Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гуренко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Норейко Б. В. 
Фтизіатрія та пульмонологія : Навч. посіб. для лікарів-інтернів та фтизіатрів. Ч. 2 / Б. В. Норейко, Р. П. Оліферовська, С. М. Лєпшина, О. Г. Гуренко, С. І. Кельманська; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. - Донецьк : Каштан, 2003. - 232 c. - Библиогр.: с. 228 - укp.

Розглянуто сучасний підхід до виявлення та лікування хворих на туберкульоз. Проаналізовано особливості туберкульозу органів дихання у дітей і підлітків, дорослих. Наведено методи діагностики та лікування бронхообструктивного синдрому у хворих та туберкульоз легень (ТЛ). Висвітлено особливості застосування комбівенту у хворих на диструктивні форми ТЛ.

Рассмотрен современный подход к выявлению и лечению больных туберкулезом. Проанализированы особенности туберкулеза органов дыхания у детей и подростков, взрослых. Приведены методы диагностики и лечения бронхообструктивного синдрома у больных туберкулезом легких (ТЛ). Освещены особенности применения комбивента у больных диструктивными формами ТЛ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р54я73

Шифр НБУВ: В347305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лепшина С. М. 
Туберкульоз : Навч. посіб. / С. М. Лепшина, Р. П. Оліферовська, Б. В. Норейко, О. Г. Гуренко, С. І. Кельманська; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. - Донецьк : Каштан, 2005. - 163 c. - Бібліогр.: с. 162. - укp.

Розглянуто епідеміологію та проблему своєчасного виявлення туберкульозу. Описано клінічні форми первинного та вторинного туберкульозу. Висвітлено питання діагностики, можливих ускладнень та класифікації даного захворювання. Наведено основні принципи лікування та методи профілактики хвороби. Викладено особливості позалегеневого туберкульозу, а також режими хіміотерапії.

Рассмотрены вопросы эпидемиологии и проблемы своевременного определения туберкулеза. Описаны клинические формы первичного и вторичного туберкулеза. Освещены вопросы диагностики, возможных осложнений, его классификации. Представлены основные принципы лечения и методы профилактики болезни. Изложены особенности внелегочного туберкулеза, а также режими химиотерапии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р54я73

Шифр НБУВ: ВА674049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуренко О. І. 
Формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів в умовах поліетнічного середовища : навч. посіб. / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2007. - 168 c. - Бібліогр.: с. 131-134. - укp.

Висвітлено теоретичні засади етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету, наведено її модель і технологію формування, запропоновано методику визначення рівня сформованості даної компетентності у майбутніх педагогів. Охарактеризовано етнокультурні особливості національних меншин українського Північного Приазов'я, наведено історичні документи, народні казки, прислів'я та приказки народностей цього регіону.

Освещены теоретические основы этнокультурной компетентности студентов педагогического университета, приведены ее модель и технология формирования, предложена методика определения уровня сформированности данной компетенции у будущих педагогов. Охарактеризованы этнокультурные особенности национальных меньшинств украинского Северного Приазовья, приведены исторические документы, народные сказки, пословицы и поговорки народностей этого региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13я73 + Ч111.153я73

Шифр НБУВ: ВА689496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуренко О. І. 
Етнокультурна компетентність та її формування у студентів педагогічного університету: технологічний аспект : монографія / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 239 c. - Бібліогр.: с. 221-239. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки педагогів до роботи в поліетнічному середовищі. Наведено психолого-педагогічну характеристику етнокультурної компетентності майбутнього педагога. Розкрито сутність і структуру, описано модель і визначено рівні розвитку даної якості у студентів педагогічних ВНЗ, запропоновано технологію її формування. Розроблено програму спецкурсу "Етнокультура національних меншин українського Північного Приазов'я", сформульовано методичні рекомендації щодо проведення лекційних і семінарсько-практичних занять. Проаналізовано особливості реалізації запропонованої технології формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів за умов педагогічного університету, визначено її ефективність.

Освещены теоретические основы подготовки педагогов к работе в полиэтнической среде. Дана психолого-педагогическая характеристика этнокультурной компетентности будущего педагога. Раскрыты сущность и структура, описана модель и определены уровни развития данного качества у студентов педагогических ВУЗ, разработана технология его формирования. Изложена программа спецкурса "Этнокультура национальных меньшинств Северного Приазовья", сформулированы методические рекомендации по проведению лекционных и семинарско-практических занятий. Проанализированы особенности реализации разработанной технологии формирования этнокультурной компетентности будущих педагогов в условиях педагогического университета и определена ее эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуренко О. І. 
Формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету в умовах поліетнічного середовища : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Гуренко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше науково обгрунтовано модель етнокультурної компетентності майбутнього педагога та технологію її формування у студентів педагогічного університету. Розкрито зміст і структуру етнокультурної компетентності педагогів, які мають працювати у поліетнічному середовищі. Визначено критерії, показники та рівні сформованості даної компетентності у студентів педагогічного університету. Розвинуто традиційні та виявлено нові активні форми та методи загальнопедагогічної та методичної підготовки майбутніх педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гайдаржийська Л. П. 
Навчально-виховна діяльність у дошкільному закладі: проблеми, пошуки, знахідки : монографія / Л. П. Гайдаржийська, О. І. Гуренко, Л. І. Зайцева, Н. М. Захарова, А. Я. Зрожевська, Л. І. Казанцева; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 325 c. - укp.

Висвітлено проблеми пошуку шляхів підвищення ефективності освітньо-виховної роботи у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ), її перебудови відповідно до сучасних вимог. Розглянуто питання організації виховання та навчання дітей дошкільного віку (ДДД). Проаналізовано особливості організації роботи з дитячою книжкою у ДНЗ, дослідницької діяльності ДДВ. Проведено педагогічний аналіз у системі управління ДНЗ. Увагу приділено використанню сучасних зарубіжних інноваційних технологій у навчанні дітей раннього віку.

Освещены проблемы поиска путем повышения эффективности образовательно-воспитательной работы в дошкольном учебном заведении (ДУЗ), ее перестройки в соответствии с современными условиями. Рассмотрены вопросы организации воспитания и обучения детей дошкольного возраста (ДДВ). Проанализированы особенности организации работы с детской книгой в ДДЗ, исследовательской деятельности ДДВ. Проведен педагогический анализ в системе управления ДУЗ. Внимание уделено использованию современных зарубежных инновационных технологий в обучении детей раннего возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.31/35 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Захарова Н. М. 
Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді : навч. посіб. / Н. М. Захарова, О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 181 c. - Бібліогр.: с. 160-162. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади здорового способу життя. Розкрито напрями, форми та методи соціально-педагогічної роботи щодо його формування. Запропоновано модель популяризації здорового способу життя серед учнівської молоді. Увагу приділено профілактиці шкідливих звичок, формуванню асертивної поведінки та свідомого ставлення до власного здоров'я.

Освещены теоретико-методологические основы здорового способа жизни. Раскрыты направления, формы и методы социально-педагогической работы по его формированию. Предложена модель популяризации здорового способа жизни среды ученической молодежи. Уделено внимание профилактике вредных привычек, формированию ассертивного поведения и сознательного отношения к собственному здоровью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Захарова Н. М. 
Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді : навч. посіб. / Н. М. Захарова, О. І. Гуренко; МОН України, Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ландон-ХХІ, 2011. - 210 c. - Бібліогр.: с. 190-192. - укp.

Розглянуто питання стрімкого погіршення здоров'я молодого покоління української нації. Висвітлено здоровий спосіб життя як наукову проблему, запропоновано модель його популяризації серед учнівської молоді, розглянуто напрямки, форми та методи, апробовані у процесі викладацької та науково-практичної діяльності в педагогічному університеті, загальноосвітній школі, соціальному притулку для неповнолітніх. Наведено діагностичні анкети для учнів початкової школи, підлітків, старшокласників та їх батьків, а також збірки програм, тренінгів і сценарії соціально-виховних заходів для оптимізації процесу популяризації здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 я7 + Ч421.354.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Баханов К. О. 
Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі : колект. моногр. / К. О. Баханов, С. С. Баханова, О. В. Барнінець, Н. О. Вєнцева, О. І. Гуренко; ред.: К. О. Баханов; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ландон-ХХІ, 2012. - 519 c. - укp.

Розглянуто запровадження компетентнісного підходу та стандартизацію як проблему сучасної історичної освіти, історичну (предметну) компетентність як дидактичну категорію й інші компетентності: хронологічну, просторову, логічну, інформаційну, аксіологічну, мовленнєву, життєтворчу, полікультурну. Увагу приділено механізмам впровадження компетентнісного підходу в практику навчання історії в школі, формуванню історичної компетентності шляхом розв'язання пізнавальних задач, засобами наочності, за допомогою дискусії, мультимедійної презентації, методу проектів і життєтворчих проектів, ігор, під час вивчення історії повсякденності та складання завдань учнівських олімпіад з історії. Розкрито поняття, структуру та зміст професійної компетентності вчителя історії та шляхи формування професійної компетентності майбутнього вчителя історії й формування полікультурної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професійна підготовка соціального педагога: теоретико-практичний контекст : монографія / О. М. Величко, О. І. Гуренко, Н. М. Захарова, В. П. Котляр, М. Є. Мішечкіна; ред.: О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-XXI, 2013. - 331 c. - укp.

Розкрито сутність специфічних, відносно самостійних освітніх парадигм, що домінують на нинішньому етапі розвитку вищої школи. Наведено результати аналізу наукових підходів та розвідок з означеної проблематики, авторських пошуків та розробок у контексті вирішення актуальних питань підготовки соціального педагога до роботи у соціальному притулку для неповнолітніх, соціально-реабілітаційному центрі, інклюзивній школі та дошкільному навчальному закладі. Подано моделі підготовки соціального педагога до полікомпонентної професійної діяльності. Розроблено актуальний напрям роботи - обов'язки, напрями, принципи та зміст роботи в дошкільному навчальному закладі. Увагу приділено питанню формування професійного іміджу соціального педагога як одному з чинників його успішного професійного становлення. Розглянуто передумови запровадження, нормативно-законодавчу базу та підходи до трактування поняття полікультурної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лєпшина С. М. 
Фтизіатрія та пульмонологія : учб. посіб. для лікарів-інтернів та курсантів за спец. "Пульмонологія і фтизіатрія", лікарів-фтизіатрів. Ч. 1 / С. М. Лєпшина, М. А. Міндрул, О. Г. Гуренко, С. І. Кельманська, Н. В. Обухова. - Ноулідж, Донец. від., 2012. - 242 c. - Бібліогр.: с. 239-242 - укp.

Розглянуто епідеміологію, патогенез і патоморфологію туберкульозу, наведено його клінічну класифікацію. Надано відомості про виявлення та діагностику цієї хвороби, бактеорологічні, променеві, біохімічні та інструментальні методи дослідження, а також про роботу з раннього виявлення туберкульозу у дітей, їх вакцинації та ревакцинації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р54 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354748/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лєпшина С. М. 
Застосування дистанційних освітніх технологій у медицині : навч.-метод. посіб. для викладачів мед. ВНЗ / С. М. Лєпшина, Д. Л. Шестопалов, О. В. Тищенко, Н. В. Обухова, М. А. Міндрул, О. Г. Гуренко; ред.: С. М. Лєпшина; Донец. нац. мед. ун-т ім. М. Горького. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 194 c. - Бібліогр.: с. 184-185 - укp.

Висвітлено основи дистанційного навчання. Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку дистанційного навчання. Розглянуто технологію створення контенту. Викладено методику організації навчального процесу в системі дистанційного навчання. Увагу приділено розробці інтерактивних елементів навчального курсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Безручко О. В. 
Майстерня режисерів кіно і телебачення: вчитель і учні : колект. моногр. Т. 3 / О. В. Безручко, С. С. Білялова, О. А. Гуренко, Г. О. Гуркач-Асфатова, А. В. Єрьомін, О. С. Єсаков, В. В. Жеребило; ред.: О. В. Безручко; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2014. - 236 c. - укp.

Досліджено вплив кінофільму на психіку людини. Розглянуто документальне кіно як мистецтво. Визначено основні етапи розвитку музики у світовому кінематографі. Охарактеризовано зародження музики в кінематографі у 1930-х рр. Вивчено структуру екранного образу в антропологічному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні основи впливу аудіо-візуальних творів на особистість. Проаналізовано телебачення як основний засіб масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632 р30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354914/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Баханов К. О. 
Полікультурна освіта в Україні: історія, сучасність, перспективи : [зб. наук. пр.] / К. О. Баханов, С. С. Баханова, К. Ю. Бєляєва, І. Л. Васильєва, О. М. Величко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2013. - 215 c. - укp. - рус.

Розглянуто базові підходи у полікультурній освіті. Увагу приділено проблемам професійної університетської підготовки фахівців гуманітарного профілю за умов полікультурного середовища Словаччини. Розкрито особливості функціонування та тенденції розвитку студентської громади. Оцінено підготовленість фахівців дитячих будинків до соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами. Доведено ефективність формування толерантності майбутніх соціальних педагогів у процесі їх підготовки до супроводу обдарованих школярів. Проаналізовано реалізацію особистісно орієнтованих технологій у процесі навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. Простежено методику попередження виявів ксенофобії та виховання етнічної толерантності в молодіжному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуренко О. І. 
Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 30-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі аналізу наукової літератури висвітлено сутнісні ознаки полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів як складового компонента їх професійної освіти; визначено та схарактеризовано оптимальні шляхи реалізації основних засад полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ.

На основе анализа научной литературы освещены сущностные признаки поликультурного образования будущих социальных педагогов как составного компонента их профессионального образования, определены и охарактеризованы оптимальные пути реализации основных принципов поликультурного образования будущих социальных педагогов в ВУЗ.

On the basis of analysis of scientific literature the main features of multicultural education of future social pedagogues as a component of their professional education have been considered; ways of realization of the basis of future social pedagogues’ multicultural education in higher educational establishment have been defined and characterized in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.352

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуренко О. І. 
Полікультурний ресурс професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 64-68. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розкрито сутність полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. На основі аналізу навчального плану з напряму підготовки "Соціальна педагогіка", типових і робочих програм визначено теми навчальних дисциплін, дотичні до проблем полікультурності та підготовки майбутніх соціальних педагогів до діяльності у полікультурному суспільстві. Продемонстровано полікультурний ресурс дисциплін варіативної частини навчального плану.

Раскрыта сущность поликультурного образования будущих социальных педагогов. На основе анализа учебного плана направления подготовки "Социальная педагогика", типовых и рабочих программ определено темы учебных дисциплин, касающихся проблем поликультурности и подготовки будущих социальных педагогов к деятельности в поликультурном обществе. Продемонстрировано поликультурный ресурс дисциплин вариативной части учебного плана.

The essence of polycultural education of future social teachers are revealed in the article. On the basis of the analysis of educational programs of the direction of preparation "Social pedagogics", general and work programs the topics of educational disciplines are defined, problems of polycultural and training of future social teachers to activity in polycultural society are considered. The polycultural resource of disciplines of a variation part of the educational plan are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гуренко О. І. 
Теоретичні і методичні засади полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. І. Гуренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 44 c. - укp.

Уперше розроблено систему полікультурної освіти (ПКО) майбутніх соціальних педагогів. З'ясовано концептуальні підходи до ПКО зазначених фахівців та принципи, у площині яких вони реалізуються. Визначено шляхи реалізації ПКО майбутніх соціальних педагогів у педагогічному ВНЗ. Обгрунтовано сутність і результат ПКО таких педагогів, їх структуру полікультурної компетентності. Запропоновано концепцію ПКО майбутніх соціальних педагогів. Експериментально перевірено модель ПКО таких фахівців відповідно до визначених компонентів навчально-виховного процесу. Класифіковано методи навчання в контексті ПКО та професійних полікультурно зорієнтованих ситуацій. Уточнено термінологічний апарат у контексті ПКО майбутніх соціальних педагогів, критерії, показники та рівні сформованості полікультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Удосконалено зміст професійної освіти студентів напряму підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка шляхом включення полікультурної компоненти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вамболь С. О. 
Оцінка покращення екологічної безпеки енергетичних установок компонуванням системи нейтралізації полютантів / С. О. Вамболь, В. В. Вамболь, О. М. Кондратенко, Я. О. Сичікова, О. І. Гуренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 3/10. - С. 63-73. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Визначено фізичний зміст і числові значення коефіцієнта компонування фільтра твердих частинок у випускній системі дизельної установки для математичної моделі його ефективності роботи. Це надає можливість врахувати вплив температури відпрацьованих газів дизеля на вході у корпус фільтра, а також прогнозувати робочі характеристики фільтрів з урахуванням місця їх розміщення у випускному тракті. Описано методику одержання експериментальних даних на моторному випробувальному стенді з автотракторним дизелем і робочим діючим зразком фільтра твердих частинок, на підставі математичної обробки яких одержано залежності значень коефіцієнта від конструктивних і режимних робочих параметрів випускної системи дизеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-044.2 + О354-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Професійна підготовка фахівців соціальної сфери на засадах компетентнісно-зорієнтованої парадигми : монографія / К. Петровська, О. Гуренко, В. Котляр, Н. Захарова, С. Улюкаєв, А. Попова, О. Ілішова, Н. Михайленко; ред.: К. Петровська; Бердянський державний педагогічний університет. - Мелітополь : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2020. - 246 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Монографія є результатом роботи викладачів кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Бердянського державного педагогічного університету на комплексною метою «Професійна підготовка соціального педагога в контексті засад компетентнісно-зорієнтованої парадигми». У монографії висвітлено особливості професійної підготовки соціальних педагогів з огляду на засади компетентнісно-зорієнтованої парадигми, розглянуто актуальні питання полікультурної освіти, створення інклюзивного середовища в закладах освіти та проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до роботи з різними соціальними групами.


Індекс рубрикатора НБУВ: С49 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Університет без стін: збереження академічного потенціалу в умовах війни : колект. монографія / І. Богданов, О. Гуренко, С. Ковачов, Г. Лопатіна, А. Попова, Я. Сичікова, Н. Цибуляк; ред.: Я. Сичікова; Бердянський державний педагогічний університет. - Бердянськ : Самченко А. М., 2023. - 234 c. - укp.

Досліджено вплив війни на академічний потенціал університетів України. Проаналізовано виклики, які виникли перед університетською спільнотою в умовах окупації. Наведено стратегії відновлення наукової та освітньої діяльності. Розглянуто питання академічної свободи, дистанційної та змішаної освіти. Розкрито соціокультурну роль університету. Зазначено, що через детальний аналіз конкретного кейсу Бердянського Державного Педагогічного Університету, автори намагаються висвітлити ширший контекст впливу війни на вищу освіту в Україні, розкриваючи при цьому значущість академічної спільноти в перебудові суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71388 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського