Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Випасняк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Випасняк І.  
Особливості соціальної інтеграції глухих дітей у процесі організації фізичного виховання в спеціалізованих школах / І. Випасняк // Вісн. Прикарпат. ун-ту. Сер. Фіз. культура. - 2004. - Вип. 1. - С. 135-138. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено методичні основи побудови процесу фізичного виховання в спеціалізованих навчальних закладах, що дає змогу підвищувати ефективність системи занять фізичною культурою та спортом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.261.6

Шифр НБУВ: Ж68932/фіз.культ Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Випасняк І. П. 
Соціальна інтеграція глухих дітей на основі рухової активності : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту / І. П. Випасняк; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2007. - 18 c. - укp.

Досліджено формування оптимального рухового режиму дітей з розладами слуху за умов спеціалізованої школи. Розроблено та науково обгрунтовано методику корекції психосоматичного здоров'я та рухової сфери глухих дітей віком 14 - 17 років у позаурочний час з застосуванням засобів нетрадиційних засобів фізичної культури, а також методику забезпечення їх занять фізичними вправами адаптаційної спрямованості. Розкрито суть поняття психологічних здібностей у сфері адаптивного фізичного виховання та визначено їх корекційне значення у контексті розвитку дітей з розладами слуху. Досліджено рівень адаптаційної поведінки глухих дітей віком 14 - 17 років. Реалізовано педагогічні умови корекції рухових порушень глухих дітей у процесі застосування нетрадиційних засобів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Випасняк І. П. 
Характеристика розумової працездатності школярів із вадами слуху / І. П. Випасняк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано показники стійкості уваги та розумової працездатності школярів із вадами слуху віком 15 - 16 років. Дослідження в цьому напрямі можуть мати вагомий вплив на подальше вдосконалення програми фізичного виховання дітей цієї нозології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.683.024 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мицкан Б. М. 
Пріоритети та перспективи акмеологічного зростання вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання / Б. М. Мицкан, Т. К. Завгородня, А. Я. Шпільчак, Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 91-97. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Сучасні дослідження, що здійснюються центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України, в основному спрямовані на формування нової методології післядипломної педагогічної освіти, пошук нових форм і методів цілеспрямованого впливу на педагога в систему неперервної освіти. Слід відзначити, що вектор наукових інтересів більшості вчених переважно зорієнтований на модернізацію форм і методів курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За цього недостатньо уваги приділялося акмеологічному зростанню вчителя за умов оновлення змісту навчальних дисциплін, які вони викладають. Методична робота з учителями фізичної культури сьогодні повинна створити сприятливі умови для збалансованого поєднання теорії й практики, де фахівець мав би змогу ознайомитися не лише з педагогічними новаціями, а й набувати умінь користуватися й оптимально застосовувати їх у професійній діяльності за сучасних оновлених умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Випасняк І. П. 
Оцінка стану фізичної підготовленості студентів - випускників педагогічних навчальних закладів / І. П. Випасняк, З. М. Остап'як, Б. П. Лісовський, Т. С. Мицкан, О. В. Вінтоняк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На базі теоретико-емпіричних даних оцінено показники фізичної підготовленості студентської молоді, яка навчається у вищих навчальних закладах із педагогічною спрямованістю, визначено рівні фізичної підготовленості. До вибіркової сукупності потрапили студенти, які навчаються на другому курсі в дев'яти вищих навчальних закладах, а саме 538 дівчат і 89 юнаків. Використано комплекс загальноприйнятих тестів і нормативів, які характеризують руховий і функціональний потенціали студентської молоді. Визначено окремо щодо кожної фізичної якості рівень фізичної підготовленості та інтегральну оцінку. Встановлено, що фізична підготовленість студентів, зокрема дівчат, які формують більшість вибірки за результатами всіх семи обов'язкових контрольних тестів і нормативів, із найбільшим відсотковим показником відповінадає низькому рівню підготовленості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вінтоняк О. В. 
Технологія розвитку психофізичних якостей у дошкільнят у процесі фізичного виховання / О. В. Вінтоняк, І. П. Випасняк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 4. - С. 63-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Аналіз сучасного стану організації фізичної культури (ФК) у дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) указує на необхідність модернізації змісту першої ланки освіти, що виступає підгрунтям для формування гармонійно розвиненої дитини. Для визначення ефективності чинних програм навчання та виховання в ДНЗ проведено дослідження психофізичних якостей у старших дошкільнят. За його результатами сформульовано проблематику наукового пошуку. Зокрема, установлено низьку обізнаність дітей щодо питань організації здорового способу життя, харчування. Визначено показники фізичної підготовленості, фізичного розвитку, морфофункціональні дані старших дошкільнят. Результати дослідження свідчать про те, що в більшості рівень розвитку всіх досліджуваних параметрів є нижчим за середній, що підтверджує низьку ефективність чинних програм ФК у ДНЗ. Обгрунтовано та розроблено технологію формування психофізичного здоров'я в дитини старшого дошкільного віку, що містить систему засобів. Вони є взаємопов'язаними та взаємозумовленими розвитком дитини, спрямованими на реалізацію змістової лінії - формування психофізичного здоров'я дитини. Для реалізації основних положень роботи створено відповідні педагогічні умови, які забезпечили ефективне використання засобів, методів, форм фізичного виховання та сприяли розвитку інтересу дітей до самовдосконалення. Експериментальне дослідження підтверджує ефективність запропонованої технології розвитку психофізичних якостей у дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Р128.93-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Випасняк І. П. 
Корекційно-профілактичні технології у процесі фізичного виховання студентів із функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : [монографія] / І. П. Випасняк. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2018. - 346 c. - Бібліогр.: с. 282-312 - укp.

Розглянуто теоретико-методичні основи концепції профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату студентів у процесі фізичного виховання з використанням інноваційних технологій. Виділено та обгрунтовано її складові, соціально-педагогічні, особистісні й біологічні передумови. Наведено три групи підходів до даної проблеми і концептуальну основу, що включає мету концепції, завдання, принципи та умови її практичної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.17 + Ч510.27 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корекція тілобудови людини в процесі занять фізичними вправами: теоретичні та практичні аспекти : колект. монографія / ред.: А. І. Альошина, І. П. Випасняк, В. О. Кашуба; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Вежа Друк, 2022. - 535 c. - Бібліогр.: с. 498-534 - укp.

Представлено результати досліджень, виконаних за останні десять років науково-педагогічними працівниками Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, Сумського національного аграрного університету, Придніпровської державної академії фізичної культури і спорту та Національного університету фізичного виховання і спорту України, Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана. Розглянуто основи теорії вчення щодо просторової організації тіла людини, сучасні технології корекції тілобудови студентської молоді та жінок першого періоду зрілого віку в процесі занять фізичними вправами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Випасняк І. П. 
Теоретико-методичні засади корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / І. П. Випасняк; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ, 2019. - 43 c. - укp.

Обґрунтування теоретико-методичних основ концепції профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату (ОРА) студентів у процесі фізичного виховання дозволило виділити такі її складові: глобальні, соціально-педагогічні, особистісні та біологічні передумови розробки авторської концепції; в основу концепції покладено такі підходи: діалектичний, загальнонауковий, субстратний, аксіологічний, діяльнісний, синергетичний, соціально-культурний, системний; концептуальну основу, що включила в себе мету концепції, завдання, принципи й умови її практичної реалізації. Теоретичні основи розробленої концепції профілактики й корекції функціональних порушень ОРА студентів практично застосовано в системі профілактично-оздоровчих і корекційних заходів із модифікацією окремих її структурних компонентів. Отримані в ході формувального експерименту результати свідчать про ефективність запропонованих корекційно-профілактичних технологій у фізичному вихованні студентів з функціональними порушеннями ОРА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч430.241.6 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440831 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського