Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>A=Литвин Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Литвин В. В. 
Вільне виховання та навчання дітей дошкільного віку за педагогічними ідеями Р.Штайнера та їх адаптація в українське педагогічне середовище. Теоретичні основи / В. В. Литвин, О. А. Біба, Л. В. Литвин, А. Д. Біба. - К. : ЗНЗ "Вальдорф. шк. "Михаїл", 2005. - 76 c. - Бібліогр.: с. 69-73. - укp.

Розкрито суть педагогічних ідей Р.Штайнера з виховання та навчання дітей дошкільного віку. Висвітлено теоретичні засади та методичні рекомендації з формування у дошкільників показників здоров'я, гуманізму та інтелекту. Розглянуто питання дошкільного виховання методом наслідування на підставі основних праць Е.М.Грюнеліуса.

Раскрыта сущность педагогических идей Р.Штайнера о воспитании и обучении детей дошкольного возраста. Освещены теоретические основы и методические рекомендации по формированию у дошкольников показателей здоровья, гуманизма и интеллекта. Рассмотрены вопросы дошкольного воспитания методом подражания на основе трудов Е.М.Грюнелиуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГЕР)-2 Штайнер Р. + Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Литвин Л.  
Проблеми зайнятості і формування ринку праці в Україні / Л. Литвин // Наук. зап. Терноп. держ. пед. ун-ту ім. В.Гнатюка. Сер. Економіка. - 2001. - Вип. 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240.523.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бевзенко С. П. 
Сучасна українська мова. Синтаксис : Навч. посіб. для студ. філол. спец. вищ. навч. закл. / С. П. Бевзенко, Л. П. Литвин, Г. В. Семеренко. - К. : Вища шк., 2005. - 270 c. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано синтаксис сучасної української літературної мови, основні напрями вивчення українського синтаксису. Описано основні синтаксичні одиниці - словосполучення, речення, складні синтаксичні конструкції. Розглянуто пунктуацію як систему правил вживання розділових знаків.

Проанализированы синтаксис современного украинского литературного языка, а также основные направления изучения украинского синтаксиса. Представлены описания основных синтаксических единиц - словосочетаний, предложений, сложных синтаксических конструкций. Рассмотрена пунктуация как система правил употребления разделительных знаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-932.22

Шифр НБУВ: ВА667706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соколов В. М. 
Замена оксида алюминия носителем из отработанных катализаторов в производстве огнеупоров / В. М. Соколов, Л. Г. Литвин, В. В. Мартыненко, А. В. Суворин, Е. А. Жидков, А. Н. Мехед // Соврем. электрометаллургия. - 2005. - № 4. - С. 15-19. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Изучены возможности использования в качестве шихтовых материалов отработанных катализаторов производства аммиака, содержащих NiO на носителе из оксида алюминия. Показано, что они пригодны для получения жаропрочных цементов на основе оксида алюминия. Клинкер изготовлен с применением углеродистого восстановителя в печи электрошлакового тигельного переплава, основной особенностью которой является обеспечение равномерного нагрева расплава. Установлено, что это преимущество способствует более полному восстановлению NiO наряду с одновременным разделением металлической и оксидной фаз. Конечный оксидный продукт соответствует украинским стандартам, его можно использовать в производстве цемента, а также для замены флюса АН-292, применяемого в электрошлаковых технологиях.


Ключ. слова: отходы, катализатор, оксид алюминия, электрошлаковый переплав, восстановление, клинкер
Індекс рубрикатора НБУВ: Л457-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Литвин Л. В. 
Ономастична система художньої прози (на матеріалі французьких романів XIX - XX ст.) : Автореф. дис... канд. філол. наук / Л. В. Литвин; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 21 c. - укp.

На підставі застосування комплексного підходу, що поєднує мовознавчий аналіз з елементами літературознавчого, проведено дослідження поетонімів французьких романів XIX - XX ст. Особливу увагу приділено вивченню системи французької ономастичної лексики, її складу, особливостей форми, семантики та функціонування у художньому творі. Досліджено та систематизовано склад художнього ономастикону зазначеного періоду, розроблено його нову класифікацію. Встановлено, що основними типами поетонімів є антропоніми, зооніми, топоніми, хрононіми, назви артефактів, проведено їх детальне дослідження. Встановлено функціональну роль поетонімів у тексті. Виявлено, що дані одиниці можуть іменувати головних актантів твору, бути фоновими, створювати тло розгортання подій, а також характеризувати осіб, предмети, явища, ситуації. Показано, що поетоніми можуть бути своєрідним засобом когезії у тексті шляхом уживання варіантів іменувань і контекстуальних еквівалентів. Показано вплив літературного напряму та індивідуально-авторського стилю письменника на вибір ономастичних іменувань у творі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА)-334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Литвин Л. М. 
Діалог Сходу й Заходу в ранній українській бароковій поезії : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Л. М. Литвин; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2010. - 19 c. - укp.

Розглянуто візантійський код у площині аналізу ідеології, жанрової специфіки, поетики, версифікаційної системи. З'ясовано, що в перспективі інтеграції щодо загальноєвропейського контексту, уможливленої в даний період, українська поезія виявляє чутливість до ренесансних впливів, у модусі яких сформовано культуру сарматизму. Виявлено головні фактори впливу обох культурних ареалів на українську поезію. Простежено домінуючу тенденцію щодо зближення із західноєвропейською літературою на рівні форми, культивування ідеології сарматизму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)3-335

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Литвин Л. В. 
Ідеї Вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. В. Литвин; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше ідеї вальдорфської педагогіки розглянуто на грунті філософії дитиноцентризму, яка відповідно до вимог сучасного етапу суспільного та цивілізаційного розвитку відбиває, розвиває та збагачує основні положення антропологічної антропософії Р. Штайнера щодо розвитку, навчання та виховання дитини. Проведено порівняльний аналіз проблеми вільного розвитку особистості в педагогічних теоріях В.О. Сухомлинського та Р. Штайнера. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови адаптації провідних ідей вальдорфської педагогіки в українській педагогічній практиці. Визначено критерії ефективності адаптації ідей цієї педагогіки до діяльності української школи. Розроблено методичні рекомендації для керівників, учителів і вихователів вальдорфських закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2 + Ч424(4НІМ)714.6 + Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Григорук А. А. 
Основи економічної теорії : навч. посіб. / А. А. Григорук, Л. М. Литвин. - Т. : Збруч, 2009. - 400 c. - Бібліогр.: с. 392-393. - укp.

Розглянуто фундаментальні положення економічної теорії в контексті аналізу нових явищ у розвитку сучасної ринкової економіки. Розкрито сутність і фактори суспільного виробницва, форми власності й економічні системи, властивості товару, функції грошей, причини та наслідки інфляції, методи конкурентної боротьби. Увагу приділено новим формам господарювання, сучасним теоріям менеджменту та маркетингу, кредитно-фінансовим інститутам, валютним ринкам, міжнародним економічних відносинам, соціальній політиці держави, економічним аспектам глобальних проблем, особливостям становлення ринкових відносин в Україні.

Рассмотрены фундаментальные положения экономической теории в контексте анализа новых явлений в развитии современной рыночной экономики. Раскрыты сущность и факторы общественного производства, формы собственности и экономические системы, свойства товара, функции денег, причины и последствия инфляции, методы конкурентной борьбы. Уделено внимание новым формам хозяйствования, современным теориям менеджмента и маркетинга, кредитно-финансовым институтам, валютным рынкам, международным экономическим отношениям, социальной политике государства, экономическим аспектам глобальных проблем, особенностям становления рыночных отношений в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Литвин Л. І. 
Професійне становлення молодого вчителя в системі спільної науково-методичної роботи районного відділу освіти і школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Литвин; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2010. - 20 c. - укp.

Створено експериментальну модель, яка апробується в ході формувального експерименту. Експериментальна робота здійснюється за умови вивчення особистісно-індивідуального підходу в роботі з молодими вчителями та їх власного вибору тих методичних форм роботи, які вони вважають потрібними. Розроблено навчально-методичне забезпечення для організації навчально-виховного процесу з учнями на базі краєзнавчого матеріалу та православної культури й етики. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано основні критерії професійного становлення молодого вчителя: гностичний, професійно-творчий, рефлексивний. Розглянуто роль самоосвітньої роботи молодих вчителів, що є необхідною умовою їх професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Литвин Л. В. 
Ідеї вальдорфської педагогіки в Україні : монографія / Л. В. Литвин; ред.: С. О. Сисоєва; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Едельвейс, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: 185 назв - укp.

Висвітлено проблему поширення й адаптації ідей вальдорфської педагогіки в українській освіті, яку розглянуто з урахуванням сучасних соціально-економічних трансформацій в Україні на основі філософії дитиноцентризму. Здійснено порівняльний аналіз проблеми вільного розвитку особистості в педагогічних теоріях В. О. Сухомлинського та Р. Штайнера. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови адаптації провідних ідей вальдорфської педагогіки в українській педагогічній практиці. Розроблено критерії (загального й індивідуального рівня) ефективності адаптації ідей вальдорфської педагогіки до діяльності української школи. Теоретично обгрунтовано класифікацію вальдорфських шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Литвин Л. 
Професійний розвиток молодого вчителя в системі роботи районного відділу освіти / Л. Литвин // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Теоретично та практично обгрунтовано й експериментально апробовано модель методичної роботи з молодими вчителями районного відділу освіти. Розглянуто функціонування системи роботи з молодими працівниками районного методичного кабінету відділу освіти Олександрівської РДА Кіровоградської області. Висвітлено індивідуальну роботу з молодими вчителями з використанням комплексного, пропагандистського, змагального та пошукового способу організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к22 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Литвин Л. 
Наслідування як основний метод навчання у вальдорфській дошкільній освіті / Л. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано наслідування як важливий метод навчання й розвитку у ранньому дитячому віці. Наголошено на значенні наслідування для розвитку спритності, вмінь та навичок, вправності, творчих та естетичних здібностей дитини. Визначено, що для наслідування та сприймаючої позиції дитини необхідно обов'язкове самовиховання та самоосвіта педагога-вихователя. Розглянуто основні вимоги до вихователя вальдорфського дитячого садка. Виділено функції вихователя вальдорфського дитячого садка.

Проанализированы подражания как важный метод обучения и развития в раннем детском возрасте. Отмечено смысл подражания для развития ловкости, умений и навыков, сноровки, творческих и эстетических способностей ребенка. Определено, что для подражания и воспринимающей позиции ребенка необходимо обязательное самовоспитания и самообразование педагога-воспитателя. Рассмотрены основные требования к воспитателей вальдорфских детских садов. Выделены функции воспитателей вальдорфских детских садов.

Аanalyzed the role model as an important method of learning and development in early childhood. Noted the sense of imitation for the development of dexterity and skills, skill, creative and aesthetic abilities of the child. It was determined that a role model, and perceiving the position of the child should be a mandatory self-education and self-education teacher-educator. The basic requirements for Waldorf kindergarten teachers. Waldorf teachers are allocated functions of kindergartens.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Литвин Л. В. 
Підготовка вихователя до ритмічної організації навчально-виховного процесу / Л. В. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 79-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему фізичного та духовного здоров'я дітей. Розкрито методологічні засади підготовки вихователів вальдорфського дитячого садку до ритмічної організації навчально-виховного процесу. Визначено тижневий ритм дитячої групи. Наголошено на значенні ритмів дня, тижня, місяця, року для зміцнення здоров'я дітей та формування у них високої здатності пристосовуватися до життєвих змін. Подано наукове обгрунтування ролі ритмів як провідного чинника у зміцненні здоров'я дитини. Наведено приклад побудови ритму дня у вальдорфському садку, ритму тижня та ритму року. Отже, розумінням значення цих ритмів можна спонукати батьків до створення нової сімейної культури, в якій будуть враховані ритми, і результатом цих зусиль буде міцне здоров'я дітей.

Рассмотрена проблема физического и духовного здоровья детей. Раскрыты методологические основы подготовки воспитателей вальдорфских детских садов к ритмической организации учебно-воспитательного процесса. Определен недельный ритм детской группы. Охарактеризован смысл ритмов дня, недели, месяца, года для укрепления здоровья детей и формирования у них высокой способности приспосабливаться к жизненным изменениям. Дано научное обоснование роли ритмов как ведущих факторов в укреплении здоровья. Помещен пример построения ритма дня в вальдорфском саду, ритма недели и ритма года. Итак, пониманием значения этих ритмов можно побудить родителей к созданию новой семейной культуры, в которой ритмы будут учтены, и результатом этих усилий будет крепкое здоровье детей.

The problem of physical and mental health of children. Discloses the preparation of methodological principles of Waldorf kindergarten teachers to the rhythmic organization of the educational process. Determined weekly rhythm of children's group. Described the meaning of the rhythms of the day, week, month, year to improve the health of children and shaping their high ability to adapt to life changes. We give a scientific justification for the role of rhythm as a major factor in health promotion. Posted by constructing an example of the rhythm of the day in the garden, Waldorf, rhythm, rhythm of the week and year. Thus, the result of understanding the significance of these rhythms can encourage parents to create a new family culture in which the rhythms will be considered and the result of these efforts will be in good health of children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч489.518.1 + Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маркашова Л. И. 
О взаимосвязи структуры и свойств сталеалюминиевых соединений, выполненных сваркой трением / Л. И. Маркашова, Г. М. Григоренко, В. В. Арсенюк, Е. Н. Бердникова, Л. В. Литвин // Автомат. сварка. - 1998. - № 8. - С. 7-14. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

С помощью комплексного анализа, включающего оптическую микроскопию, аналитическую растровую и микродифракционную просвечивающую микроскопию, показаны существенные различия в протекании основных физико-химических процессов в зоне контакта разнородных соединений сталь-алюминий, выполненных конвен ционной и инерционной сваркой трением. Рассмотрены особенности пластической деформации, процессов упрочнения и релаксации, закономерности массопереноса и фазообразования, а также взаимосвязь структурных параметров со свойствами отдельных зон сварного соединения. Показано, что основной вклад в упрочнение алюминия в зоне контакта вносят измельчения зеренной (~95), субзеренной (~63) структуры, формирования дисперсных фаз (~36) и повышения плотности дислокаций (~27) от прочности основного металла.


Індекс рубрикатора НБУВ: К641.712

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Литвин Л. В. 
Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХІХ ст.) / Л. В. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 94-100. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано погляди та прагнення окремих діячів і груп до організації освіти вихователів з масштабними тенденціями періоду ХІХ ст. Наголошено, що виникнення та розвиток громадського виховання дошкільників та освіти вихователів переплітається з економічними, політичними та соціальними проблемами в Німеччині того часу. Виокремлено погляди К. Г. Вольке (1752 - 1823), який вбачав виховання дітей дошкільного віку як спеціальну галузь педагогіки, був одним із перших, хто хоча б теоретично визнавав важливість громадських закладів для дітей дошкільного віку та необхідність освіти вихователів. Зазначено, що погляди зазначеного діяча збігалися з поглядами пастора Фібіга, Ф. Відцека (1763 - 1823), Вірта, які відкривали громадські школи для дошкільнят і займалися освітою виховательок. Зосереджено увагу на концепціях освіти вихователів для дошкільнят педагога Ю. Фьольсінга (1818 - 1882) та пастора Т. Фліднера (1800 - 1864). Виявлено, що вперше назву „дитячий садок” для дошкільного закладу ввів Ф. Фрьобель (1782 - 1852), який був переконаний, що діти вже в ранньому віці мали набувати досвід і вчитися досліджувати навколишній світ у колективі своїх однолітків, він майже цілковито віддавав перевагу жінкам для роботи в дитячому садку. Констатовано, що Ф. Фрьобель прагнув передусім через розуміння істинної виховної роботи в дитячих садках піднести все німецьке жінотство до його „високого материнського фаху” в сім’ї.

Проанализированы взгляды и стремление отдельных деятелей и групп к организации образования воспитателей с масштабными тенденциями периода XIX в. Отмечено, что возникновение и развитие общественного воспитания дошкольников и образования воспитателейпереплетается с экономическими, политическими и социальными проблемами в Германии того времени. Выделены взгляды К. Г. Волька (1752 - 1823), который видел воспитания детей дошкольного возраста как специальную отрасль педагогики, был одним из первых, кто хотя бы теоретически признавал важность общественных учреждений для детей дошкольного возраста и необходимость образования воспитателей. Указано, что взгляды этого деятеля совпадали со взглядами пастора Фибига, Ф. Видцека (1763 - 1823), Вирта, которые открывали общественные школы для дошкольников и занимались образованием воспитательниц. Сосредоточено внимание на концепциях образования воспитателей для дошкольников педагога Ю. Фьольсинга (1818 - 1882) и пастора Т. Флиднера (1800 - 1864). Выявлено, что впервые название „детский сад” для дошкольного учреждения ввел Ф. Фребель (1782 - 1852), который был убежден, что дети уже в раннем возрасте должны получать опыт и учиться исследовать окружающий мир в коллективе своих сверстников, он почти полностью отдавал предпочтение женщинам для работы в детском саду. Констатировано, что Ф. Фребель стремился, прежде всего, через понимание истинной воспитательной работы в детских садах преподнести немецких женщин к их „высокой материнской специальности” в семье.

The views and intentions of some figures and groups to the organization of the kindergarten teachers’ education with the tendencies of that time are analyzed in the article. The appearance and development of the preschool children’s public education and kindergarten teachers’ education are closely interwoven with the economical, political and social problems in Germany in XIX century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4НІМ)5 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Булат А. Ф. 
Исследование фрактальности активных дисперсных сред / А. Ф. Булат, В. В. Репка, Л. Н. Литвин, С. Ю. Макеев, Е. Б. Тимошенко // Геотехн. механика : межвед. сб. науч. тр. - 1999. - Вып. 15. - С. 12-16. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Наведено результати експериментальних досліджень випромінення при динамічних процесах в активному середовищі. Для обробки даних спостережень був застосований математичний апарат фрактальної геометрії, розроблена спеціальна програма. Визначено фрактальну розмірність для різних типів дисперсних гранульованих активних матеріалів на прикладі вибухових речовин, яка становила 1,2...1,7. Встановлено вплив заповнювачів міжгранульного простору матеріалів на механізм хімічних перетворень.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Литвин Л. І. 
Вивчаючи історію рідного краю. З досвіду краєзнавчої роботи / Л. І. Литвин // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 160-163. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Литвин Л. 
Концепція освіти Т. Фліднера та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у Німеччині / Л. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено основні напрями підготовки виховательок у дияконічних закладах (Німеччина): релігійне виховання та його практичне втілення, домашня робота та рукоділля, уроки співів та гри на інструментах, вивчення ігор, але перед усім релігійні настанови та служби. Підкреслено, що для виховної роботи у дошкільних закладах необхідні професійно освічені педагоги. Деталізовано основні положення концепції Т. Фліднера, реалізація якої сприяла подальшому розвитку: започатковано проведення конференцій для тих, хто вже одержав освіту з метою підвищення кваліфікації. Отже, професія виховательки дітей дошкільного віку наповнилася новим змістом: вона більше не працювала "наглядачкою" або "доглядальницею" під керівництвом чоловіків, а могла самостійно керувати дошкільним закладом. Підкреслено, що у сучасній Німеччині існують такі типи дошкільних закладів: дитячі садки з повним або неповним днем, призначені для дітей трьох – шести років; одногрупові дошкільні заклади (переважно для старших дошкільників); пришкільні групи, підготовчі класи основної школи: у них виховують і навчають п'ятирічних дітей; цілодобові інтернати для здорових дітей віком від трьох до шести років; інтернати для дітей із проблемами здоров'я і розвитку; материнські центри, де матері разом з дітьми займаються цікавою і корисною діяльністю, спілкуються між собою та спеціалістами з педагогіки і психології.

Определены основные направления подготовки воспитательниц в диаконических заведениях (Германия): религиозное воспитание и его практическое воплощение, домашняя работа и рукоделие, уроки пения и игры на инструментах, изучение игр. Подчеркнуто, что для воспитательной работы в дошкольных учреждениях необходимы профессионально образованные педагоги. Детализированы основные положения концепции Т. Флиднера, реализация которой способствовала дальнейшему развитию, в частности: начато проведение конференций для тех, кто уже получил образование, с целью повышения квалификации. Констатировано, что профессия воспитательницы детей дошкольного возраста наполнилась новым содержанием: она больше не работала "надзирательницей" или "сиделкой" под руководством мужчин, а могла самостоятельно управлять дошкольным заведением. Подчеркнуто, что в современной Германии существуют следующие типы дошкольных учреждений: детские сады с полным или неполным днем; одногрупповые дошкольные учреждения; пришкольные группы. Отмечена деятельность подготовительных классов основной школы: в них воспитывают и обучают пятилетних детей; круглосуточные интернаты для здоровых детей в возрасте от трех до шести лет; интернаты для детей с проблемами здоровья и развития; материнские центры.

It is analyzed the approaches to the solving of the problem of the professional training of the kindergarten tutors in Germany in the nineteenth century. It is observed T. Flidner’s conception of education; it is defined the basic principles of the training of the future pre-school teachers to the professional activity; it is characterized and described the lessonsfor the preschool educators, that include the study of the required subjects and methods on such topics as – how to behave with children; how to arouse their interest in the certain activities; how to teach with the help of the game; about conversational and logical exercises; about visual training, that is based on the similar images; how to tell moral and biblical stories with the demonstration of the pictures; how to teach children to count using small cars and bodily movements; how to pronounce the sounds correctly and how to draw on the boards; how to explain children the concept of the angles and shapes with the help of the six-foot ruler etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4Нім)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Литвин Л. Б. 
Применение глиятона в коррекции нарушений психологического развития у детей / Л. Б. Литвин // Медицина неотлож. состояний. - 2014. - № 2. - С. 85-89. - Библиогр.: 43 назв. - рус.

Дана информация об этиологии, патогенезе, диагностике, основных клинических проявлениях нарушений психологического развития у детей. Описаны подходы к коррекции нарушений психологического развития, использование глиятона (холина альфосцерата) в лечении этих расстройств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Литвин Л. Б. 
Применение Глиятона в лечении нарушений психологического развития у детей / Л. Б. Литвин // Междунар. неврол. журн.. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Описан положительный клинический опыт лечения с применением отечественного препарата глиятон (холина альфосцерат) у детей с нарушением звукопроизношения, дислексией, диспраксией, дефицитом внимания в рамках МКБ-10 (F80.1, F80.2, F88).


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського