Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (111)
Пошуковий запит: (<.>U=ч421.430$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коваль Л. Г. 
Взаимодействие учителя и учащихся в процессе формирования эстетического отношения средствами музыкального искусства : Дис...д-ра пед.наук / Л. Г. Коваль; КГПИ имени А. М. Горького. - К., 1991. - 430 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.355.23 + ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45381 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Коваль Л. Г. 
Взаимодействие учителя и учащихся в процессе формирования эстетического отношения средствами музыкального искусства : Дис...д-ра пед.наук / Л. Г. Коваль; КГПИ имени А. М. Горького. - К., 1991. - 430 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.355.23 + ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45381 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Коваль Л. Г. 
Взаимодействие учителя и учащихся в процессе формирования эстетического отношения средствами музыкального искусства : Дис...д-ра пед.наук / Л. Г. Коваль; КГПИ имени А. М. Горького. - К., 1991. - 430 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.355.23 + ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45381 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Коваль Л. Г. 
Взаимодействие учителя и учащихся в процессе формирования эстетического отношения средствами музыкального искусства : Дис...д-ра пед.наук / Л. Г. Коваль; КГПИ имени А. М. Горького. - К., 1991. - 430 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.355.23 + ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45381 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Третьяк Н. И. 
Воспитание у школьников чувства собственного достоинства в процессе общения старшеклассников и учителей : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Н. И. Третьяк; Украинский институт повышения квалификации руководящих кадров образования. - К., 1992. - 160 с. - Библиогр.:с.139-160 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40945 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Третьяк Н. И. 
Воспитание у школьников чувства собственного достоинства в процессе общения старшеклассников и учителей : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Н. И. Третьяк; Украинский институт повышения квалификации руководящих кадров образования. - К., 1992. - 160 с. - Библиогр.:с.139-160 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40945 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Третьяк Н. И. 
Воспитание у школьников чувства собственного достоинства в процессе общения старшеклассников и учителей : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Н. И. Третьяк; Украинский институт повышения квалификации руководящих кадров образования. - К., 1992. - 160 с. - Библиогр.:с.139-160 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40945 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Третьяк Н. И. 
Воспитание у школьников чувства собственного достоинства в процессе общения старшеклассников и учителей : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Н. И. Третьяк; Украинский институт повышения квалификации руководящих кадров образования. - К., 1992. - 160 с. - Библиогр.:с.139-160 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40945 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Кияшко Л. О. 
Вплив стереотипів на характер педагогічної взаємодії / Л. О. Кияшко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 89-92. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

В статье речь идет о проблеме педагогических стереотипов, их представлении в структуре профессиональной деятельности учителя и о формировании стилей и моделей межличностных отношений между учителями и учащимися.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мазуріна В. О. 
Гуманізація взаємин учителів і старшокласників у позаурочній роботі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Мазуріна; Ін-т пробл. виховання. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Гуманізація взаємин учителів і старшокласників досліджувалась з позицій особистісно орієнтованого виховання. Технологія особистісно орієнтованого виховання розкрита через модель суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагога і вихованця, співпраці, діалогового спілкування. Досліджені педагогічні умови гуманізації взаємин педагогів і старшокласників. Доведено продуктивність клубної організації життєдіяльності суб'єктів виховного процесу стосовно гуманізації їх взаємин. Ключовою умовою гуманізації взаємин учителів і старшокласників є демократизація шкільного життя шляхом розвитку учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черненький Ю. П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. П. Черненький; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Иванова Т. В. 
Культура педагогического общения / Т. В. Иванова. - К., 1999. - 357 c. - Библиогр.: с.348-353 - укp.

Дается представление о содержании и структуре педагогического общения, раскрываются его функции. Показано, что именно в общении формируются многие морально-этические, эстетические и другие ценностные отношения личности; культура педагогического общения представляет собой часть профессионально-педагогической культуры личности учителя и является формирующим звеном его культурологического становления; формирование социально-нравственных, духовно-гуманистических отношений возможно лишь через эмоциональные переживания будущего педагога. Освещается вопрос о путях формирования культуры педагогического общения, которые решаются в плоскости взаимодействия личностных позиций педагога и учащихся, на развитии которых основана технология педагогического общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кушнірюк В. М. 
Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. М. Кушнірюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

З'ясовано особливості міжособистісних стосунків учителя та учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій. Узагальнено основні причини виникнення конфліктів. Досліджено психологічні засади гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктам у педагогічному процесі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови ефективного запобігання конфліктам у міжособистісних стосунках. Встановлено, що конфлікти у педагогічному процесі найчастіше зумовлені суб'єктами, які виділяються специфічними ознаками: обирають найчастіше стратегії суперництва, ухилення, залучення інших осіб, слабо усвідомлюють не тільки характер конфліктної ситуації, але й свою поведінку, що призводить до конфлікту. Виявлено, що конфліктогенність особистості значною мірою корелює з агресивною поведінкою, надмірним рівнем тривожності, емоційною нестабільністю, а також з прогалинами розвитку свідомості: неадекватною самооцінкою, нерозвинутістю процесів саморегуляції. Розкрито умови ефективного запобігання конфліктам у навчально-виховному процесі. Підкреслено, що дане запобігання можливе за умов дотримання у ньому головних принципів гуманності: взаємоповаги, довіри, доброзичливого ставлення, діалогічності, що є виявом суб'єкт-суб'єктних стосунків, які стимулюють зростання самоактивності та відповідальності учнів, а також створюють можливості щодо задоволення актуальної потреби у самореалізації та самоствердженні. Доведено, що основою конструктивних взаємин між учителем та учнями-підлітками мають виступати гуманістичні цінності, згідно з якими відбувається саморегуляція поведінки учасників педагогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Цехмістер Я. В. 
Принципи моделювання взаємодії вчитель - учень / Я. В. Цехмістер // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 172-180. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Рассмотрены основные дидактические принципы моделирования взаимодействия учитель - ученик в условиях допрофессиональной подготовки старшеклассников. Моделирование педагогического процесса проходит с учётом возрастных психологических особенностей старшеклассников, превращая их в активных союзников профессорско-преподавательского состава в процессе обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Костюшко Ю. О. 
Засади недирективної педагогіки як необхідна умова розв'язування міжособистісних конфліктів між учителем та учнями / Ю. О. Костюшко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 249-251. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто зміст і сутність недирективної педагогіки у контексті розвитку та можливості вирішення міжособистісних конфліктів, що виникають у навчально-виховному процесі. Подано аналіз проблеми у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі.

Рассмотрены содержание и сущность недирективной педагогики в контексте развития и возможности решения межличностных конфликтов, которые возникают в учебно-воспитательном процессе. Представлен анализ проблемы в отечественной и зарубежной научной литературе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Макаренко С. С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. С. Макаренко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Поєнко О. М. 
Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних і педагогічних конфліктів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Поєнко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Вивчено феномен взаєморозуміння як фактора вирішення педагогічних конфліктів між вчителями та учнями підліткового віку. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено наявність певних чинників, які зумовлюють причини, динаміку та конструктивність вирішення конфліктних ситуацій між педагогами та учнями підліткового віку. Визначено головні причини та види конфліктних ситуацій, які виникають у процесі взаємодії вчителя та учнів. Показано взаємозв'язок між рівнем сформованості у вчителя здатності до розуміння та вибором ним певної тактики поведінки в конфліктній ситуації, а також між рівнем розуміння особистості учня та здатності педагога до емпатії. Розроблено та апробовано систему вправ, спрямованих на формування у педагога здатності до розуміння особистості учня, емпатії та використання конструктивних тактик поведінки в конфліктних ситуаціях, що відповідає принципам індивідуалізації навчально-виховного процесу в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Должкова С. О. 
Педагогічна взаємодія вчителя та учнів як засіб формування творчої особистості в процесі навчання / С. О. Должкова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 109-119. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості та закономірності формування творчої особистості за умов педагогічної взаємодії вчителя та учнів. Проаналізовано вплив психологічного розвитку, психічних новоутворень і домінуючих потреб підліткового віку та висвітлено організаційну основу творчої взаємодії в процесі навчання. Виявлено основні протиріччя між теорією педагогічної взаємодії та реальностями шкільної дійсності. Висвітлено необхідні умови для самовираження підлітка, становлення та самоствердження його творчого "Я" в навчальній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гаврилюк О. А. 
Гуманістичні засади процесу формування комунікативної культури майбутнього вчителя / О. А. Гаврилюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 30-36. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Рассмотрена проблема гуманизации системы образования. Показан процесс формирования коммуникативной культуры будущих учителей. Освещено значение гуманных отношений в системе "учитель - ученик" в воспитательном процессе высшей школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського