Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скільська М. І. 
Методичні рекомендації з проходження практики здобувачів вищої освіти : навч.-метод. посіб. для здобувачів вищ. освіти спеціальності 081 "Право" / М. І. Скільська, Н. С. Сухорукова; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Талком, 2022. - 125 c. - Бібліогр.: с. 125 - укp.

Висвітлено організаційно-методичне забезпечення практики, розглянуто її види, зміст і бази. Увагу приділено питанням підведення підсумків практики. Конкретизовано вимоги до порядку організації та проведення ознайомчої, навчальної та виробничої практик майбутніх правників, розроблено програмні завдання, індивідуальні плани з юридичних спеціальностей на основних базах практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Когут С. Я. 
Становлення та розвиток педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. Я. Когут; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2020. - 40 c. - укp.

Вперше здійснено дослідження науково-організаційних засад становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща як субдисципліни педагогіки та напряму професійної підготовки фахівців. Вивчено стан досліджуваної проблеми та здійснено теоретичний аналіз і порівняння базових понять дослідження у польському та українському науковому просторі. Обгрунтовано періодизацію становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX - початок XXI ст.). Визначено науково-організаційні засади становлення та розвитку педагогіки праці у кожному з визначених історичних періодів. Подальшого розвитку набули концептуальні положення теорії і методики професійної освіти. Удосконалено зміст, форми та методи освітньої програми підготовки бакалаврів соціальної роботи у закладах вищої освіти з урахуванням досвіду педагогіки праці. Сформульовано перспективні напрями використання досвіду педагогіки праці Республіки Польща в теорії та практиці професійної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266 + Ч484(4ПОЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скутін А. О. 
Педагогічні ідеї і наукова спадщина Дмитра Олександровича Тхоржевського (1930–2002 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. О. Скутін; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав, 2020. - 24 c. - укp.

Здійснено комплексний аналіз наукової, педагогічної, організаційної, управлінської діяльності академіка Д. Тхоржевського та обґрунтовано його наукову спадщину в галузі методики трудової підготовки учнівської молоді. Охарактеризовано й уточнено комплекс чинників, які зумовили становлення його науково-педагогічного світогляду. Проаналізовано освітню, наукову, громадську діяльність ученого й розроблено періодизацію його педагогічної та науково-організаційної діяльності. Виокремлено і обґрунтовано основні напрями освітньої діяльності Д. Тхоржевського: викладацький, науковий, виховний, методичний, просвітницький, науково-організаційний, управлінський, координуючий. Зібрано, систематизовано, узагальнено науково-педагогічну спадщину вченого та класифіковано її за напрямами та проблемами досліджень, обґрунтовано теоретико-методологічні основи науково-педагогічної спадщини Д. Тхоржевського. Проаналізовано виховну спрямованість трудового навчання як науковий пріоритет досліджень вченого. На основі узагальнення результатів дослідження визначено актуальні наукові положення та педагогічні ідеї Д. Тхоржевського на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Тхоржевський Д. О. + Ч481.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фіщук О. С. 
Тренінг як ефективний метод практичної підготовки студентів-біологів / О. С. Фіщук // Психол. перспективи. - 2020. - Вип. 35. - С. 148-161. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Модернізація освіти в Україні відповідно до сучасних вимог актуалізує дослідження тренінгової форми роботи для студентів різних спеціальностей. Розглянуто мету, завдання та переваги використання тренінгів у навчальному процесі. Фахівець у сфері біології має широкі можливості для працевлаштування (від лабораторій і садово-паркових господарств, до екологічного туризму). Найкращим методом для розвитку вузькоспеціалізованих професійних умінь (hard skills) та навичок міжособистісної взаємодії (soft skills) для студента-біолога вважаємо тренінг. Запропоновано структуру навчального тренінгу для студентів-біологів. Описано основну мету, завдання й три тематичні блоки тренінгу: спрямований на усвідомлення важливості професії, цілісного уявлення та формування адекватної реакції студентів до певного виду діяльності; націлений на формування специфічних професійних умінь і навичок; зорієнтований на усвідомлення учасниками себе в системі, яка стає частиною їхньої діяльності, та оптимізацію відносин до цієї системи. Описано застосування тренінгу на заняттях на тему: "Будова та функції квітки" для студентів-біологів як ефективного методу практичної підготовки. У тренінгу використано метод групового обговорення. Шляхом реалізації тренінгового заняття в межах курсу "Біоморфологія рослин" здійснено спробу розвитку в студентів-біологів hard skills (повторення й систематизація знань про будову квітки, її функції та будову плоду) і soft skills (уміння працювати в групі, налагоджувати міжособистісну взаємодію, розподіл обов'язків, визначення лідера). Перспективи дослідження вбачаємо в повноцінній розробці й апробації тренінгу для студентів-біологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р3 + Ч481.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Арінушкіна Н. С. 
Компетентнісний вплив виробничої практики на працевлаштування випускників / Н. С. Арінушкіна, Т. М. Грищенко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 135-140. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виробнича практика має велике значення для формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. Відображено проблеми, що виникають під час працевлаштування випускників заклів вищої освіти, та позитивний вплив виробничої практики на їх вирішення. Запропоновано компетентнісний підхід до процессу організації та проходження практики студентами для кращої орієнтації у складних виробничих умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Арінушкіна Н. С. 
Компетентнісний вплив виробничої практики на працевлаштування випускників / Н. С. Арінушкіна, Т. М. Грищенко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 135-140. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виробнича практика має велике значення для формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. Відображено проблеми, що виникають під час працевлаштування випускників заклів вищої освіти, та позитивний вплив виробничої практики на їх вирішення. Запропоновано компетентнісний підхід до процессу організації та проходження практики студентами для кращої орієнтації у складних виробничих умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів : матеріали XL Міжнар. наук.-метод. конф., 25 - 26 лют. 2015 р., Полтава / Центр. спілка спожив. т-в України, ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2015. - 397, [1] c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто сучасні концептуальні підходи забезпечення якості практичної підготовки ВНЗ. Розкрито суть і значення навчальної практики у студентів напряму підготовки "Біотехнологія". Досліджено вироблення навичок ділового письмового спілкування протягом навчальної практики з іноземної мови. Висвітлено питання захисту інформації й інформаційного продукту в практичній підготовці документознавців. Охарактеризовано ділову гру як засіб формування у студентів навичок для успішного проходження виробничої практики. Вивчено формування професійних компетенцій під час проходження виробничої практики товарознавців-експертів. Приділено увагу стажуванню як засобу підвищення якості практичної підготовки фахівців економічного спрямування. Проаналізовано особливості правової підготовки студентів на базі навчально-тренінгового комплексу. Акцентовано увагу на віртуальному підприємстві як фактор системного підходу організації навчально-виробничої практики. З'ясовано роль закордонної практики у якісній підготовці студентів ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Слюта А. 
Обгрунтування змісту виробничої практики в процесі підготовки студентів-екологів / А. Слюта // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 53-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано зміст виробничої практики в процесі підготовки студентів-екологів. Наголошується на тому, що виробнича практика майбутніх фахівців-екологів є невід'ємною складовою частиною підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах. Проаналізовано зміст виробничої практики, що надає можливість підкреслити важливість глибокої теоретичної підготовки майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 + Б1 р(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Слюта А. М. 
Виробнича практика : навч. посіб. для студентів ВНЗ спец. "Екологія та охорона навколишнього середовища" / А. М. Слюта, Ю. О. Карпенко, О. В. Лукаш; ред.: О. В. Лукаш. - Чернігів : Лозовий В.М., 2014. - 159 c. - Бібліогр.: с. 132-140 - укp.

Розглянуто основні положення та вимоги до організації та проведення виробничої практики для студентів спеціальності "Екологія та охорона навколишнього середовища". Висвітлено питання охорони праці та техніки безпеки під час виробничої практики. Увагу приділено змісту екскурсій та індивідуальних завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Стаченко О. В. 
Ефективність застосування кейс-методу у виробничому навчанні / О. В. Стаченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 356-361. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто історію, суть та особливості використання кейс-методу як методу, який можна використовувати в процесі виробничого навчання під час проходження практичної підготовки студентів I - II курсів. Розглянуто ефективність використання кейс-методу в рамках лабораторії «Технологій та дизайну».

Рассмотрены история, суть и особенности использования кейс-метода как метода, который можно использовать в процессе производственного обучения при прохождении практической подготовки студентов I - II курсов. Рассмотрена эффективность использования кейс-метода в рамках лаборатории «Технологий и дизайна».

The article considered history, essence and features of the usage of case-method as a method which can be used in the process of the production teaching at passing of practical preparation of students of I - II courses. The author considered efficiency of the use of case-method within the framework of laboratory of «Technologies and design».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жарких Ю. С. 
Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775. - С. 29-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом під час вивчення фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації та відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 с51 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Куліненко Л. Б. 
Освіта і практика. Практика як основа і чинник модернізації сучасної освіти : філос.-світогляд. аналіз / Л. Б. Куліненко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Знання України, 2013. - 475 c. - Бібліогр.: с. 437-475 - укp.

Розглянуто освіту як ключовий фактор формування людського капіталу. Висвітлено актуальні проблеми модернізації вищої освіти в контексті викликів сучасної епохи. Проаналізовано досвід провідних країн світу з питань реформування освіти. Особливу увагу зосереджено на підготовці майбутніх педагогічних кадрів, формуванні їх ключових компетенцій. Окреслено основні напрями вдосконалення їх практичної підготовки, наголошено на ролі практики в підвищенні педагогічної майстерності учителя. Акцентовано на самостійній роботі студентів в структурі практичної підготовки майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Артемова Л. 
Лабораторні роботи як навчальне дослідження під час аудиторних занять / Л. Артемова // Вища шк.. - 2012. - № 5. - С. 44-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто лабораторну роботу (ЛР) з гуманітарних дисциплін як навчальне наукове дослідження, що активізує пізнавальну діяльність студентів. Викладено етапи, що передують проведенню ЛР, підготовку та проведення ЛР, а також її результати. Вміщено структурно-логічні моделі проведення ЛР.

Рассмотрена лабораторная работа (ЛР) по гуманитарным дисциплинам как учебное научное исследование, которое активизирует познавательную деятельность студентов. Изложены этапы, предшествующие проведению ЛР, подготовка и проведение ЛР, а также её результаты. Помещены структурно-логические модели проведения ЛР.

Еxamined laboratory work (SLR) in the humanities as an educational research study, it activates the cognitive activity of students. The stages prior to the conduct of HR, HR training and conduct, and the results of LR. Placed structural logic model ofthe LR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мартинюк О. С.  
Композиційний лабораторний практикум на основі апаратно-програмних засобів Multisim-LabVIEW-ELVIS ІІ / О. С. Мартинюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 411-417. - Бібліогр.: с. 417 - укp.

Проаналізовано основні аспекти впровадження, можливості та перспективи використання композиційного лабораторного практикуму на основі технологій компанії National Instruments. Наведено приклад фрагменту лабораторного дослідження на основі програмно-апаратних засобів Multisim-LabVIEW-ELVIS ІІ.

Проанализированы основные аспекты внедрения, возможности и перспективы использования композиционного лабораторного практикума, на основе технологий компании National Instruments. Приведен пример фрагмента лабораторного исследования на основе программно-аппаратных средств Multisim-LabVIEW-ELVISІІ.

The basic aspects of introduction, possibility and prospect of the use of composition laboratory practical work on the basis of technologies of company National Instruments are analyzed. The fragment is an example of a laboratory research on the basis of programmatic and vehicle facilities of Multisim-LabVIEW-ELVISІІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кізин І. 
Рекомендації щодо використання досвіду реформаторської педагогічки у процесі трудової підготовки та естетичного виховання студентів / І. Кізин // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 78-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано науково-просвітницький характер ідей реформаторської педагогіки. Висвітлено рекомендації щодо використання досвіду реформаторської педагогіки у процесі трудової підготовки та естетичного виховання студентів. Розкрито мету, завдання, напрями й шляхи здійснення національного виховання; значення родинного, материнського, художньо-трудового виховання; єдність концептуальних ідей національної педагогіки та педагогіки культури; взаємозв’язок традиційного і “нового” виховання; роль праці у вихованні особистості, самостійної, творчої, готової до самостійного життя. Враховано актуальність ідей реформаторської педагогіки у світовій та українській педагогіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266 + Ч481.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Равлюк Т. А. 
Розвиток творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Равлюк; МОНМС України, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2012. - 23 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики. Здійснено огляд літературних джерел з проблем професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, формування та розвитку творчої особистості. Розкрито основні дефініції дослідження, конкретизовано поняття "творчий потенціал особистості" відповідно до змісту соціально-педагогічної діяльності. Визначено роль соціально-педагогічної практики у професійному становленні, розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців. Здійснено теоретичне обгрунтування складових творчого потенціалу студентів. Розроблено факторно-критеріальну технологію їх оцінювання. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку творчого потенціалу студентів-практикантів, представлено процес аналізу, узагальнення й інтерпретації результатів дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.266.69 + Ч489.511.220

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА387973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Продайко М. Ю. 
Сутність і взаємозв'язок понять "практика" та "практичне навчання" / М. Ю. Продайко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття "практика", її складники. Виділено найважливіші риси, форми. Конкретизовано поняття "практичне навчання" та визначено взаємозв'язок практики та практичного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жарких Ю. С. 
Проблеми організації лабораторного практикуму в процесі електронного навчання / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, А. Г. Шкавро // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано вимоги, що висуваються до електронного лабораторного практикуму, запропоновано шляхи його створення. З'ясовано особливості дистанційно виконуваних лабораторних робіт і віртуальних симуляторів з урахуванням умов реалізації діяльнісного підходу в навчанні. Основну увагу приділено розробці програмного забезпечення й алгоритмів вимірювань у віртуальних симуляторах.

Проанализированы требования, предъявляемые к электронному лабораторному практикуму, предложены пути его создания. Выяснены особенности дистанционно выполняемых лабораторных работ и виртуальных симуляторов с учетом условий реализации деятельностного подхода в обучении. Основное внимание уделено разработке программного обеспечения и алгоритмов измерений в виртуальных симуляторах.

The requirements and the ways of electronic laboratory practical work are analyzed. The features of remotely performed laboratory work and virtual simulators based on the conditions of active approaches of learning are elucidated. The principal attention are paid to software development and measurement algorithms in virtual simulators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бондаренко С. В. 
Формування професійних інтересів у студентів під час виробничої практики / С. В. Бондаренко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 261-264. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито виховний потенціал виробничої практики, педагогічні умови її організації, необхідні професійні та моральні якості майбутніх фахівців. Визначено основні напрями педагогічної діяльності, до яких відносяться: професійний ідеал, професійне мислення, морально-вольові професійні якості.

Раскрыт воспитательный потенциал производственной практики, педагогические условия ее организации, необходимые профессиональные и моральные качества будущих специалистов. Определены основные направления педагогической деятельности, к которым относятся: профессиональный идеал, профессиональное мышление, морально-волевые профессиональные качества.

The article deals with the educational potential of practical training, pedagogical conditions of its organization, the necessary professional and moral qualities of future specialists. The basic directions of pedagogical activities are defined among them: professional ideal, professional thought, morally-volitional professional qualities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мацьопа Р. Л. 
Педагогічна практика у класичному університеті : навч.-метод. посіб. / Р. Л. Мацьопа, Л. В. Манчуленко, Л. Б. Платаш; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 80 c. - Бібліогр.: 47 назв - укp.

Висвітлено теоретичні положення про зміст і завдання педагогічної практики у класичному університеті. Визначено особливості організації та здійснення педагогічної практики за умов кредитно-модульної системи. Розглянуто обов'язки студентів-практикантів і керівників педагогічної практики. Наведено зразки документального оформлення процесу педагогічної практики майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69 р30

Шифр НБУВ: ВА745181 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського