Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Ничкало Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Курляк І. Є. 
Класична освіта на Західноукраїнських землях (ХІХ - перша половина ХХ століття): Іст.-пед. аспект / І. Є. Курляк; ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Т. : Підруч. і посіб., 2000. - 328 c. - Бібліогр.: 458 назв. - укp.

Висвітлено суспільно-політичні та культурно-освітні передумови становлення рідномовних закладів класичної освіти (гімназій, ліцеїв, університетів) на західноукраїнських землях у ХІХ - першій половині ХХ ст. Особливу увагу приділено аналізу організаційної структури та змісту освіти класичних шкіл різного рівня, що діяли у Галичині, на Буковині, Закарпатті та Волині за складних умов перебування під владою чужоземних поневолювачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2001. - 346 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Значну увагу приділено проблемам правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання, а також формам та методам позааудиторної роботи з креслення. Детально висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я43

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ничкало Н. Г. 
Профессионально-техническое образование в Украине: проблемы исследований / Н. Г. Ничкало; АПН Украины. Нац. наблюдат. центр. - К. : Наук. світ, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 85 назв. - укp.

Изложены актуальные проблемы педагогических и психологических исследований по ряду аспектов профессиональной педагогики: теоретико-методологических, историко-педагогических, дидактических, научно-методических, сравнительно-педагогических и др. Рассмотрены структура и основные направления деятельности Академии педагогических наук (АПН) Украины, Института педагогики и психологии профессионального образования, Отделения педагогики и психологии профессионально-технического образования АПН Украины. Проанализированы некоторые результаты исследований по теории и методике профессионального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Професійна освіта : Слов.: Навч. посіб. / ред.: Н. Г. Ничкало; уклад.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища шк., 2000. - 380 c. - Бібліогр.: с. 380-381. - укp.

Зважаючи на сучасний стан професійної освіти в Україні, вибрано та систематизовано понад 1300 понять з філософії освіти, теорії та історії професійної освіти, зокрема, з дидактики професійної школи, методик викладання загальноосвітніх і спеціальних дисциплін, виробничого навчання, управління тощо. Подано тлумачення термінів із суміжних наук, у т.ч. соціології, правознавства, екології, які безпосередньо пов'язані зі змістом професійного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ничкало Н. Г. 
Современные проблемы подготовки педагогических кадров для профессионально-технических учебных заведений / Н. Г. Ничкало, Э. М. Ковальчук, О. И. Щербак; Нац. наблюдат. центр Украины. - К. : Наук. світ, 1999. - 34 c. - укp.

Освещены важные аспекты современной философии профессионального образования, состояние подготовки педагогов для профтехшколы Украины, разработки государственных стандартов профтехобразования и их тесной взаимосвязи с теоретическим и методическим обоснованием стандартов подготовки педагогических работников. Особое внимание уделено новым технологиям профессионального обучения, историко-педагогическим аспектам его развития в Украине с учетом отечественного и зарубежного опыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Томашенко В. В. 
Стандарты профессионально-технического образования Украины / В. В. Томашенко, А. Д. Симак, Н. Г. Ничкало, Н. И. Бахтин, О. И. Щербак; Нац. наблюдат. центр. - К. : Наук. світ, 2000. - 60 c. - рус.

Рассмотрена проблема методологии разработки стандартов профессионально-технического образования. Приведены основные принципы разработки стандартов, особенности их разработки в Украине. Предложена модель Государственного стандарта и пример Государственного стандарта профессии "Станочник широкого профиля".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сігаєва Л. Є. 
Становлення і розвиток системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (20 - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Є. Сігаєва; ред.: Н. Г. Ничкало; АПН. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : ПП "Липень", 2000. - 236 c. - Бібліогр.: 432 назв. - укp.

Висвітлено проблеми становлення і розвитку змісту та форм підвищення кваліфікації вчителів в Україні в 1920 - 30-ті рр., проаналізовано соціально-економічні, організаційні чинники, які впливали на формування системи підвищення кваліфікації вчителів. У науковий обіг введено 55 нових документальних архівних даних про розвиток системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні у зазначений період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Розвиток особистості в полікультурному освітньому просторі : Зб. матеріалів Міжнар. конгресу ІV Слов'янські пед. читання, 30 черв. - 1 лип. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України, Міжнар. Слов'ян. акад. ім. Я.А.Коменського, Півден. від-ня Рос. акад. освіти, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Придністр. наук.-освіт. центр Півден. від-ня Рос. акад. освіти. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2005. - 338 c. - пол.

Проаналізовано особливості полікультурного освітнього простору, підходів, концепцій та технологій навчання. Розглянуто психологічні аспекти та педагогічні засади розвитку особистості в полікультурному освітньому просторі. Висвітлено питання модернізації системи неперервної освіти. Охарактеризовано проблеми збереження фізичного та психічного здоров'я.

Проанализированы особенности поликультурного образовательного пространства, подходов, концепций и технологий обучения. Рассмотрены психологические аспекты и педагогические принципы развития личности в поликультурном образовательном пространстве. Освещены вопросы модернизации системы беспрерывного образования. Охарактеризованы проблемы сохранения физического и психического здоровья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + С5*5 я431 + Ю952.2-734 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Аніщенко О. В. 
Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / О. В. Аніщенко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. - 251 c. - Бібліогр.: 558 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку професійної освіти та особливості самореалізації жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. На підставі вивчення архівних і літературних джерел проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті. Охарактеризовано зміст і форми організації фахового навчання жінок в Україні. Обгрунтовано підходи щодо класифікації закладів даної освіти, а також розкрито суть законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок.

Освещена история развития профессионального образования и особенностей самореализации женщин в Украине во второй половине XIX - начале XX вв. На основании изучения архивных и литературных источников проанализированы особенности функционирования сети женских профессиональных учебных заведений по подготовке специалистов разных квалификационных уровней и специальностей. Выявлены тенденции развития женского профессионального образования в зарубежном контексте. Охарактеризировано содержание и формы организации специального обучения женщин в Украине. Обоснованы подходы касающиеся классификации заведений данного образования, а также раскрыта суть законодательного обеспечения специального образования и профессиональной деятельности женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР) + Ч34(4УКР)42 + Ф74(4УКР)045 + С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ничкало Н. Г. 
Развитие в Украине исследований по проблемам педагогики и психологии профессионального образования на рубеже столетий / Н. Г. Ничкало; Европ. фонд образования, Нац. наблюд. центр Украины. - К. : Наук. світ, 2001. - 67 c. - рус.

Приведена общая характеристика научно-исследовательской деятельности по проблемам педагогики и психологии на Украине. Освещена научно-координационная деятельность по проблемам профессионального образования. Проанализированы результаты диссертационных исследований. Представлен список кандидатских и докторских диссертаций, защищенных в специализированных советах Украины в 2000 - 2001 гг. Рассмотрены перспективы развития исследований по профессиональной педагогике и психологии в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гончаренко С. У. 
Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика : Моногр. / С. У. Гончаренко, Н. Г. Ничкало, В. Л. Петренко, С. Г. Костогриз, Ю. Ф. Зіньковський; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Технол. ун-т Поділля. - Хмельниц. : ТУП, 2002. - 334 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розробки державних стандартів професійної освіти та науково-методичне забезпечення даного процесу. Проаналізовано зарубіжний досвід стандартизації, визначено резерви нарощення кваліфікаційного потенціалу фахівців у системі професійної підготовки в Німеччині та Великобританії. Наведено кваліфікаційні вимоги до підготовки робітників машинобудівного профілю.

Освещены теоретико-методологические основы разработки государственных стандартов профессионального образования и научно-методическое обеспечение данного процесса. Проанализирован зарубежный опыт стандартизации, определены резервы роста квалификационного потенциала специалистов в системе профессиональной подготовки в Германии и Великобритании. Приведены квалификационные требования к подготовке работников машиностроительного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР) ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: Н. Г. Ничкало; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 276 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у ВНЗ різних рівнів акредитації. Наведено критерії визначення рівнів професійної компетентності викладачів професійної школи. Проаналізовано досвід впровадження інноваційних технологій професійного навчання, роль інформаційно-комунікативних технологій під час вивчення економічних дисциплін. Описано особливості управління навчально-виховним процесом за умов ступеневої професійної освіти. Розглянуто проблеми науково-методичного забезпечення професійно-педагогічної освіти та висвітлено досвід підготовки педагогів професійної школи у зарубіжних країнах.

Освещены теоретико-методологические и методические аспекты подготовки будущих педагогов профессиональной школы в ВУЗ разных уровней аккредитации. Приведены критерии определения уровней профессиональной компетентности преподавателей профессиональной школы. Проанализированы опыт внедрения инновационных технологий профессионального обучения, роль информационно-коммуникативных технологий при изучении экономических дисциплин. Описаны особенности управления учебно-воспитательным процессом в условиях ступенчатого профессионального образования. Рассмотрены проблемы научно-методического обеспечения профессионально-педагогического образования и освещен опыт подготовки педагогов профессиональной школы в зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2003. - 679 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми педагогіки та психології професійної освіти, а також зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку освітніх систем у контексті загальноцивілізаційних трансформацій і модернізації національної системи освіти. Розглянуто питання історії та філософії професійної освіти, проблеми професійної педагогіки, розвитку особистості в даній системі, а також теорії та практичної діяльності педагогічної майстерності. Наведено моделі профнавчання фахівців художнього профілю в закладах професійно-технічної освіти України.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы педагогики и психологии профессионального образования, а также зарубежный и отечественный опыт развития образовательных систем в контексте общецивилизационных трансформаций и модернизации национальной системы образования. Рассмотрены вопросы истории и философии профессионального образования, проблемы профессиональной педагогики и развития личности в данной системе, а также теории и практической деятельности педагогического мастерства. Приведены модели профобучения специалистов художественного профиля в заведениях профессионально-технического образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я43 + Ч489.511 я43 + Ю941.19-734 я43 + Ю984.03 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Професійне навчання на виробництві : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Навч. центр ВАТ "Укр. Дунай. пароплавство". - К. : Наук. світ, 2003. - 162 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади професійного навчання на виробництві, його зміст і форми. Висвітлено проблеми підготовки виробничого персоналу, професійного навчання та підвищення кваліфікації працюючого населення на ринку праці України, формування компетентності персоналу підприємств. Викладено методологічні підходи до аналізу впливу професійного навчання кадрів на виробництві на ефективність діяльності підприємств, нові підходи до організації навчання на виробництві. Описано особливості економічного навчання робітників на виробництві, екологічну складову професійної підготовки фахівців, сучасні форми їх перепідготовки, педагогічні технології у навчанні виробничого персоналу, моделі комп'ютерних технологій у підготовці професійних кадрів.

Раскрыты теоретико-методологические основы профессионального обучения на производстве, его содержание и формы. Освещены проблемы подготовки производственного персонала, профессионального обучения и повышения квалификации работающего населения на рынке труда Украины, формирования компетентности персонала предприятий. Изложены методологические подходы к анализу влияния профессионального обучения кадров на производстве на эффективность деятельности предприятий, новые подходы к организации обучения на производстве. Описаны особенности экономического обучения работников на производстве, экологическая составная профессиональной подготовки специалистов, современные формы их переподготовки, педагогические технологии в обучении производственного персонала, модели компьютерных технологий в подготовке профессиональных кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7 + Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бібліографічний покажчик праць науковців Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України (1993 - 2003 рр.) / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, Л. Н. Штома; Ін-т педагогіки і психології. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П.Могили, 2005. - 224 c. - укp.

Наведено бібліографію наукових праць науковців Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, зокрема, монографій, підручників, навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів і тез науково-практичних конференцій, словників, періодичних видань, а також перелік дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора, кандидата педагогічних і психологічних наук, захищених у спеціалізованій вченій раді ВНЗ.

Приведена библиография научных трудов ученых Института педагогики и психологии профессионального образования АПН Украины, в частности, монографий, учебников, учебно-методических пособий, методических рекомендаций, материалов и тезисов научно-практических конференций, словарей, периодических изданий, а также перечень диссертаций на соискание научной степени доктора, кандидата педагогических и психологических наук, защищенных в специализированном ученом совете ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я1 + Ю9я1

Шифр НБУВ: СО26616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Відділення педагогіки і психології професійно-технічної освіти: становлення і розвиток (1997 - 2007) : довід. / ред.: Н. Г. Ничкало; Акад. пед. наук України. - К., 2007. - 219 c. - укp.

Проаналізовано основні напрями діяльності Відділення педагогіки та психології професійно-технічної освіти Академії педагогічних наук України за 1997 - 2007 рр. Висвітлено творчий доробок членів Відділення та науковців інститутів і центрів, наведено відомості про науково-педагогічний доробок вчених, бібліографію наукових та науково-методичних праць.

Проанализированы основные направления деятельности Отделения педагогики и психологии профессионально-технического образования Академии педагогических наук Украины за 1997 - 2007 гг. Освещены творческие результаты членов Отделения и учёных институтов и центров, приведены сведения о научно-педагогических результатах учёных, библиография научных и научно-методических трудов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л1

Шифр НБУВ: ВА691248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Женское профессиональное образование : Библиогр. указ. (1868 - 1917) / ред.: Н. Г. Ничкало; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины, Ин-т проф.-техн. образования АПН Украины. - Нежин, 2006. - 39 c. - рус.

Систематизированы изданные в 1868 - 1917 гг. труды ученых, писателей, журналистов, педагогов, посвященные проблемам профессионального образования и самореализации женщин в Российской империи и зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р106810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іван Андрійович Зязюн: Педагог. Вчений. Філософ : біобібліогр. покажч. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2008. - 99 c. - (Акад. АПН України; Вип.14). - укp.

Висвітлено життєвий шлях і наукову діяльність І.А.Зязюна - доктора філософських наук, професора, дійсного члена АПН України, засновника наукової школи педагогічної майстерності, директора Інституту педагогічної освіти й освіти дорослих АПН України. Наведено покажчик наукових праць академіка та літературних джерел про нього.

Освещены жизненный путь и научная деятельность И.А.Зязюна - доктора философских наук, профессора, действительного члена АПН Украины, основателя научной школы педагогического мастерства, директора Института педагогического образования и образования взрослых АПН Украины. Приведен указатель научных работ академики и литературных источников о нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)6-8Зязюн,І.А.я1 + Ч33(4УКР)6-8Зязюн,І.А.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: М. М. Козяр, Н. Г. Ничкало; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Львів. держ. ун-т безпеки життєдіяльн. - Л., 2006. - 633 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади впровадження інформаційно-телекомунікаційних технологій, психолого-педагогічні проблеми їх впровадження в освіту та застосування в процесі впровадження кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, дидактичні засади контролю знань, умінь і навичок студентів. Проаналізовано інформаційно-телекомунікаційні технології в системі професійної підготовки фахівців цивільного захисту, концептуальні засади інформатизації освіти. Розглянуто проблеми освоєння термінологічних запозичень у галузі правової інформатизації, питання транслітерування українських власних назв літерами латинізованого алфавіту в інформаційно-пошукових системах. Визначено психолого-педагогічні умови використання комунікаційних технологій в системі професійної освіти, інформаційних технологій у розв'язанні творчих фахових задач студентами економічних спеціальностей. Описано методи функціональної діагностики за умов інформаційних технологій навчання, елементи використання інноваційних технологій у викладанні гуманітарних дисциплін. Розкрито концептуальні засади формування компетентності викладачів в сучасному інформаційному просторі.

Освещены теоретико-методологические основы внедрения информационно-телекоммуникационных технологий, психолого-педагогические проблемы их внедрения в образование и применения в процессе внедрения кредитно-модульной системы в контексте Болонского процесса, дидактические основы контроля знаний, умений и навыков студентов. Проанализированы информационно-телекоммуникационные технологии в системе профессиональной подготовки специалистов гражданской защиты, концептуальные основы информатизации образования. Рассмотрены проблемы освоения терминологических заимствований в области правовой информатизации, вопросы транслитерирования украинских собственных названий литерами латинизированного алфавита в информационно-поисковых системах. Определены психолого-педагогические условия использования коммуникационных технологий в системе профессионального образования, информационных технологий в решении творческих специальных задач студентами экономических специальностей. Описаны методы функциональной диагностики в условиях информационных технологий обучения, элементы использования инновационных технологий в преподавании гуманитарных дисциплин. Раскрыты концептуальные основы формирования компетентности преподавателей в современном информационном пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я43

Шифр НБУВ: Ж73205 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського