Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 107
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жидецький Ю. Ц. 
Концептуальні засади наступності при викладанні професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін у ступеневій освіті / Ю. Ц. Жидецький, В. М. Пострільоний, А. В. Литвин. - Л. : Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Львів. наук.-практ. центр, 2001. - 35 c. - Бібліогр.: с. 33-34. - укp.

На підставі аналізу досягнень вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, філософських, соціологічних, економічних досліджень у даній галузі, а також вивчення стану практичної реалізації ступеневої професійної освіти розроблено концептуальні засади наступності під час вивчення професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін у ступеневій освіті. На прикладі підготовки фахівців машинобудівного профілю запропоновано методику забезпечення наступності у ступеневій освіті.

На основе анализа достижений отечественной и зарубежной педагогики, психологии, философских, социологических, экономических достижений в данной области, а также изучения состояния практической реализации ступенчатого профессионального образования сделана попытка разработки концептуальных положений преемственности во время изучения профессионально ориентировапнных и специальных дисциплин в ступенчатом образовании. На примере подготоки специалистов машиностроительного профиля предложена методика обеспечения преемственности в ступенчатом образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Олійник В. В. 
Цільове управління професійно-технічними навчальними закладами в ринкових умовах : Навч. посіб. / В. В. Олійник, В. В. Медведь. - К. : [ЦІППО], 2002. - 67 c. - Бібліогр.: с. 57-58. - укp.

Висвітлено результати роботи, проведеної у Севастопольському центрі професійно-технічної освіти на базі ПТНЗ-2, щодо формування механізму цільового управління професіонально-технічними навчальними закладами за ринкових умов. Наведено засоби формування мотиваційного механізму управління, спрямованого на зростання конкурентоспроможності даних закладів.

Освещены результаты работы, проведенной в Севастопольском центре профессионально-технического образования на базе ПТУЗ-2, о формировании механизма целевого управления профессионально-техническими учебными заведениями в рыночных условиях. Изложены способы формирования мотивационного механизма управления, направленного на увеличение конкурентоспособности данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451я7

Шифр НБУВ: ВА627848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стечкевич О. О. 
Методичні засади інтегрованого уроку виробничого навчання у підготовці операторів комп'ютерного набору / О. О. Стечкевич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено методологічні, психологічні, загальнопедагогічні, цільові, організаційні, інтеграційні та методичні особливості інтегрованого уроку виробничого навчання в професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено його методичні засади в підготовці операторів комп'ютерного набору: інтегрований урок є синергетичною системою, яку доцільно моделювати з виділенням логічно завершеного елемента уроку - чарунки - з опорою на існуючі системи виробничого навчання на підставі інноваційного підходу до інструктажу та специфічні методи навчання даних операторів з дотриманням визначених вимог до інтегрованого уроку виробничого навчання. Запропоновано модель даного уроку для підготовки операторів в професійно-технічних навчальних закладах, яка відображає основні компоненти та вплив на його ефективність інших зовнішніх і внутрішніх критеріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.260.15 + Ч451.203 + з97 р(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / ред.: Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Укр. технології, 2003. - 220 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.

Освещены теоретико-методические основы преподавания предметов гуманитарного цикла в профессионально-технических учебных заведениях. В контексте гуманистической парадигмы и философии образования проанализированы особенности формирования моральной культуры педагога, рассмотрены вопросы его духовного творчества. Показана роль отечественной и мировой культуры в формировании национального сознания и самосознания. В контексте современного украиноведения проанализирована возможность формирования духовного мира личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352 + С.р(4УКР)с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2003. - 679 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми педагогіки та психології професійної освіти, а також зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку освітніх систем у контексті загальноцивілізаційних трансформацій і модернізації національної системи освіти. Розглянуто питання історії та філософії професійної освіти, проблеми професійної педагогіки, розвитку особистості в даній системі, а також теорії та практичної діяльності педагогічної майстерності. Наведено моделі профнавчання фахівців художнього профілю в закладах професійно-технічної освіти України.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы педагогики и психологии профессионального образования, а также зарубежный и отечественный опыт развития образовательных систем в контексте общецивилизационных трансформаций и модернизации национальной системы образования. Рассмотрены вопросы истории и философии профессионального образования, проблемы профессиональной педагогики и развития личности в данной системе, а также теории и практической деятельности педагогического мастерства. Приведены модели профобучения специалистов художественного профиля в заведениях профессионально-технического образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я43 + Ч489.511 я43 + Ю941.19-734 я43 + Ю984.03 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ємчик Л. Ф. 
Теоретичні та методичні засади вивчення природничо-математичних дисциплін у професійних закладах освіти: перспективи XXI століття / Л. Ф. Ємчик, Я. М. Кміт, І. П. Ковальчук, Р. І. Мокрик, В. Є. Робак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2004. - 200 c. - укp.

Висвітлено філософсько-методологічні основи та прогностичні підходи до розвитку сучасної професійної школи. Розглянуто можливості використання нових педагогічних технологій. Проаналізовано організаційно-педагогічні, методичні та дидактичні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у навчальних закладах, шляхи реалізації принципів наступності, наочності та доступності.

Освещены философско-методологические основы и прогностические подходы к развитию современной профессиональной школы. Рассмотрены возможности использования новых педагогических технологий. Проанализированы организационно-педагогические, методические и дидактические проблемы изучения естественно-математических дисциплин в учебных заведениях, пути реализации принципов преемственности, наглядности и доступности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)20-3,021 + Ч451 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ковальчук В. І. 
Формування культури праці учнів ПТНЗ художнього профілю : Метод. посіб. / В. І. Ковальчук; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Чернівці : Місто, 2004. - 137 c. - Бібліогр.: 42 назв. - укp.

Висвітлено аспекти професійного виховання фахівців художнього профілю в системі професійної освіти. Розглянуто питання поєднання процесів формування культури праці, естетичної культури учнів у процесі виробничого навчання. Проаналізовано розвиток творчої самостійності у взаємодії викладача та учня. Викладено особистісно орієнтовані підходи у реалізації методики формування культури праці.

Освещены аспекты профессионального воспитания специалистов художественного профиля в системе профессионального воспитания. Рассмотрены вопросы сочетания процессов формирования культуры труда, эстетической культуры учеников в процессе производственного обучения. Проанализировано развитие творческой самостоятельности во взаимодействии преподавателя и ученика. Изложены личностно ориентированные подходы в реализации методики формирования культуры труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451р + Щ10р(4УКР)3-34

Шифр НБУВ: ВА656059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Професійно-технічна освіта: інноваційний досвід, перспективи : Наук.-метод. зб. Вип. 1 / ред.: Н. І. Бугай; Наук.-метод. центр проф.-техн. освіти М-ва освіти і науки України. - К., 2005. - 235 с. - укp.

Розглянуто питання використання різноманітних джерел знань для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Проаналізовано розвиток інтуїції учнів на уроках математики. Висвітлено структурні особливості уроків виробничого навчання, досвід організації його процесу в навчальному закладі поліграфічного профілю. Описано інноваційні педагогічні технології та визначено шляхи їх впровадження у навчальний процес професійно-технічних навчальних закладів. Розкрито психолого-педагогічні аспекти становлення спеціаліста в системі професійно-технічної освіти.

Рассмотрены вопросы использования разнообразных источников знаний для развития познавательной активности учеников на уроках физики. Проанализировано развитие интуиции учеников на уроках математики. Освещены структурные особенности уроков производственного обучения, опыт организации его процесса в учебном заведении полиграфического профиля. Представлены инновационные педагогические технологии и определены пути их внедрения в учебный процесс профессионально-технических учебных заведений. Раскрыты психолого-педагогические аспекты становления специалиста в системе профессионально-технического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.46р + Ч454(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коваленко О. Е. 
Дидактичні основи професійної освіти : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, З. І. Гирич, В. В. Кулешова, О. О. Прохорова; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 143 c. - Бібліогр.: с. 143. - укp.

Проаналізовано різні підходи до основних категорій дидактики залежно від типу навчального закладу. Висвітлено теоретичні основи процесу навчання, а також процеси теоретичної та практичної підготовки у закладах різного освітнього рівня. Розглянуто зміст освіти, методи, форми та засоби у сфері професійної освіти. Запропоновано класифікацію методів і форм навчання. Описано механізм формування навчального плану для підготовки у середніх, професійно-технічних і ВНЗ. Увагу приділено діагностиці та контролю професійного навчання.

Проанализированы различные подходы к основным категориям дидактики в зависимости от типа учебного заведения. Освещены теоретические основы процесса обучения, а также процессы теоретической и практической подготовки в заведениях разного образовательного уровня. Рассмотрены содержание образования, методы, формы и средства в сфере профессионального образования. Описан механизм формирования учебного плана для подготовки в средних, профессионально-технических и ВУЗ. Внимание уделено диагностике и контролю профессионального обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Отич О. М. 
Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти : монографія / О. М. Отич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2007. - 752 c. - Бібліогр.: с. 690-742. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ) у контексті екзистенційного, акмеологічного, креативного, культурологічного, інтегративного та системного підходів. Розкрито значення творчої індивідуальності як критерію професійно-педагогічної майстерності педагога ПТНЗ, описано її концептуальну модель, визначено чинники та механізми розвитку. Наведено характеристику мистецтва як процесу та результату художньої творчості, розглянуто його соціальні функції. Теоретично обгрунтовано педагогічний потенціал мистецтва у розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання. Наведено рекомендації щодо використання музичного, образотворчого, хореографічного, театрального, народного мистецтва та мистецтва слова як засобу формування даної якості. Наведено результати експериментального дослідження організаційно-методичної системи розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва.

Проанализированы особенности развития творческой индивидуальности будущего педагога профессионально-технического учебного заведения (ПТУЗ) в контексте экзистенциального, акмеологического, креативного, культурологического, интегративного и системного подходов. Раскрыто значение творческой индивидуальности как критерия профессионально-педагогического мастерства педагога ПТУЗ, описана ее концептуальная модель, определены факторы и механизмы развития. Дана характеристика искусства как процесса и результата художественного творчества, рассмотрены его социальные функции. Теоретически обоснован педагогический потенциал искусства в развитии творческой индивидуальности будущего педагога профессионального обучения. Разработаны рекомендации по использованию музыкального, изобразительного, хореографического, театрального, народного искусства и искусства слова как средства формирования данного качества. Изложены результатты экспериментального исследования организационно-методической системы развития творческой индивидуальности будущего педагога профессионального обучения средствами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.2 + Ч451.42 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Яковенко В. Д. 
Моделі та методи створення інформаційної технології для управління якістю діяльності навчального закладу : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Д. Яковенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2009. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено інформаційну технологію багатофакторного аналізу діяльності НЗ на основі ефективної згортки і візуалізації множини даних, яка використовує розроблені моделі оцінювання якості і метод визначення узагальненого показника ефективності (УПЕ), що є інформаційним забезпеченням для управління постійним поліпшенням процесів діяльності НЗ за рахунок коригувальних і попереджувальних дій. Узагальнено метод формування оцінки показників якості діяльності НЗ, у якому запропоновано зіставляти з еталоном і відображати значення як кількісних, так і якісних показників за рівнями досконалості, що відповідають ступеню розвитку окремих функцій системи за стандартами освіти і дозволяють оцінювати ефективність внутрішніх процесів НЗ. Вперше розроблено модель оцінювання якості діяльності НЗ, яка відрізняється від відомих визначенням впливу кожного з показників на результат оцінювання, що дозволяє перейти від реєстрації досягнень до управління діяльністю навчальним закладом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ткачова Н. А. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Ткачова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 c. - укp.

Розроблено новий напрям у сучасній теорії та практиці правового навчання та виховання - гуманістичну правову педагогіку та її засади, науково обгрунтовано концепцію формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні вимоги до структурування змісту правових знань у системі школа - професійно-технічний навчальний заклад, а також суть диференційованого правового навчання в профтехучилищах з різним професійним спрямуванням. Опрацьовано модель змісту правових знань для учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ціннісно-діяльнісну модель процесу формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано системно-комплексний підхід і методику формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали та цінності як необхідного фактора розбудови демократичної правової держави - України. Визначено дефініції: "правова педагогіка", "гуманістична правова педагогіка", "процес формування правосвідомості","правова переконаність". Уточнено критерії та показники сформованості правосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шевченко Л. С. 
Формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників засобами мультимедіа : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. С. Шевченко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості та методики застосування мультимедійних засобів для формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників. Доведено, що педагогічно та методично вмотивоване впровадження засобів мультимедіа підвищує ефективність формування професійних знань учнів ПТНЗ, а застосування комп'ютерів у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін посилює інтерес учнів до майбутньої спеціальності. Наведено суттєво нову, теоретично обгрунтовану й експериментально апробовану методику застосування мультимедійних програм для формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників у процесі вивчення курсу "Інформаційні технології", розроблено електронний навчально-методичний комплекс із даної дисципліни, створено програму та навчально-методичний комплекс курсу "Методика проведення уроків з використанням мультимедіа". Обгрунтовано потреби, умови та методи впровадження мультимедійних технологій та інтегрованих методик у педагогічну практику ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ч451.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Альянс наук: вчений - вченому : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 лют. 2011 р., Дніпропетровськ: у 8 т. Т. 5. Підготовка висококваліфікованих кадрів для галузі. Теорія та методика професійної освіти / ред.: М. Х. Корецкий; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т, НАН України, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр., Черніг. держ. технол. ун-т. - Д. : Вид. Біла К.О., 2011. - 135 c. - укp. - рус.

Проаналізовано вплив сучасних технологій на трансформацію професійного менталітету вчених. Висвітлено сучасні тенденції модернізації підготовки вчителів початкових класів в Україні, проблеми підвищення якості підготовки спеціалістів технічного профілю. Розглянуто питання інтеграції військової та цивільної освіти у контексті співробітництва для розвитку суспільства, підвищення професійної компетентності викладачів ВНЗ за дистанційною формою навчання. Викладено сучасні методологічні підходи щодо формування професіоналізму психологів у ВНЗ. Описано інноваційні технології у фаховій підготовці майбутніх менеджерів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451я431(0)

Шифр НБУВ: В352934/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вайнтрауб М. А. 
Інтегроване розвивальне навчання у професійній школі : монографія / М. А. Вайнтрауб. - К. : Вид. Т. Клочко, 2009. - 180 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Висвітлено засади інтегрованого розвивального навчання, що підвищує ефективність роботи професійної школи. Запропоновано методику систематизації політехнічних та економічних знань суб'єктів навчання, нові рівні знань, умінь, навичок і творчого мислення, а також систему контролю та корекції цих показників. На підставі аналізу чинників впливу на ефективність професійної освіти за сучасних умов, запропоновано економічну модель розвитку професійної школи. Удосконалено форми та методи організації навчання у професійній школі, зокрема, методику експрес-оцінки навчальних досягнень. Обгрунтовано доцільність формування знань на засадах викладання інтегрованих розвивальних дисциплін і курсів у професійній школі із застосуванням теорії розв'язання винахідницьких задач.

Освещены принципы интегрированного развивающего обучения, повышающего эффективность работы профессиональной школы. Предложены методика систематизации политехнических и экономических знаний субъектов обучения, новые уровни знаний, умений, навычек и творческого мышления, а также система контроля и коррекции этих показателей. На основании анализа факторов влияния на эффективность профессионального образования в современных условиях, предложена экономическая модель развития профессиональной школы. Усовершенствованы формы и методы организации обучения в профессиональной школе, в частности, методика экспресс-оценки учебных достижений. Обоснована целесообразность формирования знаний на принципах преподавания интегрированных развивающих дисциплин и курсов в профессиональной школе с применением теории решения изобретательских задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.223.0 + Ч451.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шведова В. В. 
Інформаційно-вимірювальне та алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування в професійній освіті : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / В. В. Шведова; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2010. - 25 c. - укp.

Розроблено інформаційно-вимірювальне й алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування (КСТ). Обгрунтовано необхідність проведення моніторингу КСТ з малими контингентами користувачів у процесі дослідної експлуатації системи. Систематизовано методи та способи визначення показників якості КСТ та обрано ті їз них, що відповідають умовам тестування та режиму роботи реальних систем. Створено нові методи обробки емпіричної інформації у межах теорії моделювання та параметризації тестів, що забезпечують точність, інваріантність та стійкість показників якості КСТ та оцінок опитуваних за умов пілотного експерименту та дослідної експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018.1 + Ч451.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сисоєва С. О. 
Проблеми неперервної професійної освіти: тезаурус наукового дослідження / С. О. Сисоєва, І. В. Соколова; НАПН України, Маріуп. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 361 c. - (Наук. шк. з пробл. творчості і технологій у неперерв. проф. освіті). - укp.

Обгрунтовано філософію формування тезаурусу неперервної професійної освіти (НПО). Розглянуто генезис наукових понять від епохи античності до новітнього періоду розвитку педагогічної думки. Виділено та класифіковано базові поняття дослідження проблем НПО. Подано методику формування наукового тезауруса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.207 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 20 квіт., 2011 р., Черкаси / ред.: О. А. Біда, Л. Ю. Вовкочин, Т. П. Кучай; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т пед. освіти, соц. роботи і мистец., Ульянів. ін-т підвищ. кваліфікації і перепідготов. працівників освіти, Білорус. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2011. - 141 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми педагогічної освіти. Розкрито питання корпоративної культури викладача вищої школи. Розглянуто екологічну відповідальність як психолого-педагогічну категорію. Визначено структуру лінгводидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Запропоновано технологію формування медіа-компетентності майбутніх державних інспекторів пожежної безпеки. Обгрунтовано основні принципи навчання студентів іноземної мови у педагогічному ВНЗ. Вивчено перспективи впровадження прогресивного досвіду США у вітчизняну систему професійної освіти магістрів перекладу. Охарактеризовано науково-педагогічну діяльність видатного хіміка С. М. Реформатського. Запропоновано технологію формування екологічної культури майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Показано роль культурно-освітніх товариств у вихованні національної свідомості молоді. Увагу приділено проблемам збереження здоров'я студентської молоді за умов ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогічна і психологічна науки в Україні : зб. наук. праць: в 5 т. Т. 4. Професійна освіта і освіта дорослих / ред.: Н. Г. Ничкало, В. О. Радкевич, І. А. Зязюн. - К. : Пед. думка, 2012. - 510 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади професійної освіти. Сформульовано імперативні положення щодо сучасної парадигми розвитку трудових робітничих ресурсів і власне професійно-технічної освіти. Проаналізовано компетентісний підхід до визначення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у системі професійно-технічної освіти. Розглянуто сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців до розуміння явища міжнародного освітньо-педагогічного простору. З'ясовано підходи до формування громадянської відповідальності вчителя у педагогічних ВНЗ. Розкрито філософсько-педагогічні й андрагогічні аспекти розвитку професійної освіти. Висвітлено психологічний зміст духовної культури особистості, окреслено соціально-психологічні умови розвитку духовної культури молоді. Розглянуто проблеми освіти дорослих у контексті навчання впродовж життя, показано необхідність розробки нормативно-правової бази освіти дорослих. Проаналізовано сучасні проблеми реалізації гуманістичних принципів у вищій освіті. Розглянуто зарубіжний досвід організації професійної освіти дорослих за умов в'язничної ізоляції, її дидактичні особливості, проблеми становлення та функціонування в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)я43 + Ч451 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353688/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського