Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Романов А. В. 
Методика подготовки и проведения тестового контроля в учебном процессе / А. В. Романов. - Чебоксары : Клио, 1998. - 45 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассматриваются вопросы комплексного использования тестовых технологий: их цели и функции, основные понятия, разновидности, формы проведения, методы обработки и оценки результатов. Освещаются методические аспекты тестологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скалій O.  
Рейтингова система оцінювання навичок плавання учнів 7 - 8 років у комп'ютерній програмі "Акватренер" / O. Скалій // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 15. - С. 61-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано нову рейтингову систему оцінювання навичок плавання учнів віком 7 - 8 років, яка увійшла в комп'ютерну програму "Акватренер". Наведено приклад нарахування рейтингових балів одному з учнів під час вивчення розділу "Навчання спливанню та ковзанню", а також результати експериментальної перевірки ефективності застосування рейтингової системи.

Предложена новая рейтинговая система ценки навыков плавания учеников 7 - 8 лет, вошедшая в компьютерную программу "Акватренер". Приведены пример начисления рейтинговых баллов одному из учеников во время изучения раздела "Обучение всплытию и скольжению", а также результаты экспериментальной проверки эффективности применения рейтинговой системы.

The new rating system for evaluation of the swimming skills of the 7-8 year-old-pupils has been suggested by the autor of the article. This system has been included in the computer program "Aqua Trainer". The sample variant of scoring the rating points to one of the pupils during the practicing process of the chapter titled "Teaching floating and gliding" has been given. The results of the experimental checking of the rating system effective usage have been prorided.


Ключ. слова: рейтинг, учень, плавання, комп'ютер, програма
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.47 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Баєв С. В. 
Комп'ютеризація тестування знань абітурієнтів / С. В. Баєв, І. М. Долгова, Л. В. Фролова, А. Л. Колісниченко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2006. - № 1. - С. 4-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання створення системи тестового контролю знань абітурієнтів, особливості складання тестових завдань, а також використання ЕОМ для складання завдань та проведення тестування. Проаналізовано застосування машинного тестового контролю на вступних іспитах.

Рассмотрены вопросы создания системы тестового контроля знаний абитуриентов, особенности составления тестовых заданий, а также использования ЭВМ для составления задач и проведения тестирования. Проведен анализ применения машинного тестового контроля на вступительных экзаменах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Паращенко Л. І. 
Тестові технології у навчальному закладі : Метод. посіб. / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський, Г. І. Леонська. - К. : [ТОВ "Майстерня кн."], 2006. - 217 c. - Бібліогр.: с. 182-184. - укp.

У теоретико-методологічному та практичному аспектах висвітлено основні засади тестування з метою педагогічної діагностики, внутрішньошкільного контролю навчальних досліджень учнів, забезпечення незалежного оцінювання випускників шкіл і розвитку моніторингових досліджень якісних показників освіти. Проаналізовано досвід Київського ліцею бізнесу з розбудови та впровадження локальної системи оцінювання рівня знань і навичок ліцеїстів на підставі тестових технологій.

В теоретико-методологическом и практическом аспектах освещены основы тестирования с целью педагогической диагностики, внутришкольного контроля учебных достижений учеников, обеспечения независимого оценивания выпускников школ и развития мониторинговых исследования качественных показателей образования. Проанализирован опыт Киевского лицея бизнеса по развитию и внедрению локальной системы оценивания уровня знаний и навыков лицеистов с учетом тестовых технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Разумна А. Г. 
Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. Г. Разумна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ландсман В. А. 
Організація зовнішнього стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. А. Ландсман; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено теорію та практику застосування зовнішнього стандартизованого тестування (ЗСТ) навчальних досягнень учнів як одного з інструментів моніторингу якості освіти. На підставі аналізу теоретичних джерел уточнено сутність тестування як діагностичного методу, визначено критерії педагогічних вимірів, функції та види тестів. Висвітлено специфіку становлення та розвитку тестування у вітчизняній і зарубіжній освіті. Узагальнено світовий досвід використання ЗСТ, визначено його позитивні та негативні аспекти та розглянуто альтернативні методи оцінювання підготовки учнів. Науково обгрунтовано структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, процесуальний, аналітико-результативний, прогностичний) моделі зовнішнього оцінювання учнів українських загальноосвітніх шкіл. Проведено аналіз застосування ЗСТ в Україні з метою діагностичного та сертифікаційного оцінювання навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано творчо-конструктивні висновки з проблеми системного дослідження використання ЗСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Масалітіна О. С. 
Педагогічні умови застосування тестів для контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. С. Масалітіна; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено питанням тестового контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників, пошуку шляхів удосконалення, активізації та гуманізації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Теоретично обгрунтовано, що застосування тестів для контролю залежить від певних педагогічних умов: оптимального вибору способу проведення тестування в залежності від типу навчального предмета та забезпечення можливості альтернативного тестування. Це передбачає врахування реальних навчальних можливостей школярів, індивідуальних особливостей підготовки учнів до застосування тестів та стимулювання їхньої діяльності на підготовчому етапі, забезпечення сприятливого психологічного клімату тестового контролю, надання учням права вільного вибору. Експериментально перевірено визначені педагогічні умови та розроблено технологію впровадження їх у практику роботи школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петращук О. П. 
Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 38 c. - укp.

Розроблено теорію тестового контролю (ТК) іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) учнів середньої загальноосвітньої школи та її реалізації в практиці навчання іноземної мови (ІМ). Вперше описано багаторівневу багатокомпонетну функціональну систему ТК. Визначено цілі, принципи, функції, об'єкти, види (підвиди), типи (підтипи), прийоми, засоби, способи, етапи і форми ТК, а також діяльнісний аспект системи: діяльність розробника тесту, адміністратора тестування, екзаменатора, тестованого. Досліджено внутрішні механізми процесу тестування, обгрунтовано концепцію тесту навчальних досягнень з ІМ, вимоги до його якісних характеристик (автентичності, інтерактивності, конструктної валідності, надійності, диференційованої здатності, складності), уточнено специфікації комунікативно спрямованих тестових завдань (ТЗ) та складено їх номенклатуру, розроблено формати підсумкових тестів з ІМ для трьох ступенів навчання. Розроблено циклічно-спіральну модель функціонування системи ТК у практиці навчання ІМ в середній загальноосвітній школі. Запропоновано методику розробки тесту навчальних досягнень з ІМ, придатного для використання в системі ТК, яка включає етапи проектування тесту, розробки матриці тесту і ТЗ, операціоналізації матриці і складання пілотного тесту, випробування його якості, аналізу отриманих даних, складання остаточного варіанта тесту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Романенко Ю. А. 
Формування системи тестів з хімії для загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. А. Романенко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Теоретично та експериментально проаналізовано створення динамічної системи тестів з хімії з метою контролю знань учнів загальноосвітньої школи. Основу системи складає фонд валідних тестових завдань, якість яких визначено науково обгрунтованими засобами. Створено комплект діагностичних надійних тестів зі статистичними сертифікатами якості, який базується на фонді валідних тестових завдань. Запропоновано методику валідизації тестів без використання експертних оцінок. Експериментально визначено підвищення ефективності навчання із застосуванням тестів як дидактичного матеріалу та за умов контролю чи самоконтролю знань учнів. Внаслідок систематичного застосування тестів посилено мотивацію до навчання, отримано інформацію про хід навчального процесу, що дає можливість ефективно ним управляти, зважаючи на індивідуальність кожного учня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)2-33 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Киричук А. С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. С. Киричук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єфіменко В. І. 
Визначення структурованості знань учнів на основі використання тестових технологій / В. І. Єфіменко, С. С. Королюк, Т. Г. Міщенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 71-76. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення структурованості знань учнів за допомогою тестових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лунячек В. Е. 
Організація оцінювання навчальних досягнень учнів у системі освіти США / В. Е. Лунячек // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 128-134. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання організації оцінювання навчальних досягнень учнів у школах США. Висвітлено діяльність департаментів освіти окремих штатів і недержавних організацій щодо впровадження стандартизованого тестування. Проаналізовано напрями реформування системи освіти у США. Крім наукових джерел, використано матеріали, одержані під час стажування за програмою "International Visitor Leadership Program" (проект "Тестування в галузі освіти").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Прокопенко Л. І. 
Робота школи передового досвіду з проблеми тестового контролю / Л. І. Прокопенко, С. Є. Гриб // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 142-147. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено роботу школи передового досвіду з проблеми оволодінням тестовим контролем в едукаційному процесі як однією з технологій навчання. Визначено етапи впровадження тестування у професійну діяльність педагогів з урахуванням мети, змісту та форм тестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Блажко О.  
Тестовий контроль знань студентів з дисципліни "Шкільний курс хімії та методика його викладання" / О. Блажко // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2010. - № Ч. 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено питання тестового контролю знань та умінь студентів з дисципліни "Шкільний курс хімії та методика його викладання". Проаналізовано останні дослідження та публікації стосовно тестової перевірки знань студентів педагогічних університетів з методичних дисциплін. Наведено приклади тестових завдань відкритої та закритої форми, ситуаційних тестів, які використовуються для перевірки методичних знань та умінь майбутніх учителів хімії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Г. р3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Маслянко П. П. 
Компонентна модель автоматизованої системи тестування з відкритою формою представлення тестового завдання / П. П. Маслянко, П. А. Руденко // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2013. - № 2. - С. 76-84. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано стан проблеми у сфері розроблення автоматизованих систем тестування з відкритою формою представлення тестового завдання. Розроблено числовий критерій для порівняння наявних автоматизованих систем з відкритою формою. Розроблено стратегії для збільшення ефективності роботи автоматизованих систем з відкритою формою, для чого створено модель представлення відповіді на тестове завдання, алгоритм пошуку смислотвірних елементів у відповіді учня і зіставлення їх з еталонними, моделі формування оцінки учня за тестове завдання, діалогові засоби автоматизованого тестування. Проведено порівняння ефективності роботи розробленої системи тестування з наявними системами за запропонованим числовим критерієм. Доведено, що вона має переваги над дослідженими системами тестування. Аналіз результатів, одержаних на основі розробленого методу автоматизованого тестування, і їх зіставлення з результатами експерта-викладача, виявили, що оцінка, одержана учнем за тестове завдання після автоматизованого тестування, прямує до оцінки учня, одержаної після тестування на бланках, тобто оцінки викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лунячек В. Е. 
Результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації як похідна кадрової політики в регіоні / В. Е. Лунячек // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 259-268. - укp.

Розглянуто проблеми впливу регіональної кадрової політики на окремі показники якості освіти. Встановлено залежність показників державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів і показників зовнішнього незалежного оцінювання від плинності кадрів керівників районних і міських відділів (управлінь) освіти, доводиться відсутність системи, яка б забезпечувала раціональне закріплення державних службовців - працівників районних відділів освіти РВО (УО), за дитячим контингентом, який вони обслуговують.

Рассмотрены проблемы влияния региональной кадровой политики на отдельные показатели качества образования. Установлена зависимость показателей государственной итоговой аттестации учебных достижений учеников и показателей внешнего независимого оценивания от текучести кадров руководителей районных и городских отделов (управлений) образования. Отмечено отсутствие системы, которое обеспечивало бы рациональное закрепление государственных служащих - работников районных отделов образования РОО (УО) за детским контингентом, который они обслуживают.

The work deals with the issues of regional personnel policy influence on certain education quality indices. It determines the dependence of the indices of state summary assessment of pupils' educational progress and their counterparts in external independent assessment on the administrative turnover in the district and city departments of education providing evidence to the absence of a certain system in assigning public officials - personnel of the district department of education - to the children contingent under the aegis thereof.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тоцький І. 
Тест-анкетування як метод активації пізнавально-евристичних можливостей учнів / І. Тоцький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 63-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено завдання сучасної педагогічно-освітянської діяльності, а саме - формування та розвиток творчих спроможностей і задатків учнів на будь-якому етапі їхнього навчання й освіти. Розглянуто суть методу оптимізації навчального процесу для активного включення всіх його учасників у навчання – тест-анкетувння, який полягає в розробленні та широкому впровадженні різноманітних анкет із метою залучення учнів до творчого самопізнання для розкриття й активізації внутрішнього інтелектуального, емоційного, морального, гуманістичного, духовного потенціалу та формування світоглядних позицій, утвердження морально-етичних і гуманістично-духовних ідеалів. Зазначено, що таке анкетування сприяє позитивній морально-ціннісній орієнтації, формуванню активної громадянсько-суспільної позиції кожного учня.

Определены задачи современной педагогически-просветительской деятельности, а именно - формирование и развитие творческих способностей и задатков учащихся на любом этапе их обучения и образования. Рассмотрена суть метода оптимизации учебного процесса для активного включения всех его участников в обучение – тест-анкетирование, который заключается в разработке и широком внедрении различных анкет с целью привлечения учащихся к творческому самопознанию для раскрытия и активизации внутреннего интеллектуального, эмоционального, морального, гуманистического, духовного потенциала и формирования мировоззренческих позиций, утверждения морально-этических и гуманистически духовных идеалов. Указано, что такое анкетирование способствует положительной морально-ценностной ориентации, формированию активной гражданско-общественной позиции каждого ученика.

The tasks of modern pedagogical and educational activities, namely the formation and development of creative abilities and inclinations of students at any stage of their training and education. We consider the essence of the method of optimization of educational process for the active involvement of all participants in the study – test, which is to develop and implement a wide variety of forms in order to attract students to the creative self-discovery to uncover and enhance the internal intellectual, emotional, moral, humanistic and spiritual potential and the formation of ideological positions, approval of ethical and humanistic spiritual ideals. Indicated that this survey contributes to a positive moral value orientation, the formation of active civil society positions of each student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пєтухова І. 
Розвиток методу тестів у зарубіжних наукових розвідках / І. Пєтухова // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 49-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено переваги методів тестування над іншими методами вимірювання навчальних досягнень учнів. Розкрито зміст поняття "тестування", відмінності тестів від задач, ознаки психологічного та педагогічного тесту. Здійснено ретроспективний аналіз наукових доробок зарубіжних дослідників (Англії, США, Німеччини тощо) щодо окремих аспектів впровадження методу тестування. Простежено шлях від першої появи тесту до його впровадження як методу педагогічної діагностики. Акцентовано увагу на тестах французьких дослідників А. Біне і Т. Симона та близькому до тестового методі італійця Сенте-де-Санктіса. Розглянуто внесок в наукове становлення методу тестування чотирьох тестів американських психологів Л. Термана та Х. Чадльса: зразок узагальнення, тест-доповнення, словесний тест, текст м'яча і поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ремез Н. Д. 
Експериментальна модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів / Н. Д. Ремез // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 103-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру феномену "готовність вчителів гуманітарних дисциплін" до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Виділено три взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний. Визначено та виокремлено рівні готовності вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання. Наведено експериментальну модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено та показано коннект елективного курсу "Тестове оцінювання навчальних досягнень учнів у межах дисциплін гуманітарного циклу", етапи його реалізації. На основі порівняння кількісних та якісних показників констатувального та формувального етапів дослідження, на останньому з яких здійснювалась реалізація креативної моделі, засвідчено її ефективність та актуальність.

Рассмотрена структура феномена "готовность учителей гуманитарных дисциплин" к тестовой оценке знаний учащихся. Выделены три взаимосвязанных компоненты: мотивационный, содержательный, процессуальный, конкретизированы уровни готовности учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию. Представлена экспериментальная модель подготовки учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию учебных достижений учащихся. Определен и представлен коннект элективного курса "Тестовое оценивание учебных достижений обучающихся в рамках дисциплин гуманитарного цикла", этапы его реализации. На основе сравнения количественных и качественных показателей констатирующего и формирующего этапов исследования, на последнем из которых осуществлялась реализация креативной модели, засвидетельствована ее эффективность и актуальность.

The article demonstrates an experimental model of training humanities teachers in postgraduate education for testing academic achievements. The author presents some results of stating and forming experiments: scientifically substantiates pedagogical conditions of training humanities teachers' in postgraduate education for testing students' academic achievements.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колганов І. 
Діагностуюча діяльність учителя / І. Колганов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 95-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено діагностуючу діяльність вчителя, яка є складовою професійної діяльності педагога і має забезпечити його конкретними даними щодо будь-якого об'єкта дослідження. Охарактеризовано поняття "якість освіти", яке обумовлене її пристосованістю до реалізації соціальних цілей з формування й розвитку. особистості як системи соціально-обумовлених показників, рівня знань, умінь, навичок, якими повинен володіти учень. Розглянуто один з методів оцінювання - тестування, його головні ознаки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського