Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Міщик Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч. посіб. / А. Й. Капська, Л. І. Міщик, З. І. Зайцева, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, І. М. Ковчина, О. А. Кузьменко, І. М. Пінчук, Н. П. Пихтіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 264 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади соціальної педагогіки, її основні категорії, а також принципи, структуру та функції соціально-педагогічної діяльності. Висвітлено деякі аспекти становлення соціальної педагогіки за рубежем, основні передумови соціально-педагогічної діяльності в Україні. Проаналізовано соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості, питання соціальної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами, а також соціально-педагогічної роботи з метою подолання різних форм дезадаптації підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2005. - 122 с. - (Пед. науки; N 2). - укp. - рус.

Описано функції мистецтва у формуванні художнього світогляду старшокласників. Проаналізовано шляхи модернізації художньо-естетичної освіти молоді, особливості духовного розвитку учнівської молоді в контексті інтерпретації творів мистецтва. Розглянуто питання хореографічного виховання школярів, застосування модифікованих ділових ігор у навчальному процесі зі студентами і магістрантами. Визначено шляхи підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти.

Освещены функции искусства в формировании художественного мировоззрения старшеклассников. Проанализированы пути модернизации художественно-эстетического образования молодежи, особенности духовного развития ученической молодежи в контексте интерпретации произведений искусства. Рассмотрены вопросы хореографического воспитания школьников, применения модифицированных деловых игр в учебном процессе со студентами и магистрантами. Определены пути повышения педагогического мастерства учителя литературы в системе последипломного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Капська А. Й. 
Соціальна робота: технологічний аспект : Навч. посіб. / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко, О. Г. Карпенко, І. М. Ковчина, Н. М. Комарова, С. А. Мірошниченко, Л. І. Міщик; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді, Ін-т соц. роботи та упр. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 362 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади та окремі технології соціальної роботи з різними категоріями населення, проаналізовано взаємозв'язок соціальної політики та роботи. Описано об'єкти та суб'єкти, функції, структуру, рівні та принципи соціальної роботи. Розглянуто питання професійної компетентності спеціаліста соціальної роботи, її технологізації як умови оптимізації. Висвітлено технології соціальної роботи з людьми, що мають функціональні обмеження, військовослужбовцями, дезадаптивними дітьми та молоддю, дітьми вулиці, обдарованими дітьми, клієнтами різного віку, а також соціально-правового захисту клієнтів.

Раскрыты теоретические основы и отдельные технологии социальной работы с разными категориями населения, проанализирована взаимосвязь социальной политики и работы. Описаны объекты и субъекты, функции, структура, уровни и принципы социальной работы. Рассмотрены вопросы профессиональной компетентности специалиста социальной работы, её технологизации как условия оптимизации. Освещены технологии социальной работы с лицами, имеющими функциональные ограничения, военнослужащими, дезадаптивными детьми и молодежью, детьми улицы, одарёнными детьми, клиентами разного возраста, социально-правовой защиты клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Міщик Л. І. 
Соціально-психологічні та педагогічні проблеми дезадаптації дітей і підлітків : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Міщик, З. Г. Білоусова; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2003. - 106 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціальної адаптації та самореалізації молодого покоління за сучасних умов. Описано моделі сімейних стосунків, висвітлено питання дезадаптації сімей та підлітків у школі, зміни в характері особистості підлітка, що ведуть до правопорушень. Проаналізовано роль патопсихологічних симптомів у кримінальній поведінці підлітків.

Рассмотрена проблема социальной адаптации и самореализации молодого поколения в современных условиях. Описаны модели семейных отношений, освещены вопросы дезадаптации семей и подростков в школе, изменения в характере личности подростка, которые приводят к правонарушениям. Проанализирована роль патопсихологических симптомов в уголовном поведении подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я73 + Ч314я73 + Ю952.1-734я73 + Ю983.620.2-81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Міщик Л. І. 
Сучасні технології в роботі з сім'єю із проблем насильства: досвід, перспективи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Міщик, Т. П. Голованова, З. Г. Білоусова; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2003. - 103 c. - укp.

Розглянуто філософські, юридичні, соціально-економічні, психолого-педагогічні та медико-біологічні аспекти насильства. Розкрито соціально-педагогічні та психологічні причини виникнення насильства за умов негативних міжособистісних відносин у сім'ї. Описано форми насильства і типи насильників, проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід щодо ставлення до насильства у сім'ї в контексті прав людини. Визначено головні напрямки педагогічної превенції насильства у сім'ї. Наведено пропозиції зі створення державної системи запобігання насильству у родині.

Рассмотрены философские, юридические, социально-экономические, психолого-педагогические и медико-биологические аспекты насилия. Раскрыты социально-педагогические и психологические причины возникновения насилия в условиях негативных межличностных отношений в семье. Описаны формы насилия и типы насильников, проанализированы международный и отечественный опыт относительно насилия в семье в контексте прав человека. Определены главные направления педагогической превенции насилия в семье. Приведены предложения по созданию государственной системы предупреждения насилия в семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч491.0 + С5*644*333.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2005. - 128 с. - (Пед. науки; N 1). - укp. - рус.

Розглянуто питання діагностики рівня підготовки учнів до виконання робіт фізичного практикуму, формування готовності учнів профільних шкіл до продовження освіти у ВНЗ. Описано технології спеціального навчання в професійній діяльності педагогів, а також технології превентивного виховання учнів. Проаналізовано особливості організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва, соціально-педагогічну роботу з учнями шкіл-інтернатів.

Рассмотрены вопросы диагностики уровня подготовки учеников к выполнению работ физического практикума, формирования готовности учеников профильных школ к продолжению образования в ВУЗ. Освещены технологии специального обучения в профессиональной деятельности педагогов, а также технологии превентивного воспитания учеников. Проанализированы особенности организации творческой работы младших школьников на уроках изобразительного искусства, социально-педагогическая работа с учениками школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2007. - 204 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.

Визначено гуманістичні ціннісні орієнтації як особистісні складові моделі професіоналізму вчителів. Розглянуто умови підвищення зацікавленості учасників педагогічного процесу до проведення освітнього моніторингу. Проаналізовано міжпредметну інтеграцію як основу реалізації гуманістичної парадигми в освіті. Розкрито сутність і генезис проблеми патріотичного виховання особистості. Викладено загальні підходи до проблеми соціально-педагогічної роботи з обдарованою студентською молоддю у ВНЗ.

Определены гуманистические ценностные ориентации как личностные составные модели профессионализма учителей. Рассмотрены условия повышения заинтересованности участников педагогического процесса к проведению образовательного мониторинга. Проанализирована межпредметная интеграция как основа реализации гуманистической парадигмы в образовании. Раскрыты сущность и генезис проблемы патриотического воспитания личности. Изложены общие подходы к проблеме социально-педагогической работы с одаренной студенческой молодежью в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2006. - 199 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.

Висвітлено педагогічні аспекти організації освіти дітей з особливими потребами. Розглянуто питання діагностування сформованості математичного світогляду вчителів початкових класів, морального виховання учнів та студентів у процесі навчання фізики на засадах культурологічного підходу. Описано методи навчання в системі розвивальної освіти. Проаналізовано проблему формування в учнів умінь та навичок самоконтролю. Визначено пріоритетні напрямки розвитку навчального процесу у ВНЗ.

Освещены педагогические аспекты организации образования у детей с особенными потребностями. Рассмотрены вопросы диагностирования сформированности математического мировоззрения учителей начальных классов, морального воспитания учеников и студентов в процессе обучения физике на основах культурологического подхода. Описаны методы обучения в системе развивающего обучения. Проанализирована проблема формирования у учеников умений и навыков самоконтроля. Определены приоритетные направления развития учебного процесса в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2006. - 187 с. - (Пед. науки; N 2). - укp.

Розкрито креативний зміст сучасної теорії і практики естетичної освіти і виховання молоді. Розглянуто питання суб'єкт-суб'єктної взаємодії в освітньому просторі. Проаналізовано соціально-педагогічні особливості організації дослідно-педагогічної роботи з формування гендерної рівності студентської молоді. Викладено аспекти модульного навчання соціальних працівників за умов вищої педагогічної школи. Висвітлено проблеми гуманізації особистості менеджера-економіста в процесі професійної підготовки.

Раскрыто креативное содержание современной теории и практики эстетического образования и воспитания молодежи. Рассмотрены вопросы субъект-субъектного взаимодействия в образовательном пространстве. Проанализированы социально-педагогические особенности организации исследовательско-педагогической работы по формированию гендерного равенства студенческой молодежи. Изложены аспекты модульного обучения социальных работников в условиях высшей педагогической школы. Освещены проблемы гуманизации личности менеджера-экономиста в процессе профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2007. - 254 с. - (Пед. науки; N 2). - укp.

Розглянуто питання оптимізації стратегії соціально-педагогічної освіти в контексті Болонського процесу, соціалізації особистості студента за умов трансформації суспільства. Проаналізовано соціально-педагогічну діяльність центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді в територіальних громадах різного типу. Викладено синергетичний підхід у художньо-естетичному вихованні. Описано технології професійної підготовки практичних психологів у ВНЗ. Розкрито теоретичні засади допрофесійної підготовки та професійного відбору соціальних педагогів. Визначено соціально-педагогічні умови творчої самореалізації старших підлітків у позашкільній діяльності. Висвітлено практичні аспекти діяльності соціальних педагогів з неформальними об'єднаннями молоді, специфіку дослідження афекту неадекватності у підлітковому віці.

Рассмотрены вопросы оптимизации стратегии социально-педагогического образования в контексте Болонского процесса, социализации личности студента в условиях трансформации общества. Проанализирована социально-педагогическая деятельность центров социальных служб для семьи, детей и молодежи в территориальных обществах разного типа. Изложен синергетический подход в художественно-эстетическом воспитании. Описаны технологии профессиональной подготовки практических психологов в ВУЗ. Раскрыты теоретические основы допрофессиональной подготовки и профессионального отбора социальных педагогов. Определены социально-педагогические условия творческой самореализации старших подростков во внешкольной деятельности. Освещены практические аспекты деятельности социальных педагогов с неформальными объединениями молодежи, специфика исследования аффекта неадекватности в подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вісник Запорізького національного університету / ред.: Л. І. Міщик. - Запоріжжя, 2008. - 260 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.

Проведено педагогічний аналіз концепцій сімейного виховання А.С. Макаренка та В.О. Сухомлинського. Розглянуто проблему управління процесом особистісного розвитку учня, питання педагогічної підготовки в контексті сучасних вимог до професійної готовності учителів, формування готовності студентів до управління навчально-пізнавальною діяльністю (НПД) учнів як передумови ефективної діяльності вчителя, контролю навчальних досягнень студентів за умов кредитно-трансферної системи навчання. Висвітлено тенденції розвитку соціального виховання в сучасній науці. Визначено шляхи підвищення активності НПД студентів, фактори їх стимулювання до навчальної діяльності, вплив рівня сформованості інформаційної культури на успішність. Описано систему педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів, модель формування конфліктологічної компетентності соціального педагога за умов магістратури. Розкрито специфіку навчання іноземній мові студентів технічних ВНЗ.

Проведен педагогический анализ концепций семейного воспитания А.С. Макаренко и В.А. Сухомлинского. Рассмотрены проблема управления процессом личностного развития ученика, вопросы педагогической подготовки в контексте современных требований к профессиональной готовности учителей, формирования готовности студентов к управлению учебно-познавательной деятельностью (УПД) учеников как предпосылки эффективной деятельности учителя, контроля учебных достижений студентов в условиях кредитно-трансферной системы обучения. Освещены тенденции развития социального воспитания в современной науке. Определены пути повышения активности УПД студентов, факторы их стимулирования к учебной деятельности, влияние уровня сформированности информационной культуры на успешность. Описаны система педагогических условий социализации одаренных учеников, модель формирования конфликтологической компетентности социального педагога в условиях магистратуры. Раскрыта специфика обучения иностранному языку студентов технических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69658/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Міщик Л. І. 
Теорія і практика професійної підготовки соціального педагога : монографія / Л. І. Міщик; МОНМС України, Глух. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2011. - 115 c. - Бібліогр.: с. 107-115 - укp.

Розглянуто актуальні питання соціальної педагогіки. Висвітлено наукові погляди А. В. Філіппової. Зазначена позиція дослідниці піддана критичному аналізу, а отже доповненню, уточненню та розвитку, з-поміж іншого шляхом поглиблення психологічного аспекту. Ці та інші мотиви дозволяють стверджувати, що постає нова концепція, яка істотно відрізняється від попередньої. Викладено концептуальні засади фахової підготовки соціальних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей та молоді : матеріали соц.-пед. проектів учасн. ІІ Всеукр. студ. олімпіади зі спец. "Соціальна педагогіка", 17 - 19 трав. 2011 р., Глухів / упоряд.: Л. І. Міщик, В. П. Зінченко; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів, 2011. - 108 c. - укp.

Розглянуто соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей та молоді у літературно-художній сфері. Висвітлено розвиток творчої обдарованості школярів за умов діяльності будинку художньої творчості для дітей, юнацтва та молоді. Розглянуто роботу шкільного соціального педагога щодо супроводу обдарованих п'ятикласників. Увагу приділено питанню профілактики вживання психоактивних речовин обдарованою молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соціально-педагогічна робота з організації дозвілля дітей та молоді : матеріали ІІ етапу Всеукр. студ. олімпіади зі спец. "Соц. педагогіка", 29 - 31 берез. 2012 р., Глухів / упоряд.: Л. І. Міщик, В. П. Зінченко; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів, 2012. - 143 c. - укp.

Охарактеризовано соціальні проекти з вирішення проблем соціально-педагогічної організації дозвіллєвої діяльності дітей та молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.385.8 я43

Шифр НБУВ: ВА769732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вступ до спеціальності "Соціальна педагогіка" : навч. посіб. для студ. ВНЗ / уклад.: Л. І. Міщик, О. П. Демченко; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - К. : Слово, 2013. - 327 c. - Бібліогр.: с. 320-327 - укp.

Увагу приділено сучасному стану розвитку та перспективам подальшого утвердження професії соціального педагога в Україні, особливостям організації педагогічного процесу в ВНЗ та специфіці підготовки майбутніх соціальних педагогів. Розкрито роль і функції соціального педагога в суспільстві, напрями його практичної діяльності в різних соціальних інституціях. Подано особистісно-професійний портрет соціального педагога, його обов'язки й права. Показано специфіку професійного самовизначення і кар'єрного зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Міщик Л. І. 
Категорія "супроводу" як соціально-педагогічна умова роботи з обдарованими студентами : монографія / Л. І. Міщик, О. М. Зайцева, П. Г. Біліченко, Т. М. Тюльпа, С. Б. Фурдуй; ред.: Л. І. Міщик; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2013. - 221 c. - Бібліогр.: с. 182-197 - укp.

Висвітлено теоретичні підходи до визначення обдарованості, історичний аспект цієї проблеми. Розглянуто концептуальні підходи до оптимізації навчально-виховного процесу в контексті роботи з обдарованою молоддю у ВНЗ. Розкрито особливості супроводу такої молоді в процесі професійної підготовки. Показано необхідність створення сприятливого соціально-психологічного клімату в культурно-освітньому середовищі ВНЗ, спрямованого на розвиток творчого мислення майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774373 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського