Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Замелюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Замелюк М. І. 
Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. І. Замелюк; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук, 2017. - 20 c. - укp.

Надано результати теоретико-експериментального дослідження формування готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки: виявлено стан розробленості проблеми. Обгрунтовано сутність і структуру поняття "готовність майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки". Уточнено поняття "творчий потенціал дошкільника", "казкотворчість". Проаналізовано змістову сутність і значущість авторської казки у розвитку творчого потенціалу дошкільника. Визначено компоненти, критерії та показники, охарактеризовано рівні сформованості готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності таких вихователів до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Замелюк М. І. 
Екологічна стежка як компонент розвитку екологічної компетентності дітей дошкільного віку / М. І. Замелюк // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 3. - С. 38-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано проблему розвитку екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Визначено сутність екологічної стежки та необхідність її включення в освітній процес закладу дошкільної освіти. Екологічна стежка постає важливим компонентом екологічного розвивального середовища. У закладі дошкільної освіти вона виконує пізнавальну, розвивальну, естетичну й оздоровчу функції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Інтегрування педагогічних ідей Фрідріха Фребеля: від класики до інновації. Методичні аспекти підготовки фахівців дошкільної освіти : [навч.-метод. посіб.] / уклад.: Н. Іванова, А. Бубін, С. Боярчук, М. Замелюк, С. Міліщук, Д. Стасюк, А. Циплюк; Волинська обласна державна адміністрація, Волинська обласна рада. - Київ : Слово, 2020. - 162 c. - Бібліогр.: с. 91-94 - укp.

Здійснено історико-філософський аналіз педагогічної концепції Ф. Фребеля. Розкрито методичні аспекти використання дарів німецького педагога у формуванні фахових компетентностей майбутнього вихователя. Запропоновано інноваційні напрями реалізації конструктивно-моделювальної діяльності та формування просторово-геометричних уявлень у дітей дошкільного віку засобами дарів. Подано орієнтовні форми роботи з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)51-272 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психолого-педагогічна допомога особистості засобами арттерапії : [колект.] монографія / О. С. Аліксійчук, Н. І. Бігун, Т. В. Борисова, Н. О. Бочаріна, С. В. Герасіна, О. В. Дацун, Т. І. Дучимінська, М. І. Замелюк, О. А. Ковтун, Л. Г. Кондратова, В. С. Крикун, Т. М. Кузьменко, Я. О. Лисенко, М. П. Ляшко, Л. І. Магдисюк, Д. О. Маковський, А. К. Мартинюк, Т. В. Мартинюк, І. Мірадж, В. В. Назаревич, С. С. Печенізька, Т. А. Ткачук, М. В. Федоренко, В. В. Федорчук, О. М. Хлівна; ред.: Т. А. Ткачук, Н. О. Бочаріна; Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Переяслав : Домбровська Я. М., 2020. - 368 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Окреслено актуальні проблеми надання психолого-педагогічної допомоги особистості засобами арттерапії. Висвітлено результати пошуку науково-методичних та практичних шляхів використання інноваційних арттерапевтичних технологій в освітній діяльності. Презентовано сучасні дослідження провідних вчених та молодих науковців у галузі арттерапії з урахуванням специфіки її використання у різних сферах життєдіяльності людини: супроводі психосоматичних порушень, корекції проявів девіантної та агресивної поведінки, фобій, стресових станів тощо. Продемонстровано ефективність використання арттерапевтичних технологій у роботі з людьми похилого віку, дітьми з особливими освітніми потребами та у підтримці фізичного, психічного і духовного здоров'я особистості загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.4-938 + Ю948.1-82 с5.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шляхи подолання кризи читання: соціальнокомунікаційний та психолого-педагогічний аспекти : [колект.] монографія / Н. М. Алексеєнко, О. І. Беспарточна, Р. М. Білоус, О. В. Давидова, Т. І. Дучимінська, М. І. Замелюк, О. В. Літвінова, Л. І. Магдисюк, Т. В. Оксенчук, В. В. Осадчий, В. В. Перевознюк, Т. Б. Поясок, О. А. Пуш, О. Л. Резніченко, К. Л. Сізова, С. М. Сошенко, Л. В. Супрун, В. В. Хміль-Чуприна; ред.: К. Л. Сізова; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського. - Кременчук : РВВ КрНУ, 2022. - 192 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Репрезентовано різноманітні аспекти вивчення читацької культури як складного феномену, пов'язаного з інтелектуальним і культурним розвитком особистості. Увагу приділено вивченню позитивного впливу читання на розвиток пізнавальних навичок, психологічного потенціалу бібліотерапії у подоланні життєвих криз, а також запровадженню дитиноцентрованого підходу у процесі залучення до читання. Представлено наукове обґрунтування психолого-педагогічного впливу з метою формування інтересу до читання, пошуку нових форм роботи в аспекті формування читацьких культури та компетентності, зокрема, організації співпраці студентів університету з бібліотеками з метою популяризації читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.692.672 + Ч730.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Замелюк М. І. 
Використання методів арт-педагогіки як засобу розвитку креативності учасників освітнього процесу / М. І. Замелюк, Т. В. Оксенчук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 1. - С. 71-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Представлено розробку авторського майстер-класу. Запропоновано методику арт-колажування з метою розвитку креативності учасників освітнього процесу. Завдяки методу арт-колажування можна сформувати навички критичного мислення, розв'язання проблем, прийняття рішень, роботи в команді, уміння взаємодії та комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.03 с5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Замелюк М. І. 
Особливості казкотворчого процесу у системі "вихователь-дитина-батьки" / М. І. Замелюк, О. І. Беспарточна // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 2. - С. 76-80. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено розробку авторського навчального тренінгу. Запропоновано методику казкотворення в системі "вихователь-дитина-батьки". Акцентовано на виокремленні особистісних характеристик учасників освітнього процесу, використанні інтерактивних прийомів, форм і методів роботи вихователя з авторською казкою. У дослідженні наголошено, що завдяки методу казкотворення можна сформувати навички критичного мислення, розв'язання проблем, прийняття рішень, роботи в команді, уміння взаємодії та комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Замелюк М. І. 
Майстер-клас "Декорування скрап-сторінки для календаря": апгрейд інструментарію для роботи з батьками / М. І. Замелюк, В. А. Левицька // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 3. - С. 76-80. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено розробку майстер-класу. Запропоновано апгрейд інструментарію для роботи з батьками: художнього вираження в контексті підтримки розширення самосвідомості особистості й інновацій. Завдяки майстеркласу підхід педагогіки партнерства зосереджений на тому, як творче вираження може спонукати до свідомої творчості, самовідкриття, особистого зцілення, розширення самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Замелюк М. І. 
Інтервенція педагогіки партнерства засобами креативної студії "Майстерня ляльок" / М. І. Замелюк, А. П. Хомярчук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 4. - С. 66-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлено розробку креативної студії "Майстерня ляльок". Запропоновано методику лялькотерапії на відновлення цілісності та внутрішньої рівноваги учасників за допомогою творчого самовираження. У студії можливо власноруч створювати характерні та казкові образи ляльок, опановуючи в процесі різноманітні види творчої діяльності, а також отримуючи нові знання про малюнок, живопис і скульптуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогіка XXI століття: сучасний стан та тенденції розвитку : колект. монографія / В. В. Ворожбит-Горбатюк, Н. С. Гевчук, Н. В. Жиляк, Ю. К. Власенко, O. Y. Hubina, І. О. Зайцева, М. І. Замелюк, І. В. Іванова, О. В. Ілліна, А. В. Кіпенський, О. С. Пономарьов, С. М. Коляденко, І. В. Літяга, В. М. Михайлов, І. Ю. Мосякова, Т. В. Надім'янова, T. V. Pylaieva, О. М. Слободянюк, Х. О. Соломчак, І. В. Таможська, С. М. Куліш, Н. І. Шетеля; ред.: О. Є. Карпенко, В. В. Стинська, М. М. Чепіль, О. І. Янкович. - Львів : Ліга-Прес, 2021. - 498 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Розглянуто питання стану та розвитку освітніх а педагогічних наук. Презентовано вектори забезпечення якості вищої педагогічної освіти на прикладі досвіду реалізації концепції розвитку вищої педагогічної освіти у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди. Представлено дослідження з позицій компетентнісного, ціннісного та транспаритетного методо¬логічних підходів: перший вектор передбачає систему моніторингових досліджень освітніх реалій, а на підставі виявлених вхідних компетентностей можливий цілеспрямований процес формування абітурієнтського середовища та профідентичності майбутнього педагога, другий вектор - підтримка розроблення і реалізації конкурентоспроможних моделей педагогічної підготовки в університеті з опорою на поліваріативну структуру діяльності вчителя, інтереси здобувачів і різних груп стейголдерів у формуванні змісту і матриць освітніх і освітньо-наукових програм. Третій вектор: створення освітнього контенту на підставі аналітики запитів учасників освітнього процесу тощо. Проведено термінологічний аналіз категорій і понять дослідження проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів в університетах України. Визначено теоретичні та емпіричні передумови аксіорозвивального середовища у вищій школі. Увагу приділено підготовці майбутніх соціальних працівників до роботи з різними соціальними групами та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського