Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю811.17$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Калашник Н. Г. 
Густосологія: Теорія і практика формування естетичних смаків : Підруч. для вищ. закл. освіти України / Н. Г. Калашник; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Запоріз. юрид. ін- т. - Запоріжжя : Поліграф, 2004. - 267 c. - укp.

Висвітлено методологічні, історичні, соціокультурні, психологічні та педагогічні засади формування естетичних смаків у процесі історичного розвитку людства та за умов сьогодення. Проаналізовано специфіку теорії і практики формування естетичних смаків в епоху Нової та Новітньої історії, соціокультурні процеси в Україні та Росії ХІХ - початку ХХ ст., в період радянської доби, а також в сучасний період в Україні. Описано смакоформувальні функції психологічних характеристик особистості, функції естетичних смаків у вихованні інтелігентності молодої людини, психологічні механізми формування і розвитку дитячої та юнацької творчої аксіологічної діяльності.

Освещены методологические, исторические, социокультурные, психологические и педагогические основы формирования эстетических вкусов в процессе исторического развития человечества и в современных условиях. Проанализированы специфика теории и практики формирования эстетических вкусов в эпоху Новой и Новейшей истории, социокультурные процессы в Украине и России ХІХ - начала ХХ ст., в советский период, а также в современный период в Украине. Описаны вкусоформирующие функции психологических характеристик личности, функции эстетических вкусов в воспитании интеллигентности молодого человека, психологические механизмы формирования и развития детской и юношеской творческой аксиологической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17я73 + Ч111.15я73 + Ч311.355я73

Шифр НБУВ: ВА661112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калашник Н. Г. 
Прикладная густосология : Пособие по формированию эстет. вкусов детей и молодежи / Н. Г. Калашник, Н. А. Зацепина; Запорож. юрид. ин-т. - Запорожье : Полиграф, 2004. - 255 c. - Библиогр.: 353 назв. - рус.

Освещены основные положения теории эстетических вкусов (густосологии), а также практические рекомендации по их применению в учебно-воспитательном процессе в школе и ВУЗ. Проанализированы особенности формирования и становления эстетического вкуса в онтогенезе и филогенезе. Исследованы социокультурные, психологические, педагогические условия и факторы формирования эстетического сознания. Рассмотрены современные методики воспитания и развития эстетического отношения к жизни и общению, труду и профессии, а также основных разновидностей худжественных вкусов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355 + Ю811.17 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калашник Н. Г. 
Естетичні смаки: їх витоки і формування : Моногр. / Н. Г. Калашник; Запоріз. юрид. ін-т. - Запоріжжя : Просвіта, 2001. - 343 c. - укp.

Уперше в Україні висвітлено одну з найактуальніших проблем сучасного виховання - формування естетичних смаків, проаналізовано особливості зародження та розвитку змісту їх поняття в історії цивілізації. Охарактеризовано естетичний смак як складову українського менталітету і народної педагогіки. Висвітлено мистецькі джерела їх розвитку у дорослих.

Впервые в Украине освещена одна из самых актуальных проблем современного воспитания - формирования эстетических вкусов, проанализированы особенности зарождения и развития сущности их понятия в истории цивилизации. Охарактеризован эстетический вкус как складовая украинского менталитета и народной педагогики. Освещены художественные источники их развития у взрослых.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вертегел В. Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов : автореф. дис... канд. пед. наук / В. Л. Вертегел; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2008. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зацепіна Н. О. 
Формування естетичних смаків старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. О. Зацепіна; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено методологічні, психолого-педагогічні засади та педагогічні умови формування та розвитку естетичних смаків старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Висвітлено основні напрями формування естетичних смаків старшокласників, зокрема, до життя, спілкування та праці, до прекрасного у природі та побуті та формування літературно-мистецьких смаків старшокласників у даному процесі загальноосвітньої школи. Розроблено та впроваджено до практики навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи формування естетичного смаку старшокласників. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено ефективні педагогічні умови та чинники формування даних смаків у процесі організації їх навчально-виховної діяльності на базі вдосконалення технологій навчання та виховання. Доведено позитивний вплив цього формування на рівень їх загальнокультурного розвитку, а також значущість певних особистісних якостей учнів старших класів на формування та розвиток їх зазначених смаків у процесі естетичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю811.17 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савчук І. В. 
Формування естетичних смаків учнів 5 - 9 класів на уроках трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Савчук; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернигів, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичних смаків школярів (ЕСШ) засобами декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ). Наведено підходи до тлумачення дефініції "естетичний смак" і змісту суміжних понять. Проаналізовано стан художньо-трудової підготовки учнів у загальноосвітніх закладах України, розкрито психолого-педагогічні основи організації творчої художньо-трудової діяльності школярів. Зазначено, що формування ЕСШ буде здійснюватися у разі наявності педагогічної системи школи, де виконуються наступні умови: відбувається широке залучення учнів до різних видів ДУМ; використовується дидактично обгрунтований зміст художньо-трудової діяльності; здійснюється педагогічна взаємодія навчальної та позаурочної форм організації навчально-виховного процесу (НВП). Обгрунтовано підходи до вибору змісту художньо-трудової підготовки учнів, запропоновано методичні рекомендації щодо організації НВП, експериментально перевірено їх ефективність. Розглянуто критерії та рівні сформованості ЕСШ, адаптовано до НВП методику їх діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.266.0 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Калашник Н. С. 
Формування професійно орієнтованого естетичного смаку майбутніх викладачів юридичних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. С. Калашник; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Визначено концептуальні засади формування естетичного смаку молоді. Проаналізовано зміст поняття "естетичний смак", його діалектичну природу. Розглянуто професійно орієнтований естетичний смак як здатність особистості сприймати, оцінювати та вдосконалювати свою професійну діяльність згідно з власними естетичними уподобаннями. Висвітлено місце професійно орієнтованого естетичного смаку в професійній компетентності юриста, викладача юридичних дисциплін. Обгрунтовано педагогічну модель формування професійно орієнтованого естетичного смаку майбутніх викладачів юридичних дисциплін, наведено рекомендації щодо її реалізації, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів професійної підготовки майбутніх викладачів юридичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8р(4УКР)3-34:Ю8 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуров С. Ю. 
Формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Ю. Гуров; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Визначено теоретико-методологічні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музики. Обгрунтовано зміст і структуру художнього смаку. Розкрито суть поняття "художній смак майбутнього вчителя музики". На основні розроблених критеріїв і показників діагностовано рівні сформованості даного смаку та встановлено чинники впливу на художній смак особистості. Виявлено педагогічні умови підвищення рівня художнього смаку майбутнього вчителя музики. Експериментально перевірено результати реалізації умов поетапного формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі його професійної підготовки. Установлено, що вплив на формування даного смаку має бути більш ефективним за умов: розвитку у майбутнього вчителя музики здатності до художньо-оцінювальної діяльності з метою реалізації контекстного підходу до професійної освіти; реалізації об'єктивного контролю за рівнем музично-професійних знань студентів з метою управління процесом формування художнього смаку майбутнього вчителя музики; створення внутрішньої та зовнішньої установок на сприйняття художньо-значущих музичних творів та їх педагогічного використання; формування готовності до сприйняття художньо-музичних образів як основи розвитку художнього смаку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.16 + Ю811.17 + Ю945.443 + Щ31 р(4УКР)31-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.: в 10 т. Т. 1. Естетичні смаки: їх витоки і формування / Н. Г. Калашник; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 226 c. - Бібліогр.: с. 170-174. - укp.

Висвітлено теоретичні засади густосології як самостійного наукового напряму, визначено та виокремлено її понятійний апарат, обгрунтовано міце в системі суспільних наук, показано основні напрями подальших досліджень цієї галузі. Проаналізовано історичне підгрунтя процесу керованого формування естетичних смаків упродовж історії розвитку людства. Розкрито основні характеристики естетичних смаків українців і їх місце в суспільно-побутовому житті. Розглянуто методологію та методику визначення наявності естетичних смаків. Увагу приділено особливостям формування естетичних смаків у педагогів.

Освещены теоретические основы густосологии как самостоятельного научного направления, определен и выделен ее понятийный аппарат, обосновано место в системе общественных наук, показаны основные направления дальнейших исследований в этой сфере. Проанализированы исторические предпосылки процесса управляемого формирования эстетических вкусов на протяжении истории развития человечества. Раскрыты основные характеристики эстетических вкусов украинцев и их место в общественно-бытовой жизни. Рассмотрены методология и методика определения наличия эстетических вкусов. Уделено внимание особенностям формирования эстетических вкусов у педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.: в 10 т. Т. 3. Теорія і практика формування естетичних смаків / Н. Г. Калашник; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 294 c. - Бібліогр.: с. 169-177. - укp.

Охарактеризовано предмет густосології як комплексної наукової та навчальної дисципліни про естетичні смаки (ЕС). Розглянуто актуальні проблеми теорії та практики формування ЕС учнівської молоді у навчально-виховному процесі в українській середній загальноосвітній школі. З'ясовано особливості формування ЕС і їх усвідомлення на духовно-практичному та теоретичному рівнях у процесі історичного розвитку людства, а також методологічні та педагогічні засади формування ЕС сучасної української молоді.

Охарактеризован предмет густосологии как комплексной научной и учебной дисциплины об эстетических вкусах (ЭВ). Рассмотрены актуальные проблемы теории и практики формирования ЭВ ученической молодежи в учебно-воспитательном процессе в украинской средней общеобразовательной школе. Определены особенности формирования ЭВ и их осознания на духовно-практическом и теоретическом уровнях в процессе исторического развития человечества, а также методологические и педагогические основы формирования ЭВ украинской молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.: в 10 т. Т. 4. Теорія і практика формування естетичних смаків / Н. Г. Калашник; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 313 c. - Бібліогр.: с. 307-313. - укp.

Розглянуто предмет густосології як наукової та навчальної дисципліни, яка досліджує сутність і особливості формування естетичних смаків і їх усвідомлення на духовно-практичному та теоретичному рівнях у процесі історичного розвитку людства та за умов сьогодення. Висвітлено методологічні, історичні, соціокультурні, психологічні та педагогічні засади формування естетичних смаків молоді, проаналізовано їх методичне забезпечення в сучасній середній і вищій школі. Розглянуто психологічні механізми формування та розвитку дитячої та юнацької творчої аксіологічної діяльності. Охарактеризовано сучасну соціокультурну ситуацію в Україні.

Рассмотрен предмет густосологии как научной и учебной дисциплины, которая исследует сущность и особенности формирования эстетических вкусов и их осознание на духовно-практическом и теоретическом уровнях в процессе исторического развития человечества и в современных условиях. Освещены методологические, исторические, социокультурные, психологические и педагогические основы формирования эстетических вкусов молодежи, проанализировано их методическое обеспечение в современной средней и высшей школе. Рассмотрены психологические механизмы формирования и развития детской и юношеской творческой аксиологической деятельности. Охарактеризована современная социокультурная ситуация в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.: в 10 т. Т. 6. Прикладная густосология: формирование эстетического вкуса детей и молодежи / Н. Г. Калашник, Н. А. Зацепина; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 281 c. - Библиогр.: с. 228-242 - рус.

Раскрыты проблемы сформированности эстетических вкусов человка, в частности, вопросы воспитания гармонично развитой личности путем формирования эстетического вкуса. Обоснована необходимость внедрения в учебно-воспитательный процесс комплексной учебной дисциплины - густосологии (науки о вкусе), которая интегрировала бы в единую целостную систему всю совокупность знаний об эстетических вкусах, их сущности и формах, истории их развития и осмысления, о предпосылках, механизмах, принципах, методах и средствах их формирования, в том числе для отдельных категорий детей с учетом их задатков и наклонностей. Уделено внимание педагогическим условиям формирования эстетических вкусов детей и молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ч311.355 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/6 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.: в 10 т. Т. 9. Формування фахово-спрямованого естетичного смаку майбутніх правоохоронців / Н. Г. Калашник, Ю. В. Орел-Халік; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 269 c. - Бібліогр.: с. 252-269. - укp.

Розглянуто питання формування естетичного світогляду та смаку майбутніх правоохоронців, зокрема, представників системи МВС, внутрішніх військ, митниці. Охарактеризовано соціокультурні передумови естетичної ментальності української молоді. Увагу приділено педагогічним умовам формування фахово-орієнтованого естетичного смаку у студентів і курсантів ВУЗ МВС України у процесі вивчення іноземної мови. Розкрито професійно-педагогічні та психологічні характеристики викладача іноземних мов вищої школи.

Рассмотрены вопросы формирования эстетического мировоззрения будущих правохранителей, в частности, представителей системы МВД, внутренних войск, таможни. Охарактеризованы социокультурные предпосылки эстетической ментальности украинской молодежи. Уделено внимание педагогическим условиям формирования профессионально-ориентированного эстетического вкуса у студентов и курсантов ВУЗ МВД Украины в процессе изучения иностранного языка. Раскрыты профессионально-педагогические и психологические характеристики преподавателя иностранных языков высшей школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Х819(4УКР)112.010.23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/9 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб.:в 10 т. Т. 2. Эстетические вкусы: их истоки и формирование / Н. Г. Калашник; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 250 c. - рус.

Приведено философское обоснование понятия "формирование эстетических вкусов" в историческом контексте, даны практические рекомендации по использованию теоретических разработок в воспитании и обучении молодежи с учетом особенностей украинского менталитета и этнопедагогики. Освещены педагогические предпосылки совершенствования эстетических вкусов, раскрыты методологические и методические вопросы формирования эстетических качеств личности. Охарактеризован психолого-педагогический процесс развития эстетических вкусов у одаренных детей. Уделено внимание особенностям формирования эстетических вкусов педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб: в 10 т. Т. 10. Соціалізація особистості засобами естетичного виховання та фізичної культури / Н. Г. Калашник, В. В. Феуєрман; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 266 c. - Бібліогр.: с. 244-261. - укp.

Висвітлено проблеми формування державної соціально-педагогічної системи, покликаної забезпечувати виховання громадян, підвищення їх естетичного й етичного рівня. Розкрито актуальні питання соціалізації особистості, зокрема, підлітків, які потрапили до установ кримінально-виконавчої служби України. Показано роль естетичного виховання й естетичної складової фізичного виховання у соціалізації підростаючого покоління.

Освещены проблемы формирования государственной социально-педагогической системы, призванной обеспечивать воспитание граждан, повышение их эстетического и этического уровня. Раскрыты актуальные вопросы социализации личности, в частности, подростков, попавших в учреждения криминально-исполнительной службы Украины. Показана роль эстетического воспитания и этической составляющей физического воспитания в социализации подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ю817 я73 + Ю952.1 я73 + Ч311.355 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/10 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб: в 10 т. Т. 5. Естетичні смаки і формування особистості: психологічні акценти / Н. Г. Калашник, О. А. Гнатенко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 230 c. - Бібліогр.: с. 220-230. - укp.

Розкрито методологічні, соціокультурні, психолого-педагогічні засади та чинники формування естетичної свідомості особистості у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Увагу приділено питанням практичної реалізації творчого потенціалу естетичної смакової культури особистості за умов ефективно організованої самостійної роботи учнівської молоді, а також аналізу індивідуального підходу як одного із чинників активізації естетичного виховання.

Раскрыты методологические, социокультурные, психолого-педагогические основы и факторы формирования эстетического сознания личности в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы. Уделено внимание вопросам практической реализации творческого потенциала эстетической вкусовой культуры личности в условиях эффективно организованной самостоятельной работы ученической молодежи, а также анализу индивидуального подхода как одного из факторов активизации эстетического воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ю945.403-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб: в 10 т. Т. 7. Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання / Н. Г. Калашник, В. Л. Вертегел; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 318 c. - Бібліогр.: с. 288-298. - укp.

Висвітлено проблеми організації самостійної роботи та формування естетичних смаків студентської молоді. Розкрито передумови, світоглядно-методологічні та психологічні засади формування естетичних смаків. Увагу приділено технології самостійної роботи, самонавчанню та самоосвіті студента-заочника, а також самовихованню як засобу формування естетичних смаків.

Освещены проблемы организации самостоятельной работы и формирования эстетических вкусов студенческой молодежи. Раскрыты предпосылки, мировоззренческо-методологические и психологические основы формирования эстетических вкусов. Уделено внимание технологии самостоятельной работы, самообучению и самообразованию студента-заочника, а также самовоспитанию как средству формирования эстетических вкусов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ч311.355 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/7 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб: в 10 т. Т. 8. Густосологія - невід'ємний компонент теорії, практики перекладу та риторики / Н. Г. Калашник, Н. О. Гетьман; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 217 c. - Бібліогр.: с. 161-164. - укp.

Розглянуто естетичний компонент в перекладацькій і ораторській діяльності. Висвітлено історію, теорію, способи та прийоми перекладу. Охарактеризовано види перекладацького реферування. Увагу приділено особливостям перекладу текстів ділової кореспонденції, граматичним засобам творення слів і вираження взаємозв'язків між ними, стилю як елементу соціальної підсистеми тексту. Зазначено, що переклад і риторика - види діяльності, що дозволяють розкрити естетичні уподобання представників інших етносів, а також толерантно й ефективно познайомити іноземців з кращими здобутками власної національної культури.

Рассмотрен эстетический компонент в переводческой и ораторской деятельности. Освещены история, теория, способы и приемы перевода. Охарактеризованы виды переводческого реферирования. Уделено внимание особенностям перевода текстов деловой корреспонденции, грамматическим средствам образования слов и выражения взаимосвязей между ними, стилю как элементу социальной подсистемы текста. Отмечено, что перевод и риторика - виды деятельности, позволяющие раскрыть эстетические предпочтения представителей других этносов, а также толерантно и эффективно ознакомить иностранцев с лучшими достижениями собственной национальной культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ш107.77 я73 + Ш7 р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/8 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бірюков М. Ю. 
Історія, стан та значущість художнього смаку у формуванні особистості людини / М. Ю. Бірюков // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 153-158. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто історію, стан і значущість художнього смаку у формуванні особистості людини в історичній і сучасній науці. Виділено суб'єктивні та об'єктивні погляди на умови існування та формування художнього смаку, надано авторське визначення художнього смаку на сучасному етапі розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Калініна Л. 
Проблема формування естетичних смаків особистості у сучасних педагогічних дослідженнях / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 23-25. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблеми естетичного виховання, розвитку та формування естетичного смаку молодших школярів. Запропоновано педагогічні підходи до розвитку та формування естетичного та художнього смаків учнівської молоді. Висвітлено досвід української народної педагогіки стосовно залучення підростаючого покоління до прекрасного. Обгрунтовано суть поняття естетичного смаку та погляди психологів і соціологів щодо питання про залежність смаків від індивідуально-психологічних особливостей людини. Наголошено на виховній функції мистецтва у формуванні естетичної свідомості, почуттів, смаків, ідеалів і потреб молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.355 + Ч313(4УКР) + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського