Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціальна педагогіка: теорія та практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Максимовська Н. О. 
Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності / Н. О. Максимовська // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто специфіку анімаційної діяльності як засобу розвитку соціальної активності студентства. Охарактеризовано основні завдання анімаційної діяльності, виховні сфери, через які виявляється соціальна активність молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.3

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Юрків Я. І. 
Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пліско Є. Ю. 
Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків / Є. Ю. Пліско // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 49-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано суть й зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків. Надано визначення поняття "соціально-педагогічна реабілітація" та доведено, що вона може бути дієвим засобом подолання підліткової агресивності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калько І. В. 
Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти та виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чепіга І. В. 
Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків / І. В. Чепіга // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 4-10. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні аспекти процесу формування громадянськості у контексті громадянської соціалізації підлітків на основі соціально-педагогічних підходів до розвитку особистості, розкрито суть, зміст, засоби та мету громадянської соціалізації підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бєлецька І. В. 
Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлецька // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 11-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито особливості соціалізації особистості в підлітковому віці. Процес формування себе як особистості підлітка здійснюється за допомогою дорослих та друзів і грунтується на багатьох життєвих цінностях, які відповідають за своїм характером процесам, що відбуваються на рівні встановлення підлітком соціально-практичного зв'язку із навколишнім середовищем. Підлітки прагнуть з'ясувати значущі для них проблеми функціонування у світі дорослих, які узагальнені в їх свідомості, та намагаються втілити їх у своє життя. Саме підлітки усвідомлюють необхідність оволодіння різними способами організації дозвілля, зокрема, за місцем мешкання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дяченко М. Д. 
Формування соціальної активності майбутнього журналіста в контексті соціальної зрілості особистості / М. Д. Дяченко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 16-25. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито сутність понять "соціальна активність", "професійна самосвідомість", "соціальна зрілість". Висвітлено наукові погляди на проблему формування соціальної активності у контексті соціальної зрілості особистості, окреслено умови для підготовки майбутнього журналіста до активного виконання свого професійного призначення й соціальних ролей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Краснова Н. П. 
Аналіз проблем ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі / Н. П. Краснова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 86-94. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему впливу духовності народу, що історично сформувалася, на духовний світ його людей, як загалом проблему взаємодії духовного життя особи й суспільства, яку надано в дослідженнях зарубіжних та вітчизняних авторів, а також 2 позиції до суперечності між етикою та бізнесом, якої дотримуються прихильники прагматичного та цивілізованого підходів у розв'язанні проблем ділового спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Веретенко І. М. 
Традиції підтримки сім'ї в українських громадах / І. М. Веретенко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито роль громади у функціонуванні сім'ї. Сільська громада в середні віки існувала в Україні під назвою "копа" й була органом місцевого самоврядування. Громада взяла на себе роль помічника сім'ям (охорона честі сім'ї, урегулювання внутрішньосімейних стосунків) і контрольного органу (стежила за дотриманням правових і морально-етичних норм). Вона здійснювала функцію охорони та передавання традицій українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4УКР) + Ч491.393

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондаренко В. В. 
Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з XIX до XX ст.) / В. В. Бондаренко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 102-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито історичний аспект проблеми соціального виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, з XIX до XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.342 + Ч33(4/8)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Караман О. Л. 
Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти / О. Л. Караман // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 77-85. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито досвід підготовки персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими за умов університетської освіти, описано зміст та технології підготовки персоналу в межах 2-х моделей: концентричної, що полягає в поступовому "нарощуванні" знань і вмінь студентів й охоплення таким чином усього змісту підготовки (науково-теоретичної, практичної, психофізіологічної, психологічної), та блокової, яка передбачає досягнення мети всебічної підготовки шляхом послідовного чергування різних організаційних форм навчання, об'єднаних у блоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)01 р31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Корабльова О. О. 
Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми / О. О. Корабльова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуальність проблеми зумовлена значним поширенням явища й недостатнім вивченням в теорії та практиці соціальної педагогіки. Розглянуто суть, соціальну структуру, етапи, рівні, форми вияву, функції, механізм мобінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Золотова Г. Д. 
Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей / Г. Д. Золотова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 62-69. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито широкий спектр філософських проблем, зокрема, проблему впливу на виховання процесів глобалізації, зростання соціальних ризиків, питання співвідношення свободи та залежності, проблеми змісту філософсько-педагогічної антропології, відношення понять "людина - світ", питання суб'єктності особистості у світі, проблему пізнання світу та сучасне розуміння сутності гуманізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Коленіченко Т. І. 
Особливості міжособистісної взаємодії між людьми похилого віку в закладах соціального обслуговування / Т. І. Коленіченко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 70-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано міжособистісні стосунки між мешканцями пансіонату, з'ясовано наявність конфліктів між людьми похилого віку, які мешкають у геріатричному пансіонаті. Визначено й обгрунтовано роботу соціального педагога щодо усунення міжособистісних конфліктів між мешканцями пансіонату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю937.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Афанасьєва В. В. 
Аналіз професійної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до здійснення профілактики девіантної поведінки підлітків / В. В. Афанасьєва // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено результати дисертаційної роботи, одержані у процесі констатувального етапу експерименту. З'ясовано рівень професійної готовності педагогів до соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків за умов загальноосвітньої школи. Визначено сучасний стан роботи школи щодо профілактики девіантної поведінки підлітків на рівні роботи з педагогами. Виявлено стан організації соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки в загальноосвітній школі. З'ясовано недоліки та труднощі в організації соціально-педагогічної роботи з профілактики девіантної поведінки. Визначено обсяг і зміст організації профілактичної роботи в загально-освітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Караман О. Л. 
Напрями та зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах / О. Л. Караман // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 103-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах у межах, визначених кримінально-виконавчим законодавством України напрямів: усебічне (правове, трудове, морально-етичне, художньо-естетичне, фізичне, санітарно-гігієнічне, релігійне) виховання засуджених; диференційований виховний вплив на засуджених за програмами "Освіта", "Професія", "Правова просвіта", "Духовне відродження", "Творчість", "Фізкультура і спорт", "Подолання алкогольної та наркотичної залежності", "Підготовка до звільнення".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)024 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Роганова М. В. 
Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу / М. В. Роганова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 14-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки й упровадження в освітньо-виховний процес вищого навчального закладу соціальних проектів. Розкрито завдання та напрями соціально значущої діяльності у вищій школі. Наведено приклади соціальних проектів та інноваційних форм роботи з розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Григоренко В. Л. 
Соціально-педагогічні засоби запобігання професійному вигорянню лікарів / В. Л. Григоренко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто діяльність лікаря у контексті запобігання професійному вигорянню фахівця, посилення терапевтичного впливу його особистості та всього середовища медичного закладу на психосоматичний стан пацієнта. Наголошено на необхідності розвитку культури почуттівфахівця соціально-педагогічними, зокрема, естетико-виховними засобами для сприяння успішності його діяльності як суб'єкта створення та функціонування терапевтичного середовища. Розкрито спорідненість мистецтва та медицини, що є взаємопов'язаними через гуманістичний, емоційно-чуттєвий аспект впливу на людину; обгрунтовано можливості мистецтва у самовдосконаленні особистості лікаря.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Алаа Х. Малу 
Исторические условия формирования мировоззрения аль-Фараби / Алаа Х. Малу // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 82-85. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено історичні умови формування світогляду аль-Фарабі в період IX - X ст. Підкреслено головні події цієї епохи та розрито розвиток феодальних відносин на території Середньої Азії, що зумовили формування світогляду аль-Фарабі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4)41 + Ю3(0)415

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Роганова М. В. 
Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу / М. В. Роганова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 76-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки й упровадження в освітньо-виховний процес вищого навчального закладу соціальних проектів. Розкрито завдання та напрямки соціально значущої діяльності у вищій школі. Наведено приклади соціальних проектів та інноваційних форм роботи з розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського