Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Фляк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Фляк М.  
Моральнісне підгрунтя галицької педагогіки 30-х років ХХ століття : Моногр. / М. Фляк. - Дрогобич, 2006. - 180 c. - укp.

Вперше в українській етиці досліджено моральне підгрунтя галицької педагогіки 30-х рр. XX ст., яке визначається генетично-індивідуальними якостями людини, оточуючим середовищем і духовно-нормативним надбанням краю. З'ясовано, щодо в основу виховання українського середовища Галичини була покладена національна мораль, яка опиралась на здобутки народної педагогіки, звичаї, обряди, традиції, християнську мораль, виховний досвід, мудрість народу та втілювалась засобами рідної мови та культури.

Впервые в украинской этике исследованы моральные основы галицкой педагогики 30-х гг. XX в., определяемые генетико-индивидуальными качествами человека, окружающей средой и духовно-нормативными достижениями края. Выяснено, что в основу воспитания украинской среды Галиции была положена национальная мораль, опирающаяся на достижения народной педагогики, обычаи, обряды, традиции, христианскую мораль, воспитательный опыт, мудрость народа и воплощались средствами родного языка и культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Ч33(4УКР3)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА67855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фляк М. М. 
Моральнісне підгрунтя галицької педагогіки 30-х років ХХ століття : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.07 / М. М. Фляк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Встановлено, що головні тенденції та особливості розвитку національної освіти в Галичині були обумовлені сформованими упродовж віків ідеалами та національними традиціями народу. Розкрито зміст і шляхи формування моральнісного підгрунтя галицької педагогіки 1930-х рр., які полягають у моральних нормах, що базувалися на засадах загальнолюдської та національної моралі, національній освіті, наповненій пріоритетними ідеалами - любов'ю до Бога і Батьківщини, та національній традиції, що є частиною духовного життя народу та була стрижнем ідентичності галицької спільноти. Доведено, що націоналізація школи (відкриття українських класів у польських школах та створення українських шкіл), організація громадських утворень "Просвіта", "Рідна школа", "Підойма", "Українське педагогічне товариство", "Наукове товариство імені Т.Шевченка", "Українська бесіда", юнацьких утворень "Пласт", "Січ", "Сокіл", "Луг", "Боян", сприяла моральному вихованню. Аргументовано, що цінності - добро, любов, надія, милосердя, віра мають стати пріоритетним началом у сучасній переорієнтації індивіда та домінантою морально-духовної культури усього людства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фляк М. 
Робота із неповнолітніми засудженими в пенітенціарних установах як сфера діяльності майбутнього соціального педагога / М. Фляк // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 92-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено аналіз соціально-педагогічних закономірностей, принципів, засобів і методів впливу на неповнолітніх злочинців у пенітенціарних закладах. Відзначено, що теоретичні знання є підгрунтям у роботі соціального педагога. На основі результатів дослідження встановлено ефективність спеціально розроблених виховних форм і технологій, фактори, які впливають на ресоціалізацію засуджених, проаналізовано соціально-виховну роботу в одній із колоній, де успішно реалізовані програми диференційного впливу. Відзначено їх практичну значущість та позитивний вплив на засуджених. Підсумовано, що соціально-виховна робота спрямована на формування та закріплення у засуджених прагнення до занять суспільно корисною діяльністю, сумлінного ставлення до праці, дотримання вимог законів і морально-правових норм, підвищення загальноосвітнього та культурного рівня.

Осуществлен анализ социально-педагогических закономерностей, принципов, средств и методов воздействия на несовершеннолетних преступников в пенитенциарных учреждениях, отмечено, что теоретические знания являются основой в работе социального педагога. На основе результатов исследования установлены эффективность специально разработанных воспитательных форм и технологий, факторы, влияющие на ресоциализацию осужденных, проанализирована социально-воспитательная работа в одной из колоний, где успешно реализованы программы дифференциального влияния. Отмечена их практическая значимость и положительное влияние на осужденных. Подытожено, що социально-воспитательная работа, направлена на формирование и закрепление в осужденных стремления к занятиям общественно полезной деятельностью, добросовестного отношения к труду, соблюдения требований законов и морально-правовых норм, повышения общеобразовательного и культурного уровня.

One of the areas of social pedagogue is penitentiary institutions for minors/ The author argues that social educator in educational colonies - a specialist in social and educational work with juvenile detainees, providing targeted social assistance and educational support to the socialization of various categories of prisoners, contributes to their social upbringing in life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч424(4УКР)719 + Х884.9(4УКР)024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського