Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ127.45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Рач В. А. 
Візуалізація інформації: психологічні та організаційні аспекти / В. А. Рач, Л. В. Вереіна; Голов. упр. держ. служби України. - Луганськ, 2000. - 160 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти візуалізації інформації. Досліджено мету, функції та принципи подання інформації, а також психотехнології, сугестивні підходи як основу раціоналізації процесу візуалізації. Особливу увагу приділено практичним аспектам створення візуальної інформації за допомогою комп'ютерної техніки. Проаналізовано роль психічних процесів у засвоєнні візуальної інформації. Висвітлено прикладні питання психотехнології візуалізації інформації. Вивчено проблеми психологічної ефективності візуалізації інформації. Викладено загальні принципи її створення з використанням ЕОМ. Визначено типи візуальної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.63-015.0 + Ю935.113.11 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соломіцька О. М. 
Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі / О. М. Соломіцька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 88-91. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено сучасні проблеми ефективності діяльності підприємств торгівлі та запропоновано шляхи їх розв'язання, передусім, за допомогою застосування потужного рекламного механізму, ефективне функціонування якого неможливе без застосування дизайну.

Раскрыты современные проблемы эффективности деятельности предприятий торговли и предложены пути их решения, прежде всего, с помощью применения мощного рекламного механизма, эффективное функционирование которого невозможно без применения рекламы.

The author dwells upon up-to-date problems of the efficiency of trade enterprises. The ways of solving these problems by using a strong advertising mechanism are suggested.


Ключ. слова: реклама, дизайн, проблема, рекламне звернення, прибуток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Щ127.45 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оленина Е. Ю. 
Игровая заданность рекламы / Е. Ю. Оленина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 2. - С. 80-87. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто ігрову специфіку реклами як особливого виду художньої творчості, а також закономірності й особливості впливу гри на споживача та її роль у комунікативному процесі.

Рассмотрена игровая специфика рекламы как особого вида художественного творчества, а также закономерности и особенности влияния игры на потребителя и ее роль в коммуникативном процессе.

In the article is examining the playing shape of the advertisement as a particular kind of the artistic art. It is analyzing the regularities and the particulars of the playing influence on the individuality. The special attention pays to the way of how the aesthetic things penetrate in the advertisement through the play and to its role in the communicative process.


Ключ. слова: реклама, игра, художественное творчество, эстетическое воздействие
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наден Н. А. 
Рекламный постер как "зеркало времени" / Н. А. Наден // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 299-303. - рус.

Освещен взгляд на рекламу как на произведение искусства, в котором характер образности, качества художественности выступают главным критерием ценности.

A view on advertising as on a work of art, in which character of figurativeness, the representational qualities appear by a key factor of value.


Ключ. слова: рекламный постер, произведение искусства
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фурсова Т. Н. 
Коннотация акцидентного шрифта в современной рекламе / Т. Н. Фурсова, Т. А. Иваненко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 4. - С. 121-126. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Досліджено взаємозв'язок конотації, акцидентного шрифту та сучасної реклами. Виявлено особливості конотації у її відносинах між мовними виразами, світом і людською діяльністю. Розглянуто шрифтову конотацію, яка відображає емоційне осмислення суті рекламної комунікації.

Статья посвящена исследованию взаимосвязи коннотации, акцидентного шрифта и современной рекламы. Раскрываются особенности коннотации в ее отношениях между языковыми выражениями, миром и человеческой деятельностью. Рассматривается шрифтовая коннотация,которая отражает осмысление сути рекламной коммуникации. В статье отмечены "модели" шрифтовой интерпретации смысла, которые особым образом трактуются в рекламе.

Clause is devoted to research of interrelation connotation, accidental print and modern advertising. The features connotation in its relations between language expressions, world and human activity are opened. Is examined font connotation, which reflects judgment of essence of the advertising communications. In the clause "models" of the font interpretation of sense are marked which by the special image are treated in advertising.


Ключ. слова: коннотация, реклама, коммуникация, информация, семантика, акцидентный шрифт, креативный дизайн
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.73 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куприянова Т. А. 
Этнодизайн в создании украинского стиля национальной рекламы / Т. А. Куприянова, Т. Ф. Кулюткина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 1. - С. 84-89. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто основні аспекти створення унікального стилю національної реклами на основі елементів етнодизайну. На конкретних прикладах проаналізовано застосування національних мотивів в рекламній продукції.

Рассмотрены основные аспекты создания уникального стиля национальной рекламы на основе элементов этнодизайна. На конкретных примерах проанализировано применение национальных мотивов в рекламной продукции.

The article gives the consideration to the main aspects of creation of unique style of the national advertising on the basis of elements of ethnodesign. By the concrete examples the use of the national motives in the advertising production is analyzed.


Ключ. слова: этнодизайн, реклама, символика
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сергеєва Н. В. 
Інформаційні об'єкти в середовищі міста: дослідження аспектів розгляду проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Сергеєва // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 2. - С. 120-129. - Бібліогр.: 44 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Розглянуто аспекти, які формують проблему представлення інформаційних об'єктів у середовищі міста, що дозволило з'ясувати багатоспрямованість дослідження та визначити його найменш вивчені питання.

Рассмотрены аспекты, которые формируют проблему представления информационных объектов в среде города, что позволило выяснить многонаправленность исследования и определить наименее изученные его стороны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сергеєва Н. В. 
Межі реклами: рекламна інформація чи інформаційна реклама [Електронний ресурс] / Н. В. Сергеєва // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 63-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Висвітлено питання стосовно рекламних та інформаційних об'єктів, які представлені в громадському середовищі міста.

Освещены вопросы видения рекламных и информационных объектов, которые представлены в общественной среде города.

The article is devoted to the closely - related questions of regarding information objects found in the city environment.


Ключ. слова: реклама, інформація, громадське середовище міста
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Щ156.65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Михайлова А. С. 
Оценка прочности и устойчивости придорожных рекламных носителей [Електронний ресурс] / А. С. Михайлова, Э. Ю. Гурьянов, Ю. Г. Гурьянов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 4. - С. 47-54. - Библиогр.: 5 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Проаналізовано силовий вплив на елементи кріплення пришляхових рекламних носіїв. Встановлено, що гвинтове з'єднання знаходиться в складному напруженому стані. Запропоновано методику розрахунку.

Проведён анализ силового воздействия на элементы крепления придорожных рекламных носителей. Установлено, что болтовое соединение находится в сложном напряжённом состоянии. Предложена методика расчёта.

It was made the analysis of force influence on the fixation elements of big-board advertisment. It was found out that bolt connection is in difficult tension condition. The culculative method was proposed.


Ключ. слова: сдвигающая сила, отрывающая сила, вращающий момент, опрокидывающий момент
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Прищенко С. В. 
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України : автореф. дис... канд. техн. наук / С. В. Прищенко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми колірної гармонії у сучасній рекламній графіці України. Розкрито закономірності побудови колірних гармонійних сполучень у світовому й українському образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві, запропоновано методи колористичного моделювання у рекламному дизайні з використанням засобів комп'ютерної графіки. Досліджено закономірності емоційно-естетичного сприйняття кольору, виявлено залежність враження відчуття гармонійності від співвідношення відтінків за теплохолодністю. Запропоновано нові принципи створення гармонійних сполучень з урахуванням контрасту теплохолодності кольорів. Вперше розроблено змістові аспекти теорії та практики кольору в комп'ютерній графіці, уточнено понятійний апарат. Створено комплексно-системну методику кольорознавства, здійснено її впровадження у навчальний процес ВНЗ на факультетах дизайну та рекламного мистецтва. Вперше застосовано кваліметричний метод для кількісної оцінки естетичної якості рекламної поліграфічної продукції. Виявлено тенденції практичного використання синергетичних можливостей кольору в художньому проектуванні реклами. Наведено рекомендації щодо реалізації запропонованих методів колірного проектування для розв'язання актуальних проблем поліграфічного виробничого процесу й удосконалення викладання фахових дисциплін у системі сучасної дизайн-освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.653(4УКР)6-57 + Щ127.453(4УКР)6-57 + Щ100.57 + Ю814

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жовтянська В. В. 
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / В. В. Жовтянська; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено процес репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами. Відзначено специфічну особливість такої реклами, а саме - вона не містить конкретної інформації про рекламований об'єкт. Показано, що в адресата художньо-образної реклами образ об'єкта формується у вигляді експектацій його властивостей. Зауважено, що механізмом, що уможливлює становлення образу, є процес перенесення суб'єктивних смислів, заданих рекламою, на рекламований об'єкт. Процес смислового перенесення відбувається поза значенням об'єкта, що дає змогу розглядати смисл як функціональний елемент неусвідомлюваного. За цього вплив художньо-образної реклами має почасти маніпулятивний характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Оленіна О. Ю. 
Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / О. Ю. Оленіна; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено дослідженню феномену реклами у контексті загальнолюдської культури, в цілому, та художньої культури, зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Оленіна О. Ю. 
Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / О. Ю. Оленіна; Харк. держ. акад. культури. - Х., 1998. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю81,1 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Томашевський В. В. 
Спеціалізація "Дизайн реклами" у системі вищого педагогічного навчального закладу / В. В. Томашевський // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 336-340. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на удосконаленні рівня фахової підготовки художників-педагогів з урахуванням сучасних потреб національної освіти та культури. Наголошено, що вивчення дисциплін блоку "Дизайн реклами" покликане збагатити майбутнього вчителя образотворчого мистецтва знаннями передових інформаційних технологій. Визначено кваліфікаційні вимоги щодо спеціалізації "Дизайн реклами": володіння знаннями про сучасний дизайн, історію розвитку графічного дизайну, створення дизайн-проектів, володіння художнім смаком і інформацією про естетичні потреби споживачів рекламно-дизайнерської продукції.

Акцентировано внимание на совершенствовании уровня специальной подготовки художников-педагогов с учетом современных потребностей национального образования и культуры. Подчеркнуто, что изучение дисциплин блока "Дизайн рекламы" призвано обогатить будущего учителя изобразительного искусства знаниями передовых информационных технологий. Определены квалификационные требования к специализации "Дизайн рекламы": владение знаниями о современном дизайне, истории развития графического дизайна, создание дизайн-проектов, владение эстетическим вкусом и информацией об эстетическом спросе потребителей рекламно-дизайнерской продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 р3 + Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Авраменко Д. К. 
Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / Д. К. Авраменко; МОНМС України, Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто питання дизайну сучасної зовнішньої реклами в Україні як явища художньо-проектної культури, що суттєво впливає на процеси естетичного формування громадського середовища. Простежено еволюцію проектно-графічної мови зовнішньої реклами в Україні, що дозволило розкрити специфіку її образу на кожному з етапів становлення. Сформовано систематизацію та класифікацію сучасних об'єктів зовнішньої реклами в Україні. Розкрито специфіку візуалізації змістів в контексті сучасної проектно-графічної мови зовнішньої реклами в Україні та виявлено характерні принципи формоутворення та взаємозв'язки, які утворюють її образ. Розкрито сутність середовища як фактору формоутворення образу зовнішньої реклами та висвітлено специфіку гармонізації архітектурно-ландшафтного оточення шляхом естетичного впорядкування його елементів у відповідності до змісту рекламного повідомлення. Окреслено сучасні особливості та визначено тенденції на напрями подальшого розвитку зовнішньої реклами в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + Щ127.45(4УКР)-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Иванова Л. А. 
Дизайн в рекламе : [монография] / Л. А. Иванова, С. В. Котлик, С. В. Малых; Одес. нац. акад. пищевых технологий. - Одесса : Астропринт, 2016. - 266 c. - Библиогр.: с. 259-265 - рус.

Рассмотрены современные подходы к дизайну в рекламе в области гостинично-ресторанного бизнеса в различных странах мира. Предложены новые методические приемы по разработке текста и художественного образа в коммерческой рекламе объектов бизнеса. Исследована Интернет-реклама как основной в настоящее время фактор продвижения товаров и услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-803.81 + У9(4УКР)424.14-803.81 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шнайдер А. 
Конструктивні особливості об'єктів об'ємно-просторового текстилю / А. Шнайдер // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1. - С. 190-197. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто види конструктивного вирішення об'ємно-просторових текстильних арт- та дизайн-об'єктів. На основі проведеного дослідження встановлено наявність трьох основних видів кострукцій вказаних об'єктів та їх підвиди, які застосовують для створення текстильних творів. Охарактеризовано властивості й значення конструктивного рішення для сприйняття завершеного твору. Досліджено залежність способів експонування об'єктів об'ємно-просторового текстилю від видів конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Прищенко С. В. 
Художньо-образна система рекламної графіки : монографія / С. В. Прищенко; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 511 c. - Бібліогр.: с. 298-339 - укp.

Рекламну графіку розглянуто як продукт художньо-проектної культури в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольорографічних і маркетингових аспектів. Проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на формування рекламної графіки як художньо-образної системи. Виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей. Структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп'ютерними технологіями. Особливу увагу приділено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше розроблено наукові методи естетичної оцінки об'єктів рекламного дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чучук С. М. 
Соціокультурна основа комерційної знакової системи сучасних міст Китаю (на матеріалах М. Сюйчжоу) / С. М. Чучук // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 34. - С. 239-244. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено історичні, соціокультурні передумови формування стильових, художніх особливостей організації комерційної знакової системи міст Китаю на матеріалах м. Сюйчжоу. Аналізується специфіка китайської цивілізації, класичні філософські, ідеологічні, моральноетичні уявлення, традиційні підходи до мистецтва та їх значення в розвитку зовнішньої реклами сьогодення. Розглядаються різні етапи функціонування комерційної знакової системи, її зв'язок з історичними, політичними соціальними подіями. Прослідковується вплив стильових модифікацій зовнішньорекламних носіїв на трансформацію міського простору Сюйчжоу. Наголошується на значенні діалогу культур в умовах світових глобалізаційних процесів та, пов'язаних із цим, проблемах організації предметного середовища. Розкривається роль канону і традиції в сучасних механізмах організації рекламного простору як засобу збереження національної автентичності. Стаття розглядає способи імплементації сучасних світових художніх тенденцій в систему візуальних комунікацій, при одночасному збереженні унікальних етнічних рис місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45(5КИТ) + С5*671.3(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського