Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Осадча К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Осадча К. П. 
Питання розробки та функціонування електронного тлумачного словника комп'ютерних технологій / К. П. Осадча // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 81-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито питання розробки електронного тлумачного словника з комп'ютерних технологій (ЕТСКТ) з метою удосконалення термінологічної культури спеціалістів з інформатики та у рамках створення національної електронної системи лексикографії. Запропоновано класифікацію існуючих українських проектів електронних словників, розкрито структуру та основні принципи функціонування ЕТСКТ.

Раскрыты вопросы разработки электронного толкового словаря по компьютерным технологиям с целью усовершенствования терминологической культуры специалистов по информатике и в рамках создания национальной электронной системы лексикографии. Представлена классификация существующих украинских проектов электронных словарей, раскрыта структура и основной принципы функционирования ЭТСКТ.

In the article the questions of development of electronic explanatory dictionary of computer technologies with the purpose of improvement of terminology culture of specialists on an informatics and within the framework of creation of the national electronic system of lexicography open up. An author presents classification of the existing on the given hour Ukrainian projects of electronic dictionaries, a structure and basic principles of the ETSKT functioning opens up.


Ключ. слова: електронний тлумачний словник комп'ютерних технологій, класифікація електронних словників, Інтернет
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-48

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осадчий В. В. 
Використання мультимедійного проектора та електронної інтерактивної дошки в навчально-воховному процесі ВНЗ : навч.-метод. посіб. / В. В. Осадчий, К. П. Осадча, І. М. Сердюк; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь, 2011. - 126 c. - Бібліогр.: 16 назв - укp.

Розкрито можливості використання мультимедійного проектора й електронної інтерактивної дошки в навчально-виховному процесі у ВНЗ. Увагу приділено проблемам створення ефективних презентацій. Подано інформацію про типи мультимедійних проекторів і дошок, класифікацію презентацій, особливості створення презентацій з використанням засобів Microsoft PowerPoint і Google Docs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 я73 + З970.685 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Осадчий В. В. 
Вступ до спеціальності програміста : навч. посіб. / В. В. Осадчий, К. П. Осадча, І. М. Сердюк. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 291 c. - Бібліогр.: 62 назв - укp.

Розглянуто основи теорії програмування. Розкрито сутність і класифікацію програмного забезпечення. Охарактеризовано види та типи сучасних мов програмування, системи управління базами даних, основні етапи життєвого циклу створення та супроводження програмних продуктів. Наведено інформацію про екстремальне програмування. Описано види тестування програмного забезпечення та надано поради щодо складання технічного завдання. Увагу приділено питанням правового захисту комп'ютерної інформації, стандартизації та ліцензування програмних продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осадча К. П. 
Формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. П. Осадча; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Виявлено, що структура професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики складається з предметної, інформаційно-комунікаційної, комунікативної, особистісно-інтелектуальної, креативної, педагогічної, методичної, соціальної, науково-дослідницької компетенцій. Охарактеризовано зміст фахових дисциплін у контексті компетентнісного підходу. З'ясовано основні компетенції, якими повинні володіти студенти після закінчення вивчення навчальної дисципліни. Визначено етапи проектування даної педагогічної технології. Досліджено форми, методи та засоби реалізації педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Обгрунтовано критерії сформованості професійної компетентності. Доведено результативність даної педагогічної технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осадча К. 
Професійна компетентність майбутніх учителів інформатики в контексті компетентнісної парадигми / К. Осадча // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 52-58. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі аналізу поняття "професійна компетентність", представленого в зарубіжних та українських наукових джерелах, подано визначення терміна "професійна компетентність майбутніх вчителів інформатики" як цілісної, динамічної, інтегративної структури,яка відображає сукупність професійних та індивідуальних якостей особистості (знань, умінь, навичок, здатностей, ціннісних орієнтацій, стратегій і способів діяльності, готовності до педагогічної діяльності), що формується у процесі професійно-педагогічної підготовки студентів за кваліфікацією "учитель інформатики". Зазначено, що уточнення теоретичного змісту поняття "професійна компетентність майбутнього вчителя інформатики" надає можливість виділити структуру та створити модель професійної підготовки майбутніх учителів інформатики.

На основе анализа понятия "профессиональная компетентность", представленного в зарубежных и украинских научных источниках, представлено определение термина "профессиональная компетентность будущих учителей информатики" как целостной, динамичной, интегративной структуры, которое отражает совокупность профессиональных и индивидуальных качеств личности (знаний, умений, навыков, способностей, ценностных ориентаций, стратегий и способов деятельности, готовности к педагогической деятельности), которые формируются в процессе профессионально-педагогической подготовки студентов по квалификации "учитель информатики". Указано, что уточнение теоретического содержания понятия "профессиональная компетентность учителя информатики" позволяет выделить структуру и создать модель профессиональной подготовки будущих учителей информатики.

This article deduces the definition of the "professional competence of future teachers of informatics", based on the analysis of the concept of the "professional competence" described in foreign and Ukrainian scientific sources.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осадча К. 
Структура професійної компетентності майбутніх учителів інформатики / К. Осадча // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 75-77. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто та досліджено компоненти професійної компетентності (ПК): психологічна, конфліктологічна, соціокультурна. На підставі результатів проведеного анкетування на основі розробленої авторами анкети "Склад компетентності майбутніх учителів інформатики", в якому взяли участь 238 респондентів, вміщено таблицю переліку найважливіших компетентностей майбутніх учителів інформатики. Запропоновано структуру ПК майбутніх учителів інформатики, в якій виділено дев'ять взаємопов'язаних структурних компонентів ПК: предметна, інформаційно-комунікаційна, комунікативна, когнітивна, креативна, педагогічна, методична, соціальна, науково-дослідницька. Сформульовано визначення поняття "ПК майбутнього вчителя інформатики". Обгрунтовано впровадження інтегрованих курсів для реалізації компетентнісного підходу до змісту освіти; структурування ключових компетентностей за трьома групами: здоров'я особистості, професійна діяльність, соціальний аспект.

Рассмотрены и исследованы компоненты: психологическая, конфликтологическая, социокультурная. На основании результатов проведенного анкетирования на основе разработанной авторами анкеты "Состав компетентности будущих учителей информатики", в котором приняли участие 238 респондентов, помещена таблица перечня важнейших компетентностей будущих учителей информатики. Предложена структура ПК будущих учителей информатики, в которой выделены девять взаимосвязанных структурных компонентов ПК: предметная, информационно-коммуникационная, коммуникативная, когнитивная, креативная, педагогическая, методическая, социальная, научно-исследовательская. Сформулировано определение понятия "ПК будущего учителя информатики". Обоснованы внедрение интегрированных курсов для реализации компетентностного подхода к содержанию образования; структурирование ключевых компетентностей по трем группам: здоровье личности; профессиональная деятельность, социальный аспект.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Осадча К. П. 
Використання мультимедійних навчальних програм у професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 72-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної підготовки викладачів для дистанційного навчання - тьюторів. Наголошено на доцільності використання мультимедійних навчальних програм у зазначеному процесі. Проаналізовано засоби створення мультимедійних навчальних програм і висвітлено досвід їх розробки для використання у процесі професійної підготовки викладачів-тьюторів. Виокремлено дві групи засобів створення мультимедійних навчальних програм: авторські програмні засоби та засоби загального призначення. Охарактеризовано такі типи авторських програмних засобів, як: мову сценаріїв, образотворче керування потоком даних, кадр, картку з мовою сценаріїв, тимчасову шкалу, ієрархічні об’єкти, гіпермедіапосилання, маркери. Зазначено, що ці засоби, як правило, рідко використовуються звичайними користувачами, бо це достатньо професійні продукти, крім того, часто ними не можна скористатись без дозволу власника авторських прав на даний продукт для його вдосконалення. Виявлено дві категорії програм загального призначення - це програми пакета Microsoft Office та продукти, які належать до класу програм, що вільно та безкоштовно використовуються та розповсюджуються. Висвітлено досвід розробки комп’ютерних тренажерів по роботі з програмним забезпеченням та мультимедійної інтерактивної навчальної програми.

Рассмотрена проблема профессиональной подготовки преподавателей для дистанционного обучения - тьюторов. Отмечена целесообразность использования мультимедийных обучающих программ в рассматриваемом процессе. Проанализированы средства создания мультимедийных учебных программ и освещен опыт их разработки для использования в процессе профессиональной подготовки преподавателей-тьюторов. Выделены две группы средств создания мультимедийных учебных программ: авторские программные средства и средства общего назначения. Охарактеризованы следующие типы авторских программных средств: язык сценариев, изобразительное управление потоком данных, кадр, карточка с языком сценариев, временная шкала, иерархические объекты, гипермедиассылки, маркеры. Указано, что эти средства, как правило, редко используются обычными пользователями, так как это достаточно профессиональные продукты, кроме того, часто ими нельзя воспользоваться без разрешения владельца авторских прав на данный продукт для его совершенствования. Выявлены две категории программ общего назначения - это программы пакета Microsoft Office и продукты, которые относятся к классу программ, которые свободно и бесплатно используются и распространяются. Освещен опыт разработки компьютерных тренажеров по работе с программным обеспечением и мультимедийной интерактивной учебной программы.

The article notes expediency of multimedia training programs in training teachers for distance tutoring a tutor. Basing on the software tools aimed to create a multimedia teaching program analysis two groups are distinguished - authorship and general purpose software. The author researches the experience of designing computer simulators for working with software and multimedia interactive tutorial programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Осадчий В. В. 
Досвід упровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни «Тестування програмного забезпечення» / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 134-139. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано авторське визначення поняття "автоматизований навчальний комплекс", структура якого складається з електронного підручника, дистанційного курсу та його мобільної версії. Висвітлено досвід упровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни "Тестування програмного забезпечення" для студентів спеціальності 7.04030101 Iнформатика. На основі аналізу даних проведеного педагогічного експерименту стверджується, що використання розробленого і впровадженого автоматизованого навчального комплексу сприяло підвищенню рівня знань студентів з обраної дисципліни, що доводить ефективність його використання у процесі вивчення технічних дисциплін у ВНЗ.

Представлено авторское определение понятия "автоматизированный учебный комплекс", структура которого состоит из электронного учебника, дистанционного курса и его мобильной версии. Освещен опыт внедрения автоматизированного учебного комплекса по дисциплине "Тестирование програмного обеспечения" для студентов специальности 7.04030101 Информатика. На основе анализа данных проведенного педагогического эксперимента утверждается, что использование разработанного и внедренного автоматизированного учебного комплекса способствовало повышению уровня знаний студентов по выбранной дисциплине, что доказывает эффективность его использования в процессе изучения технических дисциплин в ВУЗ.

In the article the authors define the "automated training complex" structure which consists of an electronic textbook distance course and its mobile version. The authors shighlight the experience of implementing automated learning of complex subject "SoftwareTesting" for students majoring 7.04030101 science. Based of the analysis conducted by the teaching experiment the article argue that the use of computer-aided designed and implemented training center helped raise heawareness of students with coursework, which proves the effectiveness of its use in the study of technical disciplines in higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.025 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Осадчий В. В. 
Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності» / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43. - С. 87-93. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено вагоме значення вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» (програміст). Проведено аналіз навчальних планів загальноосвітніх шкіл з інформатики, розглянуто навчальні матеріали з дисципліни та вимоги стандартів щодо професійної підготовки програмістів. Відповідно до змісту представленого курсу визначено мету та навчальні завдання; охарактеризовано структуру розроблених компонентів навчального курсу «Вступ до спеціальності» (програміст): друкований посібник, електронний підручник та підсумковий тестовий контроль в «Електронному журналі». Акцентовано увагу на процесі підготовки майбутніх програмістів відповідно до запитів ринку праці, для чого пропонується вивчення технологій розробки програмного забезпечення, сертифікації знань, створення портфоліо, резюме та технічного завдання тощо. Розглянуто апробацію курсу та результати фінального опитування студентів.

Рассмотрено ведущее значение изучения учебной дисциплины «Введение в специальность» (программист). Проведен анализ учебных планов общеобразовательных школ по информатике, рассмотрены учебные материалы по дисциплине и требования стандартов к профессиональной подготовке программистов. Согласно содержанию представленного курса определена цель и учебные задачи, охарактеризована структура разработанных компонентов учебного курса «Введение в специальность» (программист): учебник, электронный учебник и итоговый тестовый контроль в «Электронном журнале». Акцентировано внимание на процессе подготовки будущих программистов в соответствии с запросами рынка труда, для чего предложено изучение технологий разработки программного обеспечения, сертификации знаний, создание портфолио, резюме и технического задания и т.п. Представлена апробация курса и результаты финального опроса студентов.

The article discusses the importance of studying the master discipline «Introduction to the profession» (Software Engineer). The paper showed the analysis of the curricula of secondary schools in computer science; analyzed educational materials on thediscipline and the standards to training programmers. According to the course content presented definite purpose and learning objectives were considered; it was characterized the structure of developed components of the course» Introduction to the profession» (Software Engineer) textbook, electronic textbook and final test in control «Electronic journals”. The attention is focused on the preparation of future programmers in accordance with the needs of the labor market, which is proposed to study the software technologies; on certification of knowledge; on creation a portfolio, resume and technical specifications etc. The article also presented the results of testing of the course and the final students` survey.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973 р 3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Осадчий В. В. 
Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті [Електронний ресурс] / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 4. - С. 47-57. - Бібліогр.: 20 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1252

Проаналізовано документи Світового саміту з питань інформатизації, дослідження освітньої мережі Eurydice щодо визначення ступеня використання ІКТ у викладанні і навчанні в європейських школах, Рекомендації Європейського Парламенту і Ради щодо ключових компетентностей для навчання протягом життя та інші публікації і документи. Розглянуто досвід провідних країн світу щодо впровадження інформаційних технологій в освітній процес: прийняття ІКТ-компетентності як засобу отримання інших компетентностей впровадження і фінансування державних програм інформатизації освіти, поширення хмарних технологій, електронного та дистанційного навчання, складання репозиторіїв електронних ресурсів, а також розробка моделі оцінювання стану інформатизації навчальних закладів. Виділено основні тенденції розвитку інформаційних технологій в освіті.

Проанализированы документы Всемирного саммита по вопросам информатизации, исследования образовательной сети Eurydice по определению степени использования ИКТ в преподавании и обучении в европейских школах, Рекомендации Европейского Парламента и Совета по ключевым компетентностям для обучения на протяжении жизни и другие публикации и документы. Рассмотрен опыт ведущих стран мира по внедрению информационных технологий в образовательный процесс: принятие ИКТ-компетентности как средства формирования других компетентностей, внедрение и финансирование государственных программ информатизации образования, распространение облачных технологий, электронного и дистанционного обучения, составление репозитариев электронных ресурсов, а также разработка модели оценки состояния информатизации учебного заведения. Выделены основные тенденции развития информационных технологий в образовании.

The article analyzes the documents of the World Summit regarding the information national support, investigation of education network Eurydice by determining the utilization degree of the use of computer informational technologies (CIT) in teaching and learning in schools in Europe, Recommendations of the European Parliament and of the Council on key competences for lifelong learning, other publications and documents. The leading countries experience for the informational technologies implementation in the educational process is described: the adoption of CIT competence as a means of formation of other competencies. In addition implementation and financing of the state programs on informatization of education, the extensive use of cloud-based technologies, electronic and distance learning, repository of electronic resources establishment, and development of assessment models status of informatization of the institution. The basic tendencies of information technologies development in education are detailed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Осадчий В. В. 
Концепція інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування Національної рамки кваліфікацій / В. В. Осадчий, К. П. Осадча, В. С. Єремєєв, С. В. Шаров // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 88-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему побудови інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування Національної рамки кваліфікацій (ІСІКС). Проведено аналіз останніх досліджень щодо сучасних методів та ідей побудови інтелектуальних систем з метою визначення їх особливостей, а також аналіз інструментальних засобів функціонування національних рамок кваліфікацій. Розроблена концепція власної інтелектуальної системи як інструментарію для органів виконавчої влади, установ та організацій, що реалізують державну політику у сфері освіти, зайнятості та соціально-трудових відносин, навчальних закладів, роботодавців, студентів з метою розроблення, ідентифікації, співвіднесення, визнання, планування та розвитку кваліфікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п2 + У9(4УКР)240.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осадча К. П. 
Аналіз методів розробки алгоритмів розв'язання математичних задач засобами мови PYTHON / К. П. Осадча, О. В. Хромишев // Системи оброб. інформації. - 2016. - Вип. 2. - С. 114-117. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На основі аналізу літературних джерел зроблено висновок про те, що кожний із загальних методів розробки алгоритмів (перебору, грубої сили, зменшення розміру задачі, декомпозиція, перетворення, жадібні алгоритми, динамічне програмування, ітеративне поліпшення, пошук з поверненням, метод гілок і меж, локальний пошук) придатний до розв'язання конкретного кола математичних задач. Запропоновано методи розробки алгоритмів для розв'язання задачі на знаходження найбільшого спільного дільника та задачі на обчислення факторіалу числа. На основі виділених математичних можливостей мови програмування Python у здійснено аналіз ефективності запропонованих методів на основі використання модулів profile іtime та методу timeit мови Python. Зроблено висновок про ефективність методу декомпозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Осадчий В. В. 
Розробка інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування національної рамки кваліфікацій [Електронний ресурс] / В. В. Осадчий, С. В. Шаров, К. П. Осадча // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 5. - С. 31-41. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1451

Впровадження Національної рамки кваліфікацій (НРК) України як одного з інструментів європейської інтеграції та мобільності студентів і випускників актуалізує проблему її використання за умов компетентнісного підходу. Проаналізовано інструментальні засоби для роботи з європейськими рамками кваліфікацій, здійснено аналіз і вибір програмного забезпечення для розробки інтелектуальної системи. Описано концепцію інтелектуальної системи інформаційного і когнітивного супроводу функціонування Національної рамки кваліфікацій (ІСІКС) як інструментарію для органів виконавчої влади, установ та організацій, що реалізують державну політику у сфері освіти, навчальних закладів, студентів з метою розроблення, ідентифікації, співвіднесення, визнання, планування та розвитку кваліфікацій.

Внедрение Национальной рамки квалификаций (НРК) Украины как одного из инструментов европейской интеграции и мобильности студентов и выпускников актуализирует проблему ее использования в условиях компетентностного подхода. Проанализированы инструментальные средства для работы с европейскими рамками квалификаций, осуществлен анализ и выбор программного обеспечения для разработки интеллектуальной системы. Описана концепция интеллектуальной системы информационного и когнитивного сопровождения функционирования Национальной рамки квалификаций (ИСИКС) как инструментария для органов исполнительной власти, учреждений и организаций, реализующих государственную политику в сфере образования, учебных заведений, студентов с целью разработки, идентификации, соотнесения, признания, планирования и развития квалификаций.

Implementation of the National Qualifications Framework of Ukraine as one of the tools of European integration and mobility of students and graduates actualizes the problem of its application under conditions of the competence-based approach. The tools for operation with European Qualifications Frameworks are analyzed in the paper; the analysis and choice of software for the development of the intelligent system are carried out. The concept of the intelligent system of information and cognitive assistance of functioning of the National Qualifications Framework of Ukraine as a set of tools for executive power bodies, institutions and organizations which fulfill the state policy in the education field, educational establishments, and students with theaim to develop, identify, compare, recognize, plan and create qualifications is described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Осадчий В. В. 
Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи [Електронний ресурс] / В. В. Осадчий, В. С. Єремєєв, С. В. Шаров, К. П. Осадча, С. Л. Конюхов // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 6. - С. 121-136. - Бібліогр.: 25 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1493

Зазначено, що одним із необхідних чинників входження України в європейський простір за умов Болонського процесу та забезпечення студентської мобільності є впровадження Національної рамки кваліфікацій. Описано структуру та функціональні можливості веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи під назвою «Порівняння рамок кваліфікацій», яка містить базу даних щодо національних рамок кваліфікацій різних країн, здатна їх порівнювати та виводити результати користувачам. Зазначено, що розроблений інформаційний ресурс дозволяє легко здійснювати зіставлення різних національних рамок, допомагаючи підвищувати інформованість користувачів щодо освіти інших держав. Описано математичну модель інтелектуальної інформаційної системи (ІІС), яка дозволяє здійснити порівняння рівнів рамок кваліфікацій європейських країн.

Отмечено, что одним из необходимых факторов вхождения Украины в европейское пространство в условиях Болонского процесса и обеспечения студенческой мобильности является внедрение Национальной рамки квалификаций. Описаны структура и функциональные возможности веб-ориентированной интеллектуальной информационной системы "Сравнение рамок квалификаций", которая содержит базу данных о национальных рамках квалификаций других стран, способна их сравнивать и выводить результаты пользователю. Отмечено, что разработанный информационный ресурс позволяет легко осуществлять сопоставление различных национальных рамок, помогая повысить информированность пользователей об образовании в других государствах. Описана математическая модель интеллектуальной информационной системы (ИИС), которая обеспечивает проведение количественного сравнительного анализа стандартов квалификаций европейских стран.

The introduction of the National qualifications framework in Ukraine is considered to be one of the obligatory factors of its entering the European space under conditions of the Bologna process and assuring academic mobility. The paper describes the structure and functional possibilities of web-oriented intelligent information system “Comparison of qualifications frameworks” which contains the database of national qualifications frameworks of other countries, enables users to compare the frameworks and to output data. It is noted that the developed information resource allows to carry out the comparison of different national frameworks supporting user awareness of education in different countries. The mathematical model of the intelligent information system which provides the realization of the quantitative comparative analysis of qualifications standards of European countries is also presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сінат-Радченко Д. Є. 
Теплофізичні властивості розчинів NaCl і CaClVB2D за кріоскопічної температури / Д. Є. Сінат-Радченко, М. М. Масліков, М. О. Масліков, К. М. Осадча // Харч. пром-сть. - 2016. - № 20. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л112.331-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Осадча К. П. 
Теоретичні та методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності : монографія / К. П. Осадча. - Мелітополь : Однорог Т.А., 2019. - 423 c. - Бібліогр.: с. 335-380 - укp.

Наведено результати історико-теоретичного та науково-методологічного дослідження феномену тьюторства та підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Охарактеризовано такі поняття, як тьютор, тьюторство, тьюторська діяльність, індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня програма, індивідуальний освітній маршрут. Розкрито сутність і зміст тьюторської діяльності вчителя у роботі з дітьми початкової, середньої та старшої школи. Розглянуто методологічні засади дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в процесі навчання у закладі вищої освіти. Проаналізовано досвід тьюторства та підготовки тьюторів в Україні, США, країнах Європи, розвинених країнах Азії та Російській Федерації. Наведено шляхи адаптації зарубіжного досвіду підготовки тьюторів до умов української системи професійної підготовки майбутніх учителів. Запропоновано концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осадча К. П. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / К. П. Осадча; Класичний приватний університет. - Запоріжжя, 2020. - 40 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Проаналізовано основні дефініції дослідження. Визначено сутність і зміст тьюторської діяльності вчителя з дітьми різного шкільного віку. Сформульовано методологію дослідження професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Встановлено етапи формування тьюторства в Україні. Визначено головні напрями використання зарубіжного досвіду підготовки тьюторів, що мають адаптаційний потенціал в Україні. Обґрунтовано структуру тьюторської компетентності вчителя, концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої освіти. Педагогічну доцільність розроблених та обґрунтованих організаційно-методичних засад професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності перевірено експериментально. Основні результати дослідження впроваджено в освітній процес закладів вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451211 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського