Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (20)Автореферати дисертацій (1037)Реферативна база даних (7216)Книжкові видання та компакт-диски (842)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНКУРЕНТН$<.>+<.>K=СПРОМОЖНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
1.

Hasanali, F.
Competitive intelligence: a guide for your journey to best-practice processes [Electronic resource] / F. Hasanali, P. Leavitt. - Houston : APQC , 2004. - 81 p.
Переклад назви: Конкурентна розвідка: Посібник для вашої подорожі в передовому досвіді процесів

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Based on APQC's seven years of benchmarking research on competitive intelligence, this straightforward guidebook also details best practices in coordinating actionable intelligence.



Кл.слова:
менеджмент

   Тип видання:   підручник   
2.

Wellings, A.
Concurrent and real-time programming in Java [Electronic resource] / A. Wellings. - New York : John Wiley & Sons, 2004. - 446 p.
Переклад назви: Конкурентне програмування і програмування у реальному часі на Java

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Beginning with an introduction of the topic, this text describes the concurrency model of Java, summarizing its strengths and weaknesses, as well as details the Real-Time Specification for Java.



Кл.слова:
ооп

   Тип видання:   методичний посібник   
3.


Імплементація та застосування Гаазької конвенції 1993 року про міждержавне усиновлення [Електронний ресурс] : посібник з належної практики : пер. с англ.. - Посібник № 1. - К. : Сімейне право, 2006. - 214 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Імплементація та застосування Гаазької конвенції 1993 року про міждержавне усиновлення: посібник з належної практики — це проект Постійного бюро, спрямований на надання допомоги країнам (які вже підписали Конвенцію або лише планують це зробити) у практичній імплементації Конвенції, що максимально сприяла б досягненню мети Конвенції, а саме, захисту дітей у процесі міжнародного усиновлення. Це перший посібник із роз’ясненням положень Конвенції 1993 року; він визначає важливі аспекти планування, створення і використання правових та адміністративних засад імплементації Конвенції. Посібник не є універсальною настановою з найкращої практики імплементації, оскільки імплементація в кожній країні, безумовно, має власну специфіку через різницю наявних ресурсів і професійної підготовки відповідальних осіб, сильних сторін кожної держави та особливих викликів, що постають перед нею. Ситуації в кожній країні відрізняються, проте критерієм придатності й ефективності практики імплементації Конвенції є їх спроможність забезпечувати досягнення загальної мети Конвенції. Попередньо до підписання та ратифікації Конвенції кожна держава має ретельно розглянути більшість питань, порушених у Посібнику. Саме тому Посібник призначено для високопосадовців, які ухвалюють рішення про імплементацію Конвенції у відповідній країні (у короткостроковій чи довгостроковій перспективі), а також для юристів, адміністраторів, соціальних працівників і фахівців з адресної роботи, інших спеціалістів, які потребують порад із практичних та правових аспектів імплементації Конвенції. Уповноважені організації та призначені (неакредитовані) особи зможуть користуватися Посібником у повсякденній роботі з реалізації функцій, передбачених Конвенцією.



Кл.слова:
дитина -- усиновлення -- родина

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Леле, Милинд.
Абсолютное оружие. Как убить конкуренцию: захват и удержание рынка [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Милинд Леле. - СПб. : Питер, 2009. - 107 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор развенчивает один из постулатов современного делового мира - концепцию устойчивого конкурентного преимущества, и показывает, что получать прибыль выше средней по отрасли могут только те компании, которые имеют монополию. В книге анализируются две главные составляющие монополии (монопольное пространство и монопольный период) и рассматриваются основные виды монополий (монополия на актив и ситуативная монополия). Милинд Леле (Milind M. Lele) – управляющий директор компании SLC Consultants, Inc., основанной в Чикаго (США, Иллинойс) и специализирующейся на стратегическом консалтинге. Получив степень доктора философии в Гарвардском университете, Милинд Леле более 18 лет был профессором в области стратегии и маркетинга в Высшей школе бизнеса при Чикагском университете, а сегодня занимается преподавательской деятельностью в различных странах мира. Автор целого ряда статей в Harvard Business Review и Sloan Management Review, а также книг «Главное – потребитель: как добиться решающего преимущества за счет удовлетворения клиентов» (The Customer Is Key: Gaining an Unbeatable Advantage Through Customer Satisfaction) и «Стратегическое преимущество: как использовать сильные стороны компании для завоевания рынка» (Creating Strategic Leverage: Matching Company Strengths with Market Opportunities). Книга заинтересует представителей компаний, работающих на высоко-конкурентных рынках, сотрудников регулирующих органов, а также студентов экономических вузов и бизнес-школ.



Кл.слова:
бізнес -- гроші -- ринок -- маркетинг -- збут -- бізнес-тренер

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Журик, Ю. В.
Антимонопольно-конкурентне право України [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ю. В. Журик. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 272 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому посібнику розглядаються види порушень законодавства України про захист економічної конкуренції, аналізується статус Антимонопольного комітету України, розгляд справ антимонопольними органами України, відповідальність за порушення у цій сфері, а також, для зручності, додається законодавство. У посібнику органічно поєднані: теоретичні конструкції, приклади з практики та власні критичні зауважен- ня і пропозиції автора. В заключних положеннях до кожного розділу міститься найбільш важлива інформація. Посібник розраховано у першу чергу на викладачів та студентів вищих навчальних закладів, юристів та всіх, хто цікавиться правовим регулюванням економічної конкуренції в Україні.



Кл.слова:
макроекономіка -- ринок -- Антимонопольний комітет

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.


Бізнес-планування у ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2009. - 72 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бізнес-план - це поширений у ринковій економіці інструмент менеджменту, основа конкретної маркетингової, фінансової, матеріально-технічної, кадрової політики сучасного бізнесу. Бізнес-план - це візитна картка, за якою потенційні партнери по бізнесу оцінюють шанси на успіх підприємницької справи, це мова ведення переговорів з закордонними партнерами та майбутніми інвесторами. В умовах ринкової економіки жодне підприємство не може працювати стабільно та прибутково без ретельно складеного плану. Процес планування дозволяє уявити весь комплекс майбутніх операцій підприємницької діяльності та запобігти небажаним подіям. Особливо важливе бізнес-планування у виробничій та комерційній діяльності, де потрібні як передбачення на довгострокову перспективу, так і ґрунтовні попередні дослідження, що передують плануванню. При виході на ринок підприємець повинен реально уявляти можливі результати своєї діяльності, критично оцінювати власні можливості, правильно розподіляти цілі за часом, навчитися ефективно використовувати ресурси тощо. Досвід роботи вітчизняних підприємств свідчить, що в умовах швидких змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі, посилення конкурентної боротьби, прискорення темпів науково-технічного прогресу тощо планування роботи суб'єктів підприємницької діяльності набуває все більшого значення. Сьогодні успіх будь-якої справи, в тому числі і виходу підприємства на ринок з новим продуктом чи послугою, неможливий без повного і чіткого уявлення про перспективи підприємницької справи, без розробки надійних попередніх орієнтирів і реального плану дій. Серед актуальних завдань бізнес-плану - отримання відповідей на питання: як почати свою справу; як ефективно організувати виробництво; як забезпечити просування товару на ринок; коли будуть отримані перші прибутки; як зменшити ризик від реалізації запропонованої комерційної ідеї; як вижити і перемогти в конкурентній боротьбі тощо. В даному навчальному посібнику розглянуто основні питання побудови та розробки бізнес-плану, який повинні вміти складати студенти, що навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій” та студенти технічних спеціальностей, що мають наміри розпочати власну справу.



Кл.слова:
бізнеc -- сфера послуг -- заклади харчування -- економіка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.


Бенчмаркинг – инструмент развития конкурентных преимуществ [Електронний ресурс] : практическое пособие / Н. А. Воеводина [и др.]. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 360 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бенчмаркинг – это исследование и внедрение лучшего из опыта конкурентов и предприятий других сфер деятельности. Бенчмаркинг способствует повышению уровня конкурентоспособности фирмы, увеличению прибыли, качества предлагаемых товаров и услуг. В книге раскрываются понятия и виды бенчмаркинга, рассматриваются методы проведения исследований, оценка среды, разработка и внедрение бенчмаркинга на предприятии. Книга предназначена для руководителей предприятий, руководителей отделов предприятия, преподавателей и студентов экономических специальностей.



Кл.слова:
конкуренція -- конкурентоспроможність фірми

   Тип видання:   підручник   
8.

Джордж, М. Л.
Бережливое производство + 6 сигм [Електронний ресурс] / М. Л. Джордж. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 360 с.. - (Модели менеджмента ведущих корпораций)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эффективное соединение двух известных подходов — бережливого производства и шести сигм — послужило началом возникновения новой технологии менеджмента. Метод «бережливое производство + шесть сигм» обладает мощным синергетическим эффектом, что делает его самым конкурентоспособным подходом к менеджменту в настоящее время. Новый метод, удачно сочетающий наилучшие достижения японской и западной школ менеджмента, позволяет еще эффективнее сокращать время выполнения заказа и повышать качество. За время руководства собственной консалтинговой фирмой автор этой книги Майкл Джордж накопил огромный опыт разработки и внедрения систем менеджмента, основанных на концепции шести сигм, а также на идеях бережливого производства. Это позволило ему создать удачный синтез этих популярных подходов. Книга предназначена для руководителей среднего и высшего звена, а также для предпринимателей, которые стремятся сочетать непрерывное совершенствование качества с дисциплиной поставок и конкурентными ценами. Она будет интересна сотрудникам служб маркетинга, контроля качества, информационных технологий, производства, снабжения. Студенты и аспиранты соответствующих специальностей найдут в ней много полезного. Следует обратить внимание на это издание и консультантам в области общего менеджмента, систем качества и других направлений.



Кл.слова:
менеджмент -- маркетинг -- управління -- підприємництво

   Тип видання:   наукове видання   
9.
 


Карр, Николас .
Блеск и нищета информационных технологий. Почему ИТ не являются конкурентным преимуществом [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Н. Д. Карр. - М. : Секрет фирмы, 2005. - 220 с.. - (Мастерская бизнеса)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга вызвала ожесточенные споры на Западе как среди практиков в области информационных технологий, так и среди консультантов. Причиной спора стало особое мнение автора книги, считающего, что огромные инвестиции предприятий в информационную инфраструктуру уже не дают избыточной отдачи, а в ряде случаев даже не являются необходимыми. В связи с этим автор советует руководителям бизнеса и ИТ-служб при осуществлении подобных затрат руководствоваться четырьмя правилами. Стараться расходовать меньше. Следовать за лидерами и не повторять их ошибок. Заранее просчитывать инновационные риски. Сфокусироваться на устранении недостатков, а не на преувеличении гипотетических возможностей. Эта дискуссионная книга поможет в первую очередь руководителям бизнеса и топ-менеджерам в области ИТ скорректировать свои стратегические ожидания от информационных технологий и создать оптимальную конфигурацию соответствующей инфраструктуры.



Кл.слова:
комп’ютерні технології -- комп’ютер -- інформаційна система -- комунікація -- база даних

   Тип видання:   методичний посібник   
10.

Васильева, М.
Бренд. Сила личности [Електронний ресурс] / М. Васильева. - СПб. : Питер, 2003. - 208 с.. - (Деловой бестселлер)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Индивидуальность брэнда становится главным конкурентным фактором — вместо цены и технических преимуществ. Она работает даже при полном отсутствии УТП и является решающим фактором долгосрочного успеха на рынке. Авторы этой книги пришли к важности понимания индивидуальности брэнда после десятилетнего опыта практической работы в рекламе. Общение с брэнд-менеджерами и ведущими рекламистами; многолетнее наблюдение за поведением брэндов, личный опыт консультирования и создания брэндов — все это жизненная база книги.



Кл.слова:
реклама -- торгівля -- підприємництво

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.
 


Коппел, Роберт.
Быки, медведи и миллионеры. Хроники биржевых сражений [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Р. Коппел. - [Б. м.] : Омега-Л, 2011. - 264 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга предоставляет читателю широкий обзор психологического устройства трейдеров–победителей, рассказывая истории их жизни. Автор позволяет нам окинуть изумленным взглядом душу и разум ведущих биржевых спекулянтов. Люди, здесь описываемые, живут в безжалостном мире, где миллионы долларов почти мгновенно меняют своих владельцев. Эта книга о том, как они достигли такого уровня и что поддерживает их на плаву. Если вы трейдер или намереваетесь стать таковым, вам понравятся эти рассказы, дающие возможность заглянуть вглубь настоящего биржевика. Вы узнаете, почему самые лучшие и умные любят торговать на бирже и как они постоянно оттачивают свои конкурентные преимущества. Для тех, кто хочет на практике испытать трудности торгового мира, книга предоставляет нетленный и занимательный способ получения подлинных откровений. Предназначена для широкого круга читателей, интересующихся психологией успеха и тонкостями биржевых операций.



Кл.слова:
бізнес -- гроші -- біржа -- інвестиція -- трейдер -- фінанси -- ринок цінних паперів

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Кропоткин, П. А.
Взаимная помощь среди животных и людей как двигатель прогресса [Електронний ресурс] / П. А. Кропоткин. - Київ : Либроком, 2013. - 280 с.. - (Размышляя об анархизме)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Предлагаемая читателям книга, написанная выдающимся отечественным философом и общественным деятелем, теоретиком анархизма П. А. Кропоткиным, является одним из наиболее известных его произведений, наряду с такими книгами, как «Речи бунтовщика» и «Хлеб и воля». Эта книга была (и до сих пор является) одной из важнейших работ, с научных позиций доказывающих состоятельность предлагаемой анархо-коммунистами программы социально-экономических преобразований. Свои идеи П. А. Кропоткин черпал как из биологии (жизнь мира животных), так и из своих исторических исследований, а также современной ему общественной жизни. При этом он писал о взаимопомощи как о явлении, отнюдь не отрицающем конкурентные отношения. В наше время нередко можно услышать выводы ученых, близкие теории П. А. Кропоткина, что подчеркивает актуальность данного произведения и сейчас, в начале XXI столетия.



Кл.слова:
політична філософія -- анархізм -- взаємодопомога

   Тип видання:   монографія   
13.

Гайдар, Е. Т.
Власть и собственность [Електронний ресурс] : смуты и институты, государство и эволюция / Е. Т. Гайдар. - СПб. : Норма, 2009. - 336 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


После начала рыночных реформ прошло уже почти два десятилетия. Отношение к ним в обществе до сих пор неоднозначное, их итоги вызывают яростные споры. Однако не стоит забывать, что благодаря им мы избежали гражданской войны на постсоветском пространстве. Это благодаря принятым в 1991–1992 годах мерам в крупных городах России не начался голод, хотя «закрома Родины» были пусты, а золотовалютные резервы сократились до стоимости одного супермаркета. Благодаря проведенным в 1992 году реформам удалось без крови отказаться от системы директивного планирования и ценообразования. Были заложены основы конкурентного рынка, который открыл дорогу модернизации страны, ее превращение из сырьевого придатка развитых стран в высокоразвитую в техническом отношении державу. Не все тогда знали, что за это придется платить закрытием неконкурентных производств, заводов ВПК, что сбережения сгорят в огне высокой инфляции. Об этом новая работа Е. Гайдара «Смуты и институты». В сборник включена и другая его работа – «Государство и эволюция», которая была издана 15 лет назад, но и сегодня не потеряла своей актуальности. Она – плод раздумий автора о различии интересов бюрократии и широких слоев народа, ярко проявившихся в ходе горбачевской перестройки и последующих рыночных реформ, о соотношении в России власти и собственности.



Кл.слова:
економічний ринок -- перебудова -- власність

   Тип видання:   монографія   
14.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   монографія   
15.


Глобальное конкурентное пространство [Електронний ресурс] : монография / О. Г. Белорус [и др.]. - К. : КНЭУ, 2008. - 720 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Коллективная монография посвящена одной из самых актуальных современных проблем — международной и глобальной экономической, экологической и коммуникационной конкурентоспособности. На основе многолетних фундаментальных исследований теории и политической экономии глобализма и глобализации, системных и структурных трансформаций мировой экономики авторы последовательно раскрывают главные предпосылки, факторы и стратегии конкурентного развития национальных и мировой экономики в условиях постиндустриализма и глобализма. Конкурентный тоталитаризм современных глобальных транснациональных корпораций стал растущей и главной угрозой безопасности социально-экономического развития в XXI веке. Анализируя глобальное конкурентное пространство, авторы особенное внимание уделяют процессам структурной модернизации и институционной трансформации экономики Украины как главной предпосылки ее конкурентоспособного качественного роста. Монография предназначена для научных работников, преподавателей, аспирантов и студентов высших учебных заведений, а также для всех специалистов, которые интересуются проблемами международной конкурентоспособности в условиях глобализации на этапе постиндустриального развития.



Кл.слова:
постіндустріальне суспільство -- світова економіка -- макроекономіка -- капіталізм

   Тип видання:   підручник   
16.

Мілаш, В. С.
Господарське право [Електронний ресурс] : курс лекцій: в 2 т. / В. С. Мілаш. - Х. : Право, 2008-2010

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 2008. - 496 с.

Ч. 2. - 2010. - 336 с.


Курс лекцій з господарського права присвячено загальним питанням становлення та розвитку господарського права в Україні. У систематизованому вигляді розглядаються ключові положення господарського права, серед яких поняття господарської діяльності та її різновидів, особливості правового регулювання відносин, що виникають під час організації та провадження господарської діяльності, господарська інфраструктура та майнова основа її функціонування, питання державного регулювання господарської діяльності та основні засади конкурентного права, система господарських договорів тощо. Видання розраховане на студентів, аспірантів, викладачів юридичних вузів та факультетів.



Кл.слова:
правознавство -- господарство

   Тип видання:   підручник   
17.

Вінник, О. М.
Господарське право [Електронний ресурс] : курс лекцій / О. М. Вінник. - К. : Атіка, 2004. - 624 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому курсі лекцій на підставі аналізу нормативно-правових актів станом на 1 липня 2004 р. висвітлюються основні теми та інститути господарського права - як загальної частини (поняття господарського права, господарські правовідносини, господарське законодавство, суб'єкти господарських правовідносин, майнова основа господарювання, господарські зобов'язання, господарсько-правова відповідальність, антимонополь-но-конкурентне регулювання, правове регулювання банкрутства), так і спеціальної частини (особливості правового регулювання певних видів господарських відносин: у сфері капітального будівництва, інноваційної, фінансової та біржової діяльності, агентських відносин, комерційної концесії, зовнішньоекономічної діяльності, іноземного інвестування, спеціальних режимів господарювання). Для студентів та аспірантів юридичних і економічних спеціальностей, юристів-практиків, підприємців, а також для всіх, хто застосовує у своїй діяльності норми господарського законодавства та/або цікавиться питаннями господарського права.



Кл.слова:
капітал -- фінанси -- майно

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Вінник, О. М.
Господарське право [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Вінник. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Правова єдність, 2008. - 766 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому навчальному посібнику на підставі аналізу нормативно-правових актів висвітлюються основні теми та інститути господарського права - як загальної частини (поняття господарського права, господарські правовідносини, господарське законодавство, суб'єкти господарських правовідносин, майнова основа господарювання, господарські забов'язання, господарсько-правова відповідальність, антимонопольно-конкурентне регулювання, правове регулювання банкрутства), так і спеціальної частини (особливості правового регулювання певних видів господарських відносин: у сфері капітального будівництва, інноваційної, фінансової та біржової діяльності, іноземного інвестування, спеціальних режимів господарювання). Для студентів та аспірантів юридичних і економічних спеціальностей, юристів-практиків, підприємців, а також для всіх, хто застосовує в своїй діяльності норми господарського законодавства та/ або цікавиться питаннями господарського права.



Кл.слова:
господарські правовідносини -- господарське законодавство -- господарсько-правова відповідальність

   Тип видання:   підручник   
19.

Хромов, Михаил.
Дебиторка. Возврат, управление, факторинг [Електронний ресурс] / Михаил Хромов. - СПб. : Питер, 2008. - 205 с.. - (Практика менеджмента)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие рынка однозначно связано с обострением конкурентной борьбы – так происходит практически по всем направлениям бизнеса. Один из самых сильных инструментов, который используют организации в борьбе за клиента, – предоставление товарного кредита. Эта книга посвящена проблемам и одновременно преимуществам возникающей в связи с этим дебиторской задолженности. Как построить политику взаимоотношений с клиентом? Как вернуть долги, действуя в рамках правового поля? Изучив книгу, вы сможете проанализировать дебиторскую задолженность и построить рациональную систему по ее управлению – как в целом по компании, так и на уровне отдела продаж и каждого продавца в частности.



Кл.слова:
фінанси -- бізнес -- кредит

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Котлер, Ф.
Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.



Кл.слова:
прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського