Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Одарченко Н. І. 
Використання відеоінформації при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу : Навч. посіб. / Н. І. Одарченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Суми : Слобожанщина, 1999. - 79 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглядаються можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу. Саме їх інформаційні можливості у оперативності подачі навчальної інформації можуть створювати сприятливі умови для успішного сприймання, усвідомлення навчального матеріалу з мінімальними витратами навчального часу, порівняно із іншими засобами навчання. На основі побудованої моделі проведення таких форм занять з використанням засобів відеоінформації подано методичні розробки навчальних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Технічні засоби навчання : Навч.-метод. посіб. / уклад.: О. В. Мельничук; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 103 c. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні аспекти впровадження технічних засобів навчання у навчально-виховний процес. Наведено дидактичні характеристики діапосібників: діафільмів, діапозитивів, транспарантів. Вміщено вказівки та рекомендації щодо виготовлення проекційних посібників. Розглянуто телебачення як засіб навчання та виховання. Викладено основи комп'ютерного навчання. Описано структуру персонального комп'ютера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7я73

Шифр НБУВ: ВА613222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуржій А. М. 
Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Гуржій, В. П. Коцур, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України. Наук.-метод. центр орг. розробки та вир-ва засобів навчання. - К., 2003. - 173 c. - Бібліогр.: 106 назв. - укp.

Викладено загальнопедагогічні, ергономічні та експериментально-емпіричні основи, наведено методику та результати дослідження ефективного використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання. Проаналізовано сучасний стан забезпечення та використання візуальних та аудіовізуальних засобів, їх дидактичну роль. Описано динаміку розумової працездатності учнів у процесі використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання.

Изложены общепедагогические, эргономические и экспериментально-эмпирические основы, приведены методика и результаты исследования эффективного использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения. Проанализированы современное состояние обеспечения и использования визуальных и аудиовизуальных средств, их дидактическая роль. Описана динамика умственной трудоспособности учеников в процессе использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7я7

Шифр НБУВ: ВА641147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горемычкин А. И. 
Введение в компьютерную педагогику (об информационно-пространственном подходе в педагогических концепциях) : учеб. пособие / А. И. Горемычкин; Мелитоп. гос. пед. ун-т. - 2-е изд. - Мелитополь, 2008. - 276 c. - рус.

Раскрыты социальные и педагогические аспекты информатизации. Освещены проблемы разработки программно-педагогических средств, практического использования инновационных технологий. Охарактеризованы формы практической деятельности учителя и ученика. Проанализирован опыт создания в Мелитопольском государственном педагогическом университете предметно-ориентированного информационно-обучающего пространства для изучения дисциплин музыкально-исторического цикла. Внимание уделено компьютеризации процесса обучения и функциям педагога, своеобразию педагогического мышления в условиях компьютеризации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 я73 + Ч421.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 543 с. - укp.

Висвітлено проблеми, завдання конструювання і впровадження електронних підручників. Розглянуто питання застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови. Обгрунтовано концепцію авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано зарубіжний досвід реалізації світоглядного потенціалу змісту навчання у підручниках з іноземної мови.

Освещены проблемы, задачи конструирования и внедрения электронных учебников. Рассмотрены вопросы применения электронных средств обучения на уроках английского языка. Обоснована концепция авторской серии учебных изданий по английскому языку для начальных классов общеобразовательных школ. Проанализирован зарубежный опыт реализации мировоззренческого потенциала содержания обучения в учебниках по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54 + Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Одарченко Н. І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Одарченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 25 c. - укp. - рус.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблено методику застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначено особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Б.р(4Укр)21-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вембер В. П. 
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. П. Вембер; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано методику проектування та використання електронних підручників (ЕП) у навчальному процесі загальноосвітньої школи за умов класно-урочної системи навчання на прикладі вивчення дисципліни "Інформатика". Розкрито сутність поняття ЕП, визначено рівні його інтерактивності. Проаналізовано стан розробки ЕП для загальноосвітньої школи та їх впровадження у навчальний процес. Створено модель ЕП. Встановлено науково-методичні вимоги та наведено рекомендації щодо проектування ЕП для загальноосвітньої школи. Обгрунтовано умови ефективного використання розроблених електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) учителями й учнями. Показано переваги існуючих ЕЗНП, які використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах, виділено типові недоліки й обгрунтовано шляхи їх подолання. Визначено дидактичну роль ЕП у навчально-методичному комплекті навчання шкільних дисциплін. Розроблено методичні рекомендації щодо використання ЕП з інформатики, побудованого на основі запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Царенко О. М. 
Педагогічні основи формування у майбутніх учителів умінь застосовувати ТЗН у навчально-виховному процесі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Царенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено питання формування готовності майбутніх учителів до застосування технічних засобів у навчально-виховному процесі, які вирішуються комплексно з використанням сучасних технічних засобів, зокрема, комп'ютерної техніки. Простежено розвиток технічних засобів навчання (ТЗН) в історико-педагогічному аспекті та виявлено умови їх ефективного використання у сучасній школі. Визначено основні компоненти готовності вчителя до застосування ТЗН та виявлено педагогічні умови їх формування. Створено модель оволодіння ТЗН майбутніми вчителями молодших класів. Систему підготовки студентів педагогічних факультетів доповнено спецкурсом "ТЗН у навчально-виховному процесі початкової школи", який містить лекційний матеріал, лабораторний практикум, тематику індивідуальних завдань та рефератів, тестові завдання і програму контролю знань студентів на ПЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Трофимов О. Є. 
Підготовка майбутніх учителів до використання аудіовізуальних і комп'ютерних технологій навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Є. Трофимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Досліджено екранно-звукові засоби та інформаційні технології навчання як складні багатокомпонентні дидактичні об'єкти, розроблено ідею системного впровадження екранно-звукових засобів та інформаційних технологій до практИки комплексного застосування їх на лабораторних заняттях з курсу "Технічні засоби навчання". Науково обгрунтовано програму для даного курсу, шляхи удосконалення педагогічний процес через застосування аудіовізуальних засобів та інформаційних технологій. Наведено методику для засвоєння знань студентами про педагогічні можливості різних типів аудіовізуальних і комп'ютерних технологій. Розроблено комплекс засобів: електронний підручник з курсу "Технічні засоби навчання" (ТЗН), лабораторні роботи з курсу ТЗН, серію навчальних відеофільмів "Нові аудіовізуальні засоби та інформаційні технології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мокрогуз О. П. 
Методика застосування мультимедійних презентацій у навчанні історії старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Мокрогуз; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано фактори ефективного використання мультимедіа у навчальному процесі, що грунтуються на психолого-педагогічних дослідженнях впливу складових мультимедіа на психічні процеси та розвиток когнітивних можливостей учнів, рівень обробки інформації та засвоєння навчального змісту, висвітлено сучасний стан проблеми у практиці загальноосвітніх шкіл України. Визначено понятійний апарат дослідження, подано загальну характеристику мультимедіа як дидактичного засобу в контексті його значення у навчальному процесі. Визначено місце мульмедійної презентації в системі дидактичних засобів навчання, узагальнено досвід використання мульмедійної презентації на уроках історії. Обгрунтовано ергономічні та методичні умови застосування мультимедійних презентацій та основні підходи до їх застосування. Доведено ефективність методики застосування мульмедійних презентацій, побудованої на основі системного, діяльнісного, компетентнісного підходів. Описано зміст і організацію роботи учнів на уроках історії з використанням мультимедійних презентацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Головко М. В. 
Організаційно-педагогічні основи створення електронних підручників для середньої загальноосвітньої 12-річної школи : монографія / М. В. Головко, В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус; ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Прок-Бізнес, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: 274 назв. - укp.

Висвітлено сучасний стан теорії та практики конструювання, створення та використання електронних підручників (ЕП). Розроблено концептуальні засади удосконалення моделі конструювання та створення ЕП. Проаналізовано проведені експериментально-емпіричні дослідження ефективності використання вдосконалених варіантів експериментальних ЕП. Визначено педагогічні можливості ЕП як засобів навчання та формування організаційно-педагогічних основ технології їх конструювання та створення. Розроблено ефективні заходи для оптимізації динаміки розумової працездатності учнів у процесі використання ЕП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Освітнє середовище "Один учень - один комп'ютер" : метод. матеріали / уклад.: О. В. Іванов; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ, 2010. - 111 c. - укp.

Наведено фактичні й ілюстративні матеріали щодо впровадження даного проекту у школи, що дозволяє більш наочно описати роботу в середовищі. Висвітлено теоретичні основи цього методу та практичні поради щодо початку роботи в середовищі " 1 учень - 1 комп'ютер". Запропоновано приклади конспектів уроків і проектів, що висвітлюють можливості використання нетбуків у процесі викладання шкільних дисциплін та в позаурочний час.

Приведены фактические и иллюстративные материалы внедрения этого проекта в школах, что дает представление о работе в среде. Освещены теоретические основы этого метода и практические советы по поводу начала роботы в среде "1 ученик - 1 компьютер". Предложены примеры конспектов уроков и проектов, освещающих возможности использования нетбуков в процессе преподавания школьных дисциплин и во внеурочное время.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Міщенко О. А. 
Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. А. Міщенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку мультимедійних засобів навчання (МЗН) у ЗОШ України другої половини XX ст. Розкрито витоки ідей МЗН у світовій педагогічній думці та передумови використання МЗН у шкільній практиці. Визначено й обгрунтовано етапи розвитку мультимедійних засобів навчання в ЗОШ у другій половині XX ст. Узагальнено досвід застосування МЗН у шкільній практиці в даний період, висвітлено можливості його творчого використання в сучасній школі та визначено перспективи розвитку даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Ч33(4УКР)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чорноус О. В. 
Формування навчально-організаційних умінь і навичок молодших школярів засобами відеоінформації : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. В. Чорноус; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто технологію використання засобів відеоінформації у комплексі з традиційними засобами навчання і навчальним обладнанням. Визначено оптимальні значення обсягу логічно завершених фрагментів навчального матеріалу та швидкості його подачі і пояснення під час демонстрування засобів відеоінформації. Встановлено параметри тривалості демонстрування протягом одного уроку та доцільність повторного демонстрування. Розкрито можливості використання засобів відеоінформації для підвищення ефективності формування в учнів навчально-організаційних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.215.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лозицька Т. Ю. 
Використання медіа вчителями у навчальному процесі як науково-педагогічна проблема / Т. Ю. Лозицька // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 101-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему актуальності використання медіа у навчальному процесі і висвітлено погляди сучасних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Набильская О. В. 
Формирование экологической личности младших школьников средствами визуальной коммуникации / О. В. Набильская // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 204-207. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрена проблема влияния современных средств визуальной коммуникации на формирование экологического мышления у младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фоміних Н.  
Позитивні й негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі / Н. Фоміних // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 186-190. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто позитивні та негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи. Висвітлено праці науковців, щодо питання переваг навчально-виховного процесу з використанням ІКТ. З'ясовано, що під час використання інформаційно-комунікаційних технологій є необхідним чіткий та аргументований підхід, який буде враховувати всі позитивні та негативні аспекти їх використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жук Ю. О. 
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, Н. П. Дементієвська, О. П. Пінчук, М. І. Жалдак; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 111 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні проблеми застосування мультимедійних систем у навчально-виховному процесі ЗОШ. Проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу за умов широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій. Увагу приділено термінологічним питанням в галузі мультимедійних технологій навчання, розвитку мислення учнів у процесі проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Крутько О. М. 
Досвід застосування навчальної відеоінформації / О. М. Крутько, О. В. Бондар // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 111-115. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми застосування навчальної відеоінформації в освітньому процесі. Проаналізовано публікації вітчизняних педагогічних періодичних журналів з окресленого питання. Надано тлумачення терміна "відеоінформація", який вживали автори публікацій вітчизняних періодичних педагогічних видань 90-х років XX ст. Зазначено щодо методики використання відеоінформації на уроках, а також суворого дотримання гігієнічних вимог під час застосування відеоінформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.711

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бурцева Є. В. 
Мультимедійна навчальна презентація як інноваційна технологія викладання ієрогліфічної писемності китайської мови / Є. В. Бурцева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 228-234. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено аналіз результатів пілотажного дослідження оцінки ефективності мультимедійної навчальної презентації як інноваційної технології викладання китайської ієрогліфіки. Висвітлено етапи вивчення ієрогліфіки, визначено знання, вміння, навички, якими повинні володіти учні в результаті вивчення китайської ієрогліфіки з використанням навчальної презентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш171.1-913.38 с51 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського