Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Осіпцов А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Осіпцов А. В. 
Формування знань про значимість впливу занять професійно-прикладної спрямованості у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ / А. В. Осіпцов, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто фактори оптимізації процесу фізичного виховання студентів ВYЗ. Запропоновано рекомендації щодо використання багатофункціональних тренажерів і методів психорегуляції для підвищення ефективності занять професійно-прикладної спрямованості.

Рассмотрены факторы оптимизации процесса физического воспитания студентов ВУЗ. Предложены рекомендации по использованию многофункциональных тренажеров и методов психорегуляции для повышения эффективности занятий профессионально-прикладной направленности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осіпцов А. В. 
Значення показників динаміки фізичних якостей у визначенні темпів професійного навчання студентів / А. В. Осіпцов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 86-90. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено дані, що характеризують ступінь розвитку основних фізичних якостей студентів. Одержані результати дозволяють визначати реальні темпи ефективності професійного навчання і передбачати їх динаміку у формуванні рухового динамічного стереотипу на конкретному етапі підготовки.

Представлены данные, которые характеризуют уровень развития основных физических качеств студентов. Полученные результаты позволяют определять реальные темпы эффективности профессионального обучения и предполагать их динамику в формировании двигательного динамического стереотипа на конкретном этапе подготовки.

This article shows us the importance of growth of dynamics of physical qualities in determination of skills in the vocational training of students. The information given in this article shows the level of development of basic physical qualities of students. The given results allow to determine the real level of efficiency of the vocational training and ways of forming dynamic stereotype on the concrete stage of training.


Ключ. слова: професійно-прикладна фізична підготовка, студенти ВНЗ, фізичні якості, ефективність навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Асланян С. А. 
Педагогічні, соціальні та психофізіологічні основи використання технічних засобів навчання для забезпечення якості професійно-прикладної фізичної підготовки у межах Болонського процесу : монографія / С. А. Асланян, А. В. Осіпцов, В. М. Пристинський; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2009. - 133 c. - Бібліогр.: с. 125-132. - укp.

Доведено, що оптимізація професійно-прикладного фізичного виховання повинна відбуватися, насамперед, завдяки ефективному поєднанню традиційних засобів навчання з інноваційними технологіями, які мають виражену дидактичну спрямованість. Висвітлено особливості методики застосування технічних засобів навчання у професійно-прикладній фізичній підготовці. Увагу приділено класифікації, інженерно-педагогічній характеристиці та методиці використання багатофункціональних тренажерів.

Доказано, что оптимизация профессионально-прикладного физического воспитания должна происходить благодаря эффективному сочетанию традиционных средств обучения с инновационными технологиями, имеющих выраженную дидактическую направленность. Освещены особенности применения технических средств обучения в профессионально-прикладной физической подготовке. Внимание уделено классификации, инженерно-педагогической характеристике и методике использования многофункциональных тренажеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пристинський В. М. 
Технічні засоби навчання управління рухами у фізичному вихованні професійно-прикладної спрямованості : навч. посіб. / В. М. Пристинський, А. В. Осіпцов, Т. М. Пристинська, О. В. Коленков; МОНМС України, Маріуп. держ. ун-т, Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 100 c. - Бібліогр.: 52 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади професійно-прикладного фізичного виховання. Показано значення професійно-прикладної фізичної підготовки в навчальних закладах України. Розкрито вплив ізометричних вправ на розвиток нервово-м'язових відчуттів у структурі формування моторно-педагогічних здібностей фахівців промислового виробництва. Запропоновано методику використання технічних засобів навчання управління рухами в суглобах. Наведено класифікацію, інженерно-педагогічну характеристику та методику застосування комплексних багатофункціональних тренажерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.96 я73 + Ч511.483 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осіпцов А. В. 
Формування моральних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Осіпцов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено пріоритети в формуванні професійно-моральних якостей учнів у процесі фізичного виховання та розроблено організаційно-педагогічні умови їх реалізації в навчально-виховному закладі. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено доцільність організації процесу фізичного виховання як педагогічної системи відкритого типу, спрямованої на формування моральної структури особистості учнів. Виявлено та рекомендовано для використання інтерактивні засоби, методи та форми фізичного виховання, які компліментарне обумовлюють необхідність прояву професійно актуальних моральних якостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.516 + Ч461.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осіпцов А. В. 
Формування ціннісних фахових орієнтацій в учнівської молоді засобами професійно-прикладного фізичного виховання : монографія / А. В. Осіпцов, В. М. Пристинський, О. В. Коленков; МОНМС України, Маріуп. держ. ун-т, Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 246 c. - Бібліогр.: 272 назв - укp.

Проведено теоретико-методологічний аналіз проблем формування ціннісних орієнтацій у учнівської молоді засобами фізичної культури, спорту та професійно-прикладної фізичної підготовки. Запропоновано проективну модель розробки та функціонування організаційно-педагогічних умов і інтерактивних технології формування ціннісних орієнтацій особистості. Обгрунтовано доцільність використання засобів фізичного виховання як ефективного засобу формування гармонійно розвиненої особистості сучасного фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 я73 + Ч421.35 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коленков О. В. 
Моделювання структури спеціальної фізичної підготовленості борців високої кваліфікації на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей : монографія / О. В. Коленков, О. О. Приймаков, В. М. Пристинський, А. В. Осіпцов; Маріуп. держ. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 164 c. - Бібліогр.: с. 129-148 - укp.

Розглянуто проблему оптимізації процесу фізичної підготовки борців високої спортивної кваліфікації. Проведено теоретико-методологічний аналіз проблеми. Наведено проективні модельні характеристики взаємозв'язку параметрів фізичної підготовленості борців у заключному макроциклі етапу максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Обгрунтовано доцільність структурування спеціальної фізичної підготовки з урахуванням рівня спортивної кваліфікації, вагових категорій, віку спортсмена. Проведено порівняльну характеристику фізичної підготовленості борців високої спортивної кваліфікації різного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.151.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пристинський В. М. 
Феномен культури здоров'я в аксіологічному дискурсі сучасної освіти / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська, А. В. Осіпцов // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 190-192. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Акцентовано увагу на потребі усвідомлення студентською та учнівською молоддю необхідності збереження фізичного й духовного здоров’я, сприйнятті його як однієї з провідних життєвих цінностей суспільства. Здоров’я людини розглянуто як феномен глобального значення, що має чотири складові: психосоматичну (фізичну), психічну (розумову), соціальну (суспільну) і духовну (власні ідеали і світогляд). Наголошено на необхідності цілеспрямованої державної та громадської політики щодо формування здорового способу життя людини, виховання в підростаючого покоління соціальної відповідальності за власне здоров’я. Розроблено соціально-педагогічні умови для формування відповідального валеологічного світогляду молоді, а саме: формування гносеологічних (пізнавальних) цінностей, самовизначення та самовдосконалення.

Акцентировано внимание на потребности осознания студенческой и учащейся молодёжью необходимости сохранения физического и духовного здоровья, восприятии его как одной из главных жизненных ценностей общества. Здоровье человека рассмотрено как феномен глобального значения, имеющий четыре составляющие: психосоматическую (физическую), психическую (умственную), социальную (общественную) и духовную (собственные идеалы и мировоззрение). Подчёркнута необходимость целенаправленной государственной и общественной политики относительно формирования здорового образа жизни человека, воспитания у подрастающего поколения социальной ответственности за собственное здоровье. Разработаны социально-педагогические условия для формирования ответственного валеологического мировоззрения молодёжи, а именно: формирование гносеологических (познавательных) ценностей, самоопределение и самосовершенствование.

Special attention is paid to the need for awareness the need to maintain physical and mental health by students and schoolers, its legacy as one of the main social values of society. Human health is considered as a phenomenon of global importance, which has four components: a psychosomatic (physical), psychological (mental), social (public) and spiritual (own ideals and worldview). Stressed the need for targeted government and public policy regarding the formation of healthy lifestyle, education of the younger generation in social responsibility for their own health. Developed social and educational conditions for the formation of responsible valeological outlook of youth, namely the formation of epistemological (cognitive) values, self-determination and self-improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР),1 + Р120.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Осіпцов А. В. 
Загальнолюдські цінності і процес їх виховання у студентської молоді : монографія / А. В. Осіпцов; Маріуп. держ. ун-т. - Маріуполь : Новий світ, 2015. - 369 c. - Бібліогр.: с. 337-368 - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади, основні закономірності та принципи виховання загальнолюдських цінностей студентів класичних університетів України. Сформовано концептуальні засади дослідження проблеми виховання загальнолюдських цінностей особистості у студентів. Обгрунтовано візуалізовану модель проективної розробки інноваційно структурованого освітньо-виховного середовища ВНЗ, елементи й етапи технології виховання загальнолюдських цінностей. Практично доведено, що запропонована педагогічна технологія є ефективною у навчально-виховному процесі класичного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Осіпцов А. 
Значимість психолого-педагогічної діагностики вихованості загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету / А. Осіпцов // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 55-59. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічну діагностику та методику індивідуалізованого процесу обстеження студентів класичних університетів з метою встановлення вихованості у них загальнолюдських цінностей особистості, які є високим чинником впливу на їх освітньо-виховну, морально-етичну, соціально-культурну діяльність, яка керовано формувалась за умов професійної освіти. Подано розроблену анкету на виявлення кількісно-якісних характеристик стану вихованості загальнолюдських цінностей у студентської молоді, яка структурована як їх когнітивний, аксіологічний, праксіологічний та мотиваційно-потребнісний компоненти.

Рассмотрена психолого-педагогическая диагностика и методика индивидуализированного процесса обследования студентов классических университетов с целью выявления воспитаности у них общечеловеческих ценностей личности, которые являются важным фактором влияния на их образовательно-воспитательную, морально-этическую, социально-культурную деятельность, которая управляемо формировалась в условиях профессионального образования. Дана разработанная анкета по выявлению количественно-качественных характеристик состояния воспитаности общечеловеческих ценностей у студенческой молодежи, которая структурирована как их когнитивный, аксиологический, праксиологический и мотивационно-потребностный компоненты.

The article deals with the psychological and pedagogical diagnostics and methodology of the individualized process of the survey of students in classical universities in order to restore the upbringing of human values of the person, which act as an important factor affecting their education and upbringing, moral, ethical, social and cultural activities, which is formed in a controlled way in the environment of professional education. The article contains a questionnaire designed to identify quantitative and qualitative characteristics of the state of upbringing of human values in students, which is structured as their cognitive, axiological, praxeological and need-motivationalcomponents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Культурний інтелект : монографія / А. К. Солодка, Є. А. Зеленов, О. Є. Дем'яненко, Т. О. Мороз, Р. В. Майборода, Д. В. Пустовойченко, С. Г. Заскалєта, А. В. Осіпцов, В. Л. Мозговой, С. В. Федоренко, М. А. Раковська, Я. І. Ружевич, Т. В. Шиян; ред.: А. К. Солодка. - Миколаїв : Швець В. М., 2016. - 243 c. - Бібліогр.: с. 219-240 та в кінці розд. - укp.

Розглянуто провідні концепції культурного інтелекту. Проаналізовано його фактори-складники як загальну модель сприйняття особистістю інших культур та її адаптацію в глобальному світовому середовищі. Висвітлено сучасні тенденції освіти та виховання молоді в різних країнах. Досліджено зарубіжний досвід, зокрема, спільні тенденції професійної підготовки фахівців у країнах ЄС. Розглянуто мультимодальну грамотність у складі гуманітарної культури студентів ВНЗ США. Описано модель розвитку аксіологічного потенціалу студентів у процесі професійної підготовки в університетах Польщі. Досліджено історичні передумови підготовки майбутніх учителів щодо педагогічної дії в університетах Англії й Уельсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.0 + Ч34(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осіпцов А. В. 
Виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / А. В. Осіпцов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.

Дисертація присвячена проблемі виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. Означена феноменологія характеризується як аксіологічний феномен культури людства. Проаналізовано сучасні теоретичні та методологічні основи означеної проблеми. Виокремлено теоретичні передумови педагогічного та психологічного дослідження загальнолюдських цінностей та надана характеристика генези їх розвитку. Визначено сутність, структура та зміст загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. Надано дефінітивний аналіз понять "загальнолюдські цінності", "ціннісні орієнтації", "класичний університет", "виховання", "модель", "педагогічна технологія", "психолого-педагогічний супровід". Розширено понятійно-термінологічний та категоріальний апарат теорії та методики виховання. Охарактеризовано закономірності, принципи та психолого-педагогічні умови процесу виховання загальнолюдських цінностей. Запропоновано методики діагностики та розроблено критеріальну базу для їх визначення. Запропоновано візуалізовані моделі структурування, виховання, управління педагогічною технологією інтегративного особисто-орієнтованого виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету та їх психолого-педагогічної підтримки, що відображають основний зміст функціонування освітньо-виховного середовища ВНЗ. Вперше розроблено соціально-педагогічну систему інтегративного й особистісно-орієнтованого виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичних університетів як складової їх професійної освіти, формування особистості майбутніх фахівців. Визначено психологічні, педагогічні, соціальні фактори продуктивного формування когнітивних, аксіологічних, праксіологічних і мотиваційно-потребнісних структурно-функціональних компонентів системи загальнолюдських цінностей у студентів класичних університетів. Удосконалено методологічні засади структурування інтерактивного освітньо-виховного середовища ВНЗ, системного впливу на студентів морально-етичних мотиваторів, проективної розробки інноваційної педагогічної системи відкритого типу та психолого-педагогічні засади структурування інноваційних форм, методів, засобів індивідуалізованого виховання загальнолюдських цінностей у студентської молоді. Системний аналіз результатів експериментальної роботи надав змогу теоретично обгрунтувати соціально-педагогічну технологію, психолого-педагогічні умови й етапи її функціонування в освітньо-виховному середовищі ВНЗ з метою виховання загальнолюдських цінностей у студентської молоді та виявити специфіку управління виховним процесом, його закономірності, що спрямовані на виховання таких цінностей у майбутніх фахівців. Одержані результати дослідження впливу експериментальної педагогічної технології дозволили встановити фактори, що доводять її ефективність, та визначити напрями майбутніх наукових розвідок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Формування загальнолюдських цінностей у студентської молоді в контексті фізичного виховання і здорового способу життя : колект. монографія / О. В. Вертель, О. Я. Лисєцька, А. В. Осіпцов, Є. А. Павленко, В. М. Пристинський; ред.: А. В. Осіпцов, В. М. Пристинський; Маріуп. держ. ун-т, ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Маріуполь : ППНС, 2017. - 352 c. - укp.

Приділено увагу парадигмі філософії здоров'я людини у формуванні загальнолюдських цінностей суспільства. Розглянуто організаційні засади державної політики щодо впровадження фізичної культури та спорту в діяльності студентської молоді. Проаналізовано психолого-педагогічну методику та технологію формування загальнолюдських цінностей у студентської молоді. Досліджено сучасні фізкультурно-оздоровчі технології в процесі фізичного виховання студентської молоді. Вивчено особливості розвитку та удосконалення фізичних якостей такої молоді. Обгрунтовано сутність, критерії та завдання виховання силових здібностей. Охарактеризовано спортивні та рухливі ігри як засіб фізичного виховання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пристинський В. М. 
Здоров'язбережувальні технології в організації спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та підлітками : навч.-метод. посіб. / В. М. Пристинський, І. В. Макущенко, А. В. Осіпцов. - Маріуполь : ППНС, 2017. - 224 c. - Бібліогр.: с. 195-198 - укp.

Описано педагогічні технології, які дозволяють учнівській молоді поглибити знання про здоров'я і здоровий спосіб життя. Розкрито вплив ігрової діяльності на розвиток учнів і оптимізацію рухової активності. Наведено практичні рекомендації з організації та методики проведення сюжетних рухливо-пізнавальних ігор, сценарії проведення інформаційно-просвітницьких, фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходів, які допоможуть педагогам-організаторам, учителям загальноосвітніх навчально-виховних закладів у розробці авторських програм з розвитку пізнавальної активності учнів щодо формування валеологічного світогляду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810638 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського