Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (130)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.010.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бех И. Д. 
Психологические основы нравственного развития личности : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / И. Д. Бех; НИИ психологии Украины. - К., 1992. - 320 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю984.010.2-990,63 + ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41209 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бех И. Д. 
Психологические основы нравственного развития личности : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / И. Д. Бех; НИИ психологии Украины. - К., 1992. - 320 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю984.010.2-990,63 + ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41209 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бех И. Д. 
Психологические основы нравственного развития личности : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / И. Д. Бех; НИИ психологии Украины. - К., 1992. - 320 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю984.010.2-990,63 + ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41209 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Бех И. Д. 
Психологические основы нравственного развития личности : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / И. Д. Бех; НИИ психологии Украины. - К., 1992. - 320 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю984.010.2-990,63 + ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41209 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Гошовський Я. О. 
Становлення образу Я в підлітків школи-інтернату в умовах депривації батьківського впливу : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я. О. Гошовський; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 177 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-43 + Ю984.010.2-993

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48350 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Гошовський Я. О. 
Становлення образу Я в підлітків школи-інтернату в умовах депривації батьківського впливу : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я. О. Гошовський; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 177 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-43 + Ю984.010.2-993

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48350 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Помиткін Е. О. 
Формування духовних цінностей старшокласників у діяльності шкільної психологічної служби : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Е. О. Помиткін; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 21 c. - укp. - рус.

Уточнено психолого-педагогічні характеристики понять духовності, духовних цінностей, створено соціально-психологічну модель процесу ціннісної орієнтації особистості, теоретичну модель високодуховної особистості. Встановлено, що ефективність процесу формування духовних цінностей старшокласників досягається шляхом їх залучення до спеціально організованої духовно насиченої навчально-виховної та творчої діяльності. Розроблено систему методів шкільної психологічної служби, спрямованих на формування духовних цінностей старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723с + Ю984.010.2-990,63 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Татомир Л. П. 
Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. П. Татомир; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 17 c. - укp. - рус.

У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку. Розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліджені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990,63 + Ч421.352.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 315 c. - укp.

Розглядається сучасний стан суспільства та динаміка його змін, життєвотворчий потенціал реабілітаційної педагогіки, становлення особистості як суб'єкта життєвотворчості в процесі реабілітації. Висвітлюються проблеми проведення експерименту з комплексної та духовної реабілітації хворої дитини, психологічні можливості самореабілітації у складній життєвій ситуації, особливості психологічної підтримки та допомоги молоді із суїцидальними тенденціями. Аналізується гуманізація процесу навчання у сучасній варіативній школі, проблема формування нової педагогічної стратегії, уроки формування духовності особистості. Характеризується Міжнародна виховна система "Self-Esteem" про подолання кризових і конфліктних ситуацій, повідомляється про досвід розробки проекту Комплексної програми "Здоров'я - через освіту" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43 + Ч430 я43 + Ю984.010.2-990 + Р128.94 p2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Матюша І. К. 
Духовність та її виховання у старшокласників / І. К. Матюша // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 3. - С. 164-170. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Раскрываются сущность и особенности духовности как социально-психологического качества личности, прослеживаются общие направления и пути ее воспитания у старшеклассников на уроках украинской литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ю984.010.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. Є. Гуменюк; Київ. держ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено висвітленню соціально-психологічних закономірностей розвивальної взаємодії вчителя і учнів в системі модульно-розвивального навчання як соціокультурній організації. Проаналізовано ідеї, принципи, категорії та поняття нової експериментальної системи, описано соціальні параметри моделі психологічного розвитку особистості (полімотивацію, соціальну роль, психолого-педагогічний зміст, паритетну освітню діяльність тощо) й обгрунтовано технологічні інваріанти їх взаємозалежного втілення у досвіді педагогічних колективів середніх шкіл. Порівняння наукових підходів до соціального проектування розвивальних систем навчання дало змогу описати структуру соціально-психологічного простору розвивальних взаємин у класі, що організується у формі модульного заняття (міні-модуля). Охарактеризовано компоненти інноваційного програмово-методичного забезпечення повного освітнього циклу (знання - уміння - норми - цінності), описано методологію дослідження ефективності модульно-розвивального процесу. Подано результати системного експертно-діагностичного вивчення основних параметрів і показників психосоціального розвитку вчителів і учнів за нових експериментальних умов свідчать про якісно вищий розвитковий вплив міні-модуля на зростання культурного потенціалу особистості порівняно з традиційним уроком, а також про важливі соціально-психологічні чинники реалізації розвивальної ефективності модульних занять з боку вчителя і учнів. Доведено доцільність нової системи щодо поліпшення психологічної і методичної грамотності педагогів, зростання інтелектуального та особистісного розвитку школярів, підвищення їхньої здатності до неперервної

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ч421.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ставицька С. О. 
Психолого-педагогічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. О. Ставицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено визначенню та узагальненню психолого-педагогічних умов подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку ( умови розвитку і формування пізнавальної , емоційно-вольової та мотиваційної сфер особистості; умови організації навчальної діяльності; умови виховання в сім'ї). Виявлені основні фактори виникнення тривожності молодших школярів в міжособистісній взаємодії; охарактеризовані форми і показники її прояву та динаміка розвитку. На основі систематизованих критеріїв визначені рівні особистісної тривожності молодших школярів. Запропонована теоретично обгрунтована і практично перевірена комплексна програма подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку і виявлені умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1-52 + Ю984.010.2-52 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тоба М. В. 
Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Тоба; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 16 c. - укp. - рус.

Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних детермінант діалогового спілкування у педагогічній діяльності, теоретично обгрунтовано і експериментально виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх вчителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю984.010.2-213 + Ю935.132.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Побірченко Н. А. 
Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Боришевський М. Й. 
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевченко В. В. 
Психологічні особливості військово-патріотичного виховання учнів старшого підліткового та юнацького віку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Шевченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування у процесі військово-патріотичного виховання готовності до військово-патріотичної діяльності (ВПД) осіб старшого підліткового та юнацького віку. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель готовності особистості до ВПД. Проведено теоретико-методологічне обгрунтування понять "військово-патріотичне виховання", "військово-патріотична діяльність" (ВПД), "готовність до ВПД". За змістом та складністю виділено п'ять рівнів ВПД. Проведено аналіз розвитку мотиваційного, когнітивного та емоційно-вольового компонентів готовності учнів до ВПД у залежності від їх віку, статі, соціального походження, типу навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ц4,8(4УКР)915

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Просандєєва Л. Є. 
Подолання депривації підлітків у процесі культурно-дозвіллєвої діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Є. Просандєєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Визначено сутність підліткової депривації, запропоновано її типологію. Висвітлено різноманітні прояви депривації - девіантну та делінквентну поведінку підлітків у нестабільному кризовому суспільстві. Досліджено соціально-педагогічні причини явища депривації підлітків і характеристику напрямів, форм і методів у контексті завдань її подолання практичними засобами культурно-дозвіллєвої діяльності. Розкрито інноваційні педагогічні підходи до оптимізації процесу виховання підростаючого покоління. На основі експериментального дослідження проаналізовано реальні соціокультурні та педагогічні умови вирішення проблеми девіантної поведінки молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313160 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського