Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Герцюк Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Вісник Львівського університету. Вип. 19, ч. 2 / ред.: Д. Герцюк. - Л., 2005. - 325 c. - (Сер. пед.). - укp.

Висвітлено концепції, технології організації взаємодії викладача і студента в навчально-виховному процесі ВНЗ. Описано активізаційні методи університетського навчання. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача і студента за умов дистанційної освіти, форми інтегративного навчання як взаємодію викладача та учнів у вищих професійних училищах. Розглянуто проблеми професійно-педагогічної культури та майстерності викладача в формуванні особистості студента. Наведено критерії сформованості саморегулюючого компонента емоційної культури вчителя. Висвітлено роль педагога у процесі організації духовного самовдосконалення студентської молоді, соціально-педагогічні аспекти економічного виховання особистості у ВНЗ комерційного типу. Розкрито теоретичні основи диференційованого навчання.

Освещены концепции, технологии организации взаимодействия преподавателя и студента в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Представлены активизационные методы университетского обучения. Проанализированы психолого-педагогические особенности взаимодействия преподавателя и студента в условиях дистанционного обучения, формы интегративного обучения как взаимодействие преподавателя и учеников в высших профессиональных училищах. Рассмотрены проблемы профессионально-педагогической культуры и мастерства преподавателя в формировании личности студента. Приведены критерии сформированности саморегулирующего компонента эмоциональной культуры учителя. Освещены роль педагога в процессе организации духовного самоусовершенствования студенческой молодежи, социально-педагогические аспекты экономического воспитания личности в ВУЗ коммерческого типа. Раскрыты теоретические основы дифференцированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яким Ярема / ред.: Д. Герцюк; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2003. - 243 c. - (Укр. пед. думка Галичини в іменах; Вип. 1). - Библиогр.: с. 228-230 - укp.

Висвітлено життєвий та творчий шлях Я.Яреми (1884 - 1964) - відомого педагога, психолога, визначної постаті в українській культурі першої половини ХХ ст. Проаналізовано праці педагога за період 1911 - 1938 рр., які спрямовані на опрацювання концепції української сучасної школи. Розглянуто питання української етнопсихології, різні аспекти методології навчання, вікових особливостей дітей в психолого-педагогічному контексті. Описано вплив дитячих переживань Т.Шевченка на його творчість.

Освещен жизненный и творческий путь Я.Яремы (1884 - 1964) - известного педагога, психолога, выдающейся личности в украинской культуре первой половины ХХ в. Проанализированы труды педагога за период 1911 - 1938 гг., направленные на обработку концепции украинской современной школы. Рассмотрены вопросы украинской этнопсихологии, различные аспекты методологии обучения, возрастных особенностей детей в психолого-педагогическом контексте. Описано влияние детских переживаний Т.Шевченка на его творчество.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч33(4УКР)6-8 Ярема Я. + Ю91(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Львівського університету. Вип. 20 / ред.: Д. Герцюк. - Л., 2005. - 294 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто емансипаційну педагогіку як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму, когнітивізм як філософську передумову дистанційної освіти. Висвітлено концепцію розвитку індивідуальності вчителя іноземних мов, головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності вчителів у процесі педагогічної практики. Розкрито аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім'ями. Проаналізовано вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів. Визначено педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку.

Рассмотрены эмансипационная педагогика как важное направление развития педагогической науки в эпоху постмодернизма, когнитивизм как философская предпосылка дистанционного образования. Освещены концепция развития индивидуальности учителя иностранных языков, главные этапы и модель формирования творческого стиля педагогической деятельности учителей в процессе педагогической практики. Раскрыты аспекты подготовки учителей к работе с дистантными семьями. Проанализировано влияние информатизации образования на мотивацию обучения студентов. Определены педагогические предпосылки оптимизации коммуникативной культуры личности в социокультурном развитии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Товариство "Рідна школа": історія і сучасність : Наук. альм. Чис. 3 / ред.: П. Сікорський, Д. Герцюк, Ю. Заячук; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2005. - 250 с. - укp.

Розглянуто питання розвитку української освіти в діаспорі, висвітлено еволюцію ідеї Першого педагогічного конгресу у Львові у 1935 р. в контексті завдань західноукраїнського освітнього середовища. Проаналізовано досвід роботи щодо використання українознавчих матеріалів у шкільному курсі математики, а також досвід вищих українознавчих інституцій Канади. Викладено положення про модульно-рейтингову технологію навчання, описано кредитно-модульну технологію навчання, наведено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

Рассмотрены вопросы развития украинского образования в диаспоре, освещена эволюция идеи Первого педагогического конгресса во Львове в 1935 г. в контексте заданий западноукраинской образовательной среды. Проанализированы опыт работы относительно использования украиноведческих материалов в школьном курсе математики, а также опыт высших украиноведческих институций Канады. Представлены положения о модульно-рейтинговой технологии обучения, представлена кредитно-модульная технология обучения, приведены критерии оценки учебных достижений учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр3) л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Товариство "Рідна школа": історія і сучасність : наук. альм. Чис. 4 / ред.: Д. Герцюк, П. Сікорський; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2007. - 276 с. - укp.

Висвітлено проблеми освіти, навчання і виховання учнів та студентів, сучасної філософії освіти, роль громадськості у процесах її реформування в Україні, зарубіжний досвід діяльності громадських організацій. Розглянуто питання про розбудову державно-громадського управління загальноосвітніми школами. Розкрито концептуальні засади українознавства, його роль у національному вихованні та формуванні світогляду молоді. Проаналізовано просвітню діяльність українських громадських організацій релігійного спрямування у Галичині на початку ХХ ст., Українського педагогічного товариства "Рідна школа" у процесі заснування бібліотек у галицькому краї в 1919 - 1939 рр., вплив вчительських громадських товариств Польщі на розвиток центрального осередку підвищення кваліфікації вчителів у Варшаві у сучасний період, особливості навчання жінок у громадських організаціях США та Канади, становлення та розвиток молодіжних громадських організацій Швеції.

Освещены проблемы образования, обучения и воспитания учеников и студентов, современной философии образования, роль общественности в процессах его реформирования в Украине, зарубежный опыт деятельности общественных организаций. Рассмотрен вопрос о развитии государственно-общественного управления общеобразовательными школами. Раскрыты концептуальные основы украиноведения, его роль в национальном воспитании и формировании мировоззрения молодежи. Проанализированы просветительская деятельность украинских общественных организаций религиозного направления в Галиции в начале ХХ ст., Украинского педагогического общества "Родная школа" в процессе основания библиотек в галицком крае в 1919 - 1939 гг., влияние учительских обществ Польши на развитие центра повышения квалификации учителей в Варшаве в современный период, особенности обучения женщин в общественных организациях США и Канады, становление и развитие молодежных общественных организаций Швеции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф79(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогічна освіта в Україні і Польщі: реалії та перспективи = Pedagogiczna oswiata na Ukrainie i w Polsce: realia i perspektywy : зб. наук. пр. / ред.: Д. Герцюк, Р. Куха. - Л., 2008. - 347 c. - укp.

Розглянуто питання становлення та розвитку педагогічної освіти в Україні та Польщі. Висвітлено актуальні проблеми теорії та практики підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів. Проаналізовано сучасні аспекти педагогічної етики вчителя, систему професійної підготовки соціального педагога, дилеми університетської освіти вихователів дитячих садків, організацію взаємодії викладача та студента у контексті оновленої педагогічної парадигми. Увагу приділено реформуванню системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів, що працюють з дітьми з особливими освітніми проблемами. Розкрито сучасні підходи до історичної освіти студентської молоді.

Рассмотрены вопросы становления и развития педагогического образования в Украине и Польше. Освещены актуальные проблемы теории и практики подготовки педагогических кадров в контексте евроинтеграционных процессов. Проанализированы современные аспекты педагогической этики учителя, система профессиональной подготовки социального педагога, дилеммы университетского образования воспитателей детских садов, организацию взаимодействия преподавателя и студента в контексте обновленной педагогической парадигмы. Уделено внимание реформированию системы подготовки, переподготовки и повышения квалификации педагогов, работающих с детьми с особыми образовательными проблемами. Раскрыты современные подходы к историческому образованию студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)я43 + Ч489.514(4ПОЛ)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Громадсько-освітні ініціативи в контексті реформування системи освіти в Україні: традиції, проблеми, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2011 р., Львів / ред.: Д. Герцюк, П. Сікорський. - Л., 2011. - 309 с. - (Т-во "Рідна шк.": історія і сучасність: наук. альм. Львів. нац. ун-ту ім. І. Франка; Чис. 6). - укp.

Висвітлено історію українського педагогічного товариства (УПТ) "Рідна школа" в Галичині у контексті творчого використання досвіду за умов сьогодення. Розглянуто питання формування теоретико-методичних засад діяльності українських інституцій дошкільного виховання у доробку УПТ "Рідна школа". Проаналізовано роль громадськості у вирішенні проблем освіти, навчання і виховання молоді. Визначено вплив громадських організацій (ГО) на розвиток українського шкільництва в діаспорі. Вивчено діяльність українських ГО у розбудові рідномовної освіти українців у західній діаспорі. Увагу приділено проблемам сучасної української освіти у контексті їх розв'язання. Розкрито педагогічні аспекти формування гендерної культури студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.53

Шифр НБУВ: Ж71110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Герцюк Д. 
Діалог Україна - Польща: наукова співпраця кафедри педагогіки Львівського національного університету ім. І.Франка / Д. Герцюк // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7. - С. 430-433. - укp.

Рассмотрен опыт и перспективы сотрудничества кафедры педагогики и соответсвующих институций Польши: Варшавы, Вроцлава, Жешува, Кракова, Люблина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)ж + Ч34(4Пол)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ - ХХІ ст.) : зб. наук. пр., 2014 р., Львів. Т. 4. Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ - ХХІ ст.) / ред.: Д. Д. Герцюк, І. Я. Мищишин. - Львів, 2014. - 431 c. - укp. - пол. - англ.

Висвітлено організаційно-методичні засади опіки дітей та молоді в Україні (1945 - 1956 рр.). Запропоновано методи домашньої оздоровчої опіки над дітьми в Карпатах на межі XIX - XX ст. Досліджено діяльність жіночих товариств на користь розвитку опіки над дітьми та молоддю у Львівському воєводстві в ІІ Речі Посполитій. Розкрито питання соціально-правової опіки дітей Західного регіону України у сучасних дослідженнях. Досліджено історію та сучасність догляду за невиліковно хворими дітьми в Польщі. Висвітлено проблему опіки у змісті ураїнської народно-педагогічної концепції. Проаналізовано вплив родинного середовища на формування мовної свідомомості українців у діаспорі. Розглянуто організаційно-педагогічні умови забезпечення доступності учнівської молоді до туристично-краєзнавчої освіти за умов сільської місцевості Івано-Франківщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 я43 + Ч33(4ПОЛ)5/6 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353872/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Герцюк Д. 
Громадська підтримка розвитку української середньої школи в Галичині (кінець ХIХ - перша третина ХХ ст.) / Д. Герцюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 245-252. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито зміст і основні форми громадської підтримки розвитку української середньої школи в Галичині наприкінці ХIХ - у першій третині ХХ ст. Акцентовано на необхідності використання досвіду співпраці школи і громади за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6 + Ч34(4УКР3)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (XIX - XXI ст.) : зб. наук. пр. Т. 6. Приватна освіта в Україні і Польщі: історико-педагогічні аспекти становлення, сучасний стан і перспективи розвитку / ред.: Д. Д. Герцюк, І. Я. Мищишин; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, Вроцлав. ун-т. - Львів, 2016. - 420 c. - укp. - пол.

Розглянуто українське приватне шкільництво в Галичині міжвоєнного періоду. Висвітлено вибрані питання проблематики змісту української гімназійної освіти у Галичині (друга пол. ХІХ - поч. ХХ ст.). Проаналізовано освітньо-виховні здобутки уршулянських шкіл у Польщі (на прикладі приватного жіночого загальноосвітнього ліцею у Вроцлаві). Вивчено внесок Української греко-католицької церкви у розбудову приватного українського шкільництва в Галичині, кін. ХІХ - 1930-ті рр. (на прикладі навчально-виховних закладів сестер Василіянок). Визначено роль соціально-освітніх товариств в організації та підтримці приватних ініціатив у галузі освіти та професійного вдосконалення вчителів у другій Речі Посполитій на території Львівського, Станіславського і Тернопільського воєводств (вибрані приклади). Проаналізовано тенденції розвитку приватного сектору освіти в Україні в контексті суспільних реформаційних процесів. Увагу приділено питанню організації екстернатної форми навчання в загальноосвітніх школах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) + Ч34(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353872/6 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Софія Русова : наук. пр. / ред.: Д. Герцюк, П. Сікорський ; Львів. крайове т-во ''Рідна шк.'', Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів : Бадікова Н.О., 2017. - 162 c. - укp.

Висвітлено діяльність видатного українського педагога, громадської діячки, просвітительки С. Русової. Увагу приділено феномену С. Русової в українській педагогіці. Акцентовано на педагогічних ідеях вченої у контексті реформаторського педагогічного руху. Розглянуто музику як засіб естетичного виховання у педагогічній спадщині С. Русової. Висвітлено погляди відомого педагога на завдання мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Русова С. я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Герцюк Д. Д. 
Учительський рух на західноукраїнських землях (друга половина ХІХ- початок ХХ століття) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Д. Д. Герцюк; Львівський державний університет імені І. Франка. - Львів, 1995. - 255 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49936 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Герцюк Д. 
Науково-педагогічна спадщина Федора Науменка : монографія / Д. Герцюк, Х. Калагурка; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім Івана Франка, 2020. - 284, [16] c. - Бібліогр.: с. 243-284 - укp.

Висвітлено життєвий шлях та з'ясовано передумови формування світогляду Ф. Науменка. Визначено етапи становлення науково-педагогічної діяльності вченого; схарактеризовано основні напрями його науково-педагогічної спадщини: дослідження історії української та зарубіжної освіти та педагогічної думки, проблеми макаренкознавства, питання навчання і виховання учнівської та студентської молоді. З'ясовано роль Ф. Науменка як ініціатора створення потужного наукового осередку макаренкознавства у Львівському університеті, акцентовано увагу на його внеску в налагодження освітньо-наукових зв'язків із зарубіжними вченими. До наукового обігу введено невідомі та маловідомі архівні матеріали, що розширюють уявлення про особистість Ф. Науменка як вченого, педагога, громадсько-просвітнього діяча.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Науменко Ф.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Динаміка освітніх процесів та підготовка майбутніх фахівців у системі вищої освіти: відповідь на сучасні суспільні запити : колект. монографія / Ю. Д. Заячук, О. В. Караманов, В. С. Федина-Дармохвал, Р. Р. Михайлишин, О. В. Караманов, Н. Б. Лозинська , Н. В. Долінська, О. І. Клонцак, Г. П. П'ятакова, Х. І. Калагурка, Т. В. Равчина ; ред.: Д. Д. Герцюк, Ю. Д. Заячук; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. - 249 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Узагальнено результати досліджень, присвячених аналізу світового досвіду організації сучасного простору вищої освіти та питанню професійної підготовки майбутніх фахівців, що здатні бути ефективними в сучасних суспільних реаліях. Матеріали подано як спробу пошуку відповідей системи вищої освіти на сучасні суспільні запити. Проанлізовано результати науково-дослідної тематики кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка, а саме "Професійна і соціально-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у системі вищої освіти України: історико-педагогічні аспекти, дидактичні підходи, інноваційні технології" та "Динаміка сучасних освітніх процесів в Україні та за кордоном: порівняльний аналіз".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Герцюк Д. Д. 
Педагогічна освіта і наука у Львівському університеті (1812 - 1939) : [монографія] / Д. Д. Герцюк, Т. В. Лещак; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2022. - 431, [16] c. - Бібліогр.: с. 387-431 - укp.

На основі широкого кола архівних джерел і наукової літератури виконано цілісне комплексне дослідження становлення та розвитку форм і змісту педагогічної підготовки студентів Львівського університету у період з 1812 до 1939 р. Висвітлено суспільно-політичні та соціокультурні передумови започаткування педагогічної підготовки студентів. Виокремлено основні етапи розвитку інституційних форм педагогічної освіти та науки у вищій академічній установі Львова. Проведено аналіз змісту педагогічної складової, форм і методів навчання, особливостей наукового та навчально-методичного забезпечення теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів. Досліджено внесок окремих учених-педагогів закладу в удосконалення науково-дидактичного процесу. До наукового обігу введено невідомі та маловідомі архівні матеріали, історичні факти, що розширюють уявлення про розвиток педагогічної освіти та науки у Львівському університеті у досліджуваний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР) + Ч484(4УКР-4ЛЬВ-2Л)711.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського