Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Філь О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Карамушка Л. М. 
Формування конкурентноздатної управлінської команди освітньої організації як інноваційний напрям практичної психології управління / Л. М. Карамушка, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології, Упр. освіти Рівнен. міськвиконкому. Лаб. психології освіт. менедж., Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум; Рівне, 2003. - 38 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Проаналізовано стан розвитку практичної психології управління в системі середньої освіти. Відзначено, що формування управлінських команд - один з інноваційних напрямів у діяльності освітніх організацій за сучасних умов. Наведено характеристики феномену "команда", описано рольову структуру, принципи взаємодії членів команди. Розкрито специфіку конкурентоспроможної управлінської команди як вищого рівня її розвитку.

Проанализировано состояние развития практической психологии управления в системе среднего образования. Отмечено, что формирование управленческих команд - одно из инновационных направлений в деятельности управленческих команд образовательных организаций в современных условиях. Приведены характеристики феномена "команда", принципы взаимодействия членов команды. Освещена специфика конкурентноспособной управленческой команды как высшего уровня развития команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю954.0 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р102446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карамушка Л. М. 
Актуальні напрями розвитку організаційної та економічної психології в Україні : основні публікації членів Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці (2003 - 2007 рр.) / Л. М. Карамушка, О. А. Філь, Г. Л. Федосова, О. В. Креденцер, О. С. Ковальчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. асоц. орг. психологів та психологів праці. - К. : Наук. світ, 2008. - 63 c. - укp.

Наведено покажчик основних публікацій (монографій, навчальних посібників і програм, методичних розробок і брошур, збірників наукових праць, тез виступів на наукових форумах в Україні та за кордоном) членів Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці з різних регіонів України з актуальних напрямків досліджень у сфері організаційної й економічної психології за період 2003 - 2007 рр.

Приведен указатель основных публикаций (монографий, учебных пособий и программ, методических разработок и брошюр, сборников научных трудов, тезисов выступлений на научных форумах в Украине и за рубежом) членов Украинской Ассоциации организационных психологов и психологов труда из разных регионов Украины по актуальным направлениям исследований в сфере организационной и экономической психологии за период 2003 - 2007 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 я1 + Ю949:У.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зайчикова Т. В. 
Карамушка Людмила Миколаївна: життєвий та науково-професійний шлях / Т. В. Зайчикова, О. А. Філь, О. В. Креденцер, Г. Л. Федосова, О. С. Ковальчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології. - К. : Міленіум, 2006. - 88 c. - (Організац. психологія в персоналіях). - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях доктора психологічних наук, професора, заслуженого працівника освіти України Л.М.Карамушки. Розглянуто основні напрямки та результати її професійної діяльності, зокрема щодо вивчення психологічних проблем управління. Наведено відомості про формування та становлення наукової школи Л.М.Карамушки, а також бібліографічний покажчик публікацій психолога за 1980 - 2005 рр. Висвітлено досвід роботи науково-професійних об'єднань, які працюють під керівництвом Л.М.Карамушки, зокрема Лабораторії організаційної психології Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, творчої групи аспірантів та наукових кореспондентів, Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Освещен жизненный и творческий путь доктора психологических наук, профессора, заслуженного работника образования Украины Л.Н.Карамушки. Рассмотрены основные направления и результаты ее профессиональной деятельности, в частности по изучению психологических проблем управления. Приведены сведения о формировании и становлении научной школы Л.Н.Карамушки, а также библиографический указатель публикаций психолога за 1980 - 2005 гг. Освещен опыт работы научно-профессиональных объединений, работающих под руководством Л.Н.Карамушки, в частности Лаборатории организационной психологии Института психологии им.Г.С.Костюка АПН Украины, творческой группы аспирантов и научных корреспондентов, Украинской Ассоциации организационных психологов и психологов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Методичні рекомендації з формування умінь оволодіння методом казкотерапії (Для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності "Соціальна педагогіка") / уклад.: О. В. Філь; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя, 2007. - 47 c. - укp.

Розкрито сутність методу казкотерапії та наведено рекомендації щодо його використання в майбутній професійній діяльності соціального педагога. Розроблено систему практичних завдань, спрямованих на розвиток креативності та гнучкості мислення студентів, а також діагностування стосунків у колективі та тренування вміння творчого вирішення соціально-педагогічних задач. Запропоновано методики проведення різних типів аналізу казки.

Раскрыта сущность метода сказкотерапии и приведены рекомендации по его использованию в профессиональной деятельности будущих социальных педагогов. Разработана система практических заданий, направленных на развитие креативности и гибкости мышления студентов, а также диагностирования отношений в коллективе и тренировки умения творчески решать социально-педагогические задачи. Приведены методики проведения различных типов анализа сказки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карамушка Л. М. 
Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін : навч. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь, О. І. Бондарчук, Г. Л. Федосова, В. М. Івкін; Лаб. орг. психології Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : Наук. світ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 97-98. - укp.

Наведено технологію підготовки персоналу (ПП) освітніх організацій (ОО) до роботи за умов соціально-економічних змін, розкрито її мету, основні завдання, зміст, структуру, змістовно-цільові й організаційні форми використання. Розглянуто систему тренінгових занять як форму технології для ПП ОО до управління змінами в ОО. Запропоновано класифікацію інтерактивних технік (ІТ). Описано організаційно-спрямувальні та змістовно-смислові ІТ.

Приведена технология подготовки персонала (ПП) образовательных организаций (ОО) к работе в условиях социально-экономических изменений, раскрыты ее цель и основные задачи, содержание, структура, содержательно-целевые и организационные формы использования. Рассмотрена система тренинговых занятий как форма технологии для ПП ОО к управлению изменениями в ОО. Предложена классификация интерактивных техник (ИТ). Описаны организационно-направляющие и содержательно-смысловые ИТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я7 + Ю959.189:Ч30 я7 + Ю949.2 с.я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Філь О. А. 
Технологія розвитку конкурентоздатності персоналу освітньої організації : навч.-метод. посіб. / О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 52 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Проведено психологічний аналіз основних характеристик конкурентоздатності персоналу освітніх організацій в контексті інформаційно-смислового компонента технології її формування. Розкрито сутність конкуренції та визначено основні стратегії її реалізації. Розглянуто питання діагностики конкурентоздатності персоналу освітніх організацій та викладено результати її експериментального дослідження.

Проведен психологический анализ основных характеристик конкурентоспособности персонала образовательных организаций в контексте информационно-смыслового компонента технологии её формирования. Раскрыта сущность конкуренции и определены основные стратегии её реализации. Рассмотрены вопросы диагностики конкурентоспособности персонала образовательных организаций и изложены результаты её экспериментального исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30я7 + Ч311.41я7 + У9(4УКР)290-640-13я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карамушка Л. М. 
Технологія формування управлінської команди освітньої організації : навч.-метод. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 63 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Проведено психологічний аналіз змісту та характеристик управлінської команди освітньої організації в контексті інформаційно-смислового компонента технології формування даної команди. Розкрито сутність менеджменту команд, визначено основні критерії відмінності команди від робочої групи. Описано комплекс діагностичних методик і викладено результати експериментального дослідження особливостей діяльності команди.

Проведен психологический анализ содержания и характеристик управленческой команды образовательной организации в контексте информационно-смыслового компонента технологии формирования данной команды. Раскрыта сущность менеджмента команд, определены основные критерии отличия команды от рабочей группы. Описан комплекс диагностических методик и изложены результаты экспериментального исследования особенностей деятельности команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18:Ч30я7 + Ч311.41я7 + У9(4УКР)290-640-21я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карамушка Л. М. 
Формування конкурентоздатної управлінської команди (на матеріалі діяльності освітніх організацій) : моногр. / Л. М. Карамушка, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці, Центр організац. та екон. психології. - К. : ІНКОС, 2007. - 264 c. - Бібліогр.: 251 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування конкурентоспроможної управлінської команди як інноваційного напрямку організаційної психології. Розкрито сутність менеджменту команд, проаналізовано рівні розвитку когнітивного, мотиваційного, операційного та особистісного компонентів психологічної готовності персоналу організації до роботи в даній команді, наведено характеристики конкурентоспроможності персоналу.

Освещена проблема формирования конкурентоспособной управленческой команды как инновационного направления организационной психологии. Раскрыта сущность менеджмента команд, проанализированы уровни развития когнитивного, мотивационного, операционного и личностного компонентов психологической готовности персонала организации к работе в данной команде, приведены характеристики конкурентоспособности персонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-13 + Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Філь О. А. 
Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді : Автореф. дис... канд. психол. наук / О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи у конкурентоздантній управлінській команді. Розвинуто методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. Визначено психологічні особливості конкурентоздатної управлінської команди освітньої організації. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній команді як системи мотивів, знань, умінь і навичок, особистісних якостей, необхідних для успішної командної роботи. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздантній управлінській команді. Проаналізовано взаємозв'язок між орієнтацію на стиль "команда", основними функціонально-рольовими позиціями в команді та характеристиками конкурентоздатності персоналу освітніх організацій. Розкрито вплив певних професійно-організаційних і соціально-демографічних чинників, які визначають рівень розвитку психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи у конкурентоздатній управлінській команді. Розроблено систему тренінгових програм для формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до даної роботи, наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Філь О. В. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Філь; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання інноваційних форм і методів роботи з клієнтом, зокрема, методу казкотерапії. Теоретично обгрунтовано доцільність використання даного методу у психолого- та соціально-педагогічній практиці. Уточнено сутність поняття "казкотерапія". Зроблено припущення, що використання методу казкотерапії позитивно впливає на успішну реалізацію функціонального потенціалу соціального педагога. Запропоновано визначення поняття "готовність до використання методу казкотерапії" (ГВМК) як складного структурного професійно-особистісного утворення, що характеризується сформованістю системи знань та операційно-технологічних умінь, необхідних для використання цього методу у роботі з клієнтом, розвиненістю професійно важливих особистісних якостей та сформованою потребою у реалізації функціонально-рольового потенціалу спеціаліста. Охарактеризовано компоненти даного феномену: когнітивний, операційно-технологічний, індивідуально-креативний і функціонально-рольовий. Розроблено модель і методику формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії, встановлено критерії, показники та рівні сформованості даної якості. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування ГВМК майбутніх соціальних педагогів. Доведено, що впровадження у навчально-виховний процес підготовки соціальних педагогів організаційно-педагогічних умов і науково-методичного забезпечення формування ГВМК позитивно впливає на підвищення рівня готовності студентів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Карамушко Л. М. 
Технологія психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді : навч. посіб. / Л. М. Карамушко, О. А. Філь, В. В. Левковець, О. І. Альохіна, В. О. Михайленко; Київ. облдержадмін., Центр перепідготов. та підвищ. кваліфікації працівників органів держ. влади, органів самоврядування, держ. п-в, установ і орг., закл. післядиплом. освіти, Акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Наук. світ, 2008. - 182 c. - укp.

Висвітлено технологію психологічної підготовки персоналу держадміністрацій (ПД) до роботи у команді. Проаналізовано особливості діяльності ПД за сучасних умов, визначено психологічні чинники її ефективності. Розкрито роль команди у діяльності держадміністрацій. Проаналізовано проблеми у сфері психологічної підготовки ПД до роботи у команді. Розглянуто зміст технологічного підходу як важливого засобу оптимізації психологічної підготовки ПД до роботи у команді.

Освещена технология психологической подготовки персонала госадминистраций (ПГ) к работе в команде. Проанализированы особенности деятельности ПГ в современных условиях, определены психологические факторы ее эффективности. Раскрыта роль команды в деятельности госадминистраций. Проанализированы проблемы в сфере психологической подготовки ПГ к работе в команде. Рассмотрено содержание технологического подхода как важного средства оптимизации психологической подготовки ПГ к работе в команде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.0 я7 + Х819(4УКР)012 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Карамушка Л. М. 
Технологія формування команд в організаціях : навч. посіб. / Л. М. Карамушка, О. Г. Романовський, О. А. Філь, В. О. Михайленко, І. Г. Васильєва; МОНМС України, НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, НТУ "Харк. політехн. ін-т". - К.; Х., 2011. - 184 c. - Бібліогр.: 29 назв - укp.

Запропоновано технологію формування команд в організаціях. Висвітлено сутність команди, її відмінність від робочої групи. Розкрито переваги й обмеження роботи в команді. Охарактеризовано діагностичні методи дослідження орієнтації персоналу організацій щодо роботи в команді, проаналізовано особливості та результати їх використання. Наведено систему тренінгових занять з психологічної підготовки персоналу організації до роботи в команді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.0 я7 + Ю959.18 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743703 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Карамушка Л. М. 
Особливості розвитку психологічної готовності аспірантів технічних університетів до роботи в команді / Л. М. Карамушка, О. А. Філь, П. П. Блешмудт, І. Г. Васильєва // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 3. - С. 74-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування психологічної готовності до роботи в команді у аспірантів технічних університетів як системи мотивів, знань, умінь і навичок, необхідних для успішної командної роботи. Наведено завдання, систему методів і методики, які використовувалися на трьох основних етапах емпіричного дослідження. Детально проаналізовано рівні сформованості основних компонентів психологічної готовності аспірантів до роботи в команді: когнітивного (сукупність знань про особливості команди в діяльності організацій), мотиваційного (орієнтація на "персонал", "завдання" та на стиль діяльності "команда"; операційного (орієнтація на виконання основних функціонально-рольових позицій у команді). На основі результатів емпіричного дослідження зроблено висновок про недостатній рівень сформованості психологічної готовності до роботи в команді у аспірантів технічних університетів. Підкреслено доцільність та визначено форми їх спеціальної психологічної підготовки до групової професійної взаємодії.

Обоснована актуальность исследования проблемы формирования психологической готовности к работе в команде у аспирантов технических университетов как системы мотивов, знаний, умений и навыков, необходимых для успешной командной работы. Приведены задачи, система методов и методики исследования, которые использовались на трех основных этапах эмпирического исследования. Детально проанализированы уровни сформированности основных компонентов психологической готовности аспирантов к работе в команде: когнитивного (совокупность знаний об особенностях команды в деятельности организаций), мотивационного (ориентация на "персонал", "на задание" и на стиль деятельности "команда", операционного (ориентация на выполнение основных функционально-ролевых позиций в команде). На основе результатов эмпирического исследования сделан вывод о недостаточном уровне сформированности психологической готовности к работе в команде у аспирантов технических университетов. Подчеркнута целесообразность и определены формы их специальной психологической подготовки к групповому профессиональному взаимодействию.

The article presents the results of special empiric study which reveals the peculiarities of development of psychological readiness for team-work in post-graduate students of technical universities. The main components of psychological readiness are thoroughly analyzed: a) cognitive component (post-graduate students' joint knowledge of the role of team in organizational functioning); b) motivational component (post-graduate students' orientations for personnel, task and team-work); c) operational component (post-graduate students' orientation for fulfilling main functions and role positions in teams). The conclusion regarding the insufficient level of development of post-graduate students' psychological readiness for team-work and the necessity of their special training is made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ж.р(4УКР)41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філь О. 
Підготовка вчителя до інноваційної діяльності / О. Філь // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 122-123. - укp.

Розглянуто інноваційну діяльність педагогів. Проаналізовано принципи підготовки вчителів до інноваційної діяльності. Запропоновано перелік форм залучення вчителів до інноваційної діяльності.

Рассмотрена инновационная деятельность педагогов. Проанализированы принципы подготовки учителей к инновационной деятельности. Приведен перечень форм приобщения учителей к инновационной деятельности.

The article deals with the innovative activity of teachers. Principles of preparation of teachers to innovative activity are analysed. The list of forms of familiarizing of teachers is resulted in innovative activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Філь О. М. 
Джерела і способи формування терміносистем комп'ютерної сфери в англійській, польській та українській мовах / О. М. Філь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 791. - С. 92-97. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Розглянуто джерела та способи формування терміносистеми комп'ютерної галузі в англійській, польській та українській мовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.4:З97 + З97 в4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Максименко С. Д. 
Система психологічного забезпечення управління персоналом на залізничному транспорті: основні складові, здобутки, перспективні напрями / С. Д. Максименко, О. А. Філь, Л. В. Ванченко // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 6. - С. 55-65. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Визначено актуальність впровадження психологічного забезпечення в сучасній системі управління персоналом на залізничному транспорті як один із інструментів ефективної реалізації реформ галузі. Основною метою реформування залізничного транспорту є розвиток конкуренції на ринку залізничних перевезень та підвищення ефективності діяльності галузі, що потребує прийняття принципових рішень по вдосконаленню структури, методів та принципів управління залізничним транспортом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Локарєва Г. В. 
Казкотерапія в підготовці соціальних педагогів до професійної діяльності: теорія і практика : монографія / Г. В. Локарєва, О. В. Філь; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2016. - 415 c. - Бібліогр.: с. 272-299 - укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності. Розглянуто теоретичні засади професійної підготовки соціальних педагогів у вищій школі. Визначено сутність і генезис казкотерапії як психолого-педагогічного й соціально-педагогічного феномену. Охарактеризовано науково-методичне забезпечення формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії. У процесі експериментальної роботи доведено доцільність та ефективність впровадження структурно-змістової моделі формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806065 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського