: дошкільний заклад, спеціалізована школа естетичного профілю, гімназія, центр позашкільної роботи (профільні творчі об'єднання школярів, навчально-виробниче об'єднання учнів), спортивно-оздоровчий центр. Наголошено, що в процесі навчально-виховної діяльності започатковано реалізацію індивідуальних ресурсів на базі власного внутрішнього досвіду за освітньою, оздоровчою, культурологічною сферами та сферою соціалізації дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л1-7

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пеняєв С. 
Нотатки про найголовніше / С. Пеняєв // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 15-16. - укp.

Наголошено на спрямуванні виховання учня як творчої особистості, здатної до саморозвитку, до праці в новій суспільно-політичній ситуації. Характерними рисами молоді мають стати висока правова культура, демократичні переконання, уміння захищати національні та соціальні цінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Охріменко І. 
Оптимізація управління: пошук шляхів вирішення освітніх проблем / І. Охріменко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано соціально-спрямований напрям освітньої політики. Зважаючи на досвід анкетування, проведеного у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського з керівниками освітніх закладів області, наведено рейтинг проблем сучасної школи. Серед останніх виділено співпрацю школи, сім'ї та громадськості; впровадження профільного навчання, стан виховної роботи та створення системи керівництва і контролю в освітніх закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сєчняк М. 
Профільне навчання в ліцеї / М. Сєчняк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 67-69. - укp.

Висвітлено один з процесів реформування загальної середньої школи, що відбувається в провідних країнах світу - профільне навчання на досвіді Одеського ліцею № 53. Навчання (фізико-математичного, інженерно-економічного, економіко-правового, гуманітарного профілів) проводиться з VII класу. Подано розділи програм спецкурсів, курсів за вибором, розроблені спільно з викладачами ВНЗ. Випускники ліцею, спеціалізуючись у вибраному напрямі, свідомо роблять вибір подальшої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гонтаровська Н. 
Роль комп'ютерної діагностики по методу Р.Фолля в гармонійному розвитку особистості / Н. Гонтаровська, О. Єрмілова, Г. Товстолиткін, Г. Товтолиткіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 4. - С. 42-43. - укp.

Розкрито діяльність медичного центру, створеного при навчально-виховному комплексі № 28 м. Дніпропетровськ. Висвітлено завдання, що поставлене перед ним - оцінка стану здоров'я школярів та профілактика найбільш розповсюджених захворювань, які мають місце у дітей шкільного віку. Запропоновано проводити комп'ютерну діагностику стану здоров'я за методикою Р.Фолля, що дозволяє швидко та всебічно встановити наявність чи відсутність різноманітних патологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)026.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Перцова Н. 
Прогностичні уміння керівника як умова реалізації адаптивного управління освітніми системами / Н. Перцова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 98-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано, що прогностичні уміння керівника школи є важливою умовою реалізації ідей адаптивного управління освітніми системами. Зроблено висновок, що реалізація моделей адаптивного управління буде ефективнішою за рахунок формування і розвитку прогностичних умінь керівника школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волковський С. 
Принцип особистісно зорієнтованого управління сучасним загальноосвітнім навчальним закладом / С. Волковський // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 23-26. - укp.

Розглянуто методи, технології та принципи, що застосовуються керівником навчального закладу та його педагогічним колективом, які відповідають вимогам особистісно зорієнтованого управління. Висвітлено чотири основних принципи, які відповідають ефективній організаційно-педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ніколаєнко С. 
Про майбутнє вчителя й школи: стратегія і тактика МОН / С. Ніколаєнко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 8-9. - укp.

Розглянуто експериментальну діяльність МОН у майбутньому, зокрема укладання тристоронньої угоди - контракту між університетом, адміністрацією та студентом та створенні системи шкільних округів, де буде поширено передовий педагогічний досвід. Серед інших пріоритетних завдань запропоновано матеріально-технічне забезпечення української школи та програму підтримки математики і природничих наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кольченко Л. 
Науково-методичний супровід професійного вибору ліцеїстів / Л. Кольченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 60-63. - укp.

На прикладі Луганського обласного ліцею при ЛНПУ імені Тараса Шевченка розглянуто профільну підготовку старшокласників у середніх загальноосвітніх закладах. Висвітлено діяльність вчителів ліцею у забезпеченні допрофесійної підготовки учнів і створенні умов для життєвого самовизначення випускників, їх підготовки до творчої діяльності. Звернено увагу на стихійний розвиток мережі шкіл нового типу без урахування економічних і культурних умов у регіонах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Василенко Н. 
Моніторинг - складова моделі підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності / Н. Василенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 40-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено моніторинг якості освіти та його етапи як спосіб одержання об'єктивної інформації стосовно якості освіти, що має не усереднений, а індивідуально-особистісний характер розвитку кожної дитини в процесі оволодіння основами дисциплін навчального плану загальноосвітньої школи. Значну увагу приділено поняттю "педагогічний аналіз" як функції управління. Підкреслено, що кероване досягнення якості освіти на підставі моніторингу є актуальною проблемою, що може бути вирішена на рівні практичного впровадження, насамперед на початкових щаблях: учень - учитель - навчально-виховний заклад та логічною схемою, що включає рівні навченості, навчальні досягнення, особистісні досягнення школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21в6 + Ч424(4УКР)в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пасечнікова Л. 
Моніторинг особистісного розвитку учнів як умова формування успішної особистості / Л. Пасечнікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 26-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

За даними освітнього моніторингу Донецької багатопрофільної гімназії № 150 висвітлено проблему формування орієнтації учнів на досягнення життєвого успіху. Розкрито інваріанти поняття "орієнтація на життєвий успіх". На підставі теорії потреби в досягненнях Мак-Клелланда визначено формувальні впливи орієнтації особистості на досягнення життєвого успіху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семенюк Л. 
Менеджмент-элемент человеческой культуры / Л. Семенюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 21-22. - рус.

Освещен опыт директора Одесской школы в овладении некоторыми элементами менеджмента, используемыми в профессиональной деятельности руководителей учебно-воспитательным процессом в школе - не только директора, но и классных руководителей, учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41/42 + Ч424(4УКР)714.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Потапова Л. 
Как поддерживать интерес к своему языку и культуре. Польский опыт / Л. Потапова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 19-20. - рус.

Рассмотрен опыт Одесской школы в изучении польского языка путем участия школьников в международных конференциях, олимпиадах, конкурсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гонтаровська Н. 
Концепція культурологічного розвитку особистості / Н. Гонтаровська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено Концепцію культурологічного розвитку особистості в навчально-виховному комплексі (НВК) № 28 м. Дніпропетровськ. Наголошено на створенні такого освітнього середовища, що дає змогу всім учням забезпечити однакові можливості для розвитку й застосування їх потенційних здібностей. Цей підхід застосований завдяки профільній і багатофункціональній системі навчально-виховної діяльності НВК № 28, який за структурою об'єднує дошкільний заклад, спеціалізовану школу естетичного профілю, гімназію, центри позашкільної роботи, спортивно-оздоровчий центр та учнівське виробниче об'єднання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравченко Г. 
Науково-методичне забезпечення моніторингу освіти / Г. Кравченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 23-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання здійснення процедури моніторингових досліджень в освіті, зокрема її завдання, функції та об'єкти. Наведено типи, види моніторингу освіти та історичні етапи його становлення. Зазначено, що інструментарієм освітнього моніторингу є кваліметричний зв'язок. Визначено етапи проведення моніторингу якості освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + Ч34(4УКР)в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Даценко О. 
Науково-методичний комплекс "Кафедра ВНЗ - Мала академія мистецтв - загальноосвітні і позашкільні навчальні заклади": основи функціонування / О. Даценко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 22-28. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наголошено на актуальності функціонування навчально-виховних комплексів "ВНЗ - школа". На прикладі регіонального науково-методичного комплексу "Кафедра педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка - Мала академія мистецтв - загальноосвітні та позашкільні навчальні заклади Полтавщини" показано ефективну та результативну взаємодію науковців з керівниками дитячих творчих колективів (ДТК) навчальних закладів регіону, наукову підтримку і методичну допомогу щодо підвищення їх педагогічної майстерності. ДТК розглянуто як педагогічну умову формування всебічно розвиненої особистості через ретроспективний проблемно зорієнтований аналіз їх розвитку, основні методичні напрямки діяльності ДТК, сучасні вимоги до керівників цих колективів, практику роботи з колективами за умов загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.35 + Ч30е(4УКР)л31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Максименко С. 
Навчання і психологічне здоров'я особистості / С. Максименко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 4-7. - укp.

Висвітлено сутність, цілі і цінності освіти, її місце і роль в психічному здоров'ї дітей. Розглянуто основні чинники, які відіграють найсуттєвішу роль у проблемі здоров'я у навчанні та сучасні витоки нездоров'я, що пригнічують і знесилюють тіло і дух учня. Проаналізовано численні проблеми навчання, які повинні сприяти більш глибокому розумінню, а отже, і оптимізації освітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8-734 + Ч421.354.5 + Р11(4УКР)026.426.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Боднар О. 
Моніторинг та експертиза навчальної результативності / О. Боднар // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено аналіз наукових джерел з проблем оцінки навчальної результативності учнів. Проаналізовано підходи до оцінювання навчальної результативності. Запропоновано модель оцінювання на основі введення узагальненого нормованого показника, зважаючи на динаміку зміни якого можна виявити певні тенденції і зробити прогноз навчальної діяльності учнів на основі ліній тренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21в6

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського