Пошуковий запит: (<.>A=Сорочан Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. |
Сорочан Т. М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика : Моногр. / Т. М. Сорочан; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Знання, 2005. - 384 c. - Бібліогр.: с. 296-327. - укp.Висвітлено проблеми підготовки керівників шкіл (КШ) до управлінської діяльності у соціально-педагогічному контексті України, зокрема, створення системи роботи щодо розвитку професіоналізму КШ у післядипломній педагогічній освіті. На підставі компетентнісного підходу розкрито суть поняття професіоналізму КШ, визначено критерії та рівні його оцінювання. Освещены проблемы подготовки руководителей школ (РШ) к управленческой деятельности в социально-педагогическом контексте Украины, в частности, создания системы работы по развитию профессионализма РШ в последипломном педагогическом образовании. На основе компетентносного подхода раскрыта сущность понятия профессионализма РШ, определены критерии и уровни его оценивания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662852 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Школи Луганщини: Практичний досвід модернізації освіти : Зб. / ред.: Т. М. Сорочан; Голов. упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2003. - 343 c. - укp.Розкрито шляхи модернізації шкіл Луганщини, наведено приклади шкіл з інноваційним спрямуванням навчально-виховного процесу, з оригінальними педагогічними системами. Раскрыты пути модернизации школ Луганщины, приведены примеры школ с инновационным направлением учебно-воспитательного процесса, с оригинальными педагогическими системами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР5)714
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА643156 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Сорочан Т. М. Особливості соціалізації старшокласників у Луганській області : За результатами соц. дослідж. / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна; Голов. упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2004. - 111 c. - укp.Наведено результати соціологічного дослідження "Шкільна освіта ХХІ ст.", проведеного на Луганщині в 2003 р. консалтинговим агентством "Віва" (м. Харків). Проаналізовано ставлення учнів до навчання і школи, життєві цінності та ціннісні орієнтації старшокласників. Приведены результаты социологического исследования "Школьное образование ХХІ ст.", проведенного в Луганском регионе в 2003 г. консалтинговым агентством "Вива" (г.Харьков). Проанализированы отношение учеников к обучению и школе, жизненные ценности и ценностные ориентации старшеклассников. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91р-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА656414 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Педагогічний портрет менеджера освіти : Зб. / ред.: Т. М. Сорочан; Голов. упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2004. - 296 c. - укp.Проаналізовано досвід та описано моделі управління школою керівників середніх загальноосвітніх навчальних закладів Луганщини. Висвітлено проблеми професійного та особистісного розвитку сучасних менеджерів освіти. Проанализирован опыт и описаны модели управления школой руководителей средних общеобразовательных учебных заведений Луганского региона. Освещены проблемы профессионального и личностного развития современных менеджеров образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА656415 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Технопарк для вчителів (запровадження інновацій у навчально-виховний процес школи) : Посіб. / ред.: Т. М. Сорочан; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2006. - 360 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я7 + Ч424(4УКР)714я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА683405 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Шкільні музеї Луганщини / уклад.: Т. М. Сорочан; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2007. - 548 c. - укp.Наведено відомості про шкільні музеї Луганщини. Висвітлено систему їх роботи та досвід виховання учнів. Показано, що музейна діяльність формує у юнаків і дівчат патріотичні почуття, комунікативні вміння, навички збору та систематизації архівних матеріалів, уміння працювати з літературою, вести записи спогадів і розповідей учасників і очевидців історичних подій. Приведены сведения о школьных музеях Луганской области. Освещена система их работы и опыт воспитания учеников. Показано, что музейная деятельность формирует у юношей и девушек патриотические чувства, коммуникативные умения, навыки сбора и систематизации архивных материалов, умения работать с литературой, вести записи воспоминаний и рассказов участников и очевидцев исторических событий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч774(4УКР)776
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА687785 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Сорочан Т. М. Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 9-15. - укp.Розглянуто андрагогічні засади післядипломної освіти (ПДО) педагогічних працівників і проаналізовано принципи організації навчання дорослих. Надано вікову характеристику розвитку особистості, зроблено деякі висновки щодо технології роботи з дорослими в системі освіти. Визначено основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих, надано відображення їх у творах різних учених, розглянуто більш досконало принцип гуманізації ПДО. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444.2 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Сорочан Т. М. Олександр Омелянович Левченко / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 1. - С. 82-84. - укp.Що потрібно для того, щоб бути висвітленим на сторінках сучасної історії педагогіки? Це - високопрофесійний педагогічний менеджмент на гуманістичних засадах. Саме такою Особистістю є один із видатних педагогів сучасної Луганщини Олександр Омелянович Левченко. Надано його найбільші надбання педагогічної спадщини. Наведено приклади методів, які впровадив Олександр Омелянович під час своєї роботи у школах у різний період діяльності; подано гасла, за якими визначається його педагогічне кредо, наукові доробки та інше. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Сорочан Т. М. Професіоналізм педагогів - критерій якості післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 27-29. - укp.Розглянуто проблему критеріїв якості післядипломної педагогічної освіти, визначено роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в процесі досягнення якості; показано, що саме має забезпечувати управління якістю освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Сорочан Т. М. Підготовка вчителя в Інституті післядипломної педагогічної освіти до опанування філософії національного курикулуму / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Оскільки реалізація національного курикулуму буде здійснюватися в основному педагогами, які одержали основи професійної освіти та розвивали власний професіоналізм у минулому столітті та на межі ХХ - ХХI століть, тобто в соціокультурній ситуації, що характеризувалася усталеними ціннісними орієнтаціями і морально-етичними підходами та нормами в освіті, то особливо актуальним є пошук шляхів підготовки вчителя до опанування саме філософії національного курикулуму, адже за сучасних умов державного та громадського розвитку України така філософія буде грунтуватися на оновлених ціннісних засадах і вимагатиме інших ціннісних орієнтацій у професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к1 + Ч489.514(4УКР)783
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
11. |
Сорочан Т. М. В. Сухомлинський: поради сучасному керівникові / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 4-8. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Розглянуто питання переосмислення філософського, освітнього та наукового доробку В. Сухомлинського в контексті цінностей сьогодення, співвідношення науки та практики в управлінському педагогічному досвіді. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
12. |
Сорочан Т. М. Післядипломна педагогічна освіта у добу змін (регіональний аспект) / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 10-17. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Подано науковий аналіз сучасних стратегій та моделей ППО, які віддзеркалюють сучасні тенденції розвитку цієї системи, та охарактеризовано структурно-функціональну модель професійного розвитку керівних та педагогічних кадрів у Луганському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЛУГ)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
13. |
Сорочан Т. М. Розвиток професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. М. Сорочан; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 43 c. - укp.Вперше розкрито теоретико-методологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до професійної управлінської діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст поняття та визначено склад відповідних компетенцій професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті на засадах компетентнісного підходу. Розроблено андрагогічний цикл та технологію науково-методичного супроводу. Визначено критерії та рівні сформованості професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено їх динаміку. Обгрунтовано науково-методичний комплекс для реалізації системи розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА340589 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
14. |
Сорочан Т. М. Стратегія розвитку навчального закладу: розробка, планування, реалізація : навч. посіб. / Т. М. Сорочан, І. І. Цимбал; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін, Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ, 2011. - 149 c. - Бібліогр.: 11 назв - укp.Викладено матеріали щодо розробки стратегії розвитку навчального закладу як складової стратегічного менеджменту. Охарактеризовано етапи розробки, планування, реалізації програми стратегічного розвитку навчального закладу. Акцентовано увагу на тому, що стратегія розвитку навчального закладу полягає не стільки в організаційних змінах, скільки в опануванні нових ідей, нового змісту, сучасних управлінських та освітніх технологій. Висвітлено практичний досвід керівників навчальних закладів системи загальної середньої освіти Луганщини з стратегічного планування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА744650 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
15. |
Сорочан Т. М. Безперервна освіта педагогів у міжкурсовий період / Т. М. Сорочан, Б. А. Дьяченко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто актуальні питання безперервної освіти педагогів у міжкурсовий період. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
16. |
Сорочан Т. М. Журналу "Освіта на Луганщині" - 15! Наука та практика поруч / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 6-8. - укp.Представлено аналіз журналу "Освіта на Луганщині", починаючи з ініціативної групи, часів започаткування, редакційної колегії та завершуючи рубриками новими та постійними, якісним складом науковців-авторів журналу, тематичними випусками журналу та його місією на сучасному етапі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЛУГ) я52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
17. |
Сорочан Т. М. Підсумки моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області / Т. М. Сорочан, Л. М. Ткаченко, М. В. Расулова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 218-226. - укp.Представлено підсумки моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-381
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
18. |
Сорочан Т. М. Професіоналізм та компетентності вчителів у контексті післядипломної освіти / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто сукупність компетентностей, які утворюють професіоналізм педагогічних працівників і мають розвиватись у післядипломній освіті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
19. |
Сорочан Т. М. Теорія та практика професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 10-13. - укp.Презентовано інноваційну модель діяльності Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та визначено перспективи інституційного розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЛУГ)783
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
20. |
Сорочан Т. М. Науково-методична робота в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 11-18. - укp.Надано сучасні засади науково-методичної роботи: методологія; рівні організації, напрями, форми та методи; представлено визначення науково-методичної роботи та її роль у професійному розвитку педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| |