Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаряча С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Баліцька Н. Г. 
Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій малокомплектній школі : Моногр. / Н. Г. Баліцька, О. А. Біда, Г. П. Волошина, П. М. Волошин, С. А. Гаряча; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 125 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто умови підвищення якості навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. Висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій у навчальному процесі початкової малокомплектної школи. Встановлено роль інноваційних підходів в організації навчального процесу сільської школи. Запропоновано методичні розробки занять з фундаментальних дисциплін та фахові методики з використанням інтерактивних технологій.

Рассмотрены условия повышения качества учебно-воспитательного процесса в высших учебных заведениях. Освещены особенности подготовки будущих учителей к применению инновационных технологий во время учебного процесса в начальной малокомплектной школе. Установлено значение инновационных подходов в организации процесса обучения в сельской школе. Предложены методические разработки занятий по фундаментальным дисциплинам и методики по специальности с использованием интерактивных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гаряча С. А. 
Виховання основ етичної культури молодших школярів у навчально-виховному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. А. Гаряча; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Уточнено сутність і структуру основ етичної культури (ОЕК), розглянуто базові етичні цінності, які є визначальними у вихованні ОЕК у молодших школярів. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості ОЕК молодших школярів у навчально-виховному процесі. Визначено педагогічні умови оптимізації виховання ОЕК молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гаряча С. А. 
Проведення року гуманної педагогіки на Черкащині / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 2-3. - укp.

Висвітлено організаційно-методичні засади проведення в області Року Гуманної Педагогіки, розроблені Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників. Розроблено відповідну програму (проведення майстер-класів, семінарів-практикумів, обласних педагогічних читань, семінарів-тренінгів та ін.), запропоновано низку заходів та теми занять зі слухачами курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Зроблено висновок, що проведення Року Гуманної Педагогіки підтвердило наявність на Черкащині багатьох освітян, які є творчими, креативним особистостями, що впроваджують ідеї та принципи гуманної педагогіки. Разом з тим, в області існує велика кількість викладачів, які утверджують авторитарний стиль спілкування.

Представлены организационно-методические принципы проведения в области Года Гуманной Педагогики, разработанные Черкасским областным институтом последипломного образования педагогических работников. Разработана соответствующая программа (проведение мастер-классов, семинаров-практикумов, областных педагогических чтений, семинаров-тренингов и др.), предложены мероприятия и темы занятий со слушателями курсов повышения квалификации педагогических работников. Сделан вывод, что проведение Года Гуманной Педагогики подтвердило наличие на Черкащине педагогов, которые являются творческими, креативными личностями и внедряют идеи и принципы гуманной педагогики. Вместе с тем, в области существует большое количество преподавателей, которые утверждают авторитарный стиль общения.

Organizational-methodical principles of lead through in area of Year of Humane Pedagogics are presented, developed the Cherkassy regional institute of education of pedagogical workers. The proper program (lead through of master classes, practical seminars-works, regional pedagogical reading, seminars-trainings and other) is presented; measures and themes of reading are offered with the listeners of courses of in-plant training pedagogical workers. Organizational-methodical principles of lead through in area of Year of Humane Pedagogics are presented, developed the Cherkassy regional institute of education of pedagogical workers. The proper program (lead through of master classes, practical seminars-works, regional pedagogical reading, seminars-trainings and other) is presented; measures and themes of reading are offered with the listeners of courses of in-plant training pedagogical workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр-4Чек)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаряча С. А. 
Педагогіка майбутнього / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2011. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему гуманізації освіти, яка належить до визначальних цінностей суспільного життя і є умовою і результатом якісної шкільної освіти ХХІ ст. Висвітлено значення принципів гуманної педагогіки для становлення дитини як творчої індивідуальності, концептуальну відмінність гуманної педагогіки від авторитарної. На основі творчої спадщини класичної педагогіки, опрацьованої педагогом-гуманістом Ш. О. Амонашвілі, виокремлено сутнісні аспекти місії вчителя та призначення Дитини, які визначено як існування вищого Духовного Світу; безсмертність людської душі, її спрямованість на удосконалення; земне життя - відрізок шляху удосконалення. Відзначено створення Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки та відкриття таких Центрів в країнах СНГ, зокрема, Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки. Конкретизовано основні положення Програми проведення Року Гуманної Педагогіки та ювілейних Міжнародних педагогічних читань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5ГРУ)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаряча С. А. 
Сучасні тенденції взаємодії освітнього закладу з родинами у процесі формування основ етичної культури молодших школярів / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 33-35. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено роль сім'ї у формуванні особистості дитини та суспільства в цілому. Проаналізовано стосунки дітей з батьками та родиною. Запропоновано нову програму формування педагогічної культури батьків. Обгрунтовано проблемні ситуації між батьками та дітьми. Подано теми індивідуальних консультацій для батьків. Зазначено, що в роботі з батьками позитивним напрямком є активне використання тренінгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51 + Ч491.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гаряча С. А. 
Особливості роботи початкової школи у 2012-2013 навчальному році / С. А. Гаряча, Л. Н. Добровольська // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 26-28. - укp.

Розкрито суть змін у початковій школі, які пов’язані з новою освітянською парадигмою, і полягають у тому, що початкова ланка освіти має стати справжнім міцним фундаментом подальшого розвитку особистості кожного учня. Наголошено, що впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова КМ України від 20.04.2011 р. № 462) змінює погляд на результативну складову освіти, адже зазначений нормативний документ побудований на особистісно зорієнтованому та компетентнісному підході до навчально-виховного процесу. Подано визначення О. Я. Савченко сутності компетентнісного підходу у вигяді формули, де звичний результат навчання "я знаю" змінюється на "я знаю, як це застосувати, я це розумію". Названо періоди поетапного введення в дію Типових навчальних планів початкової школи. Відзначено зміни, які відбулися у переліку освітніх галузей та їхніх характеристиках. Зазначено окремі варіанти Типових навчальних планів відповідно до мови навчання у системі початкової загальної освіти та навчальні програми. Виокремлено всі підручники для першого класу, рекомендовані Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гаряча С. А. 
Школа як простір істини в гуманній педагогіці О. Захаренка та Ш. Амонашвілі / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 24-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито поняття О. Захаренка, які стали крилатими афоризмами в сучасній педагогіці, серед яких: педагогіка конкретної дії; педагогіка трьох: учитель, батьки, учень; педагогіка доброти і щедрої людської душі; педагогіка творення своїми руками добра на землі; педагогіка родини, педагогіка вічної естафети поколінь. Висвітлено принципи гуманної педагогіки, які полягають в тому, щоб облагороджувати довкілля дитини, виявляти творчу терплячість допомагаючи дитині у самопізнанні, будувати стосунки співпраці з дитиною, наповнюватись оптимізмом у ставленні до дитини. Зазначено, що істина школи - в Мудрому Вчителеві, який і з стандартами справиться і від програми не відійде, і збереже душу дитини та який наслідує аксіому: шляхетність виховується шляхетністю, свобода виховується свободою, любов виховується любов’ю.

Представлены понятия А. Захаренко, которые стали крылатыми афоризмами в современной педагогике, среди которых: педагогика конкретного действия; педагогика трех: учитель, родители, ученик; педагогика доброты и щедрой человеческой души; педагогика создания своими руками добра на земле; педагогика семьи, педагогика вечной эстафеты поколений. Раскрыты принципы гуманной педагогики, которые заключаются в том, чтобы улучшать окружающую среду ребенка, проявлять творческую терпимость, помогая ребенку в самопознании, строить отношения сотрудничества с ребенком, наполняться оптимизмом в отношении к ребенку. Отмечено, что истина школы - в Мудром Учителе, который и со стандартами справится и от программы не отходит, и сохранит душу ребенка, и следует аксиоме: благородство воспитывается благородством, свобода воспитывается свободой, любовь воспитывается любовью.

Presented is the concept of A. Zakharenkо that have become winged aphorisms in modern pedagogy, including specific action pedagogy, pedagogy three: the teacher, parent, student, pedagogy and generous kindness of the human soul; pedagogy create with their hands on the good earth family pedagogy, teaching the eternal torch relay generations. Revealed are humane principles of pedagogy, which are to improve the environment for the child, to be creative patience, helping the child to self-knowledge, to build a cooperative relationship with the child, filled with optimism in relation to the child. It is noted that the truth is a wise teacher in the school, which can cope with the standards of the program does not deviate to save the child's soul, and the following axioms: the nobility of the nobility brought up, educated freedom, love, and love is brought up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського