Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (198)Тематичний інтернет-навігатор (45)Автореферати дисертацій (5565)Реферативна база даних (48370)Книжкові видання та компакт-диски (13483)Журнали та продовжувані видання (2737)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 989
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.
 



A history of the university in Europe [Electronic resource] : in 4 vol. / ed. Walter Ruegg. - Cambridge : Cambridge university press, 2003
Переклад назви: Історія університетів в Європі

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 3 : Universities in the nineteenth and early twentieth centuries (1800–1945). - 2004. - 774 p.

T. 4 : Universities since 1945. - 2011. - 661 p.


This is the first of four volumes that will comprise A History of the University in Europe, covering the development of the university in Europe (East and West) from its origins to the present day. No other up-to-date, comprehensive history of this type exists: its originality lies in focusing on a number of major themes viewed from a European perspective, and in its interdisciplinary, collaborative and transnational character. Volume I, covering the Middle Ages, places the medieval European universities in their social and political context. After explaining the number and types of universities from their origins in the twelfth century to around 1500, it examines the inner workings as an institution and paints a general picture of medieval student life.



Кл.слова:
історія освіти -- навчальні заклади -- європейська педагогіка

   Тип видання:   наукове видання   
2.


Elegantia iuris civilis. Вибрані праці. [Електронний ресурс] / уклад.: В. І. Бірюков, Т. І. Бондарук, В. О. Бондарук ; Національна академія внутрішніх справ. - Київ : САК ЛТД, 2020. - 520 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 10.33 Мб


Видання «Elegantia iuris civilis» або «Юридичні тонкощі цивілістики», приóрочене до 80-річчя від дня народження і 45-річчя науково-педагогічної діяльності відомого цивіліста Івана Андрійовича Бірюкова. Окрім вибраних наукових творів у виданні подається коротка розвідка про життєвий і професійний шлях ювіляра та спроба наукового аналізу його творчого доробку. Видання містить біобібліографію та деякі інші матеріали.



Кл.слова:
право -- законодавство -- соціальні і правові норми

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


English, James F..
The global future of English studies [Electronic resource] / James F. English. - London : Wiley-Blackwell, 2012. - 212 p
Переклад назви: Глобальне майбутнє англійської освіти

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


I could not have written this book without assistance from faculty and students in various English departments around the world. My colleagues at Penn, especially Peter Conn and Max Cavitch, have been among my most thoughtful and well-informed interlocutors. During my time teaching at Kings College, London, I learned much about the specificities of the British system from conversations with Mark Turner, Jo McDonagh, and Gordon McMullan. When he was at the University of Edinburgh, John Frow engaged me in a project of administrative data exchange between the English departments there, at Penn, and at the University of Melbourne. Elizabeth Anderson performed heroic labor in assembling the Penn data for that study, the results of which proved helpful to this book in a number of ways. David Carter arranged for me to make an extended visit to the University of Queensland, where my sense of the situation of English departments in Australia was sharpened by conversations with Nathan Garvey, Roger Osborne, Ian Hunter, and David himself. I also learned much from the Australian and New Zealand scholars at the 2011 SHARP Conference in Brisbane, and especially from Simone Murray of Monash University, who, among other things, explained to me the “Melbourne model.” Henrik Enbohm of the Swedish Writers’ Union invited me to a large gathering of writers, scholars, and translators in Stockholm, where I was able to speak with faculty and graduate students from literature departments in Sweden and elsewhere in Scandinavia. Andrew Shields at the University of Basel provided me with helpful information about English studies in Switzerland and Germany, as did Philipp Schweighauser and Ina Habermann. In Vienna, my Austrian guide was Hanno Biber,and I am grateful to Lianna Giorgi of the ICCR and the Euro- Festival Project for arranging my visit to that city, as well as to Bologna.Most recently, Rudolph Glitz arranged for me to visit the University of Amsterdam and provided clear and detailed answers to my queries regarding English studies in the Netherlands. For helping me to learn something about English departments in China, I owe a particular debt to Danling Li, my tireless guide and native informant in Beijing, who has continued to assist me back in Philadelphia. Wang Ning arranged my visit to Tsinghua University and set up a series of meetings and meals there; Shen Anfeng gave me a most informative tour of the campus. Mao Liang arranged my visit to Peking University, where he, Ding Hongwei, Thomas Rendall, and Shen Dan all patiently answered my many questions about their students, curriculums, teaching methods, and funding arrangements. Zhang Hongxia was a charming and informative guide in Shanghai. Junsong Chen of Shanghai International Studies University led me on a most enlightening tour of the English literature section of the SISU bookstore. He Weiwen, vice dean of the School of Foreign Languages at Shanghai Jiaotong University, hosted me on his campus, where I enjoyed helpful discussions with him and Wang Zhenhua. Sun Jian, the chair of English at Fudan University, generously made time for me in the middle of a busy week. My visit to Nanjing University was especially productive, and Liu Haiping did me great service in arranging for meetings with groups of administrators, faculty, and graduate students. Especially helpful was the participation of Yang Jincai, the dean of the School of Foreign Studies, and Gao Wei, Zhu Gang, Zhao Wenshu, Zhu Xuefeng, Hu Jing, and Fan Hao. Finally, Phoebe Liu, my student at Penn, translated Chinese documents and websites for me, and canvassed her friends at universities in China for information that we could not find online. No one has assisted me more with this book than David Dunning, who prepared all the charts and contributed much clarity of thought to the task of gathering and analyzing the statistical data. David also read the book in manuscript, steering me around numerous mistakes, as did the copyeditor Cheryl Adam at a later stage in the process. Fraser Sutherland worked rapidly to prepare an index. Aileen Castell was a superbly efficient project manager. Emma Bennett is the editor who originally encouraged me to write the book for her Manifesto series, and Ben Thatcher kept the projectmoving forward despite my habitual dodges, detours, and delays. None of these people will fully agree with the analysis and arguments in the book. Nor do they share responsibility for whatever errors of fact and flaws of reasoning it contains. But the opportunity to discuss with them the present circumstances and possible futures of a discipline in which we are all invested has greatlyenriched my understanding and enlivened my professional life these past few years.



Кл.слова:
наука -- педагогіка -- Англія -- дослідження

   Тип видання:   монографія   
4.


Innovative processes in education [Електронний ресурс] : collective monograph / science edit. S. I. Drobyazko. - Łódź : Ameet, 2017. - 256 S.
Переклад назви: Інновативні процеси в освіті

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.65 Мб


Modern educational system is characterized by dramatic changes in all of its links, aimed at achieving a new quality of education. The concept of modernization of education and strategy define the main priorities of these changes - update the objectives and content of education, educational methods and technologies based on the latest achievements of science teaching and innovative approaches to improve it. The book This textbook contains material that reveals the reasons for the need of educational innovations and their implementation in a professional school in modern conditions; the basic concepts, theories and concepts on which they are based; the nature and patterns of pedagogical innovations. Collective monograph is intended for politicians, scientists, entrepreneurs, teachers, postgraduate students, students, in the field of educational technology specialists.



Кл.слова:
педагогічна компетентність -- модульне навчання -- облік успішності

   Тип видання:   наукове видання   
5.


Literacy in America [Electronic resource] : an encyclopedia of history, theory, and practice / ed. B. J. Guzzetti. - Santa Barbara : ABC-CLIO, 2002. - 779 p.
Переклад назви: Письменність в Америці: Енциклопедія історії, теорії, і практики

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Written for an audience embracing both students being introduced to theories and terminology of literacy and specialists in the field, the A-Z entries fall into five categories. The first and most numerous covers "definitions, process, influences, issues, types, and theories." The others cover "literacy assessment, literacy instruction, literacy resources and organizations, and literacy professional publications and reports." Throughout, literacy is examined not just as the capability of an individual to read and write but also as a dynamic force in society. Entries such as Gender and writing, Literacy and culture, Social nature of literacy, and Television and reading demonstrate literacy's inseparability from the society in which it functions. So, too, do articles on forms of expression that express social trends; these include Comics, Graffiti, and Instant messaging. The great majority, however, treat concepts and terms related to the study, acquisition, and teaching of literacy. These include Ebonics, Fluency, Reading clinics, Spelling, and Writing assessment. Complementary articles treat both sides of controversial issues such as the phonics-whole language debate.



Кл.слова:
освіта -- грамотність -- педагогіка

   Тип видання:   національна доповідь   
6.
 



National Report on the State and Prospects of Education Development in Ukraine [Electronic resource] / National Academy of Educational Sciences of Ukraine ; editor-in-chief V. G. Kremen. - Kyiv : Pedahohichna dumka, 2017. - 336 p.
Переклад назви: Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 14.83 Мб


The comprehensive analysis of the state and prospects of national education development over the 25 years of Ukraine’s Independence is made; the educational sphere actual problems are determined; the causes of their appearance are revealed; the scientifically grounded proposals concerning the ways of domestic education modernization in the context of globalization, European integration and national self-identification are proposed. The report will be useful to policy makers, state leaders, education institutions leaders, pedagogical and scientific and pedagogical personnel, wide community and everyone who cares for the competitiveness of Ukrainian education.



Кл.слова:
інституційна освіта -- інклюзивна освіта -- педагогічні технології

   Тип видання:   зб. статей   
7.


Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation [Electronic resource] : сollected articles / ed. Yu. B. Melnyk. - Warsaw : Anagram, 2017. - 151 p.
Переклад назви: Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця

Рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 4.42 Мб


The collection is placed in the international scientometric databases, repositories and search engines.



Кл.слова:
професійне вигорання -- соціальна мобільність -- дискурсивна компетентність -- педагогічна етика

   Тип видання:   енциклопедія   
8.

Reill, Peter Hanns.
Encyclopedia of the Enlightenment [Electronic resource] / Peter Hanns Reill, Ellen Judy Wilson. - New York : Facts On File, Inc., 2004. - 689 p
Переклад назви: Енциклопедія Просвітництва

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


A resource on the Age of Enlightenment, which spanned the late 17th through the 18th centuries and replaced superstition and religious despotism with reason and rationality, Encyclopedia of the Enlightenment, Revised Edition is a tool for students and the general public. Conceived and written as a point of departure for anyone who wishes to encounter this remarkable age of Kant, Newton, Descartes, Mozart, and Voltaire, this work surveys a vast landscape of ideas, historical figures, and events. Featuring articles on general topics, such as science, education, art and architecture, aesthetics, and music, personalities, countries, notable works, and concepts, this encyclopedia features more than 120 black-and-white photographs and provides cross-references throughout. Further readings follow all major articles. An introduction, chronology, bibliography, and index round out the features of this resource to the period that informed both the birth of the United States and the modern era.



Кл.слова:
мистецтво -- культурна політика -- педагогіка

      
9.


UCRAINICA VII. SOUČASNÁ UKRAJINISTIKA. PROBLÉMY JAZYKA, LITERATURY A KULTURY. [Електронний ресурс] : sborník příspěvků z mezinárodní konference VIII. olomoucké sympozium ukrajinistů střední a východní Evropy Olomouc 25. – 27. 8. 2016 / Alla Arkhanhelská, Ljudmyla Stěpanova, Nadiia Balandina ; Univerzita Palackého v Olomouci, facultas philosophica. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. - 668 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.27 Мб




Кл.слова:
мовознавство -- комунікація -- фольклористика -- педагогічна культура

   Тип видання:   підручник   
10.

Євтух, Миколай Борисович.
Соціальна педагогіка [Електронний ресурс] : підручник / М. Б. Євтух, О. П. Сердюк ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - 2-е вид., стереотип.. - К. : [б. в.], 2003. - 232 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
саморозвиток суспільства -- управлінське рішення

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Єлісовенко, Ю. П.
Ораторське мистецтво. Постановка голосу й мовлення [Електронний ресурс] / Ю. П. Єлісовенко. - Київ : Атіка, 2008. - 204 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Містить теоретичний і практичний навчальний матеріал необхідний для постановки дихання, голосу, артикуляції, дикції, орфоепії та інших чинників усного мовлення. Приділяється увага інтонаційній складовій мовлення оратора. Представлено авторську методику постановки голосу й мовлення, а також цілу низку вправ, в яких широко використовуються пісенні, поетичні, інформаційні, аналітичні, художньо-публіцистичні та сатиричні тексти. Для студентів факультетів журналістики, правознавства, міжнародних відносин, для всіх тих, хто цікавиться ораторським мистецтвом. Може бути рекомендований логопедам, педагогам, вихователям і батькам, які прагнуть розв'язати для себе, своїх дітей чи учнів проблеми, пов'язані з усуненням неорганічних вад мовлення.



Кл.слова:
артикуляція -- дикція -- орфоепія -- вокальні тренінги

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Ємець, А. А.
Як навчити вашу дитину виразно читати і заучувати вірші [Електронний ресурс] / А. А. Ємець. - Х. : Ранок, 2009. - 96 с.. - (Сімейна педагогіка)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У переважної більшості дітей від народження добре розвинуті пам’ять і артистизм, проте деяким з них усе одно важко запам’ятати й вивчити напам’ять вірш або хоча б виразно його прочитати. Якщо ви прагнете допомогти в цьому своїй дитині, ця книга для вас! У ній подано відповіді на основні питання, які виникають у дорослих при ознайомленні дітей із віршованими творами. У книзі ви знайдете пояснення прийомів і методів, літературні вправи та ігри, що допомагають формувати позитивне ставлення дитини до поезії, розвивати вміння виразно читати та заучувати вірші. Книга призначена турботливим батькам, учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, гувернерам, репетиторам, а також студентам педагогічних ВНЗ.



Кл.слова:
виховання -- розвиток дитини

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Єрьоміна, О. Л.
Спортивна медицина [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / О. Л. Єрьоміна, Л. І. Котова. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2005. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник до практичних занять зі спортивної медицини для студентів медичних факультетів укладений відповідно до програми, навчального плану та методичних рекомендацій, щодо впорядкування навчально-методичної документації кафедр. Посібник складається з розділів: обстеження фізичного розвитку, функціонального стану серцево-судинної, дихальної та вегетативної нервової систем, визначення фізичної працездатності, експрес-оцінка фізичного стану людини; лікарсько-педагогічні спостереження в процесі фізичного виховання та спортивного вдосконалення; санітарно-гігієнічний контроль; методи медичного обстеження спортсменів, поліклінічний прийом осіб, які займаються фізкультурою та спортом. По кожній темі послідовно висвітлені основні питання стосовно методології предмета, наведені літературні джерела та матеріали для самоперевірки студентів. Посібник дає можливість студентам полегшити вивчення важливих розділів спортивниї медицини і сприятиме підвищенню фахового рівня майбутніх лікарів.



Кл.слова:
медичне обстеження -- фізичне виховання -- фізична працездатність

   Тип видання:   життєпис   
14.


І прызванне, і лёс [Електронний ресурс] : жыццё і дзейнасць вучонага-педагога прафесара Фамы Антонавіча Бельскага / уклад. і камент. А. І. Бельскага. - Мінск : Рэдакцыя часопіса «Роднае слова», 2012. - 139 с.
Переклад назви: І покликання, і доля: життя та діяльність вченого-педагога професора Фоми Антоновича Бельського

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.37 Мб


Зборнік склалі артыкулы пра жыццё і творчы шлях Фамы Антонавіча Бельскага (1890—1952), які працаваў у вышэйшых навучальных установах Украіны, Беларусі, Расіі і Узбекістана. Прасочваецца станаўленне асобы таленавітага педагога і вучонага, характарызуецца дзейнасць прафесара як арганізатара адукацыі і навукі, асэнсоўваюцца яго навуковыя падыходы і погляды. Выданне прымеркавана да 120-годдзя з дня нараджэння і 60-годдзя з дня смерці вучонага. Адрасуецца даследчыкам гісторыі адукацыі і педагагічнай думкі, выкладчыкам, метадыстам, краязнаўцам, работнікам бібліятэчных устаноў.



Кл.слова:
педагогіка -- наукова діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Іваненко, В. В.
Історія Радянської держави (1917-1991) [Електронний ресурс] : навч. посіб. / В. В. Іваненко, А. І. Голуб, А. Ю. Шевченко. - Д. : Видавництво Дніпропетровського національного університету, 2007. - 576 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику з сучасних позицій розглядаються основні віхи та події вітчизняної історії, починаючи з 1917 р. і закінчуючи 1991. Кожен розділ віддзеркалює найбільш значущі, ключові аспекти функціонування Радянської держави. Зроблено спробу виявити й охарактеризувати специфічні особливості її становлення та розвитку на різних етапах. Наприкінці розділу вміщено серію документів, контрольних запитань і тестових завдань, призначених для кращого засвоєння програмного матеріалу. Видання корисне для студентів-істориків класичних і педагогічних університетів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами радянського минулого.



Кл.слова:
вітчизняна історія -- громадянська війна -- радянський тоталітаризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.


Інвалідність та суспільство [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Ю. Байда, О. В. Красюкова – Еннс [та ін.] ; за заг. ред.: Л. Ю. Байди, О. В. Красюкової – Еннс. - К. : [б. в.], 2012. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчально–методичному посібнику «Інвалідність та суспільство» подано програму курсу для вищих навчальних закладів, а також методичні матеріали до даного курсу: еволюційний шлях поглядів на питання «інвалідності»; прав людини з інвалідністю; моделі інвалідності та їх вплив на формування соціальної політики; питання інклюзивної освіти; ролі громадських організацій у формуванні інноваційних підходів до проблем інвалідності; взаємозв’язок між доступністю і забезпеченням прав людини та питання універсального дизайну. Навчально-методичний посібник адресовано викладачам вищих навчальних закладів, керівникам закладів освіти, управлінь освіти, науково-педагогічним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, громадським діячам.



Кл.слова:
інвалідність -- інклюзивне суспільство

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.


Інформаційна безпека сучасного суспільства [Електронний ресурс] / ред. А. І. Міночкіна ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Військовий інститут. - Київ : [б. в.], 2006. - 188 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розглянуто сутність і зміст інформаційної безпеки суспільства та її місце у структурі національної безпеки; висвітлено поняття «інформації», «інформаційної культури», «інформаційної війни», «інформаційної зброї»; показано інформаційно-психологічні операції та основний спосіб їх здійснення інформаційно-психологічний вплив; розкрито основні шляхи протидії негативному інформаційно-психологічному впливу Навчальний посібник розрахований на студентів, курсантів, магістрів, ад‟юнктів та науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів. Усіх кого цікавлять питання інформаційної безпеки.



Кл.слова:
контрпропаганда -- психологічний вплив -- інформаційна культура

   Тип видання:   хрестоматія   
18.


Історія української школи і педагогіки [Електронний ресурс] : хрестоматія / укл. О.О. Любар. - К. : Знання, 2005. - 767 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику подаються найяскравіші й найхарактерніші твори (або уривки з них) видатних українських просвітителів і педагогів, документи про школу, архівні матеріали, що свідчать про стан освіти й педагогічної думки різних часів, включаючи сучасність. Значна увага приділяється творчій спадщині вітчизняних просвітителів, праці яких у колишньому СРСР не друкувалися. Всебічний аналіз наведених творів допоможе читачеві осмислити особливості розвитку рідної школи й педагогічної науки, сприятиме формуванню науково-педагогічного мислення, розширенню його педагогічного світогляду, зростанню рівня педагогічної культури. Посібник розрахований на студентів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів, працівників органів освіти, науковців, усіх, хто цікавиться історією української школи та педагогічної думки



Кл.слова:
педагогіка -- аналіз -- освіта -- метод

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.


Історія Харківського університету (1804-2006) [Електронний ресурс] : у 3 ч.: Сист. бібліогр. покажч. / уклад.: М. Г. Швалб, В. Д. Прокопова. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2007. - 770 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Даний фундаментальний бібліографічний покажчик відображає історію найстарішого вищого навчального закладу України за 200 років його існування. Покажчик складається з трьох частин та висвітлює історію університету відповідно за 1804- 1917, 1917-1980, 1980-2006 рр. Бібліографічний покажчик буде корисний усім, хто цікавиться історією Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, розвитком науки в Харківському університеті й в Україні, історією вищої освіти, становленням та розвитком журналістики і художньої літератури в Україні. Покажчик приверне увагу і тих, хто хоче довідатися про створення і подальше існування таких відомих закладів міста Харкова, як астрономічна обсерваторія, ботанічний сад, зоопарк, художній музей, музей природи та ін. Читач, який вивчає історію інших харківських вузів, зокрема Харківського медичного університету та Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого, знайде у покажчику багатий матеріал про їх історичне коріння.



Кл.слова:
педагогіка -- освіта -- історія педагогіки -- вищий навчальний заклад

   Тип видання:   підручник   
20.


Історичне джерелознавство [Електронний ресурс] / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська [и др.]. - К. : Либідь, 2008. - 489 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику висвітлюються такі основні проблеми, як предмет, об’єкти та структура джерелознавства, його значення і завдання. Розкриваються поняття «історичне джерело», природа, класифікація, наукова критика джерел, шляхи, засоби і прийоми встановлення їх достовірності, сучасні методи здобуття максимальної джерельної інформації. Значну увагу приділено характеристиці основних груп джерел з історії України, даються методичні рекомендації щодо їхнього використання у науковій та педагогічній практиці Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів. В учебнике освещаются такие основные проблемы, как предмет, объекты и структура источниковедения, его значение и задания. Раскрываются понятия «исторический источник», природа, классификация, научная критика источников, пути, средства и приемы установления их достоверности, современные методы получения максимальной родниковой информации. Значительное внимание уделено характеристике групп источников из истории Украины, даются методические рекомендации относительно их использования в научной и педагогической практике. Для студентов гуманитарных специальностей высших учебных заведений



Кл.слова:
джерело інформації
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського