Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Краснопольський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сучасні тенденції комп'ютеризації процесу навчання іноземним мовам : Зб. наук. пр. / ред.: В. Е. Краснопольський; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ, 2003. - 127 c. - укp.

Освещены основные тенденции новых информационных технологий в преподавании иностранных языков, экспериментального обучения с помощью компьютерной контрольно-обучающей программы "Computer practice". Рассмотрены вопросы использования компьютерных игр в преподавании иностранных языков. Проанализирована организация самостоятельной работы студентов по иностранному языку с использованием ЭВМ. Определены направления и виды систем обучения компьютеризации. Описаны ресурсы электронной почты в изучении иностранных языков, особенности их дистанционного обучения через компьютерные телекоммуникационные сети Интернет. Изложены психолого-педагогические основы интерактивного изучения иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Краснопольський В. Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Е. Краснопольський; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Краснопольський В. Е. 
Використання Web-технологій у кейс-методі / В. Е. Краснопольський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 12-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання Web-технологій в Case-study методі. Проаналізовано основні ознаки та технологічні особливості Case-study методу. Розглянуто інтеграцію Case-study методу в традиційних методах викладання іноземних мов на немовних спеціальностях вищих навчальних закладів. Наведено приклад використання Web-технологій в Case-study методі навчання іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.292 + Ш12-913-2 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Краснопольський В. Е. 
Комп'ютерні тестові технології в іншомовній підготовці студентів немовних вишів / В. Е. Краснопольський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 21. - С. 74-81. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання тестових технологій в іншомовній підготовці студентів немовних вузів. Розглянуто історію розвитку тестування як науки, вимоги до складання тестів і кількості завдань, а також форми комп'ютерного тестування. Визначено поняття адаптивного тестування та його роль у процесі викладання іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Краснопольський В. Е. 
Впровадження Інтернет-технологій у навчання аудіювання студентів немовних вишів / В. Е. Краснопольський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 255-262. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему навчання сприйняття іншомовного мовлення студентами немовних вишів. Проаналізовано впровадження та ефективне застосування Інтернет-технологій у професійній підготовці студентів немовних вишів, визначено характерні особливості використання сервісів Інтернет у викладанні іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ш12-913.33 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Краснопольський В. С. 
Прогнозування граничного стану заклепкових з'єднань авіаційних конструкцій при втомному багатоосередковому пошкодженні : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / В. С. Краснопольський; Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 24 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної задачі - визначення надійності та ресурсу заклепкових з’єднань панельних авіаційних конструкцій при багатоосередковому пошкодженні. Дана задача вирішена шляхом наукового обґрунтування та розробки нового математичного забезпечення для моделювання процесів утворення та росту втомних тріщин в конструкціях з отворами із алюмінієвого сплаву Д16АТ з врахуванням експериментально встановлених закономірностей. При циклічному навантажуванні конструкцій літаків у заклепкових з’єднаннях утворюються та розповсюджуються тріщини втоми, що може привести до зниження залишкової міцності та раптового розповсюдженого руйнування. Ініціатором такого руйнування може бути багатоосередкове пошкодження (Multiple Site Damage — MSD). MSD - це стан пошкодженої конструкції, що характеризується наявністю в ній множинних втомних тріщин, що одночасно ростуть і взаємодіють. Особливістю даного виду пошкодження є відносно мала довжина тріщини для досягнення граничного стану, за який приймається руйнування хоча б однієї перемички заклепкового з’єднання. Варто зазначити, що проблема є особливо актуальною при оцінці залишкового ресурсу, призначенні періодичності технічних оглядів та прогнозуванні залишкової міцності старіючого парку літаків. В сучасній практиці для вирішення даної задачі найчастіше використовується математичне моделювання за допомогою чисельного методу Монте-Карло. Однак, незважаючи широкий спектр статистичних та часових характеристик пошкодженості, які можна отримати даним методом, результати застосування цього підходу істотно залежать від точності застосованих математичних моделей і завжди обмежені набором параметрів, заданих перед початком моделювання, що не відображає вплив на процес розвитку дефектів основних факторів, таких як випадковий характер зародження та росту втомних тріщин і можливість їх об’єднання. Тому в даній роботі запропоновано новий метод прогнозування ресурсу та визначення надійності заклепкових з’єднань, заснований на імовірнісній моделі багатоосередкового пошкодження. Дана модель використовує аналітичні закономірності розвитку тріщин з врахуванням випадкового їх зародження та швидкості росту. Вона включає в себе три ключових елемента, а саме: функцію розподілу напрацювання до появи тріщини початкової довжини, модель стохастичності довжин тріщин при фіксованому напрацюванні та розрахунок імовірності об’єднання зустрічних тріщин у певний момент часу. В роботі отримано всі зазначені моделі та на їх основі запропоновано метод прогнозування ресурсу заклепкових з’єднань, який враховує особливості навантаження конкретної конструкції. Для перевірки працездатності розробленого методу проведені втомні випробування модельних зразків з багатьма концентраторами напруження для моделювання багатоосередкового пошкодження, в процесі яких для більшої достовірності експерименту та досягнення кращої повторюваності результатів застосовувались методики отримання експериментальних даних по зародженню та розвитку втомних тріщин без зупинки випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Краснопольський В. Е. 
Іншомовна підготовка студентів нефілологічних спеціальностей на основі створення і використання Web-технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. Е. Краснопольський; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.

Теоретично узагальнено та запропоновано нове розв'язання наукової проблеми створення та використання Web-технологій в іншомовній підготовці студентів вищих навчальних закладів. Виявлено основні елементи, особливості та недоліки організації іншомовної підготовки студентів нефілологічного профілю. Обґрунтовано й експериментально перевірено розроблену методику, яка сприяє підвищенню ефективності іншомовної підготовки студентів закладів вищої освіти. Розроблено класифікацію освітніх Web-технологій, що враховує режим комунікації, ступінь інтерактивності, функції викладання. На основі параметрів, що характеризують особливу віртуальну реальність у структурі освітніх Web-технологій, виявлено переваги та недоліки її використання в іншомовній підготовці студентів нефілологічного профілю. Обґрунтовано та розроблено систему адаптивного навчання студентів нефілологічного профілю на основі освітніх Web-технологій (АСНІМ). Зауважено, що у розробці методики вдосконалення іншомовної підготовки студентів нефілологічного профілю засобами освітніх Web-технологій запропоновано методику зниження рівня тривожності та технологію емоційної підтримки за рахунок нейтралізації деструктивних емоційних станів студентів. Акцентовано, що розроблена методика визначення домінантного каналу сприйняття інформації засобами комп'ютерного голосового поліграфа дозволяє поділити студентів відповідно до каналів сприйняття інформації на три групи (аудіали, візуали, кінестетики). Розроблено методику контролю успішності студентів на основі адаптивних Web-тестів, що мають блокову адаптацію. Розроблено навчально-методичне забезпечення системи адаптивного навчання студентів нефілологічного профілю підготовки на основі освітніх Web-технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ш12-913-2 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Основи авіації (вступ до спеціальності) : підручник / С. Р. Ігнатович, О. В. Попов, В. О. Максимов, В. Є. Зімін, В. І. Казанець, В. І. Закієв, В. С. Краснопольський; Національний авіаційний університет. - Київ : НАУ, 2023. - 294, [1] c. - Бібліогр.: с. 291-292 - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з принципами польоту літальних апаратів, роботи авіаційних двигунів. Наведено основні конструктивно-компонувальні схеми літальних апаратів. Охарактеризовано конструкцію планера, двигунів і функціональних систем літаків і вертольотів. Приділено увагу системі підтримання льотної придатності повітряних суден. Висвітлено проблеми міжнародного та державного регулювання авіаційної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864928 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського