Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Якса Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Якса Н. В. 
Педагогічні теорії, системи й технології : Курс лекцій. Ч. 1. Загальні основи педагогіки. Дидактика / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2005. - 179 c. - укp.

Визначено зміст, структуру та специфічні особливості педагогічної діяльності. Охарактеризовано складові компоненти педагогічної майстерності й освітні методики, розроблено професіограму вчителя. Наведено відомості про історію розвитку педагогіки, розглянуто найбільш актуальні й перспективні педагогічні теорії, вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи, а також освітні технології, методи та інновації. Охарактеризовано класно-урочну систему навчання та різні форми організації навчальної діяльності учнів. Розглянуто особливості проведення традиційних, нетрадиційних, нестандартних, інноваційних уроків. Висвітлено вікові, фізіологічні та психічні особливості розвитку сучасного школяра та теоретичні засади дидактичного діагностування. З використанням базових принципів дидактики розроблено методику моделювання навчального процесу. Розглянуто методи науково-педагогічного дослідження та засоби їх реалізації. Наведено короткий словник педагогічних термінів.

Рассмотрены содержание, структура и специфические особенности педагогической деятельности. Охарактеризованы составляющие компоненты педагогического мастерства и учебные методики, разработана професиограмма учителя. Приведены сведения об истории развития педагогики и наиболее актуальных и перспективных педагогических теориях, отечественных и зарубежных дидактических системах, рассмотрены современные образовательные технологии, методы и инновации. Охарактеризована классно-урочная система обучения и различные формы организации учебной деятельности учащихся. Рассмотрены особенности проведения традиционных, нетрадиционных, нестандартных, инновационных уроков. Освещены возрастные, физиологические и психические особенности развития современного школьника и теоретические основы дидактического диагностирования. На основе использования базовых принципов дидактики разработана методика моделирования учебного процесса. Рассмотрены методы научно-педагогического исследования и средства их реализации. Приведен краткий словарь педагогических терминов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Якса Н. В. 
Історія соціальної педагогіки : Метод. посіб. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 156 c. - Бібліогр.: с. 149-154. - укp.

Розкрито процеси становлення, історичні особливості та специфіку соціальної педагогіки як наукової дисципліни та сфери практичної професійної діяльності. Висвітлено особливості виховання та навчання в Месопотамії, Давньому Єгипті, Давній Індії, Давній Греції, Візантії. Досліджено розвиток виховання у східних слов'ян та в Київській Русі, Російській імперії, а також сутність на основні напрямки реформування радянської системи освіти. Описано сучасну соціальну концепцію України, зокрема введення інституту соціальних педагогів.

Раскрыты процессы становления, исторические особенности и современная специфика социальной педагогики как научной дисциплины и сферы практической профессиональной деятельности. Освещены особенности воспитания и обучения в Месопотамии, Древнем Египет, Древней Индии, Древней Греции, Византии. Исследовано развитие воспитания у восточных славян и в Киевской Руси, Российской империи, а также сущность и основные направления реформирования советской системы образования. Описана современная социальная концепция Украины, в частности введение института социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3р3

Шифр НБУВ: ВА675735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Якса Н. В. 
Корекційна педагогіка / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 188 c. - Бібліогр.: с. 181-187. - укp.

Розглянуто історію зародження та розвитку корекційної педагогіки. Розкрито засади корекційної діяльності у загальноосвітніх і спеціальних навчальних закладах. Проаналізовано основні форми, методи та прийоми корекції вад у розвитку дітей шкільного віку. З'ясовано сутність понять "аномальні діти", "діти з особливостями поведінки та розвитку". Висвітлено проблему "норми" й "аномалії" в корекційній педагогіці.

Рассмотрены история зарождения и развития коррекционной педагогики (КП). Раскрыты основы коррекционной деятельности в общеобразовательных и специальных учебных заведениях. Проанализированы основные формы, методы и приемы коррекции детей школьного возраста с ограниченными возможностями. Согласована сущность понятий "аномальные дети", "дети с отклонениями в поведении и развитии". Освещена проблема "нормы" и "аномалии" в коррекционной педагогике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якса Н. В. 
Міжкультурна взаємодія суб`єктів освітнього процесу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. В. Якса. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 312 c. - укp.

Розглянуто регіональну полікультурність як культурно-педагогічну проблему, толерантність як складову міжкультурної взаємодії, самовизначення як процес і результат міжкультурної взаємодії. Висвітлено основні положення культурології сучасної освіти. Розкрито зміст поняття полікультурності в аспекті зарубіжної теорії та практичної діяльності навчання та виховання у США, Великобританії, Франції, Німеччині, Японії та Польщі. Викладено історію становлення ідеї педагогічної підтримки.

Рассмотрены региональная поликультурность как культурно-педагогическая проблема, толерантность как составная часть межкультурного взаимодействия, самоопределение как процесс и результат межкультурного взаимодействия. Освещены основные положения культурологии современного образования. Раскрыто содержание понятия поликультурности в аспекте зарубежной теории и практической деятельности обучения и воспитания в США, Великобритании, Франции, Германии, Японии и Польше. Изложена история становления идеи педагогической поддержки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч11 я73 + Ч111.16 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дубасенюк О. А. 
Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект : монографія / О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук, О. А. Чемерис, Н. В. Якса, Т. П. Москвіна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 300 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто історико-педагогічні аспекти становлення та розвитку різних ланок освіти як передумову її модернізації у контексті інтеграції України в європейський освітній простір, соціально-історичний аспект становлення та розвитку проблеми комунікації як підгрунтя підготовки майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Викладено історію становлення та розвитку вищої освіти. Висвітлено основні напрямки структурного реформування й адаптації вищої школи української держави до вимог Болонського процесу.

Рассмотрены историко-педагогические аспекты становления и развития разных звеньев образования как предпосылка его модернизации в контексте интеграции Украины в европейское образовательное пространство, социально-исторический аспект становления и развития проблемы коммуникации как основание для подготовки будущих учителей к формированию коммуникативной компетенции младших школьников. Изложены история становления и развития высшего образования. Освещены основные направления структурного реформирования и адаптации высшей школы украинского государства к требованиям Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(0) + Ч484(4) + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Якса Н. В. 
Основи педагогічних знань : Навч. посіб. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 283 c. - укp.

Викладено основи педагогіки, дидактики, проаналізовано основні чинники розвитку особистості, розглянуто форми взаємодії між педагогом та учнями. Описано методи педагогічних досліджень, наведено їх класифікацію. Розкрито зміст процесів навчання та виховання в школі, висвітлено діагностику ефективності даних процесів.

Изложены основы педагогики, дидактики, проанализированы основные факторы развития личности, рассмотрены формы взаимодействия между педагогом и учениками. Представлены методы педагогических исследований, приведена их классификация. Раскрыто содержание процессов обучения и воспитания в школе, освещена диагностика эффективности данных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якса Н. В. 
Основи педагогічних знань : навч. посіб. / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 349-358. - укp.

Розглянуто педагогіку як систему наук про виховання та навчання людини. Охарактеризовано структуру та особливості педагогічної діяльності, методи навчально-педагогічного дослідження та їх використання у роботі вчителя, проблеми педагогічної діагностики. Проаналізовано вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи та технології навчання, педагогічні інновації, форми організації навчальної діяльності учнів. Наведено методики оцінювання рівнів вихованості дітей.

Рассмотрена педагогика как система наук о воспитании и обучении человека. Охарактеризованы структура и особенности педагогической деятельности, методы учебно-педагогического исследования и их применения в работе учителя, проблемы педагогической диагностики. Проанализированы отечественные и зарубежные дидактические системы и технологии обучения, педагогические инновации, формы организации учебной деятельности учащихся. Приведены методики оценивания уровней воспитанности детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Якса Н. В. 
Педагогічні теорії, системи й технології. Загальні основи педагогіки, дидактика, теорія виховання : курс лекцій / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2005. - 250 c. - Бібліогр.: с. 248-250. - укp.

Висвітлено теоретичні засади педагогіки, розглянуто структуру та особливості педагогічної діяльності. Визначено основні чинники розвитку особистості, наведено характеристику дитини як об'єкта та суб'єкта виховання. Описано форми взаємодії педагога на різних етапах шкільного дитинства. Наведено методи педагогічного дослідження, встановлено принципи їх використання у роботі вчителя. Розкрито основні закономірності цілісного педагогічногго процесу. Визначено зміст понять "методика", "педагогічна технологія", "технологія навчання", показано їх взаємозв'язок і специфіку. Розглянуто вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи, технології та педагогічні інновації. Висвітлено питання організації виховного процесу, проаналізовано співвідношення колективу та особистості. Викладено методи педагогічної діагностики, а також оцінки рівня вихованості та навчальних досягнень учнів.

Освещены теоретические основы педагогики, рассмотрены структура и особенности педагогической деятельности. Определены основные факторы развития личности, приведена характеристика ребенка как объекта и субъекта воспитания. Описаны формы взаимодействия педагога на разных этапах школьного детства. Приведены методы педагогического исследования, определены принципы их использования в работе учителя. Установлены основные закономрености целостного педагогического процесса. Раскрыто содержание понятий "методика", "педагогическая технология", "технология обучения", показаны их взаимосвязь и специфика. Рассмотрены отечественные и зарубежные дидактические системы, технологии и педагогические инновации. Освещены вопросы организации воспитательного процесса, проанализировано соотношение коллектива и личности. Приведены методы педагогической диагностики, а также оценки уровня воспитанности и учебных достижений учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Якса Н. В. 
Социально-педагогический словарь / Н. В. Якса. - Житомир : Изд-во ЖГУ им. И.Франко, 2007. - 192 c. - Библиогр.: с. 190-192 - рус.

Рассмотрен комплекс социально-педагогических понятий, характеризующих сущность процессов развития, воспитания, образования различных категорий детей, молодежи и их проблемы в социуме. Через призму данных понятий освещены особенности социальной педагогики, деятельность субъєктов социально-педагогического процесса. Расскрыта сущность таких понятий, как абилитация, адаптивная модель школы, безнадзорные и беспризорные дети, валеология школьная, гуманистическое личностно ориентированное воспитание, жестокость детская, конфликтная ситуация, образовательная модель, семейное консультирование, талант, эвристическая беседа, этнопедагогика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я21 + С5*148:Ч30я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Якса Н. В. 
Соціально-педагогічний тезаурус : Слов. / Н. В. Якса. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 153 c. - (Б-ка соц. педагога). - укp.

Сформульовано визначення основних соціально-педагогічних понять, що характеризують сутність процесів розвитку, виховання та навчання різних категорій дітей і молоді. Відзначено, що специфіка даної термінології полягає в її постійній динаміці, розвитку, збагаченні. Зміст базових соціально-педагогічних понять викладено з урахуванням інноваційних концепцій і новітніх навчальних технологій, удосконалення діяльності соціальних служб і центрів. Уточнено визначення багатьох відомих понять і зроблено нові акценти, що відповідають сучасним вимогам модернізації системи освіти в Україні.

Сформулированы определения основных социально-педагогических понятий, характеризующих сущность процессов развития, воспитания и обучения различных категорий детей и молодежи. Показано, что специфика данной терминологии заключается в ее постоянной динамике, развитии, обогащении. Содержание базовых социально-педагогических понятий изложено с учетом инновационных концепций и новейших учебных технологий, усовершенствования деятельности социальных служб и центров. Уточнено определение многих известных понятий и сделаны новые акценты с учетом современных требований модернизации системы образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + С5*148:Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Якса Н. В. 
Тезаурус з проблеми міжкультурної взаємодії : Слов. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 154-164. - укp.

Розкрито зміст сучасних педагогічних понять і термінів у контексті переосмислення основних ідей, положень, підходів до проблем вітчизняної освіти.

Раскрыто содержание современных педагогических понятий и терминов в контексте переосмысления основных идей, положений, подходов к проблемам отечественного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Якса Н. В. 
Теоретичні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону : Моногр. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 431 c. - Бібліогр.: с. 383-431. - укp.

Викладено методологічні засади полікультурної підготовки майбутніх педагогів за умов Кримського регіону. Розкрито категоріальну структуру поняття "культура", визначено її функції та види. Наведено характеристику вчителя як суб'єкта полікультурного соціуму. Розглянуто питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в контексті ідеї полікультурності. Проаналізовано зарубіжний досвід полікультурної освіти.

Изложены методологические основы поликультурной подготовки будущих педагогов в условиях Крымского региона. Раскрыта категориальная структура понятия "культура", определены ее функции и виды. Приведена характеристика учителя как субъекта поликультурного социума. Рассмотрены вопросы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей к взаимодействию субъектов образовательного процесса в контексте идеи поликультурности. Проанализирован зарубежный опыт поликультурного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дубасенюк О. А. 
Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи : зб. наук. пр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, Н. Г. Сидорчук, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 432 c. - укp.

Висвітлено історію становлення, здобутки та перспективи Житомирської наукової педагогічної школи, заснованої доктором педагогічних наук, професором О.А. Дубасенюк у 1998 р. при кафедрі педагогіки Житомирського державного педагогічного інституту ім. І. Франка. Розглянуто методологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано актуальні проблеми її організації за умов ступеневої освіти, запропоновано методики розвитку педагогічної обдарованості та творчості майбутніх учителів, формування гуманістичної спрямованості та моральних цінностей у студентської та учнівської молоді. Досліджено особливості реалізації та самореалізації особистості у різих типах навчальних закладів. Проаналізовано стан підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до використання індивідуального підходу у навчальному процесі. Визначено умови й особливості диференціації самостійної роботи студентів у технічних коледжах. Досліджено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (на прикладі Канади та Великобританії).

Освещена история становления, достижения и перспективы Житомирской научной педагогической школы, основанной доктором педагогических наук, профессором А.А. Дубасенюк в 1998 г. при кафедере педагогики Житомирского государственного педагогического института им. И. Франко. Рассмотрены методологические основы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей. Проанализированы актуальные проблемы ее организации в условиях поэтапного образования, приведены методики развития педагогической одаренности и творчества будущих учителей, формирования гуманистической направленности и моральных ценностей у студенческой и учащейся молодежи. Исследованы особенности реализации и самореализации личности в различных типах учебных заведений. Проанализировано состояние подготовки учителей общеобразовательных школ к использованию индивидуального подхода в учебном процессе. Определены условия и особенности дифференциации самостоятельной работы студентов в технических колледжах. Исследован зарубежный опыт профессионально-педагогической подготовки будущих учителей (на примере Канады и Великобритании).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)718 я43 + Ч489.51 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Якса Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону : наук. вид. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 568 c. - Бібліогр.: с. 522-567. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади, концептуальні положення та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано сучасний стан підготовки, розроблено систему критеріїв, показників, рівнів готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, розглянуто науково-методичне забезпечення даного процесу. Описано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього простору. Проаналізовано динаміку сформованості показників готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії за умов Кримського регіону.

Освещены теоретико-методологические основы, концептуальные положения и перспективы развития системы профессиональной подготовки будущих учителей к взаимодействию субъектов образовательного процесса в условиях поликультурности Крымского региона. Охарактеризовано современное состояние подготовки, разработана система критериев, показателей, уровней готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию, рассмотрено научно-методическое обеспечение данного процесса. Описана педагогическая технология организации продуктивного межкультурного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Проанализирована динамика сформированности показателей готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию в условиях Крымского региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидорчук, О. М. Спірін, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 396 c. - укp.

Проаналізовано сучасні концепутальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентісного підходів, полікультурної парадагми розкрито особливості педагогічної діяльності. Педагогічну освіту розглянуто як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умов глобалізації.

Проанализированы современные концептуальные модели и тенденции развития в педагогическом образовании. На основе системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, компетентностного подходов, политкультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности. Педагогическое образование рассмотрено как процесс профессионального и социального становления будущего педагога в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Якса Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Якса; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 46 c. - укp.

Наведено методологічні, теоретичні, методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано процес становлення та розвиток вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Виділено та проаналізовано етапи професійної підготовки у дослідженій сфері. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості підготовки майбутнього педагога у контексті ідеї полікультурності. Визначено критерії, показники та рівні міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу, відповідні рівні готовності майбутніх учителів до міжкультурної діяльності. Виявлено та проаналізовано умови полікультурності Кримського регіону. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель їх професійної підготовки до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі системного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного, аксіологічного, партисипативного, культурологічного, компетентнісного підходів. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів полікультурного спрямування. Запропоновано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі проектної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубасенюк О. А. 
Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, С. В. Лісова, М. М. Осадчий, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 412 c. - укp.

Висвітлено проблеми професійно-педагогічної освіти у сфері професійної підготовки (ПП) майбутніх фахівців. Обгрунтовано компетентнісний підхід (КП) до ПП сучасного фахівця у контексті сучасних теоретико-методологічних засад. Визначено європейський вимір КП та його концептуальні основи, особливості впровадження у навчальну діяльність. Розглянуто питання розробки та впровадження системи моніторингу якості освітньої діяльності з урахуванням сучасних проблем оцінювання якості професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Якса Н. В. 
Соціальна педагогіка : курс лекцій / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 296 c. - Бібліогр.: с. 287-295. - укp.

Увагу приділено сучасній соціально-педагогічній теорії та практиці. Розглянуто процес становлення, історичні особливості, сучасну специфіку соціальної педагогіки (СП) як наукової дисципліни та сфери практичної професійної діяльності. Висвітлено історію розвитку СП з найдавніших часів до сьогодення, зокрема, античного світу, доби середньовіччя. Проаналізовано особливості розвитку СП в епоху буржуазних революцій (XVIII ст.), соціального виховання та педагогічної думки (ПД) в Україні у XVIII - XIX ст., у країнах Західної Європи у ХІХ ст. Розкрито законодавчі основи соціального захисту дітей в українській державі. Визначено функції СП, виявлено зв'язок з іншими науками. Охарактеризовано головні етапи соціалізації людини.

Внимание уделено современной социально-педагогической теории и практике. Рассмотрены процесс становления, исторические особенности, современная специфика социальной педагогики (СП) как научной дисциплины и сферы практической профессиональной деятельности. Освещена история развития СП с древнейших времен до настоящего времени, в частности, античного мира, эпохи средневековья. Проанализированы особенности развития СП в эпоху буржуазных революций (XVIII в.), социального воспитания и педагогической мысли (ПМ) в Украине в XVIII - XIX вв., странах Западной Европы в ХІХ в. Раскрыты законодательные основы социальной защиты детей в украинском государстве. Определены функции СП, выявлена связь с другими науками. Охарактеризованы основные этапы социализации человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-2 + С5*148:Ч30 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Якса Н. В. 
Порівняльний аналіз полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці / Н. В. Якса // Укр. полоністика. - 2010. - Вип. 7. - С. 129-136. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано проблему полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці, що засвідчує: проблеми полікультурності, мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.153

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Якса Н. В. 
Практико-орієнтована проектна діяльність майбутніх учителів у системі їх підготовки до продуктивної міжкультурної взаємодії / Н. В. Якса // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 9-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку запровадження практико-орієнтовної проектної діяльності студентів педагогічного навчального закладу у процесі їх підготовки до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів навчального простору. Описано головні модулі реалізації проектного підходу - конструювання, технологічний та рефлексивно-оціночний.

Проанализирована специфика применения практико-ориентированной проектной деятельности студентов педагогического учебного заведения в процессе их подготовки к осуществлению межкультурного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Представлены главные модули реализации проектного подхода - конструирования, собственно технологический, рефлексивно-оценочный.

The specific character of the pedagogical educational institution studentsТ practicallyoriented project activity application in the process of their preparation to the educational space subjectsТ intercultural interaction realization is analyzed. The main modules of the project approach realization Ц these of construction, technological proper and reflexive-evaluative Ц are presented


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.3

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського