Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Поуль В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Поуль В. С. 
Развитие связной речи детей старшего дошкольного возраста : метод. пособие / В. С. Поуль, Л. И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Донецк : Каштан, 2008. - 292 c. - Библиогр.: с. 226-229 - рус.

Рассмотрены особенности развития речи детей дошкольного возраста. Разработана методика обучения старших дошкольников речевым высказываниям в условиях детского сада. Даны рекомендации по календарно-тематическому планированию, организации и проведению занятий по развитию речи в соответствии с предложенной методикой. Приведены основые методы, приемы и средства формирования речевых умений дошкольников, раскрыты особенности взаимодействия детей и воспитателя в этом виде деятельности. Разработано содержание занятий для различных этапов обучения речевым умениям детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 р + Ч411.382 р + Ш141.12-910.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поуль В. 
Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров'ю: напрями діяльності / В. Поуль // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 61-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано досвід роботи освітніх округів Донецької області щодо формування здоров’язберігальної компетентності в учнів навчальних закладів різних рівнів і типів. Визначено основні напрями діяльності базових навчальних закладів освітніх округів: створення умов для організації здоров’язберігального та здоров’яформувального освітнього простору; конструювання системи реалізації оздоровчо-просвітницького компонента освітніх програм, створення системи комплексної медико-педагогічної, психологічної та соціальної допомоги дітям; удосконалення процесу підготовки педагогів з питань формування здорового способу життя у підлітків; упровадження інноваційних здоров’язберігальних педагогічних технологій навчання; активізація участі батьків, громадськості, медичних служб у проведенні профілактичних заходів щодо попередження негативних проявів у поведінці школярів. В психологічному аспекті досліджено тріаду когнітивного, емоційного та мотиваційно-поведінкового компонентів в структурі змісту навчання.

Проанализирован опыт работы образовательных округов Донецкой области в формировании здоровьесберегающей компетентности учащихся учебных заведений разных уровней и типов. Определены основные направления деятельности базовых учебных заведений образовательных округов: создание условий для организации здоровьесберегающего и здоровьеформирующего образовательного пространства; конструирование системы реализации оздоровительно-просветительского компонента образовательных программ, создание системы комплексной медико-педагогической, психологической и социальной помощи детям, совершенствование процесса подготовки педагогов по вопросам формирования здорового образа жизни подростков; внедрение инновационных здоровьесберегающих педагогических технологий обучения, активизация участия родителей, общественности, медицинских служб в проведении профилактических мероприятий по предупреждению негативных проявлений в поведении школьников. В психологическом аспекте рассмотрено содержание образования в структуре когнитивного, эмоционального и мотивационно-поведенческого компонентов.

The article describes the ways of activity of the base school of educational district – School of promotion health as to creation of the space of the development of a healthy child’s personality. The experience of solving the problems of saving and health promotion of children of the base schools of the educational districts that are areas of the formation of healthy way of life of pupils, parents and public.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поуль В. С. 
Психологічні умови розвитку вольової поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. С. Поуль; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено психологічні умови розвитку вольової поведінки дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Викладено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження, у ході якого встановлено, що здійснення вольової поведінки старшими дошкільниками та молодшими школярами визначається особливостями становлення в ці вікові періоди регулятивної та планувальної мовленнєвих функцій. Обгрунтовано критерії визначення рівнів розвитку вольової поведінки та сформованості мовленнєвих умінь, виявлено зв'язок між етапами оволодіння вищезазначеними мовленнєвими функціями та рівнями розвитку вольової поведінки. Доведено, що цілеспрямоване формування у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку умінь моделювати висловлювання різних типів під час навчання за розвивальною програмою сприяє оволодінню регулятивною та планувальною функціями мовлення, що оптимізує розвиток здатності до конструювання власної вольової поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.522

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поуль В. С. 
Психологічні умови розвитку вольової поведінки старших дошкільників та молодших школярів : монографія / В. С. Поуль, Л. І. Волошенко; Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Харків, 2019. - 303 c. - Бібліогр.: с. 217-247 - укp.

Висвітлено проблему вольового розвитку дітей як предмет наукового аналізу. Описано шляхи розвитку вольової поведінки (ВП) дітей. Наведено результати дослідження психологічних умов розвитку ВП у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, подано теоретичне обгрунтування здійснення ВП, що визначається особливостями становлення в ці вікові періоди регулятивної та планувальної мовленнєвих функцій. Доведено ефективність авторської методики формування вмінь моделювання висловлювань різних типів, яка сприяє оволодінню цими функціями мовлення, що оптимізує розвиток здатності до конструювання власної ВП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-42 + Ю983.401.2 + Ю983.402.1 + Ч411.352.21 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник тез доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю "Проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в контексті концепції "Освіта впродовж життя" (м. Краматорськ, 10 грудня 2020 р.) / ред.: Ю. О. Бурцева, В. Є. Абизов, І. Г. Ціко, В. С. Поуль, В. І. Шабанов, В. М. Алфімов, Н. Г. Калашнік, Д. В. Малєєв; Донецька обласна державна адміністрація, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, Західно-фінляндський коледж (Lansi-suomen opisto), "Інститут міжнародної академічної і наукової співпраці", українсько-польська фундація, Центр дітей і молоді Литовської республіки. - Вінниця : Європейська наукова платформа, 2020. - 282 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866663 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського