Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.410$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Управління освітою в регіоні: пошуки оптимальних шляхів : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: В. Ф. Живодьор; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. Ф-т післядиплом. та додатк. освіти. - Суми, 2003. - 184 c. - укp.

Розкрито філософські основи управління освітою. Розглянуто особливості управління сучасним навчальним закладом та процесом підготовки педагога. Проаналізовано питання керівництва навчальною діяльністю учнів.

Раскрыты философские основы управления образованием. Рассмотрены особенности управления современным учебным заведением и процессом подготовки педагога. Проанализированы вопросы руководства учебной деятельностью учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 + Ч489.511.203 + Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Берека В. Є. 
Актуальні проблеми управління освітою / В. Є. Берека, І. М. Шоробура; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 148 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади управління школою, засади організації психологічної служби в освітніх закладах. Розглянуто освіту як складову соціально-економічного організму, урок як основну організаційну форму навчально-виховної роботи в школі, контроль за викладанням навчальних предметів як функцію управління соціально-економічними системами. Викладено сутність понять тарифу, тарифікації. Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики управління освітою.

Раскрыты теоретические основы управления школой, основы организации психологической службы в образовательных заведениях. Рассмотрены образование как составная часть социально-экономического организма, урок как основная организационная форма учебно-воспитательной работы в школе, контроль за преподаванием учебных предметов как функция управления социально-экономическими системами. Изложена сущность понятий тариф, тарификация. Проведен ретроспективный анализ теории и практики управления образованием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щоголєва Л. О. 
Діагностичні процедури в моніторингових дослідженнях якості науково-методичної роботи : метод. посіб. / Л. О. Щоголєва; Волин. ін-т післядиплом. пед. освіти, каф. упр. діяльн. - Луцьк : Твердиня, 2009. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71-74. - укp.

Наведено характеристику моніторингу як сучасного механізму управління науково-методичною роботою у закладах освіти. Розглянуто інструментарій моніторингових діагностичних досліджень. Обгрунтовано рекомендації щодо викорисання одержаних результатів у процесах проектування й організації науково-методичної роботи. Розроблено технологію проведення моніторингових досліджень у загальноосвітніх закладах, описано основні діагностичні процедури. Розглянуто кваліметричні моделі оцінювання ефективності науково-методичної роботи освітнього закладу.

Дана характеристика мониторинга как современного механизма управления научно-методической работой в образовательных учреждениях. Рассмотрен инструментарий мониторинговых диагностических исследований. Обоснована рекомендации по использованию полученных результов в процессах проектирования и организации научно-методической работы. Разработана технология проведения мониторинговых исследований в общеобразовательных заведениях, описаны основные диагностические процедуры. Рассмотрены квалиметрические модели оценивания эффективности научно-методической работы образовательного учреждения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 р + Ч421.410 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барабаш Ю. Г. 
Основи внутрішньошкільного управління : навч.-метод. посіб. / Ю. Г. Барабаш, Р. М. Пріма, Ц. Й. Барабаш; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа, 2009. - 439 c. - укp.

Висвітлено наукові, організаційно-методичні основи управління загальноосвітнім навчальним закладом на сучасному етапі розвитку освіти в Україні. Розглянуто еволюцію теорії та практики управління у даній галузі. Увагу приділено головним ланкам управління на рівні загальноосвітнього закладу, експертизі функціональній компетентності керівника школи. Визначено функції внутрішньошкільного управління.

Освещены научные, организационно-методические основы управления общеобразовательным заведением на современном этапе развития образования в Украине. Рассмотрена эволюция теории и практики управления в данной области. Внимание уделено основным звеньям управления на уровне общеобразовательного заведения, экспертизе функциональной компетентности руководителя школы. Определены функции внутришкольного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 я73 + Ю959.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Токарук Л. С. 
Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах-інтернатах : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. С. Токарук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення організаційно-адаптаційного управління навчально-виховним процесом. Визначено суть і зміст зазначеного управління у загальноосвітніх школах-інтернатах, а також критерії та показники оцінки рівня сформованості професійної компетентності керівників шкіл-інтернатів. Розроблено модель організаційно-адаптивного управління закладами інтернатного типу та систему семінарсько-тренінгових занять для забезпечення підготовки керівників шкіл-інтернатів до реалізації даного управління. Розкрито теоретичну суть компетентнісного підходу до процесу професійної підготовки управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боднар О. С. 
Організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл : автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Боднар; Ун-т менеджм. освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл. Висвітлено основні тенденції розвитку освітньої експертизи. Проаналізовано структурні елементи експертного оцінювання на підгрунті системного та діяльнісного підходів. Розглянуто сучасні технології оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, концепцію її структури аргументовано сукупністю положень і системою принципів. Кожен блок моделі технології представлено певними модулями, в яких визначено зміст управлінських алгоритмів оцінювання. Експериментально підтверджено дієвість і ефективність запропонованої моделі технології експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл у системі управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карамушка Л. М. 
Психологічні основи управління закладами середньої освіти : Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 35 c. - укp.

Досліджено психологічні закономірності управління закладами середньої освіти за умов інноваційних процесів у суспільстві. З використанням системного аналізу розглянуто психологічні особливості управлінського процесу в закладах середньої освіти (зміст, структура, психологічні компоненти). Визначено специфіку управління в системі середньої освіти у порівнянні з управлінням в інших соціальних сферах (бізнес, виробництво тощо). Розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до управління. Розроблено психологічні умови та засоби її формування. Обгрунтовано необхідність розвитку практичної психології управління закладами середньої освіти. Викладено її основні завдання та напрями реалізації. Визначено роль практичних психологів освітніх закладів у наданні психологічної допомоги керівникам. Запропоновано модель психолого-управлінського консультування керівників, розкрито його специфіку у порівнянні з іншими видами психологічного консультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:430 + Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бабенко М. І. 
Система підтримки прийняття рішень при управлінні навчальним процесом загальноосвітнього закладу : Автореф. дис... канд. техн. наук / М. І. Бабенко; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2007. - 22 c. - укp.

Розроблено теорію, методи, алгоритми та програмний інструментарій інформаційної системи підтримки прийняття рішень за управління навчальним процесом загальноосвітнього закладу, впровадження якої суттєво сприяє підвищенню ефективності роботи установи. Розроблено реляційну базу знань загальноосвітнього навчального закладу, яка включає базу даних, що складається з сукупності реляційних таблиць, що охоплюють усі сфери діяльності установи, та блок обробки даних, що складається з статистичного модуля та сукупності алгоритмів і програм, які сприяють автоматизації процесів обробки даних. Створено автоматизовану систему формування колективу учнів з урахуванням їх психофізіологічних особливостей та рівня підготовки на момент вступу до навчального закладу, що заснована на психологічному тестуванні та результатах вступного іспиту, обробка даних в якій виконується системою нечіткого логічного виводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч30 в2:З81 + З970.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науково-методичне забезпечення оцінки результативності освітньої діяльності навчального закладу (предмети базового компонента, виховна робота, психологічне забезпечення) : за результатами V міськ. пед. вист. 23-25 берез. 2010 р. : [збірник] / ред.: Р. О. Романчук; Запоріз. міська рада, Упр. освіти і науки, Навч.-метод. центр. - Запоріжжя : ЛІПС, 2010. - 204 c. - (Упр. якістю освіти; Вип. 17). - укp.

Висвітлено питання психологічного забезпечення моніторингу навчально-виховного процесу як важливу умову здійснення ефективного управління школою. Описано методики формування ключових компетенцій випускника освітнього навчального закладу в процесі вивчення інформатики, фізики та природознавства, на уроках образотворчого мистецтва. Акцентовано увагу на психологічній компетентності учителя та її ролі у формуванні творчих здібностей, знань, умінь і навичок школярів. Розглянуто досвід розв'язання проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами за умов загальноосвітньої школи, запровадження концепції формування здорового способу життя та валеологічної свідомості на засадах розвитку життєвих навичок.

Освещены вопросы психологического обеспечения мониторинга учебно-воспитательного процесса как важное условие эффективного управления школой. Описаны методики формирования ключевых компетенций выпускника образовательного учебного заведения в процессе изучения информатики, физики и естествознания, на уроках изобразительного искусства. Акцентировано внимание на психологической компетентности учителя и её роли в формировании творческих способностей, знаний, умений и навыков школьников. Рассмотрен опыт решения проблемы обучения детей с особыми образовательными потребностями в условиях общеобразовательной школы, внедрения концепции формирования здорового образа жизни и валеологического сознания на основе развития житейских навыков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3 я43 + Ч426 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ростовська В. І. 
Управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / В. І. Ростовська; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблему управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Визначено поняття "професійна компетентність" і зміст професійної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано модель управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ, розроблено відповідні методичні рекомендації щодо її запровадження на рівні районного (міського) відділу (управління) освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Механізми управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 4 - 5 квіт. 2013 р. / ред.: В. А. Нідзієва, О. М. Онаць, З. К. Слюсаренко; Гімназія ім. Лесі Українки № 117. - К. : Арт Економі, 2013. - 199 c. - укp.

Проаналізовано розвиток методологічної культури керівника навчального закладу за умов модернізації системи освіти. Визначено роль організаційної культури в управлінні навчальним закладом. Висвітлено проблему пошуку та залучення додаткових джерел фінансування в освітянську галузь в контенті посібника для керівника школи. Розглянуто організаційні механізми планування роботи школи на навчальний рік. Досліджено вплив організаційної культури вчителя на формування життєвої компетентності учня. Увагу приділено формуванню в учнів початкових класів ключової компетентності уміння вчитися. Детально розглянуто ігрові форми організації навчальної діяльності учнів на уроках образотворчого мистецтва як засіб формування естетичної культури молодшого школяра. Розкрито специфіку організації ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Щекатунова Г. 
Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова // Рідна шк.. - 2009. - № 2/3. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему оцінювання якості педагогічної, навчальної й трудової діяльності ЗНЗ, тобто діяльності школи як цілісної освітньої системи. Проаналізовано існуючі моделі оцінки-самооцінки якості шкільної освіти, які умовно поділено на два види: лінійні та кластерні. Запровадження системи оцінювання-самооцінювання на рівні конкретних шкіл розглянуто як найбільш ефективний метод покращення освітньої діяльності ЗНЗ. Зазначено, що поняття "оцінка" та "оцінювання" не є тотожними: оцінка - систематичний та всебічний аналіз діяльності школи, її результатів відповідно до обраних критеріїв, який дає змогу визначити слабкі та сильні сторони, скласти план дій, контролювати їх здійснення; оцінювання - це дослідження результатів організованої діяльності ЗНЗ. Запропоновано методику оцінювання-самооцінювання якості діяльності ЗНЗ, розкрито її сутність. Визначено наступні сфери оцінювання діяльності ЗНЗ: менеджмент, навчальний план, досягнення учнів, ефективність роботи педагогічного колективу, психологічний клімат, ресурси розвитку, соціальне партнерство. Окреслено показники оцінювання-самооцінювання інваріантної та варіативної частини, критерії оцінки кожної сфери.

Виділено види аналізу, що допоможуть зробити необхідні оцінювальні висновки: динамічний аналіз - аналіз змін показників у часі (за кілька років); порівняльний аналіз - порівняння характеристик системи з характеристиками аналогічних освітніх систем або показниками, середніми для району, міста. Наведено основні джерела інформації для проведення оцінювання-самооцінювання. Розкрито переваги запропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чернишов Д. 
Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 59-64. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено структуру, зміст і принципи виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розкрито питання проектування виховної роботи у школі та шляхи підготовки керівних кадрів до розроблення і впровадження ефективних виховних моделей у діяльності ЗНЗ. Вміщено малюнок моделі підготовки керівників до проектування виховної діяльності у сучасному ЗНЗ. Наведено зміст програми підготовки керівників до проектувальної виховної роботи в межах курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що проекти можуть бути різноманітні за напрямами виховної діяльності, характером змін, масштабами, термінами реалізації, ступенями складності тощо, але всі вони мають виражати ініціативу керівника педагогічного колективу та бути індикатором спрямованості до якісних змін у майбутньому.

Определена структура, содержание и принципы воспитательной деятельности современного общеобразовательного учебного заведения (ОУЗ). Раскрыты вопросы проектирования воспитательной работы в школе и пути подготовки руководящих кадров к разработке и внедрению эффективных воспитательных моделей в деятельности ОУЗ. Помещен рисунок модели подготовки руководителей к проектированию воспитательной деятельности в современном ОУЗ. Приведено содержание программы подготовки руководителей к проектировочной воспитательной работе в рамках курсовой подготовки в институте последипломного педагогического образования. Констатировано, что проекты могут быть разнообразны по направлениям воспитательной деятельности, характером изменений, масштабам, срокам реализации, степенями сложности и т.д., но все они должны выражать инициативу руководителя педагогического коллектива и быть индикатором направленности к качественным изменениям в будущем.

The structure, contents and principles of the educational activities of modern general education school (SSS). Discovered design issues of educational work in school and how leadership training to develop and implement effective educational models in the activities of CHO. A photograph of a model for managers to design an educational activity in the modern CHO. Is the contents of training programs for managers, Engineering Design of educational work in the course of training in Teacher Training Institute, which consists of four stages, substantive content, the main components of the program. Stated that the projects can be varied in the directions of educational activity, the nature of change, scale, time of implementation, complexity, etc., but they all have to express the initiative of the teaching staff and be an indicator of orientation to qualitative changes in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Перехейда О. 
Удосконалення форм внутрігімназійного контролю в умовах інноваційного розвитку навчального закладу / О. Перехейда // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто концептуально новий підхід до організації внутрішньошкільного контролю за умов інноваційного розвитку гімназії "Ерудит" Київа. Наведено інноваційну лінійно-функціональну модель управління гімназією. Визначено демократичні цілі, основні об'єкти та предмети системи організації такого контролю. Охарактеризовано його демократичні форми за системою стосунків між його учасниками: колективний контроль, взаємоконтроль, наставництво, самоконтроль, які застосовуються в гімназії за традиційного адміністративного контролю. Розглянуто графік внутрішньогімназійного контролю, створений для координації управлінської діяльності в гімназії "Ерудит", зміст якого передбачає запобігально-тематичний, фронтально-оглядовий, фронтально-персональний, класно-узагальнювальний, оперативний і предметно-узагальнювальний контроль.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фрейман Г. 
Синергетичний підхід щодо організації діяльності загальноосвітнього навчального закладу / Г. Фрейман // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 57-63. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто нові фундаментальні підходи до побудови навчально-виховного процесу в сучасній загальноосвітній школі. Однією з умов виховання інформованої, компетентнісної особистості, яка здатна приймати самостійні рішення та нести відповідальність за свої вчинки, людини громадянського суспільства є синергетичний підхід. Висвітлено три напрями введення синергетики в освітній процес. В основі синергетичного підходу є зміна поглядів на суб'єкти навчання та виховання. Висвітлено поняття "особистість" на основі аналізу наукових досліджень у сучасній психолого-педагогічній науці.

Рассмотрены новые фундаментальные подходы к построению учебно-воспитательного процесса в современной общеобразовательной школе. Одним из условий воспитания информированной, компетентной личности, способной принимать самостоятельные решения и нести ответственность за свои поступки, человека гражданского общества является синергетический подход. Освещены три направления введения синергетики в образовательный процесс. Отмечено, что синергетический подход базируется на изменении взглядов на субъекты обучения и воспитания. Освещено понятие "личность" на основе анализа научных исследований в современной психолого-педагогической науке.

Considered fundamental new approaches to the construction of the educational process in the modern secondary school. One of the conditions for bringing an informed, competent person capable of making independent decisions and take responsibility for their actions, rights of civil society is a synergistic approach. Highlighted three areas the introduction of synergy in the educational process. In a synergistic approach is to change the views on the subjects of education and training. Shows the conceptof "personality" based on a review of research in contemporary psychological and educational science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Климчук О. 
У серце ввійде лише те, що йде від серця / О. Климчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 101-105. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано роботу та досягнення педагогічного та учнівського колективів школи. Визначено основні критерії успішності та результативності навчального закладу. Акцентовано увагу на навчально-виховній роботі школи щодо гармонійного розвитку та реалізації розумових, творчих і фізичних здібностей учнів. Розкрито кредо шкільного товариства: ініціатива, майстерність, професіоналізм, успішність, любов до дітей, співробітництво. Виокремлено два фактори в оцінці праці директора школи: перший, який забезпечує успішність і результативність навчально-виховного процесу, другий - це атмосфера стосунків, яка існує в школі. Обгрунтовано основне завдання школи - створення необхідних умов для оздоровлення учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Павленко О. 
Тренінг як засіб удосконалення компетенцій / О. Павленко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 1. - С. 83-93. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку компетенцій та тренінг як засіб їх удосконалення. Запропоновано тренінговий модуль з тайм-менеджменту в контексті персонального розвитку та вміння керувати власним часом. Визначено структуру тренінгового модуля. Проаналізовано апробацію тренінгового модуля з тайм-менеджменту в контексті персонального розвитку та вміння керувати власним часом, який пропонується організаторам навчання з метою його подальшого впровадження в систему підвищення кваліфікації педагогів та каскадне навчання.

Рассмотрена проблема развития компетенций и тренинг как средство их совершенствования. Представлен тренинговый модуль по тайм-менеджменту в контексте персонального развития и умения управлять собственным временем. Определена структура тренингового модуля. Проанализирована апробация тренингового модуля по тайм-менеджменту в контексте персонального развития и умения управлять собственным временем, которое предлагается вниманию организаторов обучения с целью его дальнейшего внедрения в систему повышения квалификации педагогов и каскадное обучение.

The problem of competence development and training as a means of improving them. Presented training module with time management in the context of personal development and ability to manage their own time. The structure of the training module. Analyzestested the training module on time management in the context of personal development and ability to manage their own time, which is available to the organizers of the training with a view to its further implementation in the professional development of teachers and cascade training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шупарський В. С. 
Методичні поради до планування контрольно-аналітичної діяльності загальноосвітнього навчального закладу / В. С. Шупарський, Г. Я. Євдошенко // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 6-16. - укp.

Запропоновано методичні розробки керівникам загальноосвітніх навчальних закладів для планування контрольно-аналітичної діяльності. Проведено класифікацію методичних матеріалів за певними групами параметрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кравець В. 
Ефективність керівництва в науковій організації праці. Із досвіду роботи заступника директора з навчальної роботи / В. Кравець // Пед. вісн.. - 2010. - № 4. - С. 24-25. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено досвід заступника директора з навчальної роботи Шполянської ЗОШ I - III ступенів № 5 Н. Г. Завгородньої. Акцентовано увагу на використанні нею проблемно-пошукових методів, нових форм методичної роботи з педагогічними працівниками, які вона реалізує через колективні, групові та індивідуальні форми. На прикладі ділової педагогічної гри під час якої розігрувалися педагогічні ситуації, близькі до реальних, визначено зміст і форми розв'язання науково-методичної проблеми, відзначено внесок педагога в написання та видання книг з педагогічної проблематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тур О. 
Основні завдання і напрями роботи педагогічних колективів задля якісної освіти / О. Тур // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2. - С. 52-54. - укp.

Висвітлено ефективність навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу, що значною мірою залежить від правильно визначених завдань і напрямів роботи педагогічних колективів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського