Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (49)Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.350$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 328
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вихрущ А. В. 
Основи християнської педагогіки / А. В. Вихрущ, В. М. Карагодін, Т. Д. Тхоржевська. - Т. : Освіта, 1999. - 168 c. - Бібліогр.: с. 129-140. - укp.

Розглянуто теоретичні основи християнської педагогіки. Значну увагу приділено змісту, формам і методам морального виховання. Проаналізовано вплив християнства на розвиток класичної педагогіки. Досліджено особливості системи виховання у педагогічній думці IV - XI століть.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-124|Ч30/49 + Э37-43 + Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лавриченко Н. М. 
Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н. М. Лавриченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Віра Інсайт, 2000. - 444 c. - Бібліогр.: 339 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний зміст і структуру процесу соціалізації шкільної молоді, з'ясовано його місце та роль у системі завдань середньої школи. Здійснено порівняльно-педагогічне дослідження особливостей, суспільного контексту та тенденцій розвитку шкільної соціалізації у західноєвропейських країнах. Висвітлено взаємодію провідних агентів даного процесу. Розглянуто особливості та проблеми педагогічного управління соціалізацією української шкільної молоді, визначено тенденції та перспективи модернізації соціально-педагогічних відносин у контексті європейського вибору України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.350.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вашутін О.  
Політична соціалізація молоді в сім'ї і становлення політичної психології індивіда / О. Вашутін // Людина і політика. - 2000. - № 5. - С. 67-71. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено вплив сім'ї на формування у дітей ідейно-політичних поглядів. Розглянуто питання визначення політичної соціалізації, її функцій, стадій, висвітлено особливості політичної психології різних вікових періодів, роль батьківського прикладу. Висвітлено причини, які впливають на політичну психологію батьків та інших членів сім'ї, дозволяють визначити їх громадянську позицію у процесі політичної соціалізації дитини.


Ключ. слова: політична соціалізація, молодь, сім'я
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*333.91 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Панок В. Г. 
Социальная активность личности старшеклассника / В. Г. Панок, Ю. А. Привалов; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. - К., 1999. - 131 c. - Библиогр.: 85 назв. - рус.

Синтезированы этико-философские и экспериментально-психологические подходы к рассмотрению противоречивых явлений социальной психики, которые называются "социальная активность личности". Рассмотрена зависимость социальной активности старшеклассников от уровня и типа развития классного коллектива, влияние на нее разнообразных факторов научно-технического прогресса, пути формирования с помощью управления коллективообразовательными процессами в классе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3 + Ю954-734-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соціалізація особистості : Міжкафедр. зб. наук. ст. / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 157 c. - укp.

Пропонуються результати досліджень та експериментальної роботи з питань соціальної педагогіки, педагогіки і психології вищої та середньої спеціальної освіти, загальноосвітньої школи та профтехосвіти. Висвітлено такі основні аспекти проведеної роботи, як вплив змісту і способів діяльності виховних інфраструктур на активізацію соціального становлення особистості; формування та розвиток характерологічних якостей творчої особистості в системі виховної роботи; радіоспілкування як вид соціальних контактів особистості; теоретичні основи організаційних форм виховної діяльності; сутність і особливості позанавчальної діяльності у моральному вихованні студентів; особливості організації суті процесу формування у студентів техніки мовлення; формування мовлення особистості на матеріалі лексико-семантичних варіантів прикметників; родинно-побутова звичаєвість як фактор соціалізації молодшого школяра; діагностика творчих здібностей учасників художньо-творчих колективів; готовність молодших школярів до прояву художньо-творчої активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я43 + Ч421.350.0 я43 + Ю952.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соціалізація особистості : Міжкафедр. зб. наук. ст. [Вип. 3] / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 294 c. - у.

Пропонуються результати досліджень і експериментальної роботи з проблем соціального становлення особистості. Висвітлюється психологічний, педагогічний та соціальний аспекти, які обумовлюють актуалізацію поставленої проблеми і допомагають її вирішити на сучасному етапі розвитку суспільства і психолого-педагогічної науки. Розглядаються проблеми формування комунікативної компетенції як засобу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві; особливості соціалізації дитинства в умовах повної та неповної сім'ї; соціально-психологічний імідж особистості керівника; творчий потенціал вчителя; морально-естетичне виховання майбутнього вчителя; психолого-педагогічний аспект у вихованні еколого-економічного мислення; питання загального типу міжособистісного спілкування; організація групової роботи в початковій школі; духовні потреби як фактор становлення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я43 + Ч421.350.0 я43 + Ч421.38 + Ю952.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єрмаков І. Г. 
Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи : Практ. зорієнт. посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О Пузіков. - К., 2005. - 108 c. - укp.

Визначено сутність життєвої компетентності особистості, охарактеризовано її основі ознаки та функції. Показано необхідність формування даної якості як важливої умови успішної життєдіяльності людини у сучасному інформаційному та постінформаційному суспільстві. З'ясовано механізми та запропоновано методи розвитку життєвої компетентності учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі. Охарактеризовано компетентнісний потенціал продуктивного навчання, проаналізовано динаміку розвитку життєвої компетентності особистості та встановлено основні закономірності даного процесу. Розглянуто проблему формування загальноосвітнього навчального закладу нового типу з урахуванням вимог компетентнісно спрямованої освіти. Розкрито зміст і розроблено технологію проектування школи життєвої компетентності.

Раскрыта сущность жизненной компетентности личности, определены ее основные признаки и функции. Показана необходимость формирования данного качества как необходимого условия успешной жизнедеятельности человека в современном информационном и постинформационном обществе. Установлен механизм и предложены методы развития жизненной компетентности учащихся общеобразовательной школы. Обоснована целесообразность использования компетентностного подхода в учебно-воспитательном процессе. Охарактеризован компетентностный потенциал продуктивного обучения, проанализирована динамика развития жизненной компетентности личности и установлены основные закономерности данного процесса. Рассмотрена проблема формирования общеобразовательного учебного заведения нового типа с учетом требований комптентностно направленного образования. Раскрыто содержание и разработана технология проектирования школы жизненной компетентности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Овакимян О. С. 
Жизненные стратегии и образовательные установки старшеклассников в условиях кардинальных общественных изменений / О. С. Овакимян // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2002. - Т. 8. - С. 139-145. - рус.

Розглянуто питання, пов'язані з системою цінностей і ціннісних орієнтацій старшокласників. Подано результати соціологічного дослідження, проведеного лабораторією проблем вищої школи ХГІ "НУА". Дослідження свідчить, що, незважаючи на кризовий стан українського суспільства, серед найбільш значущих переважають ті цінності, які є універсальними, загальнолюдськими: здоров'я, наявність хороших і вірних друзів, сімейний добробут. Певну значущість мають цінності матеріального добробуту. Резервом вищезазначеного ядра цінностей служать такі, як освіта, кохання, цікава робота. За сучасних умов вони можуть виконувати подвійну функцію: інтегрувати, об'єднувати людей навколо розв'язання спільних проблем і в той же час, в ряді аспектів - диференціювати. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що сучасні одинадцятикласники мають досить високий рівень соціальної суб'єктності, що, в свою чергу, знаходить відображення в їх життєвих стратегіях.

Рассмотрены вопросы, связанные с системой ценностей и ценностных ориентаций старшеклассников. Приведены результаты социологического исследования, осуществленного лабораторией проблем высшей школы ХГИ "НУА". Исследование показало, что, несмотря на кризис, в котором продолжает находиться украинское общество, среди наиболее значимых преобладают те ценности, которые являются универсальными, общечеловеческими. Это ценности здоровья, наличия хороших и верных друзей, семейного благополучия. Определенную значимость имеют ценности материального благополучия. Резервом вышеуказанного ядра ценностей служат такие понятия, как образование, любовь, интересная работа. В современных условиях они могут выполнять двойственную функцию: интегрировать, объединять людей вокруг решения совместных проблем и в то же время, в ряде аспектов, - дифференцировать. Анализ полученных данных позволяет говорить о достаточно высоком уровне социальной субъектности сегодняшних одиннадцатиклассников, что, в том числе, находит свое отражение в их жизненных стратегиях.


Ключ. слова: старшеклассники, ценностные ориентации, социологические исследования, общечеловеческие ценности, жизненные стратегии, Харьковский гуманитарный институт "Народная украинская академия", ХГИ "НУА".
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Формування духовної культури особистості в процесі навчання математики в школі та вищому навчальному закладі : Матеріали Всеукр. наук.-практ, конф., 22 - 24 трав. 2003 р. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2003. - 235 c. - укp.

Висвітлено загальні проблеми виховання особистості, зокрема, духовного виховання студента. Проаналізовано особливості формування ідеалу як умову духовного становлення особистості. Розглянуто метод координат та його значення у розумовому розвитку учнів, а також ймовірнісно-статистичні методи та їх можливості. Висвітлено деякі аспекти розвитку учнів у процесі навчання математики. Розглянуто розвиток вчення О.Ю.Шмідта в сучасній теорії груп. Охарактеризовано математичне моделювання як засіб формування наукового світогляду.

Освещены общие проблемы воспитания личности, в частности, духовного воспитания студента. Проанализированы особенности формирования идеала как условие духовного становления личности. Рассмотрены метод координат и его значение в умственном развитии учеников, а также вероятностно-статистические методы и их возможности. Освещены некоторые аспекты развития учеников в процессе обучения математике. Рассмотрено развитие учения А.Ю.Шмидта в современной теории групп. Охарактеризовано математическое моделирование как способ формирования научного мировоззрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР) я431 + Ч421.350я431 + Ч481.350я431

Шифр НБУВ: ВА639065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ситнікова Н. Є. 
Соціальне самоствердження особистості старшокласників за умов системної диференціації навчання : Моногр. / Н. Є. Ситнікова. - Т. : Екон. думка, 2004. - 139 c. - Бібліогр.: 202 назв. - укp.

Проаналізовано систему соціального самоствердження особистості засобами взаємодоповнення моделей, рівнів, етапів і форм диференціації інноваційно-зорієнтованого процесу навчання. Описано авторську модель експериментальної школи модульно-розвивального типу, поетапне впровадження якої забезпечило рівноцінний розвиток особистісного потенціалу учнів старшого шкільного віку. Наведено результати комплексного дослідження динаміки соціального самоствердження старшокласників у форматі оригінального соціально-психологічного експерименту.

Проанализирована система социального самоутверждения личности средствами взаимодополнения моделей, уровней, этапов и форм дифференциации инновационно-ориентированного процесса обучения. Описана авторская модель жизнедеятельности экспериментальной школы модульно-развивающего типа, поэтапное внедрение которой обеспечило равноценное развитие личностного потенциала учеников старшего школьного возраста. Приведены результаты комплексного исследования динамики социального самоутверждения старшеклассников в формате оригинального социально-психологического эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Артюхова О. В. 
Художній світогляд як культурологічна основа фізичного удосконалення студентів / О. В. Артюхова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 4-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості впливу художнього світогляду на фізичне вдосконалення учнів старшого шкільного віку. Визначено сутність художнього світогляду, критерії його формування у старшокласників, а також можливості культурологічного забезпечення занять фізичною культурою.

Рассмотрены особенности влияния художественного мировоззрения на физическое усовершенствование учащихся старшего школьного возраста. Определена сущность художественного мировоззрения, критерии его формирования у старшеклассников, а также возможности культурологического обеспечения занятий физической культурой.

The article is devoted to the influence of artistic world view on physical developing of senior pupils. The essence of artistic world view, peculiarities of its formation in senior pupils and the possibilities of cultorological providing the lessons of physical culture are grounded.


Ключ. слова: художній світогляд, фізичне удосконалення старшокласників
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Богуш А. М. 
Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Моногр. / А. М. Богуш, Л. О. Варяниця, Н. В. Гавриш, С. М. Курінна, І. П. Печенко; Н.-д. центр з проб. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 368 c. - укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень різних аспектів вивчення проблеми дітей і дитинства, зокрема, їх соціалізації. Розкрито категоріальні та характерологічні ознаки сучасної субкультури дітей на початкових етапах соціалізації - у дошкільному та молодшому шкільному віці. Описано методики діагностування та розкрито особливості процесу соціалізації дітей даного віку - мешканців міст і сіл, представників різних соціальних груп населення. Висвітлено технології соціально-виховної роботи у різних типах освітніх закладів.

Приведены результаты теоретических и експериментальных исследований различных аспектов изучения проблемы детей и детства, в частности, их социализации. Раскрыты категориальные и характерологические признаки современной субкультуры детей на начальных этапах социализации - в дошкольном и младшем школьном возрасте. Описаны методы диагностирования и раскрыты особенности процесса социализации детей данного возраста - жителей городов и сел, представителей разных социальных групп населения. Освещены технологии социально-воспитательной рабты в разных типах учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч421.350.0 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Арцишевська М. Р. 
Інтеграція змісту освіти : моногр. / М. Р. Арцишевська, Р. А. Арцишевський; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2007. - 311 c. - Бібліогр.: с. 192-209. - укp.

Розглянуто різні аспекти проблеми інтеграції змісту освіти. Особливу увагу приділено аналізу картин світу та світогляду як вищих форм інтеграції різних форм соціального розвитку, які повинні стати вихідними теоретико-методологічними засадами для визначення змісту та створення підручників з інтегрованих шкільних курсів суспільно-гуманітарного профілю.

Рассмотрены разные аспекты проблемы интеграции содержания образования. Особое внимание уделено анализу картин мира и мировоззрения как высших форм интеграции разных форм социального развития, которые должны стать исходными теоретико-методологическими основами для определения содержания и создания курсов и учебников по интегрированным школьным курсам общественно-гуманитарного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + С,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тхоржевська Т. Д. 
Православне виховання в історії педагогіки України : моногр. / Т. Д. Тхоржевська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 2-ге вид., доповн. та переробл. - К. : Фенікс, 2008. - 431 c. - Бібліогр.: с. 399-431. - укp.

Розглянуто православну систему виховання як педагогічне явище в контексті загального розвитку виховної й освітньої справи в Україні. Визначено основні тенденціїї розвитку теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі. Висвітлено українські православні освітньо-виховні традиції та перспективи.

Рассмотрена православная система воспитания как педагогическое явление в контексте общего развития воспитательного и образовательного процесса в Украине. Определены главные тенденции развития теории и практики воспитания детей на основе православной морали. Освещены украинские православные образовательно-воспитательные традиции и перспективы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч421.350.4 + Э372-681

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сивогракова З. А. 
Проблема індивідуально-психологічних факторів поведінки, що спрямована на подолання складних життєвих ситуацій / З. А. Сивогракова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 96-101. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Проаналізовано зміст поняття копінг-поведінки (coping) - поведінки, спрямованої на подолання, його взаємозв'язок з поняттями адаптації та психологічного захисту. Надано визначення копінгу з позицій суб'єктного підходу. Визначено проблему дослідження індивідуально-особистісних характеристик, пов'язаних з різними видами копінг-поведінки, з метою вивчення можливостей щодо формувального впливу на її розвиток.

Проанализированоя содержание понятия копинг-поведения (coping) - поведения, направленного на совладание, его взаимосвязь с понятиями адаптации и психологической защиты. Дано определение копинга с позиций субъектного подхода. Определена проблема исследования индивидуально-личностных характеристик, взаимосвязанных с различными видами копинг-поведения, с целью изучения возможностей формирующего влияния на его развитие.

The analysis of coping, coping-behavior conceptions, relation between coping, adaptation and psychological defence is given. The definition of coping based on subjective theory is defined. In order to research the possibilities to form coping with difficult life situations the problem of personal dispositions' related with different coping-strategies investigation is discussed.


Ключ. слова: поведінка, спрямована на подолання, копінг, механізми психологічного захисту, адаптація, індивідуально-психологічні фактори, складні життєві ситуації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.111-213.1 + Ю952.1 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лавриченко Н. М. 
Проблеми гуманістичного спрямування шкільної соціалізації: педагогічні розмисли і нотатки : Моногр. / Н. М. Лавриченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ТОВ "Інсайт-плюс", 2006. - 280 c. - Бібліогр.: с.231-247. - укp.

Розглянуто гуманізацію та соціалізацію як суспільно-педагогічні явища. Викладено теоретичні засади та проаналізовано практичний досвід соціалізації учнівської молоді у країнах Західної Європи у контексті надбань і цінностей європейської культури та сучасних спрямувань суспільного поступу. Висвітлено здобутки західноєвропейських педагогів на підставі можливостей і перспектив їх застосування у вітчизняному освітньому просторі. Розкрито методологічне значення понять соціальності, моральності та духовності для розуміння цілісності шкільного педагогічного процесу.

Рассмотрены гуманизация и социализация как общественно-педагогические явления. Изложены теоретические основы и проанализирован практический опыт социализации учащейся молодежи в странах Западной Европы в контексте достояний и ценностей европейской культуры и современных направлений общественного прогресса. Освещены достижения западноевропейских педагогов с учетом возможностей и перспектив их применения в отечественном образовательном пространстве. Раскрыто методологическое значение понятий социальности, моральности и духовности для понимания целостности школьного педагогического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.4(4) + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ротерс Т.  
Стан духовного розвитку школярів у процесі взаємодії фізичного й естетичного виховання / Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 158-161. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено стан рухового розвитку школярів в процесі взаємодії фізичного й естетичного виховання. Проаналізовано рівень розвитку у школярів відчуття ритму, простору, часу, точністю рухів разом з оволодінням естетичним сприйняттям.

Определено состояние духовного развития школьников в процессе взаимодействия физического и эстетического воспитания. Проанализирован уровень развития у школьников ощущения ритма, пространства, времени, точности мышечных усилий совместно с овладением красотой и выразительностью движений.

The paper is dedicated to definition of a state of spiritual development of the schoolboys during interplay of physical and aesthetic education. The writer parses a level of development for the schoolboys of sensation of a rhythm, space, time, accuracy of muscle gains together with mastering by beauty and expressiveness of locomotions.


Ключ. слова: духовність, дух, душа, взаємодія, ритм, ритмічний розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кузьменко В. В. 
Формування в учнів наукової картини світу (ХХ століття) : Навч. посіб. / В. В. Кузьменко. - Херсон : РІПО, 2006. - 222 c. - Бібліогр.: с. 213-216. - укp.

Розглянуто основні підходи до визначення категорії "наукова картина світу" та шляхи її формування у школярів. Висвітлено історію розвитку інтеграції навчальних дисциплін, міжпредметних зв'язків, навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу, які виступають засобами формування у особистості наукової картини світу. Розкрито особливості формування у школярів у процесі трудової підготовки світоглядних уявлень.

Рассмотрены основные подходы к определению категории "научная картина мира" и пути ее формирования у школьников. Освещена история развития интеграции учебных дисциплин, межпредметных связей, учебно-методического обеспечения педагогического процесса, выступающих средствами формирования у личности научной картины мира. Раскрыты особенности формирования у школьников в процессе трудовой подготовки мировоззренческих представлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350я7 + Ч33(4УКР)6я7 + Ю251я7 + Ж6р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кузьменко В. В. 
Формування наукової картини світу учнів: від витоків до сьогодення : монографія / В. В. Кузьменко. - Херсон : РІПО, 2007. - 600 c. - укp.

На підставі аналізу архівних матеріалів, наукової, навчально-методичної літератури розглянуто можливості формування у підростаючого покоління наукової картини світу в різні історичні періоди. Доведено, що наукова картина світу школяра є вищою формою систематизації та синтезу знань, їх інтеграції. Висвітлено провідну роль загальноосвітньої школи у процесі формування в учнів наукової картини світу.

На основе анализа архивных материалов, научной, научно-методической литературы рассмотрены возможности формирования у подрастающего поколения научной картины мира в разные исторические периоды. Доказано, что научная картина мира школьника является высшей формой систематизации и синтеза знаний, их интеграции. Освещена ведущая роль общеобразовательной школы в процессе формирования у учащихся научной картины мира.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Івушкіна О. В. 
Формування світовідношення учнівської молоді засобами мистецтва : Метод. рек. для студ. очної та заоч. форм навчання / О. В. Івушкіна; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2005. - 50 c. - укp.

У контексті сучасної соціокультурної ситуації в Україні обгрунтовано необхідність особливої уваги до світовідношення особистості як індивідуалізованого прояву властивостей, що характеризують її ставлення до життя як цінності, світу природи та людей. Розкрито теоретичні засади формування світовідношення учнівської молоді (учнів загальноосвітніх шкіл, коледжів, позашкільних закладів освіти).

В контексте современной социокультурной ситуации в Украине обоснована необходимость особого внимания к мировоззрению личности как индивидуализированного проявления свойств, характеризующих ее отношение к жизни как ценности, миру природы и людей. Раскрыты теоретические основы формирования мировоззрения учащейся молодежи (учеников общеобразовательных школ, колледжей, внешкольных заведений образования).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 р3 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського