Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (31)Автореферати дисертацій (138)Книжкові видання та компакт-диски (4195)Журнали та продовжувані видання (105)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1198
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аматьєва О. П. 
Дидактична гра як засіб формування експресії мовлення у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Аматьєва, О. Єфремова // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено важливу проблему дошкільної освіти - формування експресії мови як засобу спілкування. Запропоновано методичну систему, що включає серію спеціально розроблених дидактичних ігор і вправ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савельєва В. С. 
Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кошелівська О. І. 
Класики педагогічної думки про моральний вибір в поведінці дітей дошкільного віку / О. І. Кошелівська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Исследованы актуальные проблемы воспитания морального поведения детей дошкольного возраста, в частности, становление морального выбора дошкольников. Проанализированы работы некоторых выдающихся педагогов прошлого в контексте современных личностно-ориентированных подходов к процессу воспитания ребёнка. На современном этапе воспитание рассматривается как привлечение ребёнка к системе человеческих ценностей, организации условий для его духовного роста. Воспитание обеспечивает постепенное развитие его сознательного поведения, обусловленное ценностным отношением к действительности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Монке О. С. 
Особливості сприймання дітьми змісту художніх творів / О. С. Монке // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що "сприймання художніх творів" - складний розумовий процес, який складається з таких компонентів: слухання, сприймання, уявлення, усвідомлення, розуміння. Підкреслено, що найбільш сприятливі умови для активного сприйняття створюються в драматизованих іграх дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Побірченко Н. А. 
Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дметерко Н. В. 
Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савельєва В. С. 
Розвиток сенсо-моторики у дітей дошкільного віку / В. С. Савельєва; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 36 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. - рус.

Розглядаються питання розвитку зорового сприйняття, фонематичного слуху, загальної та дрібної моторики. Встановлено, що найбільша ефективність при оволодінні мовою досягається за умови, якщо діти залучаються до активної мовленнєвої роботи, а взаємозв'язок мовленнєвого (оволодіння мовою) і розумового, пізнавального розвитків свідчать про велике значення мови для розвитку мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.221.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Руденко Ю. А. 
Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю. А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 73-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні програми виховання та навчання дітей дошкільного віку в аспекті використання фольклорних текстів (українських народних казок) з метою збагачення словника дітей експресивною лексикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ш141.1-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фунтикова О. А. 
Теоретические основы умственного развития дошкольников / О. А. Фунтикова; Запорож. гос. ун-т. - Сімф. : Тавріда, 1999. - 301 c. - Библиогр.: 381 назв. - рус.

Проаналізовано сучасний стан проблеми розумового розвитку дітей дошкільного віку, узагальнено дані теорії передової практики. Розглянуто психологічні основи розвитку пізнавальної сфери дітей 3 - 7 років, педагогічні основи розумового розвитку дошкільника. Розроблено експериментальні підходи вирішення актуальних питань розумового розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.510.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грединарова Е. М. 
Учебно-игровая деятельность как средство формирования готовности к овладению учебной деятельностью / Е. М. Грединарова. - К. : Знання, 1998. - 20 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Наведено результати впровадження у зміст навчальних програм дошкільних закладів системи навчальних завдань, спрямованих на оптимізацію готовності старших дошкільнят до оволодіння учбовою діяльністю, а також визначено структуру і критерії готовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.612.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Грицюк Л. К. 
Ігри та розваги у навчально-виховному процесі з учнями : Навч. посіб. / Л. К. Грицюк, Л. А. Завацька, О. С. Семенов; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1998. - 148 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Подано класифікацію та методику використання ігрового матеріалу в навчально-виховному процесі у школах, позашкільних закладах, дитячих оздоровчих таборах тощо. Ігри та розваги систематизовано відповідно до змісту та призначення, серед яких: сюжетно-рольові, інтелектуальні, літературні, малорухливі, рухливі, музичні, сенсорні, виховні ігри, фокуси, ігри-жарти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859 + Ч411.37 + Ч491.384.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Литвин В. В. 
Вільне виховання та навчання дітей дошкільного віку за педагогічними ідеями Р.Штайнера та їх адаптація в українське педагогічне середовище. Теоретичні основи / В. В. Литвин, О. А. Біба, Л. В. Литвин, А. Д. Біба. - К. : ЗНЗ "Вальдорф. шк. "Михаїл", 2005. - 76 c. - Бібліогр.: с. 69-73. - укp.

Розкрито суть педагогічних ідей Р.Штайнера з виховання та навчання дітей дошкільного віку. Висвітлено теоретичні засади та методичні рекомендації з формування у дошкільників показників здоров'я, гуманізму та інтелекту. Розглянуто питання дошкільного виховання методом наслідування на підставі основних праць Е.М.Грюнеліуса.

Раскрыта сущность педагогических идей Р.Штайнера о воспитании и обучении детей дошкольного возраста. Освещены теоретические основы и методические рекомендации по формированию у дошкольников показателей здоровья, гуманизма и интеллекта. Рассмотрены вопросы дошкольного воспитания методом подражания на основе трудов Е.М.Грюнелиуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГЕР)-2 Штайнер Р. + Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гавриш Н. В. 
Методика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 131 c. - укp.

Розкрито зміст педагогічної роботи з розвитку зв'язного мовлення та навчання дошкільників рідної мови. Розглянуто особливості формування мовленнєвих вмінь і навичок у дітей дошкільного віку. Наведено методики навчання дошкільників діалогічного та монологічного мовлення, а також вміння розповідати за картиною та переказувати літературні твори. Розроблено методику стимулювання словесної творчості та вправи, що сприяють розвитку вміння самостійно будувати художню розповідь. Запропоновано репродуктивні та творчі завдання, які рекомендовано використовувати у модульно-рейтинговому контролі знань студентів або слухачів підвищення кваліфікації дошкільних працівників.

Раскрыто содержание педагогической работы по развитию связной речи и обучению дошкольников родному языку. Рассмотрены особенности формирования языковых умений и навыков у детей дошкольного возраста. Приведены методики обучения дошкольников диалогической и монологической речи, а также рассказа по картине и пересказа литературных произведений. Разработана методика стимулирования словесного творчества и упражнения, способствующие развитию умения самостоятельно создавать художественный рассказ. Предложены репродуктивные и творческие задания, рекомендованые использовать в модульно-рейтинговом контроле знаний студентов или слушателей повышения квалификации дошкольных работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Щербакова Е. И. 
Методика формирования элементов математики у дошкольников : Учеб. пособие / Е. И. Щербакова; Европ. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Библиогр.: с. 383-387 - рус.

В соответствии с действующей программой педагогических институтов и университетов предложена методика обучения детей математике с учетом современных психолого-педагогических исследований. Рассмотрены вопросы теории и истории развития математики, особенности детских представлений о количестве, пространстве и времени, методы обучения детей элементам математики в разных возрастных группах детского сада.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 я7-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Богініч О. Л. 
Методичні рекомендації до програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, О. Л. Кононко, В. А. Карпішина, А. М. Гончаренко, Н. Є. Глухова; М-во освіти і науки України. - К. : Кобза, 2004. - 188 c. - Бібліогр.: с. 184-187. - укp.

Наведено шляхи гуманізації буття дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Розкрито зміст особистісно орієнтованого підходу до виховання та навчання малюків, визначено умови, за яких розвивається природний потенціал дитини раннього віку. Описано форми, методи та прийоми її повноцінного фізичного, емоційно-соціального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного та художньо-естетичного розвитку.

Приведены пути гуманизации бытия ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественнного воспитания. Раскрыто содержание личностно ориентированного подхода к воспитанию и обучению младенцев, определены условия, в которых развивается природный потенциал ребенка раннего возраста. Описаны формы, методы и приемы его полноценного, эмоционально-социального, познавательного, речевого, экологического и художественно-эстетического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 р + Ч491.331 р + Р128.91-3 р + Р731.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Назаренко Г. І. 
Модернізації змісту перших двох ланок освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено питання оновлення змісту дошкільної та початкової освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу, показано необхідність застосування особистісно орієнтованої технології в організації навчально-виховного процесу. Розкриті різні трактування поняття "педагогічна технологія", наведено характеристику основних заходів щодо підвищення темпів адаптації та подолання труднощів цього процесу.

Раскрыты вопросы личностно ориентированного подхода к реформированию содержания образования первых двух звеньев. Раскрыты разные трактования понятия "педагогическая технология" в научной литературе, дана характеристика основных мероприятий, направленных на повышение темпов адаптации и преодоление трудностей этого процесса.

The writer uncovers problems of the personally oriented approach to reforming to a content of formation of the maiden two parts. The pedagogical technology in the scientific literature uncovers miscellaneous interpretations of concept, gives performance of main measures, directional on rising of paces of acclimatization and overcoming of difficulties of this process.


Ключ. слова: особистісно орієнтований підхід, наступність, педагогічна технологія, адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Особливості організації навчально-виховного процесу в різновікових групах дошкільних навчальних закладів : Навч.-метод. посіб. / ред.: Н. І. Нечипорук; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква, 2005. - 180 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано своєрідність обладнання різновікових груп, особливості педагогічного керівництва іграми і доступними формами праці дітей, їх навчанням на заняттях. Розкрито науково-методичні засади побудови педагогічного процесу шляхом раціонального поєднання загальних вимог дошкільної педагогіки та дидактики з умовами спільного виховання в одній групі дітей різного віку.

Проанализированы своеобразие оборудования разновозрастных групп, особенности педагогического руководства играми и доступными формами труда детей, их обучением на занятиях. Раскрыты научно-методические основы построения педагогического процесса путём рационального совмещения общих требований дошкольной педагогики и дидактики с условиями совместного воспитания в одной группе детей разного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660166 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського