Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гриньова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гриньова М. В. 
Методика викладання валеології : Навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2001. - 156 c. - укp.

Розкрито основні категорії методики викладання валеології: мету, зміст, процес, методи та форми. Викладено основне концептуальне положення - людина є архітектором власного здоров'я та життя. Розкрито технологію проведення навчальних занять, позакласної роботи. Узагальнено досвід педагогічного доробку учителів шкіл Полтавщини. Особливу увагу приділено особистості учителя-валеолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 р(4УКР)3-34 + Р11(4УКР),1 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гриньова М. В. 
Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень при вивченні предметів природничого циклу : Навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова, К. Ю. Вовк. - Полтава, 2001. - 120 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Розкрито причини низьких досягнень у навчанні значної кількості учнів. Описано труднощі, які зумовлюють неуспішність, визначено шляхи її подолання. Розглянуто педагогічні технології, що сприяють успішному навчанню. Наведено поради учителю щодо організації навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-36 + Ч421.22я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пащенко В. О. 
Методика викладання біології : Навч.-польов. практикум / В. О. Пащенко, М. В. Гриньова, С. В. Страшко, Л. А. Животовська, Н. О. Гуріненко; ред.: М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2003. - 186 c. - укp.

Розглянуто технологію організації навчальної екскурсії з біології, методику проведення екскурсії з вивчення життя прісної водойми та орнітологічних екскурсій. Викладено питання будови рослинного угруповання на прикладі листяного лісу, пристосування рослин до життя в біогеоценозі, взаємовідносин видів у агробіогеоценозі.

Рассмотрены технология организации учебной экскурсии по биологии, методика проведения экскурсии по изучению жизни пресного водоёма и орнитологических экскурсий. Изложены вопросы строения растительной группы на примере лиственного леса, приспособления растений к жизни в биогеоценозе, взаимоотношений видов в агробиогеоценозе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриньова М. В. 
Формування мислення у підлітків при викладанні зоології : Навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова, С. В. Страшко, Л. А. Животовська, С. П. Пескун. - Полтава : АСМІ, 2002. - 336 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено механізм мислення як фізіологічний і психічний процес, розкрито поняття і чинники розумового розвитку, види мислення. Представлено дидактичні пакети, які містять лабораторні роботи, тестові завдання, кросворди, ребуси, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу з зоології.

Освещён механизм мышления как физиологический и психический процесс, раскрыты понятия и факторы умственного развития, виды мышления. Представлены дидактические пакеты, которые состоят из лабораторных работ, тестовых заданий, кроссвордов, ребусов, способствующие лучшему усвоению учебного материала по зоологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гриньова М. В. 
Методика викладання валеології : Навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - 2-е вид., доповн. - Полтава : АСМІ, 2003. - 220 c. - укp.

Розкрито методологічні засади методики викладання валеології, а також її зв'язок з іншими науками. Розглянуто сутність понять фізичної та психоемоційної утоми, валеологічної освіти, індивідуального й етноздоров'я. Описано методи валеологічних досліджень, зокрема, безпосереднього та дослідницького спостереження, тестування, анкетування, а також навчання валеології, регуляції життєдіяльності, оздоровлення.

Раскрыты методологические основы методики преподавания валеологии, а также ее связи с другими науками. Рассмотрена сущность понятий физической и психоэмоциональной усталости, валеологического образования, индивидуального и этноздоровья. Описаны методы валеологических исследований, в частности, непосредственного и исследовательского наблюдения, тестирования, анкетирования, а также обучения валеологии, регуляции жизнедеятельности, оздоровления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 я7 + Р128.94-34 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Виховання особистісних якостей майбутніх фахівців у системі студентського самоврядування : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 24 - 25 квіт. 2009 р., Полтава / ред.: М. В. Гриньова; Полтав. облрада, Полтав. міськрада, Полтав. держ. пед. ун-ту ім. В.Г.Короленка, "Виховання особистісних якостей майбутніх фахівців у системі студентського самоврядування", всеукраїнська студентська науково-практична конференція (2009+ Полтава). - Полтава, 2009. - 238 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних проблем виховання лідерських якостей, формування соціально-активної особистості у системі студентського самоврядування, проектної діяльності студентських самоврядних структур, їх співпраці з органами місцевого самоврядування та державної влади. Висвітлено роль студентського самоврядування у розвитку волонтерського руху. Запропоновано методи аналізу соціальних проектів. Проаналізовано законодавчі засади діяльності органів студентського самоврядування в Україні, визначено періодизацію студентського руху в країні.

Приведены результаты исследований по актуальным проблемам воспитания лидерских качеств, формирования социально-активной личности в системе студенческого самоуправления, проектной деятельности структур студенческого самоуправления, их сотрудничества с органами местного самоуправления и государственной власти. Освещена роль студенческого самоуправления в развитии волонтерского движения. Предложены методы анализа социальных проектов. Проанализированы законодательные основы студенческого самоуправления в Украине, определена периодизация студенческого движения в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.431 я431 + Ю954.05 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Методика викладання природничих дисциплін у вищій і середній школі : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. "ХVI Каришинські читання", 25 - 26 черв. 2009 р., Полтава / ред.: М. В. Гриньова; Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, "Методика викладання природничих дисциплін у вищій і середній школі", міжнародна науково-практична конференція (2009+ Полтава). - Полтава : Астрая, 2009. - 416 c. - укp. - рус.

Розглянуто проблеми професійної спрямованості навчання природничонаукових дисциплін у ВНЗ. Увагу приділено удосконаленню самостійної роботи студентів з методичних дисциплін природничого профілю, структурі мотивації навчання молодших школярів, впровадженню інноваційної моделі віртуального навчального середовища у процесі організації дослідницької діяльності студентів з природничих дисциплін. Розкрито роль об'єднання ідей і методів у сучасному природознавсті для розвитку нанотехнологій. Висвітлено проблеми упровадження сучасних природоохоронних концепцій у навчально-виховний процес вищої та середньої школи. Визначено сучасні підходи до формування екологічної свідомості особистості.

Рассмотрены проблемы профессиональной направленности изучения естественнонаучных дисциплин в ВУЗ. Уделено внимание усовершенствованию самостоятельной работы студентов по методическим дисциплинам естественного профиля, структуре мотивации обучения младших школьников, внедрению инновационной модели виртуальной учебной среды при организации исследовательской деятельности студентов по естественным дисциплинам. Раскрыта роль объединения идей и методов в современном природоведении для развития нанотехнологий. Освещены проблемы внедрения современных природоохранных концепций в учебно-воспитательный процесс высшей и средней школы. Определены современные подходы к формированию экологического сознания личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я43 + Ч30в

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гриньова М. В. 
Саморегуляція : навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2008. - 266 c. - Бібліогр.: 365 назв. - укp.

Проаналізовано феномен саморегуляції як педагогічну і психологічну проблему. Розкрито сутність саморегуляції, структуру, аспекти, обгрунтовано теоретичні та методичні положення її формування в педагогічному процесі у середніх школах та ВНЗ. Акцентовано увагу на розвитку саморегуляції менеджерів освітніх закладів. Описано методи і засоби підвищення ефективності формування саморегуляції вчителя та учня.

Проанализирован феномен саморегуляции как педагогическая и психологическая проблема. Раскрыты сущность саморегуляции, структура, аспекты, обоснованы теоретические и методические положения её формирования в педагогическом процессе в средних школах и ВУЗ. Акцентировано внимание на развитии саморегуляции менеджеров образовательных заведений. Описаны методы и средства повышения эффективности формирования саморегуляции учителя и ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-355.2 + Ю984.030.2-72 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гриньова М. В. 
Сучасний підхід до формування мислення учнів на уроках біології / М. В. Гриньова, С. П. Пескун // Ресурсознавство, колекціонування та охорона біорізноманіття. - Полтава, 2002. - С. 276-278. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637781 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : зб. наук. пр. та матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2008 р., Полтава / ред.: М. В. Гриньова; АПН України, Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Астрая, 2008. - 537 c. - (XV Кашир. читання). - укp.

Проаналізовано особливості планування національних перспектив розвитку природничої освіти у ВНЗ відповідно до європейських стандартів, роль внутрішнього моніторингу у підвищенні якості освіти. Висвітлено проблеми інтеграції вищої освіти України в ЄС. Викладено нові підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін (ПД) у загальноосвітніх навчальних закладах і ВНЗ. Описано інтерактивні методи навчання у формуванні прогностичних умінь учнів та впровадженні здоров'язберігальних педагогічних технологій, методику формування репродуктивного здоров'я учнів. Охарактеризовано методики забезпечення професійної компетентності викладача ВНЗ з проблем викладання ПД, формування моделі майбутнього вчителя ПД з адаптованими європейськими функціями для забезпечення його самореалізації, демократичності, конкурентоспроможності. Визначено соціальну компетентність як фактор успішної діяльності менеджера освіти, складові професійної компетентності викладача ПД у ВНЗ. Проведено моніторинг навчальної діяльності студентів під час формування функціональної компетентності. Розглянуто питання розробки схеми управління підвищенням кваліфікації вчителів в сфері розвивальних технологій на базі навчального закладу.

Проанализированы особенности планирования национальных перспектив развития природоведческого образования в ВУЗ в соответствии с европейскими стандартами, роль внутреннего мониторинга в повышении качества образования. Освещены проблемы интеграции высшего образования Украины в ЕС. Изложены новые подходы к реформированию содержания методики преподавания природоведческих дисциплин (ПД) в общеобразовательных учебных заведениях и ВУЗ. Описаны интерактивные методы обучения в формировании прогностических умений учеников и внедрении здоровьесохраняющих педагогических технологий, методика формирования репродуктивного здоровья учеников. Охарактеризованы методики обеспечения профессиональной компетентности преподаваталя ВУЗ по проблемам преподавания ПД, формирования модели будущего учителя ПД с адаптированными европейскими функциями для обеспечения его самореализации, демократичности, конкурентоспособности. Определены социальная компетентность как фактор успешной деятельности менеджера образования, составляющие профессиональной компетентности преподавателя ПД в ВУЗ. Проведен мониторинг учебной деятельности студентов при формировании функциональной компетентности. Рассмотрены вопросы разработки схемы управления повышением квалификации учителей в области развивающих технологий на базе учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Навколишнє середовище і здоров'я людини : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. семінар, 28 верес. 2007 р., Полтава / ред.: В. О. Пащенко, В. І. Лагно, М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - Полтава, 2007. - 207 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми екології, валеології, біоетики, розвитку здоров'язберігальних технологій, а також методики еколого-валеологічної освіти в Україні. Охарактеризовано правовий механізм взаємодії людини та природи. Проаналізовано антропогенні зміни в природному середовищі та їх вплив на здоров'я людини. Досліджено природні та соціальні чинники виникнення онкопатологій. Визначено шляхи реабілітації дітей засобами лікувальної фізкультури. Розглянуто можливості використання деяких лікарських рослин Полтавщини та проблеми їх збереження. Розкрито валеологічний потенціал кульбаби лікарської. Увагу приділено ролі екологічної психології у формуванні, збереженні та зміцненні здоров'я студентської молоді.

Освещены актуальные проблемы экологии, валеологии, биоэтики, развития здоровьесберегающих технологий, а также методики эколого-валеологического образования в Украине. Охарактеризован правовой меахнизм взаимодействия человека и природы. Проанализированы антропогенные изменения в природной среде и их влияние на здоровье человека. Исследованы естественные и социальные факторы возникновения онкопатологий. Определены пути реабилитации детей средствами лечебной физкультуры. Рассмотрены возможности применения некоторых лекарственных растений Полтавской области и проблемы их сохранения. Раскрыт валеологический потенциал одуванчика лекарственного. Уделено внимание роли экологической психологии в формировании, сохранении и укреплении здоровья студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.2 я431(4УКР) + Б1 в2:Р я431(4УКР) + Е70*80 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Природознавець Микола Гавриленко: епоха та пам'ять / ред.: М. В. Гриньова; уклад.: В. М. Самородов, С. Л. Кигим; Полтав. держ. аграр. акад., Полтав. краєзн. музей, Укр. ботан. т-во, Полтав. від-ня. - Полтава, 2009. - 204 c. - (Іст.-бібліогр. сер. "Постаті аграр. та біол. науки Полтавщини: факти, док., бібліогр."; Кн. 7). - укp. - рус. - лат.

Наведено відомості про видатного українського орнітолога, зоогеографа та організатора заповідної справи полтавця М.І. Гавриленка (1889 - 1971), його нові, раніше не опубліковані праці та листи, найбільш повну бібліографію праць вченого, спогади друзів і учнів, а також характеристику його Фонду в Полтавському краєзнавчому музеї.

Приведены сведения о выдающемся украинском орнитологе, зоогеографе и организаторе заповедного дела полтавчанине Н.И. Гавриленко (1889 - 1971), его новые, ранее не опубликованные труды и письма, наиболее полная библиография трудов учёного, воспоминания друзей и учеников, а также характеристика его Фонда в Полтавском краеведческом музее.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.д(4УКР)Гавриленко,М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. "XIV Каришинські читання", 24 - 25 трав. 2007 р., Полтава / ред.: В. О. Пащенко, В. І. Лагно, М. В. Гриньова, М. І. Бурда, Н. М. Буринська; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Астрая, 2007. - 487 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання становлення наукової творчості студентської молоді та школярів. Проаналізовано тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми. Запропоновано методи та прийоми організації креативних ситуацій на уроках і в позакласній роботі на підставі феноменолого-екзистенціального підходу. Вивчено особливості природоохоронної роботи в сучасній вищій і загальноосвітній школі. Увагу приділено розробці цільового та змістового компонентів у побудові спецкурсів, підвищенню рівня екологічої освіти в курсі хімії середньої школи, методам наукових досліджень у конфліктології, підготовці майбутнього вчителя хімії до організації навчально-дослідної роботи школярів. Розглянуто проблеми формування культури рефлексії особистості.

Освещены актуальные вопросы становления научного творчества студенческой молодежи и школьников. Проанализированы тенденции методической подготовки учителя естественных предметов в пределах постнеклассической парадигмы. Предложены методы и приемы организации креативных ситуаций на уроках и во внеклассной работе на основе феноменолого-экзистенционального подхода. Изучены особенности природоохранной работы в современной высшей и общеобразовательной школе. Уделено внимание разработке целевого и содержательного компонентов в построении спецкурсов, повышению уровня экологического образования в курсе химии средней школы, методам научных исследований в конфликтологии, подготовке будущего учителя химии к организации учебно-исследовательской работы школьников. Рассмотрены проблемы формирования культуры рефлексии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4) + Б.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гриньова М. В. 
Специфіка структурної організації та змісту діяльності студентського самоврядування у вищих навчальних закладах США / М. В. Гриньова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 156-158. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано форми, структуру та повноваження студентського самоуправління у вищих навчальних закладах США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гриньова М. В. 
Реалізація виховних ідей А. С. Макаренка у практиці виховних закладів / М. В. Гриньова, Л. М. Гомля // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 12-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито реалізацію виховних ідей А. С. Макаренка у практиці установ виконання покарань, створення необхідних умов для виправлення правопорушників, їх морального оздоровлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гриньова М. 
Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції на XIV Каришинських читаннях у Полтаві) / М. Гриньова, Н. Горобець // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 87-92. - укp.

Розглянуто проблеми творчого виховання студентів - формування творчих навичок, на основі яких відбувається оволодіння творчими методами і прийомами діяльності. Презентовано студентське самоврядування природничого факультету Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка. Наведено таблицю динаміки розвитку творчих здібностей студентів та IQ-коефіцієнт творчої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Б.р(4УКР)я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гриньова М. 
Досвід видатних педагогів Полтавщини в управлінській діяльності / М. Гриньова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 2. - С. 88-92. - укp.

Розглянуто спадщину видатних педагогів Полтавщини: Г. С. Сковороди, М. В. Остроградського, К. Д. Ушинського, В. Г. Короленка, В. О. Сухомлинського, А. С. Макаренка, В. І. Вернадського на Всеукраїнському науково-практичному семінарі на кафедрі педагогічної майстерності ПДПУ ім. В. Г. Короленка (12 - 13 березня 2009 р.). Акцентовано увагу на актуальних питаннях удосконалення сучасного освітнього менеджменту через утілення ідей провідних вітчизняних науковців, педагогів, управлінців у практику роботи педагогів сучасних освітніх закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР-4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гриньова М. 
"Педагогічний етюд". Про культурно-мистецький захід кафедри педагогічної майстерності та менеджменту Полтавського НПУ імені В. Г. Короленка / М. Гриньова, Ю. Боловацька // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 48-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто саморегуляцію як основу алгоритму вирішення педагогічної ситуації і розв'язання педагогічної задачі. Визначено педагогічну ситуацію як фрагмент педагогічної діяльності, що містить суперечності між досягнутим і бажаним рівнем вихованості, освіченості особистості (колективу, групи). Перераховано конфлікти, які можуть бути в основі педагогічної ситуації. Виокремлено основні види педагогічних ситуацій та алгоритм управління ними згідно з компонентами саморегуляції навчальної діяльності. Охарактеризовано основні етапи вирішення педагогічної ситуації. Зазначено, що особистісно орієнтовані навчально-педагогічні ситуації ведуть до усвідомлення студентами свого образу "Я" та адекватної позитивної самооцінки, тобто впливають на формування особистості, сприяють розширенню комунікативної компетенції. Наголошено на важливості моделювання різних педагогічних ситуацій, типових для школи, під час навчання у ВНЗ, що має сприяти формуванню комунікативних умінь і навичок, розвитку здатності розуміти своїх вихованців, умінню залучати їх до активної навчально-виховної діяльності. Висвітлено проведення культурно-мистецького заходу "Педагогічний етюд" як форми вищезгаданої роботи (вправи) в університеті, яка сприяє розвитку та вдосконаленню педагогічної майстерності і складається з різних сценічних дій, імпровізованих чи заздалегідь розроблених викладачем.

Рассмотрена саморегуляция как основа алгоритма решения педагогической ситуации и педагогической задачи. Педагогическая ситуация определена как фрагмент педагогической деятельности, которая содержит противоречия между достигнутым и желаемым уровнем воспитанности, образованности личности (коллектива, группы). Перечислены конфликты, которые могут быть основой педагогической ситуации. Выделены основные виды педагогических ситуаций и алгоритм управления ими согласно компонентам саморегуляции учебной деятельности. Охарактеризованы основные этапы решения педагогической ситуации. Указано, что личностно ориентированные учебно-педагогические ситуации ведут к осознанию студентами своего образа "Я" и адекватной положительной самооценки, то есть влияют на формирование личности, способствуют расширению коммуникативной компетенции. Отмечена важность моделирования различных педагогических ситуаций, типичных для школы, во время учебы в ВУЗ, что должно способствовать формированию коммуникативных умений и навыков, развитию способности понимать своих воспитанников, умению привлекать их к активной учебно-воспитательной деятельности. Освещено проведение культурно-художественного мероприятия "Педагогический этюд" как формы вышеупомянутой работы (упражнения) в университете, которая способствует развитию и совершенствованию педагогического мастерства и состоит из различных сценических действий, импровизированных или заранее разработанных преподавателем.

Is considered as the basis for self-regulation of the algorithm for solving teaching situation and teaching tasks. Pedagogical situation is defined as a piece of academic work, which is not consistent between the achieved and the desired level of training, educating the individual (collective group). Listed conflicts that may underlie the teaching situation. The basic types of educational situations and the control algorithm of the Pillar of self-learning activities. Describes the main steps of the solution teaching situation. Indicated that individually oriented pedagogical situations lead to the realization of his students image of "I" and the appropriate positive self-esteem, that is, influence the formation of personality, lead to increased communicative competence. The importance of modeling different pedagogical situations, typical for the school, while studying at the university, which should contribute to the formation of communication skills, the ability to understand the development of their students, the ability to involve them actively in educational activities. Covered an artistic and cultural activities "Pedagogical study" as a form of (exercise) at the University of the above mentioned work, which is used to develop and improve teaching skills and consists of various stage show, impromptu or pre-designed teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гриньова М. 
Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ ім. В. Г. Короленка / М. Гриньова, А. Ткаченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 41-50. - укp.

Наголошено, що, хоч досвід А. С. Макаренка методологічно складний, все ж слід шукати підстави для розуміння унікальності його постаті саме в особливостях методології виховних завдань. З іншого боку, не до кінця пізнана методологія Макаренка зумовила розмаїття шляхів сучасного освоєння його спадщини. Світова наукова громада зосереджена на пошуку "справжнього" Макаренка - людини, яка серед інших чотирьох педагогів змінила спосіб педагогічного миислення ХХ ст. Неоціненна роль в цьому кафедри педагогічної майстерності та менеджменту ПНПУ імені В.Г. Короленка як загальновизнаного центру світового макаренкознавства, яка реалізує свою місію за такими напрями: пропаганда ідей і творчої спадщини видатного педагога - з 2002 р. щорічно проводяться всеукраїнські та міжнародні конференції, створюються музеї, спектаклі, здійснюється науково-методичний супровід шкіл: збирання і підготовка до друку макаренківських текстів (обсяг здійсненого вже сягнув 888 одиниць).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)7-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гриньова М. В. 
Менеджмент загальноосвітніх навчальних закладів : навч. посіб. / М. В. Гриньова, Л. В. Малаканова, Г. Ю. Сорокіна; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2014. - 291 c. - укp.

Висвітлено основні поняття сучасної управлінської діяльності. Розкрито теоретико-методологічні основи проектування управлінської діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. Охарактеризовано сучасні структури управління загальноосвітніми навчальними закладами і їх проектування. Увагу приділено управлінській культурі менеджера, її проектуванню. Розглянуто види, стилі та особливості лідерства. Викладено психологічні теорії мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784915 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського