Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852/Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 201
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Львівського університету. Вип. 18 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2004. - 271 c. - (Сер. пед.). - укp.

Висвітлено філософські засади сучасної освіти, актуальні проблеми дидактики середньої школи та ВНЗ, теорії і практики сучасного виховання, питання професійної підготовки фахівців, а також історичні аспекти розвитку української школи. Розкрито сучасні загальнонаукові засади космічної педагогічної антропології. Описано форми роботи з молодими учителями у середній загальноосвітній школі. Проаналізовано розвиток пізнавальної активності учнів як педагогічну проблему. Розглянуто дидактичні ігри як метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогіки, питання удосконалення функціонування навчального процесу шляхом використання системи тестів, морально-естетичного виховання учнів за допомогою духовної музики.

Освещены философские основы современного образования, актуальные проблемы дидактики средней школы и ВУЗ, теории и практики современного воспитания, вопросы профессиональной подготовки специалистов, а также исторические аспекты развития украинской школы. Раскрыты современные общенаучные основы космической педагогической антропологии. Описаны формы работы с молодыми учителями в средней общеобразовательной школе. Проанализировано развитие познавательной активности учеников как педагогическая проблема. Рассмотрены дидактические игры как метод активизации учебно-познавательной деятельности студентов в процессе изучения педагогики, вопросы усовершенствования функционирования учебного процесса путём использования системы тестов, морально-эстетического воспитания учеников с помощью духовной музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Львівського університету. Вип. 19, ч. 2 / ред.: Д. Герцюк. - Л., 2005. - 325 c. - (Сер. пед.). - укp.

Висвітлено концепції, технології організації взаємодії викладача і студента в навчально-виховному процесі ВНЗ. Описано активізаційні методи університетського навчання. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача і студента за умов дистанційної освіти, форми інтегративного навчання як взаємодію викладача та учнів у вищих професійних училищах. Розглянуто проблеми професійно-педагогічної культури та майстерності викладача в формуванні особистості студента. Наведено критерії сформованості саморегулюючого компонента емоційної культури вчителя. Висвітлено роль педагога у процесі організації духовного самовдосконалення студентської молоді, соціально-педагогічні аспекти економічного виховання особистості у ВНЗ комерційного типу. Розкрито теоретичні основи диференційованого навчання.

Освещены концепции, технологии организации взаимодействия преподавателя и студента в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Представлены активизационные методы университетского обучения. Проанализированы психолого-педагогические особенности взаимодействия преподавателя и студента в условиях дистанционного обучения, формы интегративного обучения как взаимодействие преподавателя и учеников в высших профессиональных училищах. Рассмотрены проблемы профессионально-педагогической культуры и мастерства преподавателя в формировании личности студента. Приведены критерии сформированности саморегулирующего компонента эмоциональной культуры учителя. Освещены роль педагога в процессе организации духовного самоусовершенствования студенческой молодежи, социально-педагогические аспекты экономического воспитания личности в ВУЗ коммерческого типа. Раскрыты теоретические основы дифференцированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Львівського університету. Вип. 15, ч. 1 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2001. - 331 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми ступеневої педагогічної освіти в Україні та за кордоном, історію розвитку, філософські та психолого-педагогічні засади підготовки сучасного вчителя. Висвітлено методологічні, педагогічні та методичні аспекти професіонально-педагогічної підготовки вчителя у класичному університеті, описано етапи цього процесу. Наведено методологічні та теоретичні засади розвитку та функціонування педагогічної освіти Західної Європи й України як своєрідної підсистеми загальної освіти. Запропоновано дидактичну систему принципів формування та реалізації навчальних програм за умов вищої школи. Розглянуто деякі аспекти запровадження європейської моделі в Чеській освітній системі, висвітлено новітні освітні технології, впроваджені у педагогічний процес навчальних закладів різних типів і рівнів. Проаналізовано український досвід і проблеми підготовки педагогів-магістрів у класичних і педагогічних університетах, розглянуто шляхи вдосконалення національної системи підготовки магістрів педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Львівського університету. Вип. 16, Ч. 1 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2002. - 195 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми філософії освіти, професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти, теорії та практики виховання молоді на сучасному етапі розвитку України. Проаналізовано особливості становлення професійної підготовки фахівців друкарської справи в державі наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. Розкрито філософсько-етичні засади діяльності сучасного педагога. Висвітлено питання полікультурної освіти в аспекті розвитку сучасної педагогіки, а також спілкування та відносин між учителями й учнями. Розглянуто девіантну поведінку молодших школярів як психолого-педагогічну проблему сучасності. Проаналізовано особливості формування потреби здорового способу життя учнів на уроках з безпеки життєдіяльності у загальноосвітніх закладах.

Рассмотрены актуальные проблемы философии образоования, профессиональной подготовки специалистов в заведениях высшего образования, теории и практики воспитания моложежи на современном этапе развития Украины. Проанализированы особенности становления профессиональной подготовки специалистов печатного дела в государстве в конце ХІХ - начале ХХ ст. Раскрыты философско-этические основы деятельности современного педагога. Освещены вопросы поликультурного образования в аспекте развития современной педагогики, а также сотрудничества и отношений между учителями и учениками. Рассмотрено девиантное поведение младших школьников как психолого-педагогическая проблема современности. Проанализированы особенности формирования потребности здорового образа жизни учеников на уроках по безопасности жизнедеятельности в обще-образовательных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Львівського університету. Вип. 16, ч. 2 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2002. - 233 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми дидактики середньої та вищої школи, загальної та професійної освіти з позиції порівняльної педагогіки, питання історії розвитку української та зарубіжної школи й педагогічної думки. Описано організаційні принципи впровадження педагогічної технології реалізації міжпредметних зв'язків у навчальний процес. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку життєвого досвіду учнів у процесі навчання. Розкрито соціокультурні передумови впровадження у Польщі системи професійної підготовки соціального педагога, особливості проведення освітньої реформи у цій країні. Значну увагу приділено питанням інтеграції класичної та сучасної освіти у середніх навчальних закладах східної Галичини та розвинутих країн західної Європи у другій половині ХІХ ст. Проаналізовано загальні тенденції розвитку соціально-педагогічних ідей на початку ХХ ст.

Рассмотрены актуальные проблемы дидактики средней и высшей школы, общего и профессионального образования с позиции сравнительной педагогики, вопросы истории развития украинской и зарубежной школы и педагогической мысли. Описаны организационные принципы внедрения педагогической технологии реализации межпредметных связей в учебный процесс. Освещены психолого-педагогические аспекты развития жизненного опыта учеников в процессе обучения. Раскрыты социокультурные предпосылки внедрения в Польше системы профессиональной подготовки социального педагога, особенности проведения образовательной реформы в этой стране. Значительное внимание уделено вопросам интеграции классического и современного образования в средних учебных заведениях восточной Галиции и развитых стран Западной Европы во второй половине ХІХ в. Проанализированы общие тенденции развития социально-педагогических идей в начале ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Львівського університету. Вип. 20 / ред.: Д. Герцюк. - Л., 2005. - 294 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто емансипаційну педагогіку як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму, когнітивізм як філософську передумову дистанційної освіти. Висвітлено концепцію розвитку індивідуальності вчителя іноземних мов, головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності вчителів у процесі педагогічної практики. Розкрито аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім'ями. Проаналізовано вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів. Визначено педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку.

Рассмотрены эмансипационная педагогика как важное направление развития педагогической науки в эпоху постмодернизма, когнитивизм как философская предпосылка дистанционного образования. Освещены концепция развития индивидуальности учителя иностранных языков, главные этапы и модель формирования творческого стиля педагогической деятельности учителей в процессе педагогической практики. Раскрыты аспекты подготовки учителей к работе с дистантными семьями. Проанализировано влияние информатизации образования на мотивацию обучения студентов. Определены педагогические предпосылки оптимизации коммуникативной культуры личности в социокультурном развитии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чайка В. 
Аксіологічний компонент структури саморегуляції педагогічної діяльності в системі підготовки майбутнього вчителя / В. Чайка // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 16-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі результатів теоретичного узагальнення й емпіричних матеріалів визначено головні суперечності щодо формування механізмів саморегуляції педагогічної діяльності (СПД), головні типи ціннісних орієнтацій, що детермінують спрямованість професійної саморегуляції. З'ясовано, що структуру СПД становить функціональна взаємодія її компонентів: аксіологічного, прогностичного, дидактико-технологічного й оцінювально-корекційного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мартинюк О. 
Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. Мартинюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 25-33. - укp.

Запропоновано програму формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів у процесі вивчення спецкурсу із застосуванням активних методів навчання. Обгрунтовано доцільність втілення професійних цінностей в навчальні дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петрук Г. 
Аналіз теоретичних основ комунікації у контексті професійної підготовки / Г. Петрук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 55-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано наукову літературу в галузі комунікації, визначено поняття "спілкування", "комунікація", "міжособистісна комунікація", розглянуто комунікаційні моделі, акцентовано на комунікаційних проблемах, що потребують вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шеремета О. 
Взаємини Володимира Гнатюка з учителями Західної України / О. Шеремета // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 276-280. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто роль В. Гнатюка у формуванні української національної школи. На підставі епістолярію простежено формування творчих взаємин вченого з учителями Західної України, їх творчі та особисті контакти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д + Ч33(4УКР3)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рибалко Л. 
Взаємодоповнювальний характер аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості / Л. Рибалко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 167-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості та взаємозв'язок аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості. Доведено, що реалізація цінностей свідомості, цінностей відношення, цінностей поведінки в системі сприятиме досягненню людиною "акме" - вершини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Костенко Р. 
Взаємозв'язок соціальних цінностей з історичною свідомістю та соціально-історичним досвідом / Р. Костенко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 235-240. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Надано теоретичний аналіз проблеми взаємозв'язку соціальних цінностей (СЦ) із історичною свідомістю (ІС) та соціально-історичним досвідом (СІД). Розглянуто погляди вчених на СІД та ІС. Визначено педагогічні умови формування СЦ майбутніх учителів історії в процесі професійної підготовки, перспективи та завдання подальших досліджень у цьому напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*122.6 + Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Викладання історії у професійному коледжі: значимість навчальної проблеми для студентів / Ю. Колісник-Гуменюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 289-297. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано досвід інтерактивного навчання у процесі викладання історії у вищому навчальному закладі медичного профілю. Систематизовано наукові пошуки педагогів щодо узагальнення досвіду організації пошукового навчання, ділових ігор, дискусій. Висвітлено потенційні можливості проблемних пошукових методів вивчення історії України у студентській аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Саєнко Т. 
Використання здобутків українського народного мистецтва у громадянському вихованні молодого покоління / Т. Саєнко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 212-219. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему громадянського виховання (ГВ) учнів молодшого шкільного віку (УМШВ). Виявлено рівні сформованості ГВ молодших школярів, особливості їх прояву на уроках та у позакласній роботі з образотворчого мистецтва та художньої праці. Визначено можливості українського національного вбрання як засобу ГВ УМШВ. Теоретично обгрунтовано методику ГВ учнів початкової школи в процесі залучення дітей до різних видів творчої діяльності з вивчення мистецтва українського національного костюма; наведено результати експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Щ126.63(4УКР)0р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скучинська Л. 
Використання інтерактивного навчання писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних навчальних закладах / Л. Скучинська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 144-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано використання інтерактивного навчання (ІАН) писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних навчальних закладах. Розкрито основні принципи, завдання та значення використання ІАН. Зазначено, що ІАН максимально сприяє досягненню однієї з головних цілей навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі - розвитку вмінь вираження думки іноземною мовою як в усній, так і в письмовій формі. Особливу увагу приділено перевірці та взаємоперевірці письмових робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Цудак С. 
Використання медійних засобів у неперервній освіті / С. Цудак // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 255-261. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто значення медійних засобів у неперервній освіті. Акцентовано на ролі комп'ютерних ігор, Інтернету, телевізійних програм у процесі соціалізації дітей та молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ситнікова Ю. 
Висвітлення специфіки формування ціннісних орієнтацій у студенток / Ю. Ситнікова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 282-287. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій у студенток. Значну увагу приділено гендерним відмінностям цього процесу, визначено шляхи його поліпшення. Виокремлено певні етапи такої роботи та запропоновано конкретні засоби її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.3 + Ч481.3 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Роганова М. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема / М. Роганова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 98-103. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що проблеми духовного відродження нашого суспільства є актуальними. Духовне відродження є основою, спираючись на яку можна налагодити міжособові взаємини як усередині держави, так і зі світом у цілому. Розглянуто концепції духовно-моральних цінностей, надано їх класифікацію за основними якостями, проаналізовано їх значення в змісті гуманітарної освіти вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Киричок І. 
Виховання особистості у поглядах викладачів Ніжинського історико-філологічного інституту (1875 - 1917) / І. Киричок // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 324-331. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито педагогічні погляди викладачів Ніжинського історико-філологічного інституту (М. І. Лілєєва, О. Ф. Музиченка, П. О. Заболотського) дореволюційного періоду, які зробили значний внесок у розвиток передової педагогічної науки та практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Марусенко О. 
Виявлення духовно-моральних орієнтирів та ціннісних пріоритетів сучасного студентства / О. Марусенко, Н. Письменна, О. Брежнева, Т. Шклярова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 250-258. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Мета дослідження - виявити головні погляди та тенденції в молодіжному середовищі щодо духовної сфери життя суспільства та ціннісних пріоритетів студентської молоді (СМ). Застосовано метод анкетування та визначення ціннісних пріоритетів за Рокичем. Виявлено, що хоча в більшості випадків серед студентської молоді переважає прагнення до духовних ідеалів життя, в індивідуальній ціннісній ієрархії деякі важливі духовні поняття (краса природи та мистецтва, творчість, альтруїстичні тенденції) посідають непрестижні місця. Тому сьогодні зростає роль виховання саме духовних пріоритетів СМ, її естетичних смаків і потреб, актуалізації прагнення до творчої самореалізації особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Ч481.352 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського