Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Артерчук Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Артерчук Т. О. 
Релігійне виховання в закладах загальної середньої освіти ФРН: 1945 - 2005 рр. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. О. Артерчук; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 20 c. - укp.

Проведено системний аналіз становлення та розвитку релігійного виховання в закладах загальної середньої освіти у ФРН в 1945 - 2005 рр. у контексті суспільно-політичних, соціальних та організаційно-педагогічних передумов. На підставі аналізу архівних матеріалів, періодичних видань та німецькомовних джерел досліджено й охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку теорії та практики євангельського та католицького релігійного виховання в закладах загальної середньої освіти в ФРН у 1945 - 2005 рр. Розкрито зміст, форми та методи релігійної освіти, розроблено рекомендації щодо застосування досвіду релігійного виховання закладів загальної середньої освіти ФРН у духовно-моральному вихованні українських школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч424(4НІМ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Артерчук Т. О. 
Релігійне виховання у закладах загальної середньої освіти ФРН (друга половина ХХ - початок ХХІ сторіччя) : навч.-метод. посіб. / Т. О. Артерчук; Нац. ун-т "Острозька акад.". - Острог : ПП ДМ, 2010. - 178 c. - укp.

Охарактеризовано систему релігійного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти Німеччини. Сформовано розуміння основних понять (релігія, релігійність, релігійне виховання), теоретико-методологічних засад (релігійної педагогіки) та концепції релігійного виховання учнівської молоді у ФРН. Описано форми (викладання конфесійних та екуменістичних уроків релігії), зміст і методи (відображені у програмах і підручниках з релігії) релігійного виховання на різних етапах його розвитку. Надано можливість осмислити релігійне виховання у Німеччині з точки зору його розвитку засобами історико-педагогічного знання, націлити студентів на творчий пошук шляхів застосування елементів німецького досвіду в процесі духовно-морального виховання учнівської молоді в Україні.

Охарактеризована система религиозного воспитания в заведениях общего среднего образования Германии. Сформировано понимание основных понятий (религия, религиозность, религиозное образование), теоретико-методологических основ религиозной педагогики и концепции религиозного образования ученической молодежи ФРГ. Описаны формы (изложение конфессионных и экуменистических уроков религии), содержание и методы (отображены в программах и учебниках по религии) религиозного воспитания на разных этапах его развития. Предоставлена возможность осмыслить религиозное воспитание в Германии с точки зрения его развития средствами историко-педагогических знаний, нацелить студентов на творческий поиск путей использования элементов немецкого опыта в процессе духовно-морального воспитания ученической молодежи в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э211.733 + Ч421.350.4(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Артерчук Т. 
Релігійне виховання учнівської молоді у Німеччині у 80-90-рр. ХХ ст. / Т. Артерчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 6. - С. 89-100. - укp.

Проаналізовано стан розвитку релігійного виховання в закладах загальної середньої освіти ФРН у 1980 - 1990 рр. Виділено ключові події, які впливали на хід релігійного виховання, визначено його методологічні засади. Розглянуто діяльність педагогів, яким належить особливий внесок у розвиток німецької релігійної педагогіки. Охарактеризовано якісні та кількісні зміни, що відбулися в релігійній ситуації ФРН у даний період. Констатовано, що релігійне виховання учнівської молоді сприяє духовному розвитку окремої особистості та підвищенню морального рівня суспільства.

Проанализировано состояние развития религиозного воспитания в учреждениях общего среднего образования ФРГ в 1980 - 1990 гг. Выделены ключевые события, которые влияли на ход религиозного воспитания, определены его методологические основы. Представлены педагоги, которые внесли особый вклад в развитие немецкой религиозной педагогики. Охарактеризованы качественные и количественные изменения, произошедшие в религиозной ситуации ФРГ в эти годы. Констатировано, что религиозное воспитание учащейся молодежи способствует духовному развитию отдельной личности и повышению морального уровня общества.

The state of religious education in institutions of general secondary education, Federal Republic of Germany in the 1980 - 1990 th years of the twentieth century. Highlights the key events that influenced the course of religious education, to define its methodological foundations. Represented by teachers, who will be a special contribution to the development of German religious pedagogy. Characterized by qualitative and quantitative changes in the religious situation of Germany in these years. Concluded that the experience of religious education for students that promotes the spiritual development of the individual and raise the moral level of society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)63/64 + Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Артерчук Т. О. 
Моральне виховання майбутнього юриста при вивченні німецької мови / Т. О. Артерчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 10-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості виховного впливу на майбутніх фахівців-юристів засобами німецької мови. Визначено моральний потенціал, що його містить у собі як зміст іншомовного тексту (літературні уривки, прислів’я, крилаті вислови), так і форма проведення заняття (комунікативні вправи, парна та групова робота, рольова гра).

Рассмотрены возможности воспитательного воздействия на будущих специалистов-юристов средствами немецкого языка. Показан нравственный потенциал, который включает в себя как содержание иноязычного текста (литературные отрывки, пословицы, крылатые выражения), так и форма проведения занятия (коммуникативные упражнения, парная и групповая работа, ролевая игра).

The article deals with the possibilities of educational influence on future legal professionals by means of German languauge. The author emphasizes the moral potential which includes the content of foreign language training (literary extracts, proverbs, phrases) as well as the form of the lesson (communicative exercises, pair and group work, role-playing games).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Х8р(4УКР)3 + Ш143.24-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського