Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=АВАРІЙНА$<.>+<.>K=ГОТОВНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. | |
Андрющенко, В. А. Командно-штабные машины [Електронний ресурс] : учебное пособие / В. А. Андрющенко, П. А. Пирожков. - Тамбов : Изд-во ТГТУ, 2004. - 112 с.
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Учебное пособие содержит описание принципа работы и правил эксплуатации командно-штабных машин (КШМ) Р-142Н и Р-145БМ, коммутационной аппаратуры, установленной в КШМ, и источников питания, указания по технике безопасности при эксплуатации КШМ, правила развер- тывания, подготовки, проверки, настройки, хранения, транспортирования КШМ, а также правила по поддержанию ее в постоянной боевой готовности. Предназначено для студентов 3, 4 курсов, обучающихся по специальности ВУС 121203.
Кл.слова: техніка безпеки -- інструкція з експлуатації -- налаштування -- збереження -- бойова готовність
| | Тип видання: монографія | | |
2. |
Тарасун, Валентина. Морфофункціональна готовність дітей з особливостямиу розвитку до шкільного навчання: діагностика і формування. [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2008. - 294 с.
Текст у форматі PDF 8.29 Мб
У монографії висвітлено в єдності питання: вікових особливостей дітей „на старті” шкільного навчання, методів нейропсихологічної діагностики морфо-функціональної готовності до їх входження у шкільний простір. Узагальнено ма-теріали міждисциплінарної дискусії, що зможуть значною мірою вплинути на уяв-лення педагога про те, як потрібно готувати дитину до школи. Розроблена концепція готовності дітей з відхиленнями у розвитку до школи як феномену неперервної наступності спеціальної освіти. Розкрито напрями (нейробіологічний і нейропсихологічний), моделі (корекційно-синапсична та корекційно-превентивна) і зміст корекційно-розвивального навчання. Розроблено методики підсилення енергетичного потенціалу організму дитини, розвитку просторових уявлень як підгрунтя для переробки інформації та методики формування сукцесивно-симультанної переробки інформації. За результатами нейробіологічних і нейропсихологічних дослі-джень розроблена методика підготовчого етапу корекційно-синапсичного навчання, що забезпечує активізацію зв‘язків між клітинами шляхом представлення од-нієї і тієї ж (від початку складної) інформації.
Монографія адресується вихователям, логопедам,психологам, студентам. Монографія може бути корисноюдля вчителів і батьківмайбутніх першокласників, оскільки допоможе їм краще зорієнтуватися в специфіці роботи вихователя і конструктивно взаємодіяти з ним при вирішенні спільних завдань навчання і виховання дітей.
Кл.слова: нейропсихологічний підхід -- діагностика -- розвиток
| | Тип видання: підручник | | |
3. |
Математика. 10 клас. Підручник для рівня стандарту [Електронний ресурс] / О. М. Афанасьєва [та ін.]. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2010. - 480 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Пропонований підручник відповідає програмі з математики для 10-го класу рівня стандарту, рекомендований Міністерством освіти і науки України й пе- редбачає готовність учнів до широкого і свідомого застосування математики. Цю орієнтацію забезпечують зміст курсу, характер викладення навчального матеріалу, добір ілюстрацій і приклади застосувань, система вправ і контрольних запитань. Для учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова: освіта -- школа -- шкільна програма
| | Тип видання: національна доповідь | | |
4. |
Про виконання зобов’язань України відповідно до Конвенції про ядерну безпеку [Електронний ресурс] : національна доповідь / Національна атомна енергогенеруюча компанія “Енергоатом”, Державне спеціалізоване підприємство “Чорнобильська АЕС" ; відп. вип. О. Миколайчук. - Київ : [б. в.], 2013. - 99 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 0.89 Мб
Ця, Шоста Національна Доповідь, розроблена у повній відповідності до вимог Конвенції про ядерну безпеку, “Керівних принципів, які стосуються національних доповідей, що надаються у відповідності з Конвенцією про ядерну безпеку” (МАГАТЕ, Інформаційний циркуляр, INFCIRC/572/Rev.4, 16 квітня 2013 року). Поданням цієї Національної Доповіді Україна у повній мірі виконує свої зобов’язання щодо Статті 20 Конвенції про ядерну безпеку. Доповідь базується на чинних в Україні законодавчих та нормативно- правових актах і офіційних звітах центральних органів виконавчої влади, які здійснюють реалізацію державної політики у сфері використання ядерної енергії. Головною метою Доповіді є надання об’єктивної та неупередженої інформації про стан безпеки ядерних установок і заходів, що вживаються для підвищення її рівня та захисту населення й навколишнього природного середовища в Україні, а також висвітлення змін і прогресу в законодавчій та регулюючій основі та ядерно- енергетичному секторі України за останні три роки.
Кл.слова: аварійна готовність -- кризове реагування -- радіаційна безпека
| | | |
|
|