Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Приходченко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Приходченко К. І. 
Плекаймо творчу особистість / К. І. Приходченко. - Донецьк : Джерела, 1999. - 238 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми творчого розвитку національної свідомості учнівської особистості. Розглянуто сутність духовного світу дитини, її громадянськості; сучасні підходи, досвід етнопедагогіки до формування творчих здібностей учнів як громадян України. Подано фрагменти уроків, позакласних заходів, інших розвиваючих форм роботи та методику їх проведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Приходченко К. І. 
Творче освітньо-виховне середовище загальноосвітнього закладу гуманітарного профілю : моногр. / К. І. Приходченко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк : Донеччина, 2007. - 640 c. - Бібліогр.: с. 590-639. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми створення творчого освітньо-виховного середовища в загальноосвітніх закладах гуманітарного профілю, що базується на універсальних принципах, властивих креативній природі інтелекту людини. Запропоновано модель такого середовища. Проаналізовано сучасні соціально-педагогічні системи, розкрито специфіку формування учнівського колективу, критерії та показники ефективної діяльності спеціалізованої гуманітарної школи. Розглянуто особливості діагностування рівнів функціонування творчого освітньо-виховного середовища.

Освещены актуальные проблемы создания творческой образовательно-воспитательной среды в общеобразовательных учреждениях гуманитарного профиля, базирующуюся на универсальных принципах, свойственных креативной природе интеллекта человека. Предложена модель такой среды. Проанализированы современные социально-педагогические системы, раскрыта специфика формирования ученического коллектива, критерии и показатели эффективной деятельности специализированной гуманитарной школы. Рассмотрены особенности диагностирования уровней функционирования творческой образовательно-воспитательной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Приходченко К. І. 
Формування творчого освітньо-виховного середовища в загальноосвітніх закладах гуманітарного спрямування : навч. посіб. / К. І. Приходченко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2007. - 158 c. - укp.

Висвітлено історію та теорію створення творчого освітньо-виховного середовища, організацію у ньому навчального та виховного процесів. Розкрито історичні засади гуманітарної освіти, наведено сучасні підходи до навчання та виховання учнів. Охарактеризовано навчальний процес у творчому освітньо-виховному середовищі. Показано місце соціального фактора у вихованні. Розглянуто питання планомірного залучення дітей до занять з вивчення правил культурної поведінки.

Освещены история и теория создания творческой образовательно-воспитательной среды, особенности организации в нем учебного и воспитательного процесса. Раскрыты исторические основы гуманитарного образования, приведены современные подходы к обучению и воспитанию учеников. Охарактеризован учебный процесс в творческой образовательно-воспитательной среде. Показано место социального фактора в воспитании. Рассмотрены вопросы планомерного привлечения детей к занятиям по изучению правил культурного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Приходченко К. І. 
Педагогічні основи формування творчого освітньо-виховного середовища в загальноосвітніх навчальних закладах гуманітарного профілю : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.07 / К. І. Приходченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 48 c. - укp.

Охарактеризовано творче освітньо-виховне середовище, рівні його функціонування. Розроблено функціональну модель даного середовища, яка відображає навчально-виховну діяльність, що стосується творчої особистості учня, здатного до життєвої самотворчості. Проведено експериментальну роботу, що дозволило вдосконалити процес відбору методів, прийомів, інноваційних технологій для успішної реалізації основних теоретичних положень функціональної моделі творчого освітньо-виховного середовища у практичній діяльності шкіл гуманітарного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Приходченко К. І. 
Творче освітньо-виховне середовище: теоретичний і практичний концепти : монографія / К. І. Приходченко; Держ. ун-т інф-ки і штуч. інтелекту. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2011. - 382 c. - укp.

Розглянуто проблему формування середовища, яке б сприяло реалізації природних задатків, здібностей і нахилів кожного навчаючого, вихованню особистостей, що прагнуть до творчого самовираження, самоудосконалення, саморозвитку. Увагу приділено творчому освітньо-виховному процесу та вивченню в ньому латентних якостей, що є новим на сучасному етапі розвитку цілісної системи. Зазначено, що саме освітній заклад має допомогти молодій людині визначитися у тому, якою бути, як жити, як влаштувати свій індивідуальний спосіб життя, вибирати режими інтелектуального, емоційного навантаження, спосіб подолання труднощів і перешкод.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч421.2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Приходченко К. І. 
Всебічне особистісне удосконалення як розвиток зрілих форм соціальності індивіда / К. І. Приходченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 118-130. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто проблему особистісного самоудосконалення через розвиток таких взаємопов'язаних категорій, як самопізнання, самоконтроль, самооцінку. Принцип всезростаючої самостійності особистості, на якому зроблено акцент, актуалізований ученими сьогодення як ведучий діяльницький напрям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Приходченко К. І. 
Корпоративна культура студентів як педагогічна проблема / К. І. Приходченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 187-191. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що важливою проблемою сучасної наукової думки є формування корпоративної культури у студентів під час проведення занять. Такий підхід до організації навчального процесу сприятиме згуртованості студентів і в позанавчальний час. Виховання корпоративної культури ставить за мету формування таких якостей, як моральність, морально-духовна культура, етичне ставлення до оточуючих, врахування думки партнера, уміння працювати в парі, в мікро- і макрогрупі, в колективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Приходченко К. І. 
Вищі навчальні заклади України в Європейському освітньому просторі / К. І. Приходченко, В. В. Приходченко, О. В. Приходченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 281-288. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто проблему Болонської системи освіти як умови мобільності викладачів та студентів у Європейському просторі. Зазначено щодо підвищення освітнього фахового рівня протягом життя, створення умов для розвитку та саморозвитку студентів через обмін інформацією, взаємодію у гуманітарній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Приходченко К. І. 
Інтернаціоналізація та європеїзація вищої освіти України: вектор розвитку / К. І. Приходченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему ролі освіти в соціальному розвитку особистості. Важлива роль в цьому напрямку належить організації навчально-виховного процесу, зокрема створення єдиного Европейського освітньо-виховного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) ж + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Приходченко К. І. 
Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи розвитку особистості, здатної до прояву художньо-конструкторських здібностей / К. І. Приходченко, Г. В. Горпинченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 174-180. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто шляхи підвищення ефективності формування дизайнерських здібностей. Оцінку якості кінцевого результату навчання і виховання здійснено на основі суб'єктивних та об'єктивних критеріїв компетентності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Приходченко К. І. 
В. О. Сухомлинський про виховання моральних якостей зростаючої особистості / К. І. Приходченко, Г. В. Горпинченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 38-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему особливості виховання моральних якостей дітей молодшого шкільного віку. Увагу приділено виховній діяльності як творчому процесу, що має на меті вдосконалення форм та методів розвитку дітей молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Приходченко К. І. 
Психолого-педагогічне обгрунтування особистісно-орієнтованих технологій навчання / К. І. Приходченко, Н. О. Карпова, І. П. Ткаченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 260-263. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено деякі положення сучасної педагогіки і психології, на які спираються автори з метою теоретичного обгрунтування розробки методичних прийомів у межах особистісно-орієнтованого навчання. Спираючись на деякі теоретичні розробки, зокрема, теорію планомірно-поетапного формування розумової діяльності, зроблено висновок про головне завдання особистісно-орієнтованого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Приходченко К. І. 
Вплив гри як інтерактивного методу навчання на формування творчих здатностей студентів під час занять з англійської мови / К. І. Приходченко, М. Є. Романенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 263-269. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Доведено необхідність використання під час занять з англійської мови такого інтерактивного методу навчання, як гра. На думку авторів, саме гра сприяє не тільки формуванню та вдосконаленню мовних та письмових знань, вмінь та навичок, але й впливає на розвиток творчих здатностей навчаючих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Приходченко К. 
Роль творчого освітньо-виховного середовища у формуванні в учнів читацької культури / К. Приходченко // Рідна шк.. - 2006. - № 10. - С. 38-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблему творчого підходу під час читання літературних творів. Розглянуто й охарактеризовано класичну та сучасні теорії вивчення художнього твору. Доведено, що формування стійких читацьких інтересів учнів підвищує їх загальну культуру спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Приходченко К. 
Середовищний підхід до навчання та виховання молоді / К. Приходченко // Шлях освіти. - 2010. - № 3. - С. 22-27. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто творче освітньо-виховне середовище як інноваційно-комунікаційну технологічну систему освіти України, спрямовану на те, щоб кожен, хто навчається, мав сприятливі умови для розвитку і саморозвитку. Підкреслено важливість загального рівня розвитку кожної особистості, її свідомості й самосвідомості, реалізації творчого потенціалу. Охарактеризоване поняття "освітнє середовище" як єдність дій школи, сім ї, позашкільних державних і громадських елементів, інформаційно-культурного середовища, сукупність педагогічних, ергономічних та санітарних вимог до навчально-виховного процесу тощо. Зробле6но висновок, що за своєю суттю технологія створення освітньо-виховного середовища є інноваційною, сприяє оновленню, виступає осередком освіти та виховання, формуванню нового типу людини, домінуванню її інтелектуальної творчої праці, подоланню індустріальних форм відчуження, визнанню особистості як основного багатства суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Приходченко К. І. 
Розвиток особистості – стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Порушено проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя. Проаналізовано головні чинники, що зумовлюють цілі виховання в Україні. Підкреслено, що морально-духовна вихованість підростаючої особистості нині є пріоритетною метою всієї освітньої системи. Виокремлено та охарактеризовано чотири фундаментальні рівні виховання: базовий або субстанційний, структурний, темпоральний, особистісний. Висвітлено закони педагогіки духовно значущої дії, принципи, на яких має ґрунтуватися процес виховання. Розглянуто структурні компоненти процесу виховання.

Рассмотрена проблема социализации личности как одного из условий гуманистического воспитания, направленного на раскрытие личностного творческого потенциала, самореализации, саморазвития, самосовершенствования, возможностей самостоятельно выстраивать жизнь. Проанализированы главные факторы, обуславливающие цели воспитания в Украине. Подчеркнуто, что морально-духовная воспитанность подрастающей личности ныне является приоритетной целью всей образовательной системы. Выделены и охарактеризованы четыре фундаментальных уровня воспитания: базовый или субстанционный, структурный, темпоральный, личностный. Освещены законы педагогики духовно значимого действия, принципы, на которых должен основываться процесс воспитания. Рассмотрены структурные компоненты процесса воспитания.

The problem of socialization as a condition of humanistic education, aimed at the disclosure of personal creativity, self-realization, self-development, self-improvement opportunities to build their own lives. Analyzed the main factors responsible forthe goal of education in Ukraine. It is emphasized that the moral and spiritual education of the younger person is now a priority for the entire educational system. Isolated and characterized four basic levels of education: basic or substantsionny, structural, temporal, and personal. Covered the laws of pedagogy spiritually meaningful action, the principles on which the process should be based education. The structural components of the process of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Приходченко К. 
Технології сформованості творчого освітньо-виховного середовища / К. Приходченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто виховний процес закладів гуманітарного профілю, в яких творче освітньо-виховне середовище сприяє формуванню системи термінальних та інструменальних цінностей особистості (особистий світогляд, життєві позиції, смисложиттєві орієнтації, цілісний образ "Я", готовність до саморозвитку, самонавчання, самопрояву). Проаналізовано висвітлення дослідженої проблеми у працях учених-педагогів сучасних і минулого, зокрема у вченнях грецьких філософів і українського Г.Сковороди, одного з найзначніших представників гуманітарного напряму виховання. Охарактеризовано три групи функцій виховної роботи. Розкрито зміст завдання цілісного педагогічного процесу (освіти, навчання, виховання, розвитку) як педагогічної технології формування особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Приходченко К. І. 
Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу як напрямок зближення в єдиному освітньому просторі загальноєвропейської системи вищої освіти. Висвітлено принципи функціонування цього процесу: двоциклове навчання, запровадження кредитної системи, контроль якості освіти, розширення мобільності викладацького складу й іншого персоналу для взаємного збагачення європейським досвідом тощо. Вказано стратегічні напрями модернізації освіти та науки України. Охарактеризовано принципи організації навчального процесу в сучасному університеті.

Рассмотрены основные принципы развития высшего образования Украины в контексте Болонского процесса как направление сближения в едином образовательном пространстве общеевропейской системы высшего образования. Освещены принципы функционирования этого процесса: двухцикловое обучение, введение кредитной системы, контроль качества образования, расширение мобильности преподавательского состава и другого персонала для взаимного обогащения европейским опытом и др. Указаны стратегические направления модернизации образования и науки Украины. Охарактеризованы принципы организации учебного процесса в современном университете.

The basic principles of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process as the direction of convergence in a single European educational area of higher education. Highlight the principles of operation of the process: two cycle training, the introduction of credit system, control the quality of education, promotion of mobility of teachers and other staff for the mutual enrichment of European experience, ensuring employment of graduates. Pointed out the strategic directions of modernization of education and science. Characterized by the principles of the educational process in the modern university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Приходченко К. І. 
Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 17-31. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Висвітлено проблему теорії дослідження визначення "середовище", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Надано визначення термінам: освітній простір, освітнє середовище, інформаційне освітнє середовище, освітнє предметне середовище, творче освітньо-виховне середовище. Проаналізовано теоретичні надбання, праці вчених з питання середовищного підходу в навчально-виховному процесі. Зроблено порівняльний аналіз різних визначень поняття "середовище". Класифіковано якісні характеристики поняття "середовище". Вказано шляхи вдосконалення кола питань, пов'язаних з творчим освітньо-виховним середовищем. Підкреслено, що за своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, оскільки веде до оновлення в розвитку освіти та виховання, сприяє формуванню нового типу людини - людини інтелектуальної творчої праці - і подоланню індустріальних форм відчуження, визнанню особистості як основного багатства суспільства.

Освещена проблема теории исследования определения "среда", которое рассматривают как инновационно-коммуникативную технологическую систему. Дано определение терминам: образовательное пространство, образовательная среда, информационная образовательная среда, образовательная предметная среда, творческая образовательно-воспитательная среда. Проанализировано теоретическое достояние, работы ученых по вопросу подхода с точки зрения среды в учебно-воспитательном процессе. Осуществлен сравнительный анализ различных определений понятия "среда". Классифицированы качественные характеристики понятия "среда". Указаны пути усовершенствования круга вопросов, связанных с творческой образовательно-воспитательной средой. Подчеркнуто, что по своей сути технология создания творческой образовательно-воспитательной среды является инновационной, поскольку ведет к обновлению в развитии образования и воспитания, благоприятствует формированию нового типа человека - человека интеллектуального творческого труда - и преодолению индустриальных форм отчуждения, признанию личности как основного богатства общества.

Illuminated the problem of the theory of the study definition of "environment", which is considered as innovative communicative technology system. A definition of terms: educational environment, learning environment, the information the educational environment, the educational objective environment, education and creative educational environment. The theoretical domain, the work of scientists on the approach from the standpoint of the environment in the educational process. Carried out a comparative analysis of different definitions of "environment". Classified as qualitative characteristics of the concept of "environment". Ways to improve the range of issues related to education and upbringing of the creative environment. Stressed that the technology is inherently a creative education and upbringing environment is innovative, because it leads to a renewal in the development of education and training, favors the formation of a new type of man - a man of intellectual creative work - and to overcome the industrial forms of exclusion, the recognition of the individual as the main wealth of the society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Приходченко К. 
Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості педагогічного проектування. Виокремлено низку спільних ознак проектування діяльності, серед яких: розв'язання певної проблеми, спрямованість на досягнення конкретної мети, взаємопов'язані дії, що забезпечують кінцевий результат, діяльність, пов'язана з плануванням, наявність певного бюджету, суб'єктивна чи об'єктивна новизна, унікальність та неповторність. Визначено головну мету методу проектів. Виокремлено дві стратегії поведінки педагога в процесі проектування, зокрема змістову й динамічну. Зазначено, що усе, що розробляє викладач, за ступенем значущості й складності можна поділити на три групи; використовуючи технічну термінологію, найпростішою творчою розробкою є раціоналізаторська пропозиція - нове розв'язання, спрямоване на вдосконалення вже наявних та раніше застосованих окремих складових педагогічних систем, процесів і ситуацій.

Рассмотрены особенности педагогического проектирования. Выделены ряд общих признаков проектирования деятельности, среди которых: решение определенной проблемы, направленность на достижение конкретной цели, взаимосвязанные действия, ведущие к конечному результату, деятельность, связанная с планированием, наличие определенного бюджета, субъективная или объект объективная новизна, уникальность и неповторимость. Определена главная цель метода проектов. Выделены две стратегии поведения педагога в процессе проектирования, в частности содержательная и динамическая. Указано, что все, что разрабатывает преподаватель, по степени значимости и сложности можно разделить на три группы; используя технические терминологию, простой творческой разработкой является рационализаторское предложение - новое решение, направленное на совершенствование уже имеющихся и ранее применявшегося отдельных составляющих педагогических систем, процессов и ситуаций.

Features of pedagogical design. Highlighted a number of common features of the design, including the solution of a problem, focus on achieving a specific goal related activities leading to the final result, activities related to planning, having a certain budget, subjective or objective object novelty, uniqueness and originality. The main goal of project-based. Here are two strategies of the teacher in the design process, including the content and dynamic. Stated that everything is developing a teacher in order of importance and complexity can be divided into three groups, using the technical terminology, a simple design is a creative improvement suggestion - a new solution aimed at improving the existing and previously used the individual components of educational systems, processes and situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського