Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Лазарєва К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Лазарєва К. С. 
Поняття про види знань / К. С. Лазарєва // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 46-53. - Библиогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано відомі у науці класифікації видів знань, запропонованих різними авторами. Визначено місце та роль описових і пояснювальних знань, способів оволодіння ними. Запропоновано в табличній формі підходи до класифікацій. Зроблено підсумок щодо важливості кожної з існуючих груп знань для науки й освіти, оскільки у своїй сукупності вони дозволяють людині створити цілісне уявлення про навколишній світ, сформувати своє ставлення до нього, перетворювати і керувати ним.

Проанализированы известные в науке классификации видов знаний, предложенных разными авторами. Определены место и роль описательных и разъяснительных знаний, способов овладения ими. Представлены в табличной форме подходы к классификациям. Сделан вывод о важности каждой из существующей групп знаний для науки и образования, поскольку в своей совокупности они позволяют человеку создать целостное представление об окружающем мире, сформировать свое отношение к нему, преобразовывать мир и руководить им.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 + Ч215.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лазарєва К. С. 
К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису / К. С. Лазарєва // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 139-147. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито роль опису у процесі оволодіння молодшими школярам знаннями, його функції та методики, розроблені у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. Зазначено, що запропонована ним робота над описовими текстами сприяє засвоєнню навчального матеріалу, розвиває у школярів важливі пізнавальні якості: активність, самостійність, зацікавленість, увагу, спостережливість, вміння формулювати свою думку та виділяти головне, порівнювати та класифікувати.

Раскрыта роль описания в процессе овладения младшими школьниками знаниями, его функции и методики, разработанные в педагогическом наследии К. Д. Ушинского. Отмечено, что предложенная им работа по описанию текста способствует освоению учебного материала, развивает у школьников важные познавательные качества: активность, самостоятельность, заинтересованность, внимание, наблюдательность, умение формулировать свою мысль и выделять главное, сравнивать и классифицировать.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лазарєва К. С. 
Формування у молодших школярів умінь ставити запитання у процесі оволодіння описовими знаннями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / К. С. Лазарєва; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію і нову дидактичну технологію навчання учнів початкової школи основних запитальних умінь на основі гуманістичних принципів нерівноважної паритетності суб'єктів навчання, діалогової взаємодії і пізнавально-творчої самостійності учнів, яка містить наступні компоненти: теоретичну та дидактико-методичну підготовку учителів до впровадження розробленої авторської технології; мотиваційну підготовку школярів; організацію процесу оволодіння школярами вміннями ставити запитання до різних видів описових знань, що включає змістовно-процесуальний та діагностично-оцінювальний компоненти. Зазначено, що надання пріоритету запитанням учнів, мотивація їх до творчих пошуків, гуманізація відносин, поступове ускладнення пізнавальних дій (від алгоритмічних до креативних), уведення ігрової і змагальної діяльності, застосування вичерпного і зрозумілого діагностичного інструментарію - основні переваги нової евристичної технології, яка забезпечила успішне оволодіння учнями комплексом запитальних умінь - важливого чинника активного, самостійного й успішного навчання, оволодіння культурою мислення, мовлення, гуманістичного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.22

Шифр НБУВ: РА398366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лазарєва К. С. 
Спроможність ставити запитання – важливий показник пізнавально-творчого розвитку школярів / К. С. Лазарєва // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито із позицій особистісно орієнтованої евристичної освіти особливості сучасного діалогу суб’єктів навчання, в якому активну роль відіграють пізнавальні запитання самих учнів. Зазначено, що створення умов для активізації запитальної діяльності учнів і початкової, і основної школи допоможе подолати застарілі й живучі недоліки освіти з пануванням у ній монологічної, репродуктивної практики навчання. З’ясовано дидактичні і методичні аспекти навчання молодших школярів запитальних умінь. Підкреслено,що такі уміння є важливим показником і незамінним чинником становлення пізнавально-творчих якостей юної особистості.

Раскрыты с позиций личностно ориентированного эвристического образования особенности современного диалога субъектов обучения, в котором активную роль играют познавательные вопросы самих учеников. Отмечено, что создание условий для активизации вопросительной деятельности учеников и начальной, и основной школы поможет преодолеть устаревшие и существующие недостатки образования с господством в нем монологической, репродуктивной практики обучения. Выяснены дидактические и методические аспекты обучения младших школьников вопросительным умениям. Подчеркнуто, что подобные умения являются важным показателем и незаменимым фактором становления познавательно-творческих качеств юной личности.

Revealed from the standpoint of personal-oriented features of the modern heuristic education dialogue subjects of training, in which the active role played by the pupils themselves interesting questions. Noted that the establishment of conditions for activation of the questioning of students and elementary and primary schools will help to overcome the existing outdated and lack of education with the rule in him monologue, reproductive learning practices. Clarified didactic and methodological aspects of teaching younger students questioning skills. Emphasized that such skills are an important indicator and indispensable factor of formation of cognitive and creative qualities of the young person.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.252.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лазарєва К. 
Навчання умінь ставити запитання – важливий чинник успішної пізнавальної діяльності молодших школярів / К. Лазарєва // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 2. - С. 123-129. - укp.

Висвітлено дидактичну роль запитальної активності учнів початкової школи. Розглянуто евристичну навчальну технологію як різновид особистісно орієнтованого навчання. З’ясовано педагогічні способи навчання школярів ставити власні запитання у процесі оволодіння базовими для них описовими знаннями та уміннями.

Освещена дидактическая роль вопросительной активности учеников начальной школы. Рассмотрена эвристическая учебная технология как разновидность личностно ориентированного обучения. Определены педагогические способы обучения школьников правильной постановке собственных вопросов при овладении базовыми для них описательными знаниями и умениями.

Deals with the didactic role of questioning activities elementary school students. We consider heuristic learning technology as a kind of person centered learning. It was found teaching methods teaching students to ask their own questions in mastering basic to their descriptive knowledge and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.223.4

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Амосова К. М. 
Показники шлуночково-артеріальної взаємодії та центральної гемодинаміки у хворих із м'якою та помірною неускладненою артеріальною гіпертензією залежно від наявності діастолічної дисфункції лівого шлуночка та їх взаємозв'язок / К. М. Амосова, Н. В. Шишкіна, О. І. Рокита, І. Ю. Кацитадзе, Ю. В. Руденко, К. П. Лазарєва, К. І. Черняєва // Серце і судини. - 2017. - № 3. - С. 69-76. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Амосова К. М. 
Зв'язок показників пульсової хвилі і рівня 25(OH) вітаміну Dsub3/sub у пацієнток похилого віку з неускладненою артеріальною гіпертензією / К. М. Амосова, В. В. Поворознюк, О. І. Нішкумай, К. П. Лазарєва, Г. В. Мостбауер, П. О. Лазарєв, Ю. В. Руденко // Серце і судини. - 2017. - № 4. - С. 48-54. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030 + Р415.202.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж124454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Амосова К. М. 
Статеві та вікові відмінності взаємозв'язку між показниками діастолічної функції лівого шлуночка та центральної гемодинаміки і судинної жорсткості у хворих з неконтрольованою неускладненою артеріальною гіпертензією / К. М. Амосова, Н. В. Шишкіна, О. І. Рокита, І. Ю. Кацитадзе, Ю. В. Руденко, К. П. Лазарєва, З. В. Лисак // Укр. кардіол. журн.. - 2017. - № 4. - С. 52-62. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14660 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Амосова К. М. 
Зв'язок показників пульсової хвилі та мінеральної щільності кісткової тканини в пацієнток похилого віку з неускладненою артеріальною гіпертензією / К. М. Амосова, В. В. Поворознюк, О. І. Нішкумай, К. П. Лазарєва, Г. В. Мостбауер, П. О. Лазарєв, Ю. В. Руденко // Серце і судини. - 2018. - № 2. - С. 15-22. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-92 + Р418.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Амосова К. М. 
Гетерогенність пацієнтів з артеріальною гіпертензією та серцевою недостатністю зі збереженою фракцією викиду лівого шлуночка за клінічним профілем та структурно-функціональним станом серця і артерій залежно від наявності діагностичних критеріїв Європейського товариства кардіологів 2016 року / К. М. Амосова, О. В. Василенко, Ю. В. Руденко, А. Б. Безродний, Г. В. Мостбауер, К. П. Лазарєва, І. В. Прудкий, Є. В. Андрєєв, П. О. Лазарєв, Ю. О. Сиченко, І. І. Горда, А. В. Саблін, Н. В. Мельніченко // Серце і судини. - 2018. - № 3. - С. 41-51. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030 + Р410.09 + Р410.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Нішкумай О. І. 
Маркери кісткового ремоделювання, рівень 25(OH)Dsub3/sub та показники ліпідного обміну в жінок похилого віку з неускладненою артеріальною гіпертензією / О. І. Нішкумай, К. П. Лазарєва, Г. В. Мостбауер, П. О. Лазарєв, Ю. В. Руденко // Серце і судини. - 2018. - № 3. - С. 60-65. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030 + Р418.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Амосова К. М. 
Хронотропна недостатність як патофізіологічний механізм зниження толерантності до фізичного навантаження у хворих з артеріальною гіпертензією та клінічними ознаками серцевої недостатності зі збереженою фракцією викиду лівого шлуночка / К. М. Амосова, О. В. Василенко, Ю. В. Руденко, А. В. Безродний, Г. В. Мостбауер, К. І. Черняєва, К. П. Лазарєва, І. В. Прудкий, І. І. Бурлаченко, Ю. О. Сиченко, А. В. Саблін, Н. В. Мельніченко // Сімейна медицина. - 2018. - № 4. - С. 74-79. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030 + Р410.09 + Р410.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22874 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Амосова К. М. 
Відмінності впливу різних класів антигіпертензивних препаратів у складі комбінованої терапії на показники артеріальної гемодинаміки, жорсткості судинної стінки та структурно-функціонального стану серця у пацієнтів з артеріальною гіпертензією 1 - 2 ступеня з урахуванням віку / К. М. Амосова, К. П. Лазарєва, Ю. В. Руденко, Г. В. Мостбауер, П. О. Лазарєв, Н. В. Шишкіна, О. В. Василенко // Серце і судини. - 2018. - № 4. - С. 14-26. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-5 + Р410.1-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Амосова К. М. 
Вплив терапії вторинного гіперпаратиреозу на показники пульсової хвилі та мінеральної щільності кісткової тканини у пацієнток похилого віку з неускладненою артеріальною гіпертензією / К. М. Амосова, О. І. Нішкумай, К. П. Лазарєва, Г. В. Мостбауер, П. О. Лазарєв, Ю. В. Руденко // Серце і судини. - 2019. - № 1. - С. 13-22. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030.-5

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Лазарєва К. П. 
Гендерні відмінності впливу комбінованої антигіпертензивної терапії на показники артеріальної гемодинаміки, судинної жорсткості та структурно-функціонального стану серця у хворих на неускладнену артеріальну гіпертензію віком до 65 років / К. П. Лазарєва // Укр. терапевт. журн.. - 2019. - № 2. - С. 40-51. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж22945 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського