Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Лузан Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Лузан Л. В. 
Діагностика та ендоскопічне лікування туберкульозу трахеї та бронхів : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / Л. В. Лузан; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Вивчено ефективність стандартних методів дослідження, що вживаються в пульмонології та фтизіатрії в ракурсі інформативності їх для діагностування різних форм туберкульозного запалення слизової оболонки трахеї та бронхів. Визначено бронхологічні, рентгенологічні, функціональні ознаки різних форм специфічного ураження слизової оболонки трахеобронхіального дерева (ТБД). Розроблено протокол діагностики туберкульозного бронхіту. Розроблено та впроваджено спосіб контролю ефективності дії лікарського препарату під час лікування різних форм туберкульозу бронхів. Доведено, що доповнення антимікобактеріальної терапії хворих на туберкульоз зі специфічним ураженням слизової оболонки ТБД ендоскопічними методами лікування сприяє інтенсифікації процесу лікування туберкульозу в цілому та дозволяє мінімізувати залишкові рубцеві зміни в бронхах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р542-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Компетентнісний підхід у неперервній освіті : колект. моногр. / Н. Б. Голуб, І. Г. Єрмаков, Л. О. Лузан, Л. І. Мацько, І. В. Родигіна; ред.: І. Г. Єрмаков. - Донецьк : Каштан, 2012. - 259 c. - укp.

Досліджено актуальні питання реалізації компетентнісного підходу на всіх етапах неперервної освіти (загальної, вищої, післядипломної). Обгрунтовано теоретико-методологічні та концептуальні засади впровадження компетентнісного підходу в систему неперервної освіти. Визначено зміст, структуру компетентності як педагогічного феномену, простежено механізми її розвитку, рівні сформованості та критерії оцінювання. Розглянуто дієві шляхи підготовки компетентного учня та компетентного вчителя в контексті нової освітньої парадигми. Розкрито суть проблеми та шляхи вирішення комунікативної компетентності сучасного старшокласника. Наведено теоретичні підходи до формування особистості компетентного вчителя філологічних дисциплін у післядипломній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч489.514(4УКР)78 + Ш141.14-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лузан Л. 
Теоретичні та практичні аспекти професійного розвитку вчителів української мови та літератури у системі роботи шкільного методичного об'єднання / Л. Лузан // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 86-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено теоретичні і практичні аспекти професійного розвитку вчителів української мови та літератури у системі роботи шкільного методичного об'єднання. Охарактеризовано мету діяльності методичного об'єднання, завдання та напрями науково-методичної роботи. Наведено схему підвищення фахового рівня вчителів через функціональні особливості методичної роботи. Зроблено висновок, що успішність педагогічної діяльності залежить від уміння та здатності кожного вчителя мобілізувати свої зусилля на систематичну розумову роботу та раціонально будувати її.

Исследованы теоретические и практические аспекты профессионального развития учителей украинского языка и литературы в системе работы школьного методического объединения. Охарактеризованы цель деятельности методического объединения, задачи и направления научно-методической работы. Приведена схема повышения профессионального уровня учителей в контексте функциональных особенностей методической работы. Сделан вывод, что успешность педагогической деятельности зависит от умения и способности каждого учителя мобилизовать свои усилия на систематическую умственную работу и рационально выстраивать ее.

Analyzed theoretical and practical aspects of professional development of teachers of Ukrainian language and literature in the methodical work of the school association. We characterize the objective of the methodological unification, objectives and directions of scientific and methodical work. It's considered a scheme of the professional development of teachers through the prism of the functional features of methodical work. It's concluded that the success of educational activities depends on the skills and abilities of every teacher to mobilize their efforts in a systematic and rational mental work to build it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.463 + Ш141.14-913 + Ш5(4УКР) р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лузан Л. 
Інноваційні підходи до розвитку управління процесом неперервної освіти / Л. Лузан // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 60-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано процес запровадження кредитно-модульної форми навчання в міжатестаційний період. Визначено проблеми дослідження, розкрито зміст та методичне забезпечення впровадження цієї форми навчання. Зазначено, що запровадження системи неперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників за кредитно-модульною формою навчання дасть можливість модернізувати систему безперервної освіти педагогічних працівників, запровадити нові форми підвищення кваліфікації, диверсифікувати умови для створення індивідуальної освітньої траєкторії відповідно до фахових уподобань та рівня професійної підготовки вчителів філологічних дисциплін.

Проанализирован процесс внедрения кредитно-модульной формы обучения в межаттестационный период. Определены проблемы исследования, раскрыто содержание и методическое обеспечение внедрения кредитно-модульной формы обучения. Указано, что внедрение системы непрерывного повышения квалификации педагогических работников по данной форме обучения позволит модернизировать систему непрерывного образования педагогических работников, ввести новые формы повышения квалификации, диверсифицировать условия для создания индивидуальной образовательной траектории согласно профессиональных предпочтений и уровня профессиональной подготовки учителей филологических дисциплин.

We consider the introduction of credit modular learning in period. Analyzed the process of implementation of credit-modular learning in period. Defined research problem, is closure and methodical implementation of credit-modular form of training. Indicated that the introduction of continuous professional development of teachers for credit-modular form of training will upgrade the system of continuing education of teachers, to introduce new forms of training, diversify conditions to create individual learning paths according to professional preferences and the level of training of teachers of philological sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лузан Л. О. 
Управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л. О. Лузан; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2013. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблеми управління професійною компетентністю вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти. Уточнено визначення понять "професійна компетентність учителів філологічних дисциплін", "управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти". Розроблено модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти на засадах системного, андрагогічного, акмеологічного, компетентнісного, кваліметричного підходів. Зазначено, що створена модель має на меті розв'язання наступних завдань: розробка й запровадження в педагогічну практику інституту післядипломної педагогічної освіти корекційно-розвивальної програми динамічного спецкурсу для підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін, добір методів й прийомів, що будуть сприяти ефективній роботі педагога, проведення моніторингу результатів діяльності вчителів-словесників. Модель сприяла визначенню кінцевого результату управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти, який спрямований на підвищення рівня професійної компетентності словесників до достатнього та високого рівнів. Розроблено засоби одержання результатів рівня професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти (факторно-критеріальна (кваліметрична) субмодель) та визначено умови для проведення процесу управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р7

Шифр НБУВ: РА402415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лузан Л. 
Особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у межах післядипломної освіти / Л. Лузан // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 84-87. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу перепідготовки вчителів філологічних дисциплін визначено особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Розкрито нові підходи до організації навчання вчителів філологічних дисциплін: упровадження інноваційних технологій, систематичне оновлення змісту та форм навчального процесу в системі ППО. Висвітлено досвід роботи викладачів Харківської академії неперервної освіти щодо формування професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі ППО. Результати систематичного діагностування зазначеної роботи дозволяють стверджувати, що вона має суттєвий влив на приведення рівня кваліфікації педагогів області до сучасних вимог.

С целью повышения эффективности учебно-воспитательного процесса переподготовки учителей филологических дисциплин определены особенности управления развитием учителей филологических дисциплин в системе последипломного педагогического образования (ППО). Раскрыты новые подходы к организации обучения учителей филологических дисциплин: внедрение инновационных технологий, систематическое обновление содержания и форм учебного процесса в системе ППО. Освещен опыт работы преподавателей Харьковской академии непрерывного образования по формированию профессиональной компетентности учителей филологических дисциплин в системе ППО. Результаты систематического диагностирования указанной работы позволяют утверждать, что она оказывает существенное влияние на приведение уровня квалификации педагогов области к современным требованиям.

In the article the specific features of leadership of linguistic disciplines' teachers' development; the new approaches to the teacher's professional competence formation in the system of post-diploma pedagogical education are singled out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р7

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інтервенційна радіологія в онкохірургії : монографія / Ю. В. Авдосьєв, В. В. Акінфєєв, І. В. Альтман, І. В. Белозьоров, В. В. Бойко, Д. Б. Болюх, А. А. Бондар, Т. О. Грішина, Я. І. Іващик, О. М. Козаченко, В. А. Кондратюк, Р. Ю. Кравченко, О. М. Кудревич, О. Ю. Лаврентьєва, Л. В. Лузан, О. М. Лузан, С. П. Одарченко, О. Л. Сергійчук, Р. М. Смачило, А. Л. Сочнева, С. В. Сушков, Г. М. Урсол, Р. В. Фесенко, Д. В. Щеглов; ред.: Ю. В. Авдосьєв, І. В. Белозьоров; Національна академія медичних наук України, Державна установа "Інститут загальної та невідкладної хірургії ім. В. Т. Зайцева НАМН України", Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова, Харківська медична академія післядипломної освіти. - Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020. - 438, [1] c. - укp.

Зазначено, що монографія є першою в Україні, у якій наведено аналіз сучасної літератури та власні дані з діагностики та лікування хворих із злоякісними пухлинами різної локалізації за допомогою найчастіше використовуваних методів інтервенційної радіології, зокрема рентгенохірургічних втручань. Наголошено, що методи інтервенційної радіології мають важливе значення як у самостійному паліативному лікуванні злоякісних новоутворень, так і в комбінованому підході із застосуванням інших методів лікування, які значно розширюють можливості надання невідкладної та планової хірургічної допомоги онкологічним хворим, що в кінцевому підсумку істотно поліпшує безпосередні та віддалені результати лікування. Охарактеризовано рентгенендоваскулярні методи лікування злоякісних пухлин. Подано інформацію про методи локальної деструкції пухлин легень, внутрішньоартеріальні методи лікування раку нирки, можливості рентгенохірургічного паліативного лікування хворих після усунення механічної жовтяниці пухлинного генезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-59 + Р56-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher`s competence: theory and practice : зб. наук. ст. / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Суми : НІКО, 2023. - 206 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкрито педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. Окреслено організацію взаємодії учнів та вчителя на уроці як складову професійної компетентності вчителя початкових класів. Описано розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін в період початку впровадження нового освітнього стандарту. Виокремлено розвиток здоров'язбережувальної компетентності педагога нової української школи. Означено формування логико-математичної компетенції у дошкільнят засобом використання художніх творів. Розглянуто багато аспектів з проблем формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher's competence: theory and practice : зб. наук. статей : [матеріали конф.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів. - Суми : НІКО, 2024. - 302 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870925 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського