Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Товканець Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Козубовська І. В. 
Особливості професійно-педагогічного спілкування з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / І. В. Козубовська, Г. В. Товканець; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 1999. - 92 c. - Бібліогр.: с. 71-74. - укp.

Проаналізовано причини виникнення відхилень у поведінці молодших школярів, запропоновано їх корекцію засобами професійно-педагогічного спілкування, а також особливості стратегії, тактики і техніки такого спілкування. Підкреслено роль особистісно-професійних властивостей вчителя у спілкуванні з важковиховуваними дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.1-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козубовська І. В. 
Роль і функції соціально-психологічної служби в роботі з сім'єю / І. В. Козубовська, В. Ю. Керецман, Г. В. Товканець; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 1998. - 173 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Розглядаються питання роботи соціально-психологічної служби з сім'єю. Особлива увага звертається на роль і функції соціально-психологічної служби (зокрема, шкільної психологічної служби) в роботі з неблагополучними сім'ями, в яких виховуються неповнолітні, схильні до правопорушень, визначається роль сім'ї у формуванні особистості дитини. Проаналізовано зарубіжний досвід соціальної роботи з сім'єю (на прикладі Великобританії, Франції, Норвегії, Швеції, США, Австралії).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-99 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козубовська І. В. 
Соціальна профілактика девіантної поведінки: корекція відхилень у поведінці важковиховуваних дітей в процесі професійного педагогічного спілкування / І. В. Козубовська, Г. В. Товканець; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород : Патент, 1998. - 195 c. - укp.

Розглядаються питання профілактики девіантної поведінки серед неповнолітніх, одним з основних напрямків якої є корекційно-профілактична робота з важковиховуваними дітьми. Розкрита роль шкільної психологічної служби у превентивній роботі з неповнолітніми. Виявлені і проаналізовані корекційні можливості професійно-педагогічного спілкування у забезпеченні профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. Досліджена проблема відхилень у поведінці неповнолітніх в історії розвитку світової педагогічної думки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Товканець Г. В. 
Корекція відхилень у поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку засобами професійно-педагогічного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Товканець; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Розглядаються історико-педагогічні, теоретико-методологічні та науково-методичні аспекти корекційної роботи з важковиховуваними учнями молодшого шкільного віку, в процесі професійно-педагогічного спілкування. Розкрито зміст понять "норма" і "відхилення" у формуванні особистості молодшого школяра та його поведінці і обгрунтовані у відповідності з цим теоретичні підходи до визначення суті "важковиховуваності" дітей. Досліджені корекційно-реабілітаційні можливості професійно-педагогічного спілкування, особливості стратегії, тактики і техніки спілкування з важковиховуваними дітьми. Теоретично обгрунтовані та експериментально апробовані організаційно-методичні умови оптимізації процесу педагогічного спілкування з метою забезпечення корекції відхилень у формуванні особистості і поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Товканець Г. В. 
Комунікації у міжнародному освітньому співробітництві / Г. В. Товканець // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 158-163. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо ролі комунікацій у міжнародному співробітництві в галузі професійної освіти, а також види діяльності у міжнародній співпраці, актуальність освітніх програм та їх вплив на рівень професійної освіти майбутніх фахівців. Проаналізовано діяльність програм "Європейська освіта", "Erasmus Mundus", "Erasmus Student Network" в європейських країнах, зокрема в Чеській Республіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(0) ж + З970.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Товканець Г. В. 
Економічна освіта дорослих у приватних вищих навчальних закладах Чехії: соціально-педагогічний аспект / Г. В. Товканець // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 183-196. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку економічної освіти в системі вищої приватної школи в Чеській Республіці. Проведено аналіз розвитку системи приватної освіти, розглянуто зміст спеціалізованих курсів підготовки та перепідготовки в системі неперервної професійної освіти. Охарактеризовано навчальний план спеціалізованих курсів Приватної вищої школи економічних досліджень в м. Прага.

Рассмотрены проблемы развития экономического образования в системе высшей частной школы в Чешской Республике. Проведен анализ развития системы частного образования, рассмотрено содержание специализированных курсов подготовки и переподготовки в системе непрерывного профессионального образования. Охарактеризован учебный план специализированных курсов Частной высшей школы экономических исследований в г. Прага.

The problems of economic development in higher education private school in the Czech Republic.аThe analysis of the development of private education, examined the contents of specialized training courses and refresher training in the system of continuing professional education. Described the curriculum of specialized courses private high schools for Economic Research in Prague.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ЧЕХ) + У. р(4ЧЕХ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Товканець Г. В. 
Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині / Г. В. Товканець // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 135-140. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку економічної думки та вищої економічної школи в Словаччині у ХХ ст. Акцентовано увагу на розвитку закладів системи професійної вищої освіти та наукових установ, де досліджуються проблеми економіки. Охарактеризовано погляди представників словацької економічної школи щодо актуальних питань економічної теорії та економічної освіти. Проаналізовано освітню діяльність М. Балудянського, М. Ходжі, К. Стодоли та їх вплив на формування європейської та світової вищої професійної школи і економічної освіти.

Рассмотрены вопросы развития экономической мысли и высшей экономической школы в Словакии в ХХ в. Акцентировано внимание на развитии учреждений системы профессионального высшего образования и научных учреждений, где исследуются проблемы экономики. Охарактеризированы взгляды представителей словацкой экономической школы на актуальные вопросы экономической теории и образования. Проанализирована образовательная деятельность М. Балудянского, М. Ходжи, К. Стодолы и ее влияние на формирование европейской и мировой высшей профессиональной школы и экономического образования.

The article deals with the development of economic thought and higher economic school in Slovakia in the twentieth century. The attention to the development of institutions of higher vocational education and research institutions, which deal with Economics has been drawn. The views of the representatives of the Slovak economic school on topical issues of economic theory and education have been reflected. Analysis of educational activities of M. Baludyanskiy, M. Hodge, K. Stodola and their influence on the European and world higher vocational school and economic education has been presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4СЛА) + У02(4СЛА)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Товканець Г. 
Соцільно-економічні й історико-педагогічні передумови становлення економічної освіти у вищій школі Чехії / Г. Товканець // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 221-232. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Здійснено аналіз соціально-економічних і культурно-освітніх передумов розвитку економічної освіти у вищій школі Чехії. Проаналізовано соціально-економічні, історико-педагогічні умови формування економічної освіти на початку XX ст. Охарактеризовано основні педагогічні установи досліджуваного періоду: Карлов Університет в Празі, Університет Галацького в Оломовцях, Чеський технічний університет, Технічний Університет в Остраві. Стверджено, що основою формування ефективної вищої економічної школи у Чехії у XX ст. були наступні чинники: високий рівень розвитку промисловості та сільського господарства, розвиток чеської економічної думки, науково-педагогічні традиції університетів, відкриття Чеської академії наук, європейський рівень педагогічної науки, поява значної кількості фінансових інституцій тощо.

Осуществлен анализ социально-экономических и культурно-образовательных предпосылок развития экономического образования в высшей школе Чехии. Проанализированы социально-экономические, историко-педагогические условия формирования экономического образования в начале XX в. Охарактеризованы основные педагогические учреждения исследуемого периода: Карлов Университет в Праге, Университет Палацкого в Оломовцах, Чешский технический университет, Технический Университет в Остраве. Отмечено, что основой формирования эффективной высшей экономической школы в Чехии в XX в. были следующие факторы: высокий уровень развития промышленности и сельского хозяйства, развитие чешской экономической мысли, научно-педагогические традиции университетов, открытие Чешской академии наук, европейский уровень педагогической науки, появление значительного количества финансовых институтов и т.п.

The article deals with the problem of higher economical school formation in the Czech Republic. The author analyses social and economic, historical and pedagogical conditions of the economic education formation in the early twentieth century, considers theoretical principles of economic thought in the Czech Republic and characterizes Charles University of Prague, Palacky University of Olomouc, Czech Technical University of Prague, Technical University Of Ostrava as factors of economic education formation in higher educational institutions of the Czech Republic.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4ЧЕХ)

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Товканець Г. В. 
Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано систему забезпечення фінансової грамотності громадян Чеської Республіки, формування їхньої економічної культури та її вплив на економічний розвиток країни. Розглянуто Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.

Проанализирована система обеспечения финансовой грамотности граждан Чешской Республики, формирования их экономической культуры и ее влияние на экономическое развитие страны. Рассмотрена Национальная стратегия финансового образования в Чешской Республике. Охарактеризованы различные формы обеспечения эффективного сотрудничества в контексте финансового образования, в частности учебно-методический проект. Определена денежная, ценовая и бюджетная грамотность как часть финансово-экономического образования. Обозначены задачи и принципы развития финансового образования. Среди мер обеспечения надлежащего уровня финансово-экономической грамотности выделено эффективное сотрудничество между государственными органами, профессиональными ассоциациями финансовых учреждений и ассоциациями потребителей, формирование стандартов финансовой грамотности взрослых.

The system of providing financial literacy of citizens of the Czech Republic, the formation of their economic culture and its impact on economic development. Having considered the national strategy of financial education in the Czech Republic. Characterized by various forms of effective cooperation in the context of financial education, in particular a training project. Defined monetary, price and fiscal literacy as part of the financial and economic education. Identified objectives and principles offinancial education. It is noted that among the measures to ensure an adequate level of financial and economic literacy highlighted the effective cooperation between government agencies, professional associations, financial institutions and consumer associations, the formation of standards of financial literacy of adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЧЕХ)26 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Товканець С. А. 
Інформаційне забезпечення міжнародного бізнесу у рамках транскордонного співробітництва / С. А. Товканець, Г. В. Товканець // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 10. - С. 281-287. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено аналіз ролі застосування на сучасному етапі інформаційних технологій у сфері транскордонного співробітництва. Зосереджено увагу на науково-технологічній інформації як основному ресурсі наукових досліджень. Систематизовано організаційні форми, які створюють умови для розвитку системи інформаційного забезпечення міжнародного і транскордонного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Товканець Г. В. 
Інформаційно-комунікаційне забезпечення освітнього процесу / Г. В. Товканець // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 12. - С. 225-231. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання ролі інформаційно-комунікаційного забезпечення в освітньому процесі, визначено можливі комунікативні бар'єри, які впливають на якість системи передачі-сприймання інформації в освітньому процесі. Систематизовано за видами комунікативні бар'єри інформаційного процесу. Охарактеризовано естетичні, інтелектуальні, емоційні, мотиваційні, моральні, соціально-культурні комунікативні бар'єри та бар'єри слухання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Товканець Г. В. 
Освіта як фактор економічного розвитку / Г. В. Товканець // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 121-127. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми освіти як фактора економічного розвитку суспільства на сучасному етапі. Наголошено на ролі знань в інформаційно-економічній взаємодії та їх вплив на формування конкурентоспроможності країни на прикладі Чеської республіки. Виокремлено роль освітніх програм у формуванні економіки знань. Підкреслено, що важливою особливістю становлення нової освітньої системи в ході інформатизації суспільного життя є утвердження самоосвіти, самонавчання як провідної форми освіти.

Рассмотрены проблемы образования как фактора экономического развития на современном этапе. Подчеркнута роль знаний в информационно-экономическом взаимодействии и их влияние на формирование конкурентоспособности страны на примере Чешской республики. Показана роль образовательных программ в формировании экономики знаний. Подчеркнуто, что важной особенностью становления новой образовательной системы в ходе информатизации общественной жизни является утверждение самообразования, самообучения в качестве ведущей формы образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ЧЕХ) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Товканець Г. В. 
Діяльність Української господарської академії в Чехословацькій Республіці: теоретичні і методичні засади / Г. В. Товканець // Гуманіт. науки. - 2011. - № 1. - С. 103-111. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проанализировано функционирование Украинской хозяйственной академии в Подебрадах в 20 - 30-х годах XX века. Охарактеризована подготовка экономистов на экономико-кооперативном факультете, сосредоточено внимание на методической, научной и учебной деятельности профессорско-преподавательского состава, на научно-исследовательской работе студентов. Раскрыта роль УХА в развитии экономической теории, украинской и чешской экономических школ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р31(4ЧЕС)11 г

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Товканець Г. В. 
Розвиток економічної освіти у вищій школі Чехії і Словаччини у XX столітті : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Товканець; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 46 c. - укp.

Досліджено становлення і розвиток економічної освіти у вищій школі Чехії та Словаччини. Розкрито суспільно-політичні, соціально-економічні й історико-педагогічні передумови еволюції галузі. Розроблено періодизацію становлення і розвитку вищої школи в зазначених країнах у XX ст. Виявлено провідні напрями розвитку (фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи; транскордонна освіта, єврорегіони як чинник розвитку економічної освіти) і динаміку реформування вищої економічної школи у цей період. Обгрунтовано зумовленість реформування університетів і факультетів економічного профілю структурними та змістовими перетвореннями в системі освіти країни й міжнародними інтеграційними процесами, зокрема формуванням загальноєвропейського простору вищої освіти. Зосереджено увагу на стратегічних сферах розвитку економічної освіти в Чехії та Словаччині: забезпечення потреб ринку праці та сфер економічної діяльності кваліфікованими кадрами; постійне оновлення та удосконалення змісту економічної освіти відповідно до результатів наукових досліджень та реальних суспільних і фахових потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4ЧЕХ) + У. р3(4СЛА)

Шифр НБУВ: РА405074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Товканець Г. В. 
Міжпредметні зв'язки у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів : монографія / Г. В. Товканець, У. В. Понзель; Мукачів. держ. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2014. - 226 c. - Бібліогр.: с. 146-163 - укp.

Досліджено міжпредметні зв'язки як дидактичну пробему. Розглянуто проблеми реалізації міжпредметних зв'язків у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено педагогічні умови та роль психолого-педагогічної підготовки викладача вищої школи в реалізації міжпредметних зв'язків. Охарактеризовано педагогічне прогнозування та моделювання і формування змістових компонентів як особливості формування професійної компетентності майбутніх педагогів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогічна освіта і професійна підготовка в сучасному соціокультурному середовищі : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Н. І. Бокша, Н. Ю. Брижак, М. В. Горват; ред.: Г. В. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево, 2018. - 330, [1] c. - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності з проблем розвитку педагогічної освіти і професійної підготовки в сучасному соціокультурному середовищі. Розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічної сфери та практико-орієнтований підхід щодо формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності. Наголошено на створенні оновленої системи педагогічної освіти, спрямованої на розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.2

Шифр НБУВ: ВА828185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах Євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 жовт. 2018 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп, Г. В. Товканець, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак; Мукачів. держ. ун-т, НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : МДУ, 2018. - 489 c. - укp.

Обговорено проблеми сучасного розвитку європейського освітнього простору, формування загальних і професійних компетенцій за умов розширення міжнародного ринку праці. Висвітлено питання толерантності комунікації у навчанні. Розглянуто нормативно-правові засади професійної підготовки фахівців з кібербезпеки у США. Обгрунтовано інтегрований підхід до реалізації завдань валеологічного виховання дошкільників. Охарактеризовано засоби комп'ютерного моделювання в навчанні та практичній підготовці інженерів у галузі легкої промисловості. Обгрунтовано критерії та показники визначення готовності викладачів закладу освіти до застосування Інтернет-технологій у професійній діяльності. Проаналізовано вплив ЗМІ на формування агресивної поведінки дитини. Розкрито можливості використання фольклору як засобу логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами III Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 25 жовт. 2019 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, О. М. Хома, С. Ю. Човрій; Мукачів. держ. ун-т, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2019. - 558 c. - укp.

Обговорено проблеми розвитку творчої особистості в сучасному освітньому просторі як пріоритет національної та європейської освіти, особливості трансформацій у системі початкової освіти, проблему вдосконалення форм освітньої діяльності у підготовці конкурентоспроможних фахівців у вищій школі України та зарубіжжя. Виокремлено принципи забезпечення дієвості системи формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки в магістратурі. Висвітлено особливості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушенням мовлення. Увагу приділено формам і видам заохочення та покарання у виховному процесі загальноосвітньої школи. Запропоновано структурну модель професійного іміджу майбутнього політолога. Подано інформацію щодо виховання основ моральної поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої гри. Простежено генезис наукових досліджень процесу становлення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Закарпатті в 20 - 30-х рр. XX ст. Наведено характеристику довірливого ставлення як передумови гуманних взаємин. Розкрито сутність розвитку пізнавального інтересу майбутнього фахівця дошкільної освіти. Проаналізовано ефективність спілкування майбутніх учителів початкової школи у процесі діалогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Товканець Г. В. 
Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії : [монографія] / Г. В. Товканець, Т. М. Кравченко; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2022. - 179 c. - Бібліогр.: с. 149-179 - укp.

Розглянуто нормативно-правові засади вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу наприкінці ХХ-ХХІ ст. Досліджено проблеми професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії. Вивчено нормативно-правові засади вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу в європейському освітньому просторі. Обґрунтовано особливості підготовки з маркетингу у формальній і неформальній освіті. Визначено перспективи використання конструктивних ідей британського досвіду підготовки фахівців з маркетингу в українському освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У.р3(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857918 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського