Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Воронюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Воронюк І. В. 
Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Воронюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичний зміст, співвідношення й емпіричні засоби виміру та оцінки понять "креативність", "творчий потенціал", "творчий стан" і "фактори креативності". Теоретично обгрунтовано й емпірично сконструйовано модель латентних факторів, які супроводжують підвищенний рівень творчого потенціалу молодших школярів. З урахуванням міжстатевих відмінностей у детермінантах творчості школярів розроблено та перевірено методику соціально-психологічного тренінгу формування творчого потенціалу методом зміни стану особистості психотехнічними вправами, які активізують протилежні якості особистості. За допомогою методу факторного аналізу виявлено особливості структурних змін системоутворювального фактора креативності. Розроблено спосіб спостереження за розвитком креативності дитини впродовж формувального експерименту методом кластерного аналізу. Запропоновано принципи проведення та модель розробки психологічних тренінгів, спрямованих на інші вікові категорії й галузі творчості на базі методу зміни стану особистості, виклику творчого стану та формування креативності як риси особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.402.1 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воронюк І. О. 
Національно-визвольна ідея в художньому трактуванні українських письменників першої еміграційної хвилі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / І. О. Воронюк; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д., 2010. - 19 c. - укp.

З'ясовано трактування національної ідеї у світовому й українському сприйнятті. Характер української національної ідеї визначено як визвольний. Доведено, що поразка в національно-визвольних змаганнях 1917 - 1920-х рр. зумовила появу альтернативних шляхів існування нації. Свою історіософію запропонувала й література, зокрема Ю. Дараган, Ю. Липа, Є. Маланюк, О. Теліга, О. Ольжич. Виділено концепцію національно-визвольної ідеї українців за публіцистичною спадщиною письменників першої еміграційної хвилі, окреслено особливості її втілення у художніх творах, передусім поемі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(411.4=4/8)-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воронюк І. В. 
Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом / І. В. Воронюк // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 313-318. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто важливі аспекти управління творчістю в контексті загальної теорії творчого процесу, концепції коливань стану особистості з урахуванням матеріалу творчої діяльності і специфічних засобів творчих праць у проблемному середовищі моделювання об'ємних об'єктів. Для практичного використання виявлених психологічних закономірностей запропоновано теоретичну модель конструювання соціально-психологічного тренінгу з розвитку творчої продуктивності. Наведено загальну схему конструювання послідовності психотехнічних вправ психологічного тренінгу з формування творчого стану для досягнення максимальної творчої продуктивності.

Рассмотрены важные аспекты управления творчеством в контексте общей теории творческого процесса, концепции колебаний состояния личности с учетом материала творческой деятельности и специфических средств творческих работ в проблемной среде моделирования объемных объектов.

It's covered some impartment aspects of administrating creativity in context of general theory of creative process, concept of fluctuations of personal states due to material of creative activity and specific means of creative works in the problem environment of designing three-dimensional objects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю949.2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воронюк І. В. 
Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності / І. В. Воронюк // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто категорію "вплив" як ключовий термін терміносистеми концепції психолого-педагогічного впливу, як міждисциплінарну системну проблему підвищення ефективності психолого-педагогічного впливу та впровадження в педагогічну практику структурно й алгоритмічно нових методів впливу, утворених шляхом цілеспрямованої трансформації з рівня психологічних механізмів до рівня педагогічних методик реалізації педагогічної взаємодії учителів з учнями. Відзначено, що мистецтво педагогічного впливу досягається внаслідок нагромадження свідомо засвоєних прийомів інтенсивного їх комбінування та дозволяє вивчити проблему успішності викладання в контексті цієї концепції, що забезпечить істотне підвищення якості взаємодії учителя та учнів.

Рассмотрена категория "влияние" как ключевой термин терминосистемы концепции психолого-педагогического воздействия, как междисциплинарная системная проблема повышения эффективности психолого-педагогического воздействия и внедрения в педагогическую практику структурно и алгоритмически новых методов воздействия, образованных путем целенаправленной трансформации с уровня психологических механизмов до уровня педагогических методик педагогического взаимодействия учителей с учениками. Отмечено, что искусство педагогического воздействия достигается благодаря накоплению сознательно усвоенных приемов интенсивного их комбинирования, позволяющих изучить проблему успешности преподавания в контексте этой концепции и обеспечивающих существенное повышение качества взаимодействия учителя и учеников.

The problem of increasing efficiency of psychological and pedagogical influence, and on this basis - of successful teaching activity, is considered to be an interscientific system problem of introducing into student's teaching practice in the form of innovations structurally and algorithmically new methods of influence created by means of purposeful transformation from the level of psychological mechanisms and laws to the level of certain pedagogical methods of realizing interaction between teachers with pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воронюк І. 
Психологічні особливості організації творчої взаємодії педагогів з учнями / І. Воронюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто різнорівневі конструкти, які виступають об'єктом педагогічного впливу вчителя на учнів з метою формування розвитку, корекції чи видалення конструктів з індивідуальних систем стратегій поведінки й організації життя учнів. Наведено шкалу сформованості цільової характеристики, яка включає ідеальний, мінімально достатній, небажаний, недостатній рівні.

Рассмотрены разноуровневые конструкты, которые выступают объектом педагогического воздействия учителя на учащихся с целью формирования развития, коррекции или удаления конструктов из индивидуальных систем стратегий поведения и организации жизни учащихся. Приведена шкала сформированности целевой характеристики, которая включает идеальный, минимально достаточный, нежелательный, недостаточный уровни.

Examined multilevel constructs that the object of the teacher's pedagogical influence on students in order to create development, correction or deletion constructs of individual system behavior strategies and organization of life of students. Filed scale of formation of the target characteristics, which include the ideal level of minimally adequate level, undesirable level, insufficient.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воронюк І. 
Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів / І. Воронюк // Наука і освіта. - 2012. - № 3. - С. 33-39. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто логіку застосування системного підходу до теоретичного вивчення, емпіричного дослідження та практичного забезпечення посилення рівня креативності взаємодії вчителів з учнями. Як найбільш прагматично конструктивний і перспективний підхід запропоновано поєднання переваг через взаємоузгодження результатів теоретичного та емпіричного моделювання системи методів впливу вчителя. Проілюстровано значущість інформаційного аспекту. Зазначено, що "управління системою" є антиподом традиції перебільшеної уваги до теоретичних побудов у сучасній психології, яка породжує кілька концепцій для однакових психічних чи особистісних явищ, і в безплідній боротьбі цих психологічних концепцій втрачаються необхідні людству ефективні інструменти впливу на системи.

Представлена логика применения системного подхода к теоретическому изучению, эмпирического исследования и практического обеспечения усиления уровня креативности взаимодействия учителей с учениками. Как наиболее прагматично конструктивный и перспективный подход предложено сочетание преимуществ через взаимосогласованность результатов теоретического и эмпирического моделирования системы методов воздействия учителя. Проиллюстрирована значимость информационного аспекта. Указано, что "управление системой" является антиподом традиции преувеличенного внимания к теоретическим построениям в современной психологии, которая порождает несколько концепций для одинаковых психических или личностных явлений, и в бесплодной борьбе этих психологических концепций теряются необходимые человечеству эффективные инструменты воздействия на системы.

Logic presented a systematic approach to the theoretical study, empirical research and practical support to strengthen the level of creativity of interaction teachers with students. As the most pragmatic approach is constructive and promising combination of benefits offered through the synergies between the results of theoretical and empirical modeling of the impact of teacher practices. Illustrated the importance of the information aspect. Stated that the "management system" is the opposite of tradition exaggerated attention to theoretical constructs in modern psychology, which generates several concepts for the same mental or personal effects and in fruitless struggle of these psychological concepts necessary for mankind lost effective tool to influence the system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Воронюк І. О. 
Концепція національного лідера: у пошуках Святого Грааля / І. О. Воронюк // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 16-22. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено концепцію національного лідерства як одного зі складників національної ідеї. Об'єктом інтерпретації є публіцистика письменників першої еміграційної хвилі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.12 + Ш5(411.4=4/8)6-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні та методичні засади розвитку професійної компетентності вчителів та працівників психологічної служби в системі післядипломної освіти : колект. монографія / А. М. Зубко, Є. С. Барбіна, В. В. Примакова, Т. В. Комінарець, Т. І. Туркот, О. В. Стребна, І. М. Раєвська, Л. В. Чумак, І. В. Воронюк, Ю. А. Агачева, Л. І. Слободенюк; ред.: Т. В. Комінарець, Т. І. Туркот; Комун. ВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти". - Херсон, 2018. - 251 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні засади розвитку професійної компетентності вчителів у післядипломній освіті, праксеологічний складник удосконалення професійної компетентності працівників психологічної служби за умови неперервної освіти. Висвітлено трансформацію мети, змісту, форм і методів вітчизняної післядипломної освіти вчителів початкових класів (1948 - 2012 рр.). Проаналізовано мовну особистість та мовленнєву компетентність учителя початкової школи як складову професійної комунікативної компетентності, критерії, рівні та показники розвитку дослідницьких умінь учителів початкової школи під час підвищення їх кваліфікації. Викладено питання формування творчих станів і розвитку креативності молодших школярів, психологічного супроводу навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю949.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833354 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського