Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (76)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.466$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фурман А. В. 
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 339 c. - Библиогр.: с. 320-321 - укp.

У монографії вперше доцільно подається модульно-розвивальна система навчання, що пройшла теоретичну та експериментальну перевірку в загальноосвітніх школах України протягом п'яти років. Обгрунтовується соціально-культурна місія національної освіти, висвітлюється зміст принципів ментальності, духовності, розвитковості, модульності. Модульно-розвивальне навчання розглядається в контексті фундаментального соціально-психологічного експериментування, характеризується як система інноваційних освітніх технологій та експериментальних умов, аналізується у двох фазах реалізації пошукової діяльності - наукового проектування та освітнього мистецтва втілення цілісного модульно-розвивального процесу. Описується інноваційна система програмно-методичного забезпечення освітньої системи у єдності граф-схем і наукових проектів навчальних сценаріїв і розвивальних міні-підручників, програм самоповаги і самореалізації особистості учня. Позначаються принципи, алгоритми та особливості створення зазначених програмних компонентів, подаються їх фрагменти і зразки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Федоренко Д. Т. 
Мудрість козацької доби. Розробка нетрадиційних уроків і навчально-виховних заходів на засадах української етнопедагогіки : Посібник для студ. пед. навч. закл. і учителів та учнів нац. школи України / Д. Т. Федоренко. - Кривий Ріг : ПП "Вид. дім", 1999. - 144 c. - укp.

Розглянуто основні внутрішні особливості забезпечення ефективності та результативності уроків у початкових класах національної школи України. Висвітлено особливості визначних пам'яток давньої української культури: Велесової книги та Остромирова Євангелія. Детально проаналізовано історію походження українських козацьких танців - гопака, козачка та повзунця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1-215 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондар В. І. 
Теорія і технологія управління процесом навчання в школі / В. І. Бондар; АПН України. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 192 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади реформування управлінської діяльності керівників шкіл різного типу. Розкрито структуру педагогічного аналізу як провідної функції управління навчально-виховним процесом, зорієнтованим на особистість вчителя і учнів. Подано технологію діагностики процесу навчання, обробки інформації та прийняття управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 303 c. - Библиогр.: с. 294-299 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади та методичні основи педагогічної майстерності вчителя за умов сучасного інформаційного суспільства. Висвітлено багаторічний педагогічний досвід творення пізнавально-активного поля позитивного потенціалу у школі "Чарівний світ". Запропоновано концепцію творення навчально-пізнавального середовища, в якому дитина, незалежно від характеру, здібностей, зовнішньої привабливості, матеріального статку та соціального статусу батьків, має право на щасливе життя.

Раскрыты теоретико-методологические и методические основы педагогического мастерства учителя в условиях современного информационного общества. Освещен многолетний педагогический опыт создания познавательно-активного поля позитивного потенциала в школе "Волшебный мир". Предложена концепция создания учебно-познавательной среды, в которой ребенок, независимо от характера, способностей, внешней привлекательности, материального достатка и социального статуса родителей, имеет право на счастливую жизнь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 239 c. - Библиогр.: с. 232-236 - укp.

Розглянуто особливості вивчення української мови у школі "Чарівний світ" за умов полілінгвальної системи навчання, а також розробки та впровадження в навчально-виховний процес моделі особливого мовного світу. Охарактеризовано взаємодію особистості з персоніфікованими мовними категоріями. Визначено закономірності мовного світу, характерні для фантастичної реальності.

Рассмотрены особенности изучения украинского языка в школе "Волшебный свет" в условиях полилингвальной системы обучения, а также разработки и внедрения в учебно-воспитальный процесс модели особенного языкового мира. Охарактеризовано взаимодействие личности с персонифицированными языковыми категориями. Определены закономерности языкового мира, характерные для фантастической реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бондаренко Г.  
Народознавство: прикладний аспект / Г. Бондаренко // Нар. творчість та етнографія. - 2007. - № 2. - С. 101-102. - укp.

Висвітлено досвід учителів - переможців конкурсу на кращий урок чи культурно-виховний захід з національно-патріотичного виховання - з творчого переосмислення різноманітного історико-етнографічного, фольклорного та літературного матеріалу.

Освещен опыт учителей - победителей конкурса на лучший урок или культурно-воспитательное мероприятие по национально-патриотическому воспитанию - по творческому переосмыслению разнообразного историко-этнографического, фольклорного и литературного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР)я721 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Передовий педагогічний досвід освітян Хмельниччини : посібник / ред.: В. М. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 371 c. - укp.

Висвітлено передовий педагогічний досвід освітян Хмельниччини щодо викладання шкільних предметів, організації виховної роботи в загальноосвітніх закладах, описано особливості роботи в спеціальних навчальних закладах. Розкрито проблеми формування екологічної культури, морально-етичного словника молодших школярів за умов впровадження ідей гуманно-особистісної педагогіки. Запропоновано технологію викладання української літератури укрупненими дидактичними одиницями. Розглянуто можливості застосування інтерактивних технологій на уроках історії, географії, біології, англійської мови. Увагу приділено впровадженню мультимедійних засобів у навчально-виховний процес.

Освещен передовой педагогический опыт преподавания школьных предметов учителей Хмельницкой области, организации воспитательной работы в общеобразовательных заведениях, описаны особенности работы в специализированных учебных заведениях. Раскрыты проблемы формирования экологической культуры, морально-этического словаря младших школьников в условиях внедрения идей гуманно-личностной педагогики. Предложена технология преподавания украинской литературы укрупненными дидактическими единицами. Рассмотрены возможности применения интерактивных технологий на уроках истории, географии, биологии, английского языка. Уделено внимание внедрению мультимедийных средств в учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ХМЕ) + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Устименко С. Ф. 
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : метод. посіб. / С. Ф. Устименко, Н. М. Токарева, А. І. Воронін, О. Л. Пінська, Є. Л. Гергель; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2007. - 268 c. - укp.

Проаналізовано можливості актуалізації креативного потенціалу особистості у контексті інноваційного освітньо-виховного процесу. Наведено рекомендації щодо розвитку креативності когнітивних процесів під час вивчення психологічних дисциплін майбутніми педагогами, методичні рекомендації вчителям щодо організації роботи дітей з ознаками обдарованості. Запропоновано методику застосування каузального педагогічного мислення.

Проанализированы возможности актуализации креативного потенциала личности в контексте инновационного образовательно-воспитательного процесса. Приведены рекомендации по развитию креативности когнитивных процессов при изучении психологических дисциплин будущими педагогами, методические рекомендации учителям по организации работы детей с признаками одаренности. Предложена методика применения каузального педагогического мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 я7 + Ч421.466 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Щоголєва Л. О. 
Діагностичні процедури в моніторингових дослідженнях якості науково-методичної роботи : метод. посіб. / Л. О. Щоголєва; Волин. ін-т післядиплом. пед. освіти, каф. упр. діяльн. - Луцьк : Твердиня, 2009. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71-74. - укp.

Наведено характеристику моніторингу як сучасного механізму управління науково-методичною роботою у закладах освіти. Розглянуто інструментарій моніторингових діагностичних досліджень. Обгрунтовано рекомендації щодо викорисання одержаних результатів у процесах проектування й організації науково-методичної роботи. Розроблено технологію проведення моніторингових досліджень у загальноосвітніх закладах, описано основні діагностичні процедури. Розглянуто кваліметричні моделі оцінювання ефективності науково-методичної роботи освітнього закладу.

Дана характеристика мониторинга как современного механизма управления научно-методической работой в образовательных учреждениях. Рассмотрен инструментарий мониторинговых диагностических исследований. Обоснована рекомендации по использованию полученных результов в процессах проектирования и организации научно-методической работы. Разработана технология проведения мониторинговых исследований в общеобразовательных заведениях, описаны основные диагностические процедуры. Рассмотрены квалиметрические модели оценивания эффективности научно-методической работы образовательного учреждения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 р + Ч421.410 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Творческая лаборатория учителя (опыт освоения инновационной технологии "Экология и развитие" образовательными учреждениями г. Севастополя) : учеб.- метод. пособие / ред.: Е. В. Макагон; Севастоп. гор. гуманит. ун-т. - Суми : Унив. кн., 2008. - 188 c. - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы организационного, научно-методического и психологического сопровождения инновационной образовательной технологии "Экология и развитие". Проанализирован опыт педагогов-практиков по освоению интегрированных курсов, апробации форм и методов работы по новым учебникам в контексте реализации данной педагогической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р + Ч421.215.1 + Ч421.466р + Ю984.030.229р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Просіна О. В. 
Всеукраїнський експеримент - школа методичного досвіду у Миколаєві / О. В. Просіна, А. І. Велікандо // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 140-141. - укp.

Наведено результати роботи семінару "Школа методичного досвіду", що відбувався у Миколаєві. Головна мета роботи Школи - у діалогічній взаємодії знайти оптимальні технології, методи для впровадження інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Художня культура" згідно програми Всеукраїнського науково-практичного семінару за проблемою "Організаційно-методичні засади впровадження інтегрованих курсів освітньої галузі "Естетична культура".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Здобутки освітян Запорізького регіону : антол. перспект. пед. досвіду закл. освіти Запоріз. обл. Вип. 11 / ред.: , В. Я. Ястребова, Р. М. Ніколаєвська, Т. М. Путій; упоряд.: Р. М. Ніколаєвська,. - Запоріжжя : ЛІПС, 2010. - 164 c. - укp.

Висвітлено педагогічні ідеї, тематику, технології, результати, адреси авторів та об'єктів актуального досвіду області, який узагальнений викладачами та методистами. Розглянуто проблеми управління закладами освіти, виховання та розвитку особистості школяра, впровадження різних технологій і методів у начально-виховний процес.

Освещены педагогические идеи, тематика, технологии, результаты, адреса авторов и объектов актуального опыта области, обобщенного преподавателями и методистами. Рассмотрены вопросы управления учреждениями образования, воспитания и развития личности школьника, внедрения различных технологий и методов в учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР5) + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352702/11 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Завалевський Ю. І. 
Педагогічні технології підготовки конкурентоспроможного вчителя : навч. посіб. / Ю. І. Завалевський. - Чернівці : Букрек, 2011. - 303 c. - Бібліогр.: 135 назв - укp.

Розглянуто професійне становлення вчителя як пріоритет сучасного управління освітою. Охарактеризовано інноваційні технології навчання та виховання учнів. Увагу приділено проблемам мотивації професійної діяльності педагога. Обгрунтовано модель становлення конкурентоспроможного вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 я73 + Ч421.421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Біляніна О. Я. 
Передовий педагогічний досвід вчителів математики Чернівецької області : навч.-метод. посіб. / О. Я. Біляніна, Г. І. Рябко, О. М. Грига, Л. М. Урсатій, В. П. Харабара; Чернів. облдержадмін., Голов. упр. освіти і науки, Чернів. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці : Черемош, 2010. - 70 c. - (Методика математики). - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Описано педагогічний досвід передових вчителів математики Буковини, зокрема, вчителя Романковецької гімназії Сокирянського району Чернівецької області, спеціаліста вищої категорії, вчителя-методиста, Заслуженого вчителя України Харабари В. П. Детально розглянуто аспекти його роботи над проектом наукового об'єднання учнів, наведено Концепцію та Статут наукового об'єднання "Пошук", а також авторську програму наукового об'єднання школярів (секція математики).

Описан педагогический опыт передовых учителей математики Буковины, в частности, учителя Романковецкой гимназии Сокирянского района Черновецкой области, специалиста высшей категории, учителя-методиста, Заслуженного учителя Украины Харабары В. П. Детально рассмотрены аспекты его работы над проектом научного объединения учеников, приведены Концепция и Устав научного объединения "Пошук", а также авторская программа научного объединения школьников (секция математики).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + В1 р21-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пуліна А. А. 
Система організаційно-методичного забезпечення педагогічного проектування в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. А. Пуліна; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано модель системи організаційно-методичного забезпечення педагогічного проектування в ЗНЗ. Сформульовано та розкрито принципи, умови її функціонування, визначено й обгрунтовано зміст педагогічного проектування в школі, його основні характеристики (цілі, принципи, види, етапи, результати). Систематизовано види педагогічного проектування та типи освітніх проектів, охарактеризовано рівні педагогічного проектування й етапи його здійснення в ЗНЗ. Розширено погляд на структуру проектної компетентності вчителя. Виокремлено критерії, показники та рівні проектної компетентності вчителів, проблеми, характерні для організації процесу педагогічного проектування в школі. Розроблено алгоритм поетапного педагогічного проектування. Уточнено поняття "педагогічне проектування" та "проектна компетентність учителя". Подальшого розвитку набули теоретичні погляди на процес педагогічного проектування, його організаційно-методичне забезпечення під час здійснення науково-методичної роботи в ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сліпіч Ю. В. 
Професійний розвиток педагогів у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Сліпіч; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Запропоновано теоретичне обгрунтування та практичне розв'язання проблеми професійного розвитку педагогів у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю. Досліджено сучасний стан професійного розвитку педагогів художньо-естетичних дисциплін та охарактеризовано особливості професійного розвитку педагогів у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю. Впроваджено модель професійного розвитку педагогів у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю, яка базується на алгоритмі професійного розвитку педагогів, містить в собі мету, критерії, рівні, складові, психолого-педагогічні умови, етапи, результат. Визначено критерії професійного розвитку педагогів художньо-естетичних дисциплін, змістовий, когнітивно-проектувальний, процесуально-творчий, результативно-діяльнісний. Обгрунтовано сутність основної дефініції дослідження - "професійний розвиток педагогів художньо-естетичного профілю". Подальшого розвитку набуло використання форм, методів і засобів професійного розвитку педагогів у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Матвієнко О. В. 
Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи / О. В. Матвієнко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи. Розкрито сутність поняття "педагогічна взаємодія", встановлено його співвідношення з такими категоріями, як "взаємозв'язок", "взаємовідносини" і "вплив". Виокремлено функції педагогічної взаємодії та її форми. Охарактеризовано компоненти зазначеного феномена, досліджено особливості впливу педагогічної взаємодії на якість навчально-виховного процесу.

Рассмотрены теоретические основы обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе школы. Раскрыта сущность понятия "педагогическое взаимодействие", установлено его соотношение с такими категориями, как "взаимосвязь", "взаимоотношения" и "влияние". Выделены функции педагогического взаимодействия, его формы. Дана характеристика компонентам указанного феномена, исследованы особенности влияния педагогического взаимодействия на качество учебно-воспитательного процесса.

The article deals with theoretical principles of providing pedagogical cooperation in the learning and educating process at school. The essence and features of the notion of pedagogical cooperation, its correlation with the concepts of "interaction" and "influence", functions of pedagogical interaction and its forms have been studied and characterized. The components of the phenomenon under study, peculiarities of pedagogical interaction influence on the quality of the learning process have been defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткач А. В. 
Практика вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду / А. В. Ткач // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 41. - С. 25-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу періодичної преси 1950 - 1960-х рр. визначено шляхи та форми вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду. Проведене дослідження доводить, що вивчення, засвоєння ідей передового педагогічного досвіду було актуальною науково-практичною проблемою, а розповсюдження досвіду свідчить про прогресивні тенденції розвитку самостійних творчих пошуків учителів-практиків.

На основе анализа периодической прессы 1950 - 1960-х гг. определены пути и формы изучения и распространения передового педагогического опыта. Проведенное исследование доказывает, что изучение, усвоение идей передового педагогического опыта было в этот период актуальною научно-практической проблемой, а распространение опыта свидетельствует о прогрессивных тенденциях развития самостоятельных творческих поисков учителей-практиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чепурна Н. 
Нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників засобами інформаційних технологій / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 52-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Надано інформацію про проект "Інформатизація регіональної системи освіти", пілотний варіант якого впроваджується в Чернівецькій області. Розкрито завдання проекту, зокрема, створення навчальних матеріалів нового покоління. Ключовою умовою проекту є забезпечення високого рівня доступності інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) для педагогів і учнів. Висвітлено досвід створення ресурсного центру Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. Визначено задачі, які призначене розв'язувати дистанційне навчання. Вказано на можливості використання ІКТ шкільними бібліотеками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шевчук С. 
Методологічний аспект вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду / С. Шевчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 88-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано єдиний системний підхід до критеріїв об'єктивного оцінювання передового педагогічного досвіду, його системного обліку, методики виявлення і оцінювання результативності й ефективності впровадження. Розроблено критерії і схеми обліку передового педагогічного досвіду, алгоритмів його вивчення та впровадження у навчально-виховний процес. Наведено схеми обліку передового педагогічного досвіду, його моделювання, розроблення, практичної реалізації та критерії оцінювання.

Охарактеризован единый системный подход к критериям объективной оценки передового педагогического опыта, его системного учета, методики выявления, оценки результативности и эффективности внедрения. Разработаны критерии и схемы учета передового педагогического опыта, алгоритмов его изучения и внедрения в учебно-воспитательный процесс. Приведены схемы учета передового педагогического опыта, его моделирования, разработки, практической реализации и критерии его оценивания.

It is characterized single system approach to the criteria for an objective assessment of good teaching experience, its system of accounting, methods of identifying, evaluating the effectiveness and efficiency of implementation. Developed criteria andscheme accounting best educational experience, learning algorithms and its implementation in the educational process. The schemes of accounting best educational experience, its modelling, development, implementation and criteria for its evaluation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського