Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Слободяник Н. В. 
Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків (на заняттях аматорського музичного колективу) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Слободяник; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретичного й експериментального дослідження процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрито специфіку їх розвитку серед підлітків - учасників аматорських музичних колективів. Розроблено модель формування гуманних взаємин підлітків у процесі колективно-виконавської музичної діяльності. Визначено шляхи та психолого-педагогічні умови ефективного формування таких взаємин підлітків на заняттях в аматорських колективах. Конкретизовано показники та критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків, отримано нові емпіричні дані про їх прояв. Встановлено, що на основі демократичного стилю керівництва музично-аматорським колективом успішно формуються гуманно-творчі взаємини, зокрема, між лідерами інструментальної підготовки та гуртківцями-початківцями підготовчої групи. Запропоновано шляхи створення сприятливого психологічного клімату, який спонукає підлітків до усталеної гуманної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Щ731 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Присяжнюк Л. А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації колективних форм роботи учнів сільських малочисельних шкіл : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Присяжнюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективної підготовки студентів до організації колективних форм роботи учнів сільських малочисельних шкіл. Обгрунтовано й реалізовано в практиці навчання модель підготовки майбутніх вчителів початкових класів до означеної діяльності. З'ясовано критерії та рівні готовності майбутніх фахівців до організації колективної діяльності молодших школярів за умов сільської малочисельної школи. Доведено, що впровадження методики підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації колективних форм роботи учнів сільських малочисельних шкіл на базі визначених педагогічних умов та етапної реалізації (змістово-ціннісний, рефлексивно-моделювальний, операційно-діяльнісний етапи) сприяє позитивним змінам у рівнях готовності студентів до означеної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.352.15 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Боровець О. В. 
Формування колективістської спрямованості підлітків у дитячому об'єднанні : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Боровець; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему формування колективістської спрямованості підлітків у виховній практиці, зокрема, розкрито сутність понять "колективізм", "індивідуалізм", "колективістська та індивідуалістська спрямованість особистості". Виділено типи, критерії та показники спрямованості підлітків. Проаналізовано виховні можливості дитячих об'єднань щодо формування колективістської спрямованості їх членів. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, за яких підвищується ефективність процесу формування колективістської спрямованості особистості підлітків у дитячому об'єднанні: функціонування даного об'єднання як виховного осередку, в якому безпосередньо формується колективістська спрямованість підлітків, враховуються вікові та індивідуальні детермінанти колективістської та індивідуалістської спрямованості підлітків у дитячих об'єднаннях, створення виховних ситуацій, які сприяють формуванню колективістської спрямованості особистості, організації спільної діяльності вихованців у групі. Розроблено та експериментально досліджено модель процесу формування колективістської спрямованості особистості підлітків у дитячому об'єднанні, систему тренінгових занять. Встановлено, що за умов відповідної цілеспрямованості виховного процесу, врахування вікових та індивідуальних детермінант колективістської та індивідуалістської спрямованості підлітків, створення ситуацій та організації спільної діяльності вихованців підвищується ефективність процесу формування колективістської спрямованості підлітків у дитячому об'єднанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.15 + Ч421.331.2 + Ч422

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Загороднюк Т. 
Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк // Рідна шк.. - 2009. - № 12. - С. 43-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено поняття "почуття корисності для інших людей" як систему емоційних переживань, станів і ставлень індивіда, які, надбудовуючись одні над одними в процесі онтогенетичного розвитку особистості, утворюють стійке моральне почуття. Охарактеризовано зміст його структурних компонентів: співпереживання; готовність стати на місце іншої людини, децентрація; турботливе ставлення до людей та піклування про них; безкорисливе служіння людям, здатність поступатися власними інтересами. Запропоновано програму виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, яка включає систему занять, згруповану в шість циклів, кількість яких в них може змінюватися залежно від особливостей групи та обставин, що виникають у процесі їх проведення. Констатовано, що розроблена програма та проведена дослідно-експериментальна робота з виховання у підлітків почуття корисності для інших показали значну зміну рівня сформованості цього почуття в учнів цієї вікової категорії.

Определено понятие "чувство полезности для других людей" как система эмоциональных переживаний, состояний и отношений индивида, которые образуют устойчивое нравственное чувство. Охарактеризовано содержание его структурных компонентов: сопереживание; готовность стать на место другого человека, децентрация; заботливое отношение к людям и попечение о них; бескорыстное служение людям, способность поступаться собственными интересами. Предложена программа воспитания чувства полезности для других у учащихся подросткового возраста, которая включает систему занятий, сгруппированную в шесть циклов, количество которых у них может изменяться в зависимости от особенностей группы и обстоятельств, возникающих в процессе их проведения. Констатировано, что разработанная программа и проведенная опытно-экспериментальная работа по воспитанию у подростков чувства полезности для других показали значительное изменение уровня сформированности этого чувства в учащихся этой возрастной категории.

The concept of "sense of usefulness to others" as a system of emotional experiences, states and relations of the individual, who, tuning one over the other in the process of ontogenetic development of the individual, form a stable sense of morality. The content of its structural components: empathy, willingness to take the place of another person, Decentration; caring attitude to people and care about them; selfless service to the people, the ability to sacrifice their own interests. We propose a program of fostering a sense of value for other students of adolescence, which includes a system of classes (25), grouped into six cycles, the number which they can vary depending on the characteristics of and circumstances arising during their implementation. Defined stages of each session: introduction, theme and setting goals, organization of moral activity for students, reflection, analysis of the action, conclusion. Focus on three stages of the game "remember those who are close and the work of the club" a sympathetic and unselfish. " Examples of fostering a sense of usefulness to others in the learning process by using a variety of problem situations, problems of moral character, and others stated that the program developed and carried out experimental work on the education of young people a sense of usefulness to others showed a significant change in the level of formation of that feeling in the students' this age group.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стецько І. І. 
Традиції виховання альтруїзму в учнів загальноосвітніх шкіл України / І. І. Стецько // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 156-161. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено й проаналізовано традиції виховання альтруїстичних якостей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів України. Досліджено дану проблему в історичному та сучасному аспектах. Виявлено основні тенденції виховання альтруїзмуу підростаючого покоління на сучасному етапі.

Исследованы и проанализированы традиции воспитания альтруистичных качеств у учеников общеобразовательных учебных заведений Украины. Исследована данная проблема в историческом и современном аспектах; выявлены основные тенденции воспитания альтруизма у подрастающего поколения на современном этапе.

The article investigates and analyses the traditions of bringing up altruistic qualities of general educational establishments pupils in Ukraine. The above mentioned problem is explored in historical and modern aspects. The basic tendencies of bringing up altruism of a rising generation on the contemporary stage are exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гагіна Н. В. 
Метод "вибуху" А.С. Макаренка як спосіб вирішення деструктивних конфліктів і виховання особистості в колективі / Н. В. Гагіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 107-111. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання методу "вибуху" з метою вирішення деструктивних конфліктів у колективі. Визначено причини виникнення, особливості та негативні наслідки деструктивних конфліктів. Висвітлено позитивний педагогічний вплив методу "вибуху" на особистість і колектив, розглянуто доцільність використання цього методу у сфері управління організаційними структурами.

Рассмотрена проблема использования метода "взрыва" с целью разрешения деструктивных конфликтов в коллективе. Определена причины возникновения, особенности и негативные последствия деструктивных конфликтов. Раскрыто положительное педагогическое влияние метода "взрыва" на личность и коллектив, рассмотрена целесообразность использования данного метода в сфере управления организационными структурами.

The article is devoted to the problem of applying the "explosion" method for the purpose of resolving destructive conflicts in a collective. Some causes of origin, peculiarities and negative consequences of destructive conflicts are determined in the article. The author shows the positive pedagogical effect of the "explosion" method on an individual and a collective, considers the expediency of applying this method in the field of organizational management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч421.352.15 + Ю954.04-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тернопільська В. І. 
Проблема соціально-комунікативного розвитку особистості у контексті ідей А. Макаренка / В. І. Тернопільська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 56-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості реалізації ідей А. Макаренка в контексті формування особистості в колективі. Досліджено вплив взаємин у колективі на соціально-комунікативний розвиток його членів. Зазначено про професійно-педагогічні вміння, необхідні педагогу для виховання колективізму, соціально-комунікативних якостей дітей.

Рассмотрены особенности реализации идей А. Макаренка в контексте формирования личности в коллективе. Определено влияние отношений в коллективе на социально-коммуникативное развитие его членов. Указываются на профессионально-педагогические умения, необходимые педагогу для воспитания коллективизма, социально-коммуникативных качеств детей.

The article deals with the peculiarities of realization of MakarenkoТs ideas in the context of personality formation in a collective. The influence of the interrelations in the collective on the social and communicative development of its members is specified. The professional and pedagogical skills necessary for the teacher to train the collectivism and social and communicative qualities of the children are pointed out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Рищак Н. І. 
Виховання культури спілкування старшокласників у полікультурному середовищі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Рищак; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 22 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435514 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського