Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Жебровський Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Педагогічні новації столичної освіти: теорія і практика : Наук.-метод. щорічник / ред.: Л. М. Ващенко, Б. М. Жебровський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України та ін. - К., 2001. - 338 с. - укp.

Розглянуто проблеми теорії та практики інноваційної роботи столичної освіти. Проаналізовано роль і значення проекту "школа - родина" в розвитку української національної освіти. Запропоновано інтегративний підхід до формування в учнів художньої картини світу. Охарактеризовано інноваційну політику як динамічну систему управління освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж71488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ващенко Л. М. 
Школа Зарубіжжя: шляхи реформ : Пер. з англ. та япон. мов / Л. М. Ващенко, Б. М. Жебровський. - К., 1999. - 185 c. - Бібліогр.: 96 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в економічно розвинених країнах. Особливу увагу приділено питанням освітньої політики, характеру структурних змін у шкільних та управлінських системах, особливостям виховання дошкільнят. Проаналізовано навчальний зміст, а також інноваційні процеси у системі роботи зарубіжної школи. Наведено дані щодо рівня національного бюджету освіти, тривалості навчального року в країнах, а також таблиці структурних моделей освітніх систем та навчальних планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)714

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Міжнародні освітні програми та проекти в Україні / ред.: Б. М. Жебровський; Департамент міжнар. співробітництва та європ. інтегр. - К. : Знання, 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 48. - укp.

Розглянуто міжнародні освітні програми та проекти, участь в яких можуть прийняти учні середніх загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих, післядипломних закладів освіти України, а також вчителі та викладачі ВНЗ, державні службовці, молодь, політичні лідери. Наведено інформацію про освітні програми Британської Ради в Україні, Вишеградський фонд, стипендіальну програму університетів "Коімбра груп".

Рассмотрены международные образовательные программы и проекты, участие в которых могут принять учащиеся средних общеобразовательных, профессионально-технических, высших, последипломных учебных заведений Украины, а также учителя и преподаватели ВУЗ, государственные служащие, влиятельная молодежь гражданского общества, политические лидеры. Приведена информация об образовательных программах Британского Совета в Украине, Вишеградском фонде, стипендиальной программе университетов "Коимбра групп".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(0)ж + Ч30е(4УКР)ж

Шифр НБУВ: Р110275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нові технології навчання : наук.-метод. зб. Вип. 47 / ред.: Б. М. Жебровський; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 144 с. - укp.

Розглянуто питання проектування механізмів вимірювання навчального навантаження студентів під час розробки кредитно-модульної технології, програмування їх навчальної діяльності на практичних заняттях з електростатики з використанням графів. Проаналізовано організацію пошукової роботи студентів у мережі Internet. Визначено показники якості знань студентів у процесі вивчення хімії у контексті інтегрованого підходу. Описано методи використання інтерактивних аудіовізуальних засобів аудиторного навчання. Висвітлено проблеми використання засобів мультимедійних технологій в школах.

Рассмотрены вопросы проектирования механизмов измерения учебной нагрузки студентов в период разработки кредитно-модульной технологии, программирования их учебной деятельности на практических занятиях по электростатике с использованием графов. Проанализирована организация поисковой работы студентов в сети Internet. Определены показатели качества знаний студентов в процессе изучения химии в контексте интегрированного подхода. Описаны методы использования интерактивных аудиовизуальных средств аудиторного обучения. Освещены проблемы использования средств мультимедийных технологий в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нові технології навчання : наук.-метод. зб. Вип. 49 / ред.: Б. М. Жебровський; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 101 с. - укp.

Проаналізовано досвід і перспективи впровадження нових інформаційних технологій навчання. Розглянуто питання активізації пізнавальної діяльності студентів-медиків у процесі вивчення фахової іноземної мови. Висвітлено проблеми розвитку мовленнєвої компетентності викладачів іноземних мов аграрних ВНЗ. Розкрито специфіку професійної мовленнєвої підготовки спеціалістів біржової діяльності у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Визначено педагогічні умови підготовки учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності.

Проанализированы опыт и перспективы внедрения новых информационных технологий обучения. Рассмотрены вопросы активизации познавательной деятельности студентов-медиков в процессе изучения специального иностранного языка. Освещены проблемы развития речевой компетентности преподавателей иностранных языков аграрных ВУЗ. Раскрыта специфика профессиональной речевой подготовки специалистов биржевой деятельности в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Определены педагогические условия подготовки учителей иностранных языков к использованию информационных технологий в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913я43 + Ч30я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогічна освіта в Україні: Роль психолого-педагогічних кафедр : Зб. матеріалів Всеукр. наради-семінару зав. псих.-пед. каф. ВНЗ, 16 черв. 2006 р. / ред.: Б. М. Жебровський; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К. : Знання, 2006. - 163 c. - укp.

Розроблено стратегію розвитку педагогічної освіти в Україні та показано роль психолого-педагогічних кафедр у її реалізації. Запропоновано концептуальний підхід щодо організації професійної підготовки соціальних працівників і педагогів. Проаналізовано актуальні проблеми розвитку практичної психології. Обгрунтовано шляхи удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті модернізації шкільної освіти. Висвітлено питання організації науково-дослідної роботи в системі підготовки соціальних педагогів. Розглянуто основні напрями формування нормативно-правової бази вищої освіти України відповідно до вимог Болонського процесу.

Разработана стратегия развития педагогического образования в Украине и показана роль психолого-педагогических кафедр в ее реализации. Предложен концептуальный подход к организации профессиональной подготовки социальных работников и педагогов. Проанализированы актуальные проблемы развития практической психологии. Обоснованы пути усовершенствования психолого-педагогической подготовки будущих учителей в контексте модернизации школьного образования. Освещены вопросы организации научно-исследовательской работы в системе подготовки социальных педагогов. Рассмотрены основные направления формирования нормативно-правовой базы высшего образования Украины в соответствии с требованиями Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) я43 + Ю949.2(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг : матеріали IV Міжнар. наук.-метод. конф., 7 - 9 листоп. 2007 р., Вінниця / ред.: Б. М. Жебровський; АПН України. - К.; Вінниця, 2007. - 402 с. - (Нові технології навчання: зб. наук. пр. Вінниц. соц.-екон. ін-ту ун-ту "Україна; Вип. 48 (спец.), ч. 1). - укp.

Розглянуто питання формування професійної спрямованості підлітків на основі духовних цінностей і християнської моралі, виховання особистості у контексті традиційної та сучасної культури. Висвітлено психологічні аспекти розвитку особистості у процесі розвитку науки, освіти, релігії, культури. Розкрито соціальні та правові засади взаємодії держави, суспільства, особистості і громадян за сучасних умов. Проаналізовано роль соціально-економічної освіти у розвитку корпоративних структур, духовні цінності та професійно-педагогічну культуру викладачів у ВНЗ. Описано особливості формування у студентів екологічної культури в контексті соціально-економічної концепції подальшого розвитку суспільства. Визначено психологічну та соціально-педагогічну адаптацію студентів з особливими потребами до навчання у ВНЗ, інформатизацію навчально-виховного процесу за умов глобалізації ринку освітніх послуг, яка спрямована на формування та розвиток професіоналізму випускників ВНЗ.

Рассмотрены вопросы формирования профессиональной направленности подростков на основе духовных ценностей и христианской морали, воспитания личности в контексте традиционной и современной культуры. Освещены психологические аспекты развития личности в процессе развития науки, образования, религии, культуры. Раскрыты социальные и правовые основы взаимодействия государства, общества, личности и граждан в современных условиях. Проанализированы роль социально-экономического образования в развитии корпоративных структур, духовные ценности и профессионально-педагогическая культура преподавателей в ВУЗ. Описаны особенности формирования у студентов экологической культуры в контексте социально-экономической концепции дальнейшего развития общества. Определены психологическая и социально-педагогическая адаптация студентов с особенными потребностями к обучению в ВУЗ, информатизация учебно-воспитательного процесса в условиях глобализации рынка образовательных услуг, направленная на формирование и развитие профессионализма выпускников ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг : матеріали IV Міжнар. наук.-метод. конф., 7 - 9 листоп. 2007 р., Вінниця / ред.: Б. М. Жебровський; АПН України. - К.; Вінниця, 2007. - 140 с. - (Нові технології навчання: зб. наук. пр. Вінниц. соц.-екон. ін-ту ун-ту "Україна; Вип. 48 (спец.), ч. 2). - укp.

Розглянуто питання підготовки вчителів до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції як засобу адаптації у глобалізованому суспільстві, саморозвитку духовності особистості, а також духовного розвитку і формування толерантності у міжособистісній взаємодії студентів. Висвітлено філософсько-педагогічний аспект проблеми духовності у професійно-технічній освіті. Описано інноваційні технології у професійному навчанні та вихованні молоді. Проаналізовано перспективи підготовки кваліфікованих спеціалістів з економіки у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору. Розкрито роль адаптивних та інтелектуальних систем у дистанційному навчанні.

Рассмотрены вопросы подготовки учителей к формированию у учеников иноязычной стратегической компетенции как средства адаптации в глобализированном обществе, саморазвития духовности личности, а также духовного развития и формирования толерантности в межличностном взаимодействии студентов. Освещен философско-педагогический аспект проблемы духовности в профессионально-техническом образовании. Описаны инновационные технологии в профессиональном обучении и воспитании молодежи. Проанализированы перспективы подготовки квалифицированных специалистов по экономике в контексте формирования общеевропейского образовательного пространства. Раскрыта роль адаптивных и интеллектуальных систем в дистанционном обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431

Шифр НБУВ: Ж68356/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нові технології навчання : наук.-метод. зб. Вип. 50 / ред.: Б. М. Жебровський; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 85 с. - укp.

Наведено результати експериментального дослідження ефективності методики формування просторової уяви студентів у процесі навчання нарисної геометрії. Проаналізовано особливості формування професійної культури у студентів технічних ВНЗ. Розглянуто питання формування технологічної компетентності вчителів української мови, розвитку критичного мислення учителів іноземної мови як умови їх підготовки до особистісно орієнтованого навчання старшокласників, використання комп'ютерних та мультимедійних технологій у процесі вивчення англійської мови. Визначено педагогічні умови модернізації навчання іноземної мови у післядипломній медичній освіті.

Приведены результаты экспериментального исследования эффективности методики формирования пространственного представления студентов в процессе обучения геометрии черчения. Проанализированы особенности формирования профессиональной культуры у студентов технических ВУЗ. Рассмотрены вопросы формирования технологической компетентности учителей украинского языка, развития критического мышления учителей иностранного языка как условия их подготовки к личностно ориентированному обучению старшеклассников, использования компьютерных и мультимедийных технологий в процессе изучения английского языка. Определены педагогические условия модернизации обучения иностранному языку в последипломном медицинском образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жебровський Б. М. 
Формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Б. М. Жебровський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз поняття "якість", систематизовано сучасні наукові позиції щодо категорій "якість освіти", "управління якістю освіти". Визначено характерологічні особливості управлінської діяльності директора школи щодо забезпечення якості освіти. Обгрунтовано структуру професійної готовності директора школи та визначено її компоненти: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-когнітивний, особистісно-вольовий, рефлексивно-операційний. Доведено, що підвищенню ефективності формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти сприяє впровадження експериментальної моделі, в якій враховано концептуальні ідеї навчально-методичної програми підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жебровський Б. 
Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів / Б. Жебровський, Т. Кононенко, А. Пономаренко, П. Кононенко, О. Удод, Л. Іванова // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3. - С. 163-188. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано до розгляду Концепцію науково-педагогічного проекту "Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів" в контексті вирішення проблеми організації української освіти в зарубіжних країнах, а також проблеми єдності українського освітнього простору. Розглянуто теоретично-методологічні та концептуальні аспекти креативної моделі сприятливого освітнього середовища відповідно до освітніх потреб базових закордонних українських навчальних закладів (ЗУНЗ). Відзначено та передбачено створення на базі Національного науково-дослідного інституту українознавства психолого-педагогічної консультації із застосуванням комп'ютерних технологій. Вміщено анкету для учнів ЗУНЗ, для вчителів, батьків учнів, блок Консультаційного психолого-педагогічного on-line центру та впровадження за його допомогою інноваційних технологій особистісно-орієнтованого навчання та виховання за умов країни проживання. Наведено ухвалу конференції "Українська освіта за кордоном: підсумки і перспективи", яка відбулась 18 - 20 серпня 2010 р., де аргументовано доведено необхідність підтримання даного проекту та розглянуто пропозиції щодо підготовки та прийняття нормативних документів для проведення підсумкового контролю рівня навчальних досягнень учнів ЗУНЗ і Положення про інформаційно-культурний центр при посольствах України, сприяння ЗУНЗ у використанні приміщень вказаних центрів і юридичне консультування щодо організації ЗУНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8=УК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жебровський Б. 
Майбутнє за експериментальною педагогікою / Б. Жебровський // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 2-га с. обкл. - укp.

Висвітлено сучасний стан впровадження наукових досягнень у шкільну практику та взаємозв'язок між наукою, школою та МОН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського