Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (780)Книжкові видання та компакт-диски (5594)Журнали та продовжувані видання (452)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6246
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Актуальні проблеми теорії і практики післядипломної освіти керівних і педагогічних кадрів : Матеріали звіт. наук. конф., 5-6 берез. 1998 р. Ч. 1 / ред.: М. Дробноход; Держ. акад. керів. кадрів освіти. - К., 1998. - 179 c. - у.

На конференції розглядались проблемні питання з позицій підвищення ефективності управління післядипломною освітою, педагогічної та управлінської майстерності працівників - формування змісту післядипломної освіти педагогічних кадрів; професійна діагностика в системі підвищення кваліфікації; становлення і розвиток системи освіти та педагогічної думки східноукраїнського регіону в ХХ ст.; наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в Україні; трансформація педагогічної науки та передового педагогічного досвіду в практику; проблеми підготовки і адаптації практичних психологів у закладах освіти та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я431 + Ч34(4УКР) пя431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми теорії і практики післядипломної освіти керівних і педагогічних кадрів : Матеріали звіт. наук. конф., 5-6 берез. 1998 р. Ч. 2 / ред.: М. Дробноход; Держ. акад. керів. кадрів освіти. - К., 1998. - 198 c. - у.

Обговорюються актуальні питання з проблем управління освітою, зокрема, соціально-економічної мотивації в галузі освіти; нової парадигми управління національною освітою як органічною частиною всього суспільства. Висвітлюються проблеми філософії і виховання в післядипломній освіті - культуротворча функція післядипломної освіти; врахування особливостей регіону в післядипломній освіті вчителів; народні традиції, звичаї, обряди як джерело пізнання генетичного кореня народу та ін. Аналізуються соціально-психологічні основи управління інноваційними процесами в освіті - модульно-розвивальна система навчання; технологічна підготовка вчителів як передумова освоєння педагогічних інновацій тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я431 + Ч34(4УКР) пя431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки : Зб. доп. Всеукр. наук.-метод. конф., м.Вінниця, 14 - 16 груд. 1999 р. / ред.: Н. М. Шунда; Наук.-метод. центр вищої освіти. - Вінниця : "УНІВЕРСУМ-Вінниця", 1999. - 290 c. - укp.

Розглянуто сучасні теоретико-методологічні, практичні та психолого-педагогічні проблеми формування змісту та удосконалення форм проведення безперервної педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти як первинної форми їх професійної практичної підготовки. Висвітлено проблеми педагогічної практики з фахових дисциплін за умов ступеневої освіти, досліджено роль педагогічної практики в процесі становлення вчителя початкових класів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.26 я431

Шифр НБУВ: ВА594857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нікуліна А. С. 
Безперервна післядипломна освіта інженерно-педагогічних працівників України / А. С. Нікуліна, В. В. Олійник, Г. П. Матвєєв, С. Г. Заславська, О. П. Микуляк, Р. М. Шацька, Ю. Б. Максименко, Л. В. Сумятіна; АПН України. Донец. ін-т післядиплом. освіти інж.-пед. працівників. - Донецьк, 2000. - 212 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи безперервної освіти, її завдання та структуру. Висвітлено психолого-педагогічну систему технології навчання професії, у т.ч. блочно-модульну. Викладено методи, прийоми та засоби навчання, а також методику оцінки результативності підвищення кваліфікації на підставі використання методів математичної статистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)792 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Викладачі Ніжинської вищої школи. 1820-1920 : Біобібліогр. покажч. Ч. 1 / упоряд.: Л. В. Гранатович; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. Фундам. б-ка. - Ніжин, 1998. - 215 c. - укp.

Міститься покажчик друкованих публікацій, критико-біографічної та мемуарної літератури 60 професорів та викладачів Ніжинської вищої школи за 100 років, чия наукова діяльність суттєво вплинула на подальший розвиток школи. Серед них: Адріанов П.А., Боголюбов Н.М., Жданов С.Н., Козловський І.П., Лавровський Н.А., Максимович Г.А., Орлай І.С., Радченко К.Ф., Соколов М.І., Фохт Р.А. та ін. Про кожного дається коротка біографічна довідка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Викладачі Ніжинської вищої школи : Біобібліогр. покажч. Ч. 2, Ч. 3. 1920 - 1940. 1940 - 1970 / уклад.: Л. В. Гранатович, Т. П. Скатерина; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. Фундам. б-ка. - Ніжин, 2000. - 248 c. - укp.

Систематизовано творчу спадщину ніжинських науковців зазначеного періоду, відтворено цілісну картину наукового життя вузу, а також суспільно-політичної атмосфери минулих років. Матеріали викладено за алфавітом прізвищ викладачів, прямою хронологією та циклами наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)710.1 я2 + Ч33(4УКР)-8 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фещенко І. М. 
Використання педагогічних задач у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутнього управлінця / І. М. Фещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний аспект підготовки управлінських кадрів у вищих закладах освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх менеджерів інтегративного педагогічного вміння розв'язувати педагогічні задачі, які постійно виникають в управлінській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кричфалуший М. В. 
Вчитель фізичної культури: формування особистості / М. В. Кричфалуший; Акад. наук вищ. школи України. Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вид-во "Волин. обл. друк.", 2000. - 345 c. - Бібліогр.: 283 назв. - укp.

Наведено результати багаторічних досліджень формування особистості учителя фізичної культури української національної школи. Розглянуто умови та характер праці вчителя фізичної культури у зоні радіоактивного забруднення, а також мотиви діяльності студентів. Детально проаналізовано педагогічні аспекти професійної майстерності вчителя та особливості педагогічного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шевченко Л. М. 
Готовность педагога-музыканта к инновациям и предпосылки ее формирования / Л. М. Шевченко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 17-21. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Конкретизовано сутність феномену готовності педагога-музиканта до інновацій у сфері професійно-педагогічної діяльності. Наведено показники прояву даного професійного новоутворення особистості педагога-музиканта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бойко А. М. 
Григорій Ващенко: альтернатива поглядів і оцінок : Навч. посіб. / А. М. Бойко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 235 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp. - рус.

На підставі історико-логічного аналізу 14 праць Г.Г.Ващенка, широкої архівної бази та сучасних публікацій вітчизняних і зарубіжних авторів подано життєвий і творчий шлях педагога. Вперше зроблена спроба актуалізації та інтерпретації з позицій сучасної педагогічної науки і шкільної практики найважливіших теоретико-педагогічних ідей вченого. Висвітлюються наукові пошуки і результати науково-дослідної роботи Г.Г.Ващенка з педагогіки, розкривається процес становлення Полтавського Інституту Народної Освіти, узагальнюється досвід, а також аналізуються проблеми, які, з точки зору вченого, характерні для всіх педвузів того часу (20-60-ті рр. ХХ ст.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч33(4Укр)6-8 Ващенко Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грицюк Б. А. 
Гуманітаризація і гуманізація педагогічного процесу в школі : Посіб. / Б. А. Грицюк. - Снятин : Прут Принт, 1998. - 94 c. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Висвітлені теоретико-методичні основи гуманітаризації і гуманізації педагогічного процесу в школі, здійснений аналіз типових труднощів у розв'язанні цієї проблеми та визначені шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ярмолович О. І. 
Деякі аспекти формування педагогічного мислення в практиці підготовки майбутнього вчителя / О. І. Ярмолович // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 95-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Харченко С. Я. 
Дидактические основы подготовки студентов к социально-педагогической деятельности / С. Я. Харченко; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма матер, 1999. - 138 c. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

С позиций современной вузовской дидактики предложена педагогическая система обучения студентов, основанная на формировании у будущих специалистов направленности и установки на сотрудничество, приобретении необходимых социально-педагогических знаний и умений, формировании профессионально важных качеств. Особое внимание уделено разработке педагогической технологии на основе концепции "блочного обучения" студентов, дана ее детальная дидактическая характеристика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сегеда Н. А. 
Діагностика стану підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. А. Сегеда // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 159-165 . - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження окремих діагностичних показників рівня розвитку професійної самосвідомості, суб'єктивної позиції та її направленості, самооцінки, які склали зміст професійної самореалізації учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зазуліна Л. В. 
Діалогізація дидактичного процесу: гуманістична перспектива / Л. В. Зазуліна; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 64 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Висвітлюються проблеми наукового пізнання природи діалогу та діалогічності, передумови та засоби гуманізації шкільної освіти шляхом діалогізації освітньої взаємодії вчителя і учня, викладача і слухача. Вперше теоретично та експериментально розроблена дидактико-діалогічна модель (ДДМ) підвищення кваліфікації учня, конкретизована система діалогічних понять, визначені параметри, критерії і показники ефективності курсової підготовки за ДДМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шпак О. Т. 
Економічна підготовка педагогічних кадрів в системі безперервної освіти / О. Т. Шпак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2000. - 352 c. - Бібліогр.: 326 назв. - укp.

Розглянуто методологічні, наукові, організаційні, концептуальні та методичні основи економічної підготовки педагогічних кадрів у системі безперервної освіти, розкрито суть, місце, роль і соціальне значення безперервної освіти взагалі та економічної зокрема. Проаналізовано структуру, форми, напрямки, засоби і форми практичної реалізації даної проблеми, вмотивовано її прогностичність у формуванні активної та свідомої економічної діяльності суб'єктів. Економічну підготовку вчительських кадрів розглянуто у контексті двох взаємопов'язаних аспектів: загальної професійної готовності та внутрішньої потреби постійного самовдосконалення з акцентом на економіко-педагогічній самоосвіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.357 + У9(4УКР)49|Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пономаренко О. В. 
Експериментальні технології формування професійно-етичної культури соціального педагога / О. В. Пономаренко // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 133-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати аналізу експериментальної роботи щодо визначення рівня професійно-етичної культури спеціалістів, зайнятих у соціально-педагогічній сфері. За отриманими даними розроблено експериментальну програму курсу "Професійно-етична культура соціального педагога".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: В. І. Євдокимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 143 с. - рус.

Висвітлено проблеми організації навчальної та науково-дослідної роботи викладачів, докторантів, аспірантів і студентів у педагогічному вузі. Розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами образотворчого мистецтва, формування художньої культури студентів творами живопису, управління учбовою діяльністю з використанням нових педагогічних технологій. Проаналізовано дидактичні та ергономічні функції засобів навчання, методи забезпечення наступності у навчально-виховному процесі школи та дошкільного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бориско Н. Ф. 
Концепция учебно-методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (На материале интенсивного обучения) / Н. Ф. Бориско; Киев. гос. лингв. ун-т. - К., 1999. - 268 c. - Библиогр.: с. 250-266 - рус.

Освещены вопросы создания учебно-методического комплекса (УМК) для обучения будущих учителей иностранных языков межкультурному общению. Предлагаемая концепция обоснована с учетом современных требований в системе обучения иностранным языкам на базе системно-функционального анализа и метода моделирования. Разработаны и описаны основные положения и процедура моделирования содержания предмета обучения, в качестве которого выступает диалог культурно-языковых общностей стран изучаемого и родного языков, а также содержания процесса обучения, реализуемого в УМК через системы и подсистемы упражнений для формирования и развития межкультурной коммуникативной компетенции в ее профессиональном варианте. На основе анализа функций УМК и его компонентов выделены основные типы компонентного состава УМК для каждого этапа обучения, предложены различные варианты структуры учебника и книги для преподавателя, а также определены требования к созданию УМК и принципы его построения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595971 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського