Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кадемія М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кадемія М. Ю. 
Методика професійного навчання з інформаційних технологій : навч. посіб. / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 310 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розкрито методику проведення занять з інформаційних технологій на підставі традиційного та нетрадиційного підходів з використанням інноваційних технологій навчання. Наведено основні положення Закону України "Про національну програму інформатизації", описано освітні особливості інформаційних технологій. Розглянуто питання автоматичного розпізнавання текстів, сканування документів.

Раскрыта методика проведения занятий по информационным технологиям на основе традиционного и нетрадиционного подходов с использованием инновационных технологий обучения. Изложены основные положения Закона Украины "О национальной программе информатизации", описаны образовательные особенности информационных технологий. Рассмотрены вопросы автоматического распознавания текстов, сканирования документов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4р3-3

Шифр НБУВ: ВА690873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кадемія М. Ю. 
Формування професійних знань учнів профтехучилищ засобами мережних комунікацій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Ю. Кадемія; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості нових сучасних технологій навчання, що базуються на передаванні інформації за допомогою комп'ютера і засобів мультимедіа, у навчальному процесі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Удосконалено методику формування професійних знань учнів засобами мережевих комунікацій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу: інноваційну методику формування професійних знань учнів за допомогою цих засобів; педагогічні програмні розробки для учнів, викладачів і майстрів виробничого навчання; методичні рекомендації для педагогічних працівників з організації професійного навчання та використання сучасних комп'ютерних технологій. Розглянуто проблеми створення та застосування електронного навчального посібника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Технології : термінол. слов.-довід. для студ. ВНЗ напряму підготов. "Технологічна освіта" / ред.: Р. С. Гуревич; упоряд.: М. Ю. Кадемія, І. В. Пінаєва. - 2-ге вид., доповн. - Вінниця, 2010. - 355 c. - укp.

Наведено понад 3 000 термінів з проблем освітньої галузі "Технології", зокрема з питань інформаційних і виробничих технологій, технологій підприємницької діяльності. Розкрито сутність таких понять, як абразив, блокова мозаїка, виробничий процес, декоративно-ужиткове мистецтво, рельєфне різблення, економічна ефективність реальних інвестицій, біологічна інформатика, комп'ютерне моделювання, фрагментація, цифровий навчальний ресурс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кадемія М. Ю. 
Здійснення інтерактивного навчання у професійно-технічних закладах / М. Ю. Кадемія // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 131-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі використання ІКТ, розглянуто здійснення інтерактивного навчального процесу, який сприяє підготовці майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах відповідно до вимог сучасного суспільства та ринку праці.

На основе использования ИКТ, рассматривается осуществление интерактивного учебного процесса, который способствует подготовке будущих специалистов в профессионально-технических учебных заведениях соответственно требованиям современного общества и рынка труда.

Realization of interactive educational process promoting future specialists training in vocational schools corresponding to modern society and labour market demands on the basis of information-communicational technologies has been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.253.11

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кадемія М. Ю. 
Використання портальних технологій у підготовці майбутнього педагога / М. Ю. Кадемія // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 119-127. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інформаційно-освітнього порталу та інформаційно-освітнього середовища у фаховій підготовці майбутніх педагогів, а також у здійсненні наукової роботи студентів, розвитку їх інтелектуальних здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кадемія М. Ю. 
Використання інформаційно-освітнього порталу для формування інформаційно-комунікаційної компетентності у ВНЗ / М. Ю. Кадемія, С. Д. Петрович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 141-147. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито поняття «інформаційно-освітній портал», проаналізовано переваги використання інформаційно-освітніх порталів для формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього випускника ВНЗ. Описано переваги використання інформаційно-освітніх порталів.

Раскрыто понятие “информационно-образовательный портал”, проанализированы преимущества использования информационно-образовательных порталов для формирования информационно-коммуникационной компетентности будущего выпускника ВУЗ. Описаны преимущества использования информационно-образовательных порталов.

The article explores the concept of “educational portal”, analyzed the benefits of educational portals for the formation of competence with information and communication technologies of the future graduates of pedagogical high school, described the benefits of educational portals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кадемія М. Ю. 
Використання веб-квестів у процесі підготовки вчителя технології / М. Ю. Кадемія // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 343-353. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивну методику веб-квестів в інтеграції з традиційним навчанням у підготовці майбутнього вчителя технології у вищій школі. Наведено класифікацію та типи освітніх веб-квестів.

Рассмотрена интерактивная методика веб-квестов в интеграции с традиционным обучением в подготовке будущего учителя технологии в учебном процессе высшей школы. Приведены классификация и типы образовательных веб-квестов.

A description of interactive web quest methods and techniques for integration with traditional training in the learning process during the future technology teacher preparation in school, work classification and types of educational web-quests.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуревич Р. С. 
Інформатизація позаурочної діяльності учнів і студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 106-112. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання організації позаурочної діяльності учнів і студентів, визначено її особливості, розкрито можливості використання інформаційно-телекомунікаційних технологій, проектної діяльності. Зроблено висновок, що зміст позаурочної діяльності сприяє формуванню пізнавального інтересу до науки, а також активізує самостійну роботу учнів і студентів.

Рассмотрены вопросы организации внеурочной деятельности учащихся и студентов, раскрыты ее особенности с использованием информационно-телекоммуникационных технологий и проектной деятельности. Сделан вывод, что содержание внеурочной работы содействует формированию познавательного интереса к науке,а также активизации самостоятельной работы учащихся и студентов.

This article is based on organization of after classes pupils' and students' activities, their peculiarities at using information-telecommunication technologies as well as designing activities. After-class work content promotes the formation of cognitive interest to science and to independent work of students and pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч311.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жиліна Л. В. 
Використання інтерактивних моделей у професійній підготовці фахівців / Л. В. Жиліна, М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 124-130. - укp.

Розглянуто окремі підходи до розробки та використання динамічних анімацій, комп'ютерних моделей у здійсненні фахової підготовки та підвищення якості знань випускників. Досвід навчання студентів з використанням комп'ютерних моделей дозволяє виявити дидактичні можливості комп'ютерного моделювання.

Рассмотрены некоторые подходы к разработке и использованию динамических анимаций, компьютерных моделей в создании специализированной подготовки и повышении качества знаний выпускников. Опыт обучения студентов с использованием компьютерных моделей позволяет определить дидактические возможности компьютерного моделирования.

Some approaches are considered to the development and use of dynamic animations and computer models while professional training and graduatesТ knowledge quality perfection. Training students with use of computer models allows to reveal computer modeling potentialities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кадемія М. 
Державний стандарт професійно-технічної освіти: яким йому бути / М. Кадемія // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 45-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано стан і проблеми формування та впровадження нового державного стандарту (ДС) професійно-технічної освіти в Україні. Розглянуто складові компоненти запропонованої моделі розробки ДС, що сприятимуть підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців шляхом застосування у навчальному процесі інтегрованих дисциплін. Зроблено висновок, що розробка та впровадження інтегрованих курсів зі споріднених дисциплін як елементу комп'ютерно-інформаційної підготовки є перспективним напрямом модернізації змісту професійно-технічної освіти.

Проанализировано состояние и проблемы формирования и внедрения нового государственного стандарта (ГС) профессионально-технического образования в Украине. Рассмотрены составляющие предлагаемой модели разработки ГС, которые будут способствовать повышению качества образования путем применения в учебном процессе интегрированных дисциплин. Сделан вывод, что разработка и внедрение интегрированных курсов по родственным дисциплинам как элемент компьютерно-информационной подготовки является перспективным направлением модернизации содержания профессионально-технического образования.

The problem of the professional-technical education state standard formation in Ukraine is considered. The author comes to a conclusion that related subjects' integrated courses as an element of a computer studies training development and their introduction is a perspective direction in professional-technical education content's modernization process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кадемія М. 
Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій у професійній освіті дітей із вадами слуху / М. Кадемія // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 157-164. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблеми та деякі шляхи використання інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ) у професійній освіті дітей із вадами слуху. Аргументовано, що оснащення ПТНЗ комп'ютерними класами не вносить у навчально-виховний процес суттєвих змін, тоді як використання комп'ютерів із новими технологіями навчання надало можливість педагогам підвищувати його ефективність і якість. Показано компоненти та технології, що їх виявила практика використання засобів ІТКТ, які є доцільні щодо входження до складу відповідних комп'ютерних засобів навчання. Встановлено вимоги, яким мають відповідати засоби ІТКТ для дітей із вадами слуху, та сформульовано основні рекомендації щодо створення таких ІТКТ.

Освещены проблемы и некоторые пути использования информационно-телекоммуникационных технологий (ИТКТ) в профессиональном образовании слабослышащих детей. Аргументировано, что оснащение ПТУЗ компьютерными классами не вносит в образовательно-воспитательный процесс существенных изменений, тогда как использование компьютеров с новыми технологиями обучения дает возможность педагогам повышать его эффективность и качество. Показаны компоненты и технологии, выявленные практикой использования средств ИТКТ, целесообразные в отношении вхождения в состав соответствующих компьютерных средств обучения. Установлены требования, которым должны отвечать средства ИТКТ для слабослышащих детей, и сформулированы рекомендации для создания таких ИТКТ.

The problems of deaf children vocational training and ways of the use of information telecommunication technologies in their education, the creation of necessary electronic educational methodical complexes and the use of interactive teaching methods are considered in article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кадемія М. 
Інтерактивні технології навчання дітей із вадами слуху в ПТНЗ / М. Кадемія, Л. Шевченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 116-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто використання ІКТ у професійній освіті дітей із проблемами слуху. На основі досвіду Вінницького міжрегіонального вищого професійного училища обгрунтовано доцільність використання таких компонентів і технологій: технології диференціації змісту навчання; технології, що підвищують співвідношення формалізованих і неформалізованих знань, використання дедуктивних та системно-структурних методів подано та викладу матеріалу; мультимедіа-технології, що реалізуються на основі спеціально структурованих баз даних, електронних посібників, адаптованого програмно-апаратного забезпечення та периферії; спеціалізовані мультимедіа-технології в живому контакті викладача й учня. Підсумовано, що використання ІКТ у освіті дітей із вадами слуху впливає на розвиток їх інтелектуального потенціалу, формування вмінь самостійно одержувати знання, здійснювати інформаційно-навчальну, дослідницьку діяльність.

The article deals with the problem of usage of informational-communicational technologies in professional education of deaf students as well as the problem of the formation of skills how to get knowledge and information independently, work them up andcreate conditions for longtime learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 + Ч432.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кадемія М. 
Використання інформаційно-освітнього порталу у вищих навчальних закладах / М. Кадемія, С. Петрович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 141-148. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття «інформаційно-освітній портал» як сукупність інформаційних, технологічних і адміністративно-організаційних компонентів, що взаємопов’язані з метою забезпечення освітнього процесу на відстані від викладача. Описано розділи, з яких складається створений у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського (ВДПУ) інформаційно-освітній портал, проаналізовано його використання студентами і викладачами ВНЗ та визначено його вплив на якість організації та здійснення навчального процесу. Розглянуто головну сторінку електронного навчально-методичного комплексу з дисципліни «Теорія і методика трудового та професійного навчання», який входить до складу інформаційно-освітнього порталу кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті ВДПУ. Зроблено висновок, що побудова інформаційно-освітнього порталу та його використання у навчально-виховному процесі ВНЗ створює передумови зростання ефективності засвоєння знань студентами, розширення їхньої мобільності на основі засад Болонського процесу, розвиває процес інформатизації ВНЗ.

Раскрыта сущность понятия «информационно-образовательный портал» как совокупность информационных, технологических и административно-организационных компонентов, которые взаимосвязаны с целью обеспечения образовательного процесса на расстоянии от преподавателя. Описаны разделы, из которых состоит созданный в Винницком государственном педагогическом университете имени М. Коцюбинского (ВГПУ) информационно-образовательный портал, проанализировано его использование студентами и преподавателями ВУЗ и определено его влияние на качество организации и осуществления учебного процесса. Представлена главная страница электронного учебно-методического комплекса по дисциплине «Теория и методика трудового и профессионального обучения», который входит в состав информационно-образовательного портала кафедры инновационных и информационных технологий в образовании ВГПУ. Сделан вывод, что построение информационно-образовательного портала и его использование в учебно-воспитательном процессе ВУЗ создает предпосылки роста эффективности усвоения знаний студентами, расширения их мобильности на основе принципов Болонского процесса, развивает процесс информатизации ВУЗ.

The article deals with the concept of “information and educational portal”, analyzes the benefits of information and educational portal for students and faculty members of a higher educational institution, and describes the benefits of information andeducational portals use in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуревич Р. С. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів трудового навчання (технологій) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 2. - С. 73-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) студентів - майбутніх вчителів трудового навчання (технологій). Розкрито суперечності, які актуалізують проблему формування ІКК студентів. Зазначено, що в основу вирішення суперечностей Інститутом математики, фізики і технологічної освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського покладено створення освітньо-комунікаційного середовища. Визначено зміст та описано особливості освітнього середовища. Розкрито організаційно-педагогічні умови формування ІКК у студентів. Розроблено критерії рівня сформованості ІКК студентів, зокрема, мотиваційно-необхідний та операційно-діяльнісний. Виокремлено показники рівня сформованості ІКК: знання, вміння, способи діяльності відповідно до критеріїв сформованості.

Акцентировано внимание на проблеме формирования информационно-коммуникационной компетентности (ИКК) студентов - будущих учителей трудового обучения (технологий). Раскрыты противоречия, актуализующие проблему формирования ИКК студентов. Отмечено, что в основу решения противоречий Институтом математики, физики и технологии образования Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского положено создание образовательно-коммуникационной среды. Определены ее содержание и особенности. Разработаны организационно-педагогические условия формирования ИКК у студентов. Разработаны критерии уровня сформированности ИКК студентов, в частности, мотивационно-необходимый и контрольно-корректирующий. Выделены показатели уровня сформированности ИКК: знания, умения, способы деятельности соответственно критериям сформированности.

The educationally-pedagogical technology of professional training specialists of physical culture, the term and principles its creating are researched. The typical tasks of activity and ability, which a graduate student of athletic-pedagogical directiThe article deals with the formation of the information-communicative competence as favorable object-subject space which actualizes intellectual, moral and communicative possibilities of a person ensuring the comfortable integration in the professional environment, optimal professional adaptation of future teachers of labor discipline (technologies).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кадемія М. Ю. 
Підвищення якості навчання у вищому навчальному закладі за допомогою інтерактивних засобів / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто одну з умов підвищення якості та ефективності навчального процесу в ВНЗ - удосконалення його змістової складової за умов реалізації інтерактивного навчання. Зосереджено увагу на комплексі апаратних засобів, необхідних для забезпечення інтерактивного навчання. Висвітлено використання сучасних засобів наочності та розвитку візуальної подачі навчального матеріалу через інтерактивні дошки. Виокремлено чотири основні типи технологій, що використовуються в інтерактивних дошках. Зазначено завдання, які вони дозволяють розв'язувати. Наголошено, що використання цих засобів навчання має певні переваги, проте потребує зміни методичних підходів до викладання. Розкрито переваги сучасного широкоформатного мультимедійного комплексу на основі інтерактивної дошки SMART Board 690 та проектора Mitsubishi WL 639U. Виділено основні етапи використання інтерактивних технологій навчання.

Рассмотрено одно из условий повышения качества и эффективности учебного процесса в ВУЗ - совершенствование его содержательной составляющей в условиях реализации интерактивного обучения. Сосредоточено внимание на комплексе аппаратных средств, необходимых для обеспечения интерактивного обучения. Освещено использование современных средств наглядности и развития визуальной подачи учебного материала посредством интерактивных досок. Выделены четыре основных типа технологий, используемых в интерактивных досках. Указано задачи, которые они позволяют решать. Отмечено, что использование этих средств обучения имеет определенные преимущества, однако требует изменения методических подходов к преподаванию. Раскрыты преимущества современного широкоформатного мультимедийного комплекса на основе интерактивной доски SMART Board 690 и проектора Mitsubishi WL 639U. Выделены основные этапы использования интерактивных технологий обучения.

Considered one of the conditions of efficiency of educational process in high school, the quality of education - the improvement of its substantial component in the implementation of online learning. The use of modern means of visualization and visualpresentation of scientific material by means of interactive whiteboards.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуревич Р. С. 
Використання інформаційно-освітнього порталу в умовах кафедри університету / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 120-126. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито поняття «информаційно-освітній портал», переваги його використання в навчальному процесі ВНЗ, структурування навчальних матеріалів, зразки електронних навчально-методичних комплексів, їх використання в відкритій системі навчання студентів.

Раскрыто понятие «информационно-образовательный портал», преимущества его использования в учебном процессе ВУЗ, структурирование учебных материалов, образцы электронных учебно-методических комплексов, их использование в открытой системы обучения студентов.

The notion of «informational educational portal», advantages of its usage in Higher School educational process, teaching materials structuring and realization of the open system learning have been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.465 + Ч481 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кадемія М. Ю. 
Використання ресурсів Інтернету в самостійній роботі студентів / М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 141-146. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації самостійної роботи студентів ВНЗ з використанням ресурсів Інтернет і проектної технології навчання Веб-квест, їх переваги та проблеми, шляхи їх подолання.

Рассмотрена проблема организации самостоятельной работы студентов ВУЗ с использованием ресурсов Интернет, а также проектной технологии обучения Веб-квест, их преимущества и проблемы, пути их преодоления.

The paper considers the organizational problems of Higher School students’ independent work with the use of the Internet resources and Web-quest learning project technology, their advantages, disadvantages and possible ways of their overcoming.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч481 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кадемія М. Ю. 
Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти й підготовці конкурентноздатних майбутніх фахівців. Описано сучасні інтерактивні педагогічні технології навчання – ділові ігри, case-study, навчальні дискусії, тренінги, метод проектів. Розглянуто ділову гру, що є рольовою грою з різними інтересами її учасників і необхідністю прийняття рішення за результатами гри. Розглянуто технологію case-study як методику ситуаційного навчання, що базується на реальних прикладах, узятих із практики і вимагає від студента пошуку цілеспрямованого рішення в запропонованій йому ситуації. Обговорено технології, що дозволяють реалізувати неперервне навчання – навчання впродовж життя: електронне навчання (e-learning), мобільне навчання (m-learning), змішане навчання (blended-learning), що використовуються в процесі навчання у ВНЗ. Проаналізовано використання методу проектів як способу досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, що має завершитися реальним практичним результатом. Зроблено висновок, що використання інтерактивних технологій дозволяє організувати процес навчання таким чином, що в ньому беруть участь всі учасники навчального процесу, взаємодіючи між собою, а також відкривають можливість здійснення самостійного навчання.

Рассмотрены современные интерактивные технологии обучения, которые более широко используются в ВУЗ, а также способствуют реализации модернизации образования и подготовке конкурентоспособных будущих специалистов.

The modern interactive learning technologies, which are more widely used in universities, as well as contribute to the realization of modernization of education and training of future specialists competitive.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кадемія М. Ю. 
Використання сучасних інформаційно-комунікаційних мереж у навчальному процесі / М. Ю. Кадемія // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 260-266. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто соціальні мережі та сервіси другого покоління Веб 2.0, що дозволяє користувачам створювати в мережі та використовувати інформаційні ресурси у навчальному процесі. Досліджено переваги та недоліки зазначених сервісів.

Рассмотрено социальные сети и сервисы второго поколения Веб 2.0, что позволяет пользователям создавать в сети и использовать информационные ресурсы в учебном процессе. Исследовано преимущества и недостатки данных сервисов.

Considered the social networks and services of the second generation of Web 2.0, which allows users to create network and use information resources in the educational process. Investigated the advantages and disadvantages of these services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кадемія М. Ю. 
Діяльність педагога в умовах єдиного інформаційного освітнього простору / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 48-52. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто будову ЄІОП (єдиний інформаційний освітній простір), який створює умови для розповсюдження освітніх ресурсів, навчальних програм різних рівнів та дозволяє активізувати роботу педагогів, їх контакти, сприяє розповсюдженню передових інноваційних методик. Зазначено, що відповідно до цього змінюється діяльність педагога, підвищується якість роботи, розвиваються творчі можливості та відбувається стимулювання до творчої активності.

Рассмотрено строение ЕИОП (единое информационное образовательное пространство), которое создает условия для распространения образовательных ресурсов, обучающих программ различных уровней и позволяет активизировать работу педагогов, их контакты, способствует распространению передовых инновационных методик. Отмечено, что согласно этому изменяется деятельность педагога, повышается качество работы, развиваются творческие возможности и происходит стимулирование к творческой активности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського