Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Лаухіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Лаухіна І. 
Становлення і розвиток світської школи у Франції (кінець ХVIII - перша половина ХІХ ст.) / І. Лаухіна // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 77-79. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено зміни у поглядах щодо ролі та місця релігії у французькій системі освіти. Зазначено, що до 1789 р. всі початкові школи перебували під наглядом католицької церкви, навчання в більшості шкіл було платним, за винятком тих освітніх закладів, які утримували релігійні ордени. Розглянуто доленосні інновації в царині початкової освіти, які відбулися після французької революції 1789 р., зокрема, проголошення безкоштовності та обов'язковості початкової освіти та рівність прав на її одержання для дітей - вихідців з усіх верств населення. Окреслено ситуацію в початковій освіті за часів Імперії, затвердження державної монополії на освіту за законом від 17 березня 1808 р. Розкрито загострення протистояння між чотирма таборами (державою, церквою, нотаблями-лібералами та викладацьким корпусом імперського університету) залежно від змін у політичній ситуації в період Реставрації. Висвітлено питання щодо застосування навчальних методик, зокрема, впровадження белл-ланкастерської системи взаємонавчання, яка в цей період швидко розвивалась у Великій Британії. Констатовано, що на момент описаних подій тенденції розвитку світської школи у Франції залишалися у стані протиборства з релігійною традицією, а саме завдяки зусиллям церкви французька шкільна освіта набула інтенсивного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ФРА)51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лаухіна І. 
Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французькому шкільництві / І. Лаухіна // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

У контексті вирішення актуальної нині проблеми співіснування релігійної та світської освіти в Україні вивчено європейський досвід у додержанні принципу світськості освіти. Розкрито педагогічні підходи до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі. Наведено основні тези доповіді "Викладання в світській школі предметів, що стосуються релігії" Режі Дебре - філософа, голови ради директорів Європейського інституту наук про релігії при Вищій школі прикладних досліджень. Охарактеризовано проблеми у впровадженні викладання у світській школі предметів релігієзнавчого характеру та висвітлено шляхи вирішення цих проблем, що запропоновані французькими вченими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаухіна І. С. 
Релігієзнавчий компонент змісту загальної середньої освіти Франції : монографія / І. С. Лаухіна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О.О., 2013. - 247 c. - Бібліогр.: с. 132-157 - укp.

Подано ретроспективний аналіз розвитку світськості як освітньої ідеології Франції. З'ясовано її сутнісну трансформацію за умов зростання полікультурності французького суспільства, інтенсифікації інтеграційних процесів на європейському континенті. Висвітлено розвиток релігієзнавчого компонента змісту загальної середньої освіти Франції в її державному секторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э29(4ФРА)36-117.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лаухіна І. С. 
Релігієзнавчий компонент змісту загальної середньої освіти Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. С. Лаухіна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз розвитку світськості як освітньої ідеології Французької Республіки, з'ясовано її сутнісну трансформацію за умов зростання полікультурності французького суспільства, інтенсифікації інтеграційних процесів на європейському континенті, висвітлено розвиток релігієзнавчого компонента змісту загальної середньої освіти Франції в її державному секторі. Охарактеризовано його зміст і методичні засади у французьких коледжах і ліцеях. Здійснено порівняльний аналіз педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента у школах України та Франції, подано рекомендації щодо застосування конструктивного французького досвіду впровадження релігієзнавчої освіти в ЗНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э29(4ФРА)36-117.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лаухіна І. С. 
Особливості релігійної освіти учнів шкільного віку на Сході Франції / І. С. Лаухіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 166-169. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання змін у політиці щодо релігійного навчання учнів у громадських школах департаменту Ельзас-Мозель (Схід Франції). У вказаному департаменті в громадських школах учням пропонується для вивчення католицька, протестантська або юдейська релігії.

Рассмотрен вопрос изменений в политике религиозного образования учащихся общественных школ департамента Эльзас-Мозель (Юг Франции). В указанном департаменте в общественных школах учащимся предлагается для изучения католическая, протестантская или иудейская религии.

The article deals with the question of changes in the policy of pupils' religious education at the public schools of Elsas-Mosel Department (Eastern France). Catholic, protestant and Judaic religions are offered for studying by public schools' pupils of the mentioned Department.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э29(4ФРА)-6

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лаухіна І. 
Вивчення релігії у школах Франції в контексті європейських культурних традицій / І. Лаухіна // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 18-27. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Досліджено розвиток стосунків школи та релігії у країнах Західної Європи, зокрема у Франції. Проаналізовано нові підходи до реалізації освітніх завдань. Розглянуто засадничі принципи навчання релігії в державних школах Західної Європи та державні документи, які регулюють діяльність державних і приватних закладів шкільної освіти. Визначено зміст, цілі, завдання релігієзнавчої освіти. Окреслено вимоги до викладачів релігієзнавчої освіти.

Исследовано развитие отношений школы и религии в странах Западной Европы, в частности во Франции. Проанализированы новые подходы к реализации образовательных задач. Рассмотрены основные принципы обучения религии в государственных школах Западной Европы и государственные документы, регулирующие деятельность государственных и частных учреждений школьного образования. Определены содержание, цели, задачи религиоведческого образования. Определены требования к преподавателям религиоведческого образования.

Іnvestigated the development of relations between schools and religion in Western Europe, particularly in France. Analyzes new approaches to the implementation of educational objectives. The basic principles of religious education in public schools in Western Europe and public documents regulating the activities of public and private institutions of schooling.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч34(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лаухіна І. 
Методичні заслуги реалізації релігієзнавчого компонента у закладах загальної середньої освіти Франції / І. Лаухіна // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 38-43. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігію, проблему поєднанню світських принципів сучасної освіти та реалізацію релігієзнавчого компонента у навчальних програмах французької загальноосвітньої школи. Визначено переваги методичних прийомів, які є оптимальними при викладанні школярам про релігію.

Рассмотрены возможности внедрения в содержание национального школьного образования Франции знаний о религии, проблемы сочетания светских принципов современного образования и реализации религиоведческого компонента в учебных программах французской общеобразовательной школы. Определены преимущества методических приемов, которые являются оптимальными при преподавании школьникам о религии.

The possibilities of implementing the content of the national school French knowledge of the religion, the problem of combining the principles of modern secular education and religion component in the implementation of the training programs of the French secondary school. Advantages of instructional techniques that are best at teaching students about religion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського