Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (196)Тематичний інтернет-навігатор (9)Автореферати дисертацій (2876)Реферативна база даних (28693)Книжкові видання та компакт-диски (2264)Журнали та продовжувані видання (203)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОДАЖ$<.>+<.>K=ІНФОРМАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 435
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Яншина, А. М.
Міжнародні кредитно-розрахункові і валютні операції [Електронний ресурс] / А. М. Яншина ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”. Інститут Економіки і Менеджменту. - К. : [б. в.], 2010. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Міжнародні розрахунки охоплюють торгівлю товарами та послугами, а також некомерційні операції, кредити і рух капіталів між країнами, у тому числі відносини, пов'язані з будівництвом об'єктів за кордоном і наданням економічної допомоги країнам. Більша частина всіх міжнародних розрахунків опосередковує міжнародні торговельні відносини. Міжнародна торговельна операція починається з продажу товару експортером імпортеру. Процес продажу являє собою обмін товарів на грошовий еквівалент. З юридичного погляду торгівля —- це акт, під час якого власність (товар) передається однією стороною (продавцем) другій (покупцю) в обмін на отриману грошову вартість. Беручи за основу відому формулу товарного обігу К. Маркса «товар—гроші— товар», зазначимо, що, з одного боку, розрахунки стають підсумковим етапом виробничо-збутового процесу, в ході якого відбувається громадське визнання корисності продукції, відшкодовуютьсявитрати на її виробництво, а також створюється і розподіляється дохід. З іншого боку, розрахунки є початковим етапом наступного виробничого циклу, передумовою безперервного відтворення. Єфективна організація розрахунків сприяє нормальному кругообороту коштів, забезпечує безперебійність реалізації продукції.



Кл.слова:
грошовий обіг -- макроекономіка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Янковская, Любовь.
Как правильно оформить договор купли-продажи [Електронний ресурс] / Любовь Янковская. - М. : Рипол Классик, 2013. - 78 с.. - (Сам себе юрист)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Многим из нас, так или иначе, приходилось сталкиваться с покупкой и продажей имущества. И не важно, был это всего лишь холодильник, машина или квартира. В современном мире, где ежеминутно что-то продается, а что-то покупается, важно иметь представление об этом не только с практической точки зрения, но и с юридической. Ведь именно в этой области больше всего орудуют мошенники. Именно для того, чтобы не дать обмануть простого покупателя или продавца, была написана эта книга. В ней вы найдете все о таком важном документе, как договор купли-продажи. Без него невозможна ни одна мало-мальски крупная сделка. И знания о необходимых нюансах его заключения обязательно должны быть у каждого, кто собрался приобрести что-либо или же продать. Просто и доступно изложенный материал поможет вам разобраться с тонкостями заключения подобного договора и не быть обманутым мошенниками.



Кл.слова:
юридичні питання -- юридичні документи -- угоди

   Тип видання:   методичний посібник   
3.

Яковюк, І.
Азбука європейської інтеграції [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. Яковюк, Л. Трагнюк, В. Меделяєв ; під заг. ред. І. В. Яковюка. - Х. : Апекс+, 2006. - 168 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Шановні друзі, Вашій увазі пропонується навчально методичний посібник «Азбука європейської інтеграції». Його головне при значення полягає у наданні користувачам базової інформації про Європейський Союз (ЄС), історію його виникнення та розвитку, інституційну структуру та механізми функціонування, принципи та норми європейського права.



Кл.слова:
політологія -- міжнародні відносини -- євроінтеграція

   Тип видання:   методичний посібник   
4.


Як знайти роботу [Електронний ресурс] : посібник / упор. Л. Любоневич. - Дрогобич : Коло, 2005. - 251 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практичний посібник " Як знайти роботу" опубліковано за фінансової підтримки Міністерства у справах міжнародного розвитку Великої Британії (DFID) в рамках програми "Демократизація України: програма малих проектів." Її мета полягає у сприянні розвитку спроможності громад впливати на прийняття владних рішень, зокрема у сфері надання соціальних послуг та розбудові партнерських зв’язків між громадами та іншими зацікавленими сторонами: місцевою владою, засобами масової інформації тощо.



Кл.слова:
роботодавець -- резюме -- співбесіда -- випробувальний термін

   Тип видання:   методичний посібник   
5.

Юхневич, И. Н.
Поведение покупателей [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Н. Юхневич. - Минск : БГЭУ, 2003. - 171 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассмотрены важнейшие вопросы теории и практики покупательского поведения, выбора продавцом технологии общения с покупателями, повышающей эффективность продаж. Впервые в отдельной книге исследуется комплекс проблем, касающихся покупателей-организаций: их сегментирование и особенности, различные ситуации закупок, работа `закупочных центров`, цели, мотивы, ценности и организационный стиль, влияние на поведение личностных и организационных факторов, восприятие и реакция покупателя на рекламу, управление коммуникациями на рынке при заключении и исполнении сделки. Пособие предназначено для студентов экономических специальностей, а также для специалистов отделов маркетинга, логистики, закупок, сбыта, работающих на предприятиях и в торговых фирмах.



Кл.слова:
торгівля -- маркетинг -- спілкування

   Тип видання:   наукове видання   
6.
 



Юрій Тютюнник: від „Двійки” до ҐПУ [Електронний ресурс] : документи і матеріали. - К. : Дух і літера, 2011. - 616 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Основу цієї книги складає листування Тютюнника, відомого українського військового діяча, генерала Армії УНР. Ці оригінальні матеріали публікуються вперше й мають важливе наукове та суспільно-політичне значення, оскільки проливають світло не лише на життя і діяльність одного із найвизначніших українських військових діячів, а й містять чимало інформації про українські визвольні змагання на початку 1920-х років, становище української політичної еміграції в Польщі, Чехословаччині й Румунії, суспільно-політичне життя в УСРР і діяльність радянських органів держбезпеки.



Кл.слова:
армія УНР -- військовий діяч

   Тип видання:   підручник   
7.

Юлдашев, О. X.
Міжнародне приватне право: академічний курс [Електронний ресурс] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. X. Юлдашев. - К. : Ін Юре, 2004. - 528 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику висвітлено сучасний стан регулювання приватноправових відносин. Значну увагу приділено праву власності в міжнародному приватному праві, міжнародним та національним правовим засадам у здійсненні інвестиційної діяльності, міжнародно-правовому регулюванню ринку цінних паперів, питанням подвійного оподаткування, зовнішньоекономічним договорам, правовому регулюванню договору (контракту) міжнародної купівлі-продажу товарів, міжнародним розрахункам, міжнародним перевезенням, державній закупівлі, її міжнародним аспектам, зокрема державній закупівлі в країнах ЄС, адаптації українського законодавства до права ЄС, принципам організації закупівель Світового банку та ін. Підручник стане у пригоді при вивченні курсів «Міжнародне приватне право», «Міжнародне торговельне право», «Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності». Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів, а також широкого кола читачів, які цікавляться цією тематикою.



Кл.слова:
право інтелектуальної власності -- законодавство -- оподаткування -- міжнародний комерційний арбітраж

   Тип видання:   монографія   
8.

Эко, У.
Отсутствующая структура. Введение в семиологию [Електронний ресурс] / У. Эко. - СПб. : Symposium, 2004. - 544 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга Умберто Эко, предлагаемая вниманию читателя, представляет собой всемирно известное введение в науку о знаках. Постепенное усложнение и доработка материала по семиологии, позволила автору вплотную приблизиться к философским основаниям структурализма и многое предугадать в общем развитии структуралистического метода - распад структурализма как онтологии, развитие ницшеанства, его смычки с марксизмом, явления постлакановского маньеризма, в конце концов "откат от структурализма". Так постепенно "Заметки по семиологии визуальных коммуникаций", насчитывающие вначале 200 страниц и долго не поступавшие в продажу, в процессе становления авторской концепции семиотики архитектуры и развития общей дискуссии между задачами семиологического исследования и структуралистической методологии, - разрослись до полноценного фолианта с авторским названием "Отсутствующая структура. Введение в семиологию". Перевод книги на русский язык осуществлен с ее последнего издания, зазор которого с первым выходом этой книги в свет составляет около 12 лет. Поэтому любые переделки и новые вставки сам автор выводит исключительно из самой природы семиологической науки, которая чуть ли не каждодневно складывается и перестраивается. Автор всевозможными способами пытается разобраться в противоречивостях онтологического структурализма, двигаясь по пути восприятия структурализма исключительно как метода. В итоге, выражаясь риторически, с автором можно не соглашаться, но не прислушиваться к нему не возможно.



Кл.слова:
структуралізм -- семіологія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.

Щелоков, В. В.
Земельный участок. Как грамотно распорядиться. Садоводу, дачнику, индивидуальному застройщику [Електронний ресурс] / В. В. Щелоков. - 2-е изд.. - М. : Эксмо, 2009. - 160 с.. - (Советы опытных людей)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Проблемы при оформлении в собственность, купле-продаже земельных участков – пожалуй, одни из наиболее сложных юридических проблем. Да и финансовые потери при неправильной подготовке документов огромные. Книга, которую вы держите в руках, поможет землевладельцам, землепользователям, садоводам, дачникам, индивидуальным застройщикам узнать и безупречно оформить свои права на землю. Прочитав ее, вы получите индивидуальную консультацию по многим вопросам в сфере земельных отношений и земельного права. Например, вы узнаете: в чем смысл Земельного кодекса и что дает «дачная амнистия»; как быстро и недорого оформить земельный участок в собственность; как оформить сделку купли-продажи; об изменениях в правилах кадастрового учета и других «новинках» в земельном законодательстве; о наследовании, страховании, пользовании, аренде земельных участков; о переводе земель из одной категории в другую.



Кл.слова:
власність на землю -- земельні відносини -- забудова

   Тип видання:   підручник   
10.

Щеглов, А. Ю.
Защита компьютерной информации от несанкционированного доступа [Електронний ресурс] / А. Ю. Щеглов. - СПб. : Наука и техника, 2004. - 384 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данной книге с профессиональной точки зрения рассмотрены вопросы защиты компьютерной информации от несанкционированного доступа (НСД), как на отдельном компьютере, так и на компьютерах в составе сети. Приведен анализ систем защиты, встроенных в ОС Windows и ОС Unix. Показаны уязвимости этих систем и определены их причины.



Кл.слова:
комп'ютерна безпека -- захист інформації

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.

Щёнерт, Вальтер.
Грядущая реклама [Електронний ресурс] / Вальтер Щёнерт. - М. : Интерэксперт, 2001. - 302 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практическое и увлекательное (что не мешает основательности) описание достижений рекламы и ее неиспользованных возможностей, сопровождаемое десятками примеров удач и неудач рекламы в периодических изданиях, плакате, на телевидении и радио. Изложение творческих принципов и подходов к изготовлению рекламы, действительно содействующей продажам. Автор - опытный специалист - практик, один из руководителей известного рекламного агенства. Для всех, интересующихся проблемами коммерческих коммуникаций: от занятых в сфере маркетинга до подверженных воздействию рекламы.



Кл.слова:
піар -- пропаганда -- маркетинг -- ЗМІ -- рекламний бізнес

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Шрайтер, Том.
Секретный язык привлечения [Електронний ресурс] / Том Шрайтер. - [Б. м.] : Ассоциация Профессионалов Сетевого Бизнесса, 2008. - 64 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Том Шрайтер (Большой Эл) самая знаменитая «живая легенда» сетевого бизнеса. Практик. Опыт работы в МЛМ - более 30 лет. Автор популярных во всем мире статей, аудиокассет и книг «Большой Эл раскрывает свои секреты», «Турбо МЛМ», «Навыки успешного спонсирования» и многих других. Известный оратор, консультант, проводит семинары и обучение более чем в 20 странах мира. Семинары Тома в России зачастую организуются Ассоциацией Профессионалов Сетевого Бизнеса. На сегодняшний день большинство успешных сетевиков используют методики работы Большого Эла.



Кл.слова:
бізнес -- продаж

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.

Шнейдер, Александр.
Наука побеждать в инвестициях, менеджменте и маркетинге [Електронний ресурс] / Александр Шнейдер, Яков Кацман, Гиви Топчишвили. - М. : АСТ, 2001. - 240 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Если Вы — бизнесмен, менеджер или участник какого-либо бизнес-цикла, книга «Наука побеждать» поможет Вам предвидеть и планировать перемены. Они перестанут вызывать стресс и станут управляемым компонентом развития. «Наука побеждать» открывает внутреннюю взаимосвязь между товарами, компаниями, рынками и странами. Она поможет и тем, кто покупает и продает акции на фондовом рынке, — в Вашей работе станет меньше «коллективной эмоции» и больше анализа. В книге Вы найдете новый язык бизнес-мышления, который лаконичен и удобен. Кстати, о языке изложения: книга написана так, что даже сложные вещи в ней читаются легко и интересно.



Кл.слова:
бізнес -- продаж -- товар

   Тип видання:   довідник   
14.

Шнаппауф, Р. А.
Практика продаж: справочное пособие [Електронний ресурс] / Р. А. Шнаппауф. - [Б. м. : б. в.]. - 178 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В условиях все более ужесточающейся конкурентной борьбы за рынки сбыта возрастают и требования к продавцам. Победителями в ней будут те, кто обладает высокой квалификацией. В книге предлагается концепция успешных действий на каждом этапе делового общения продавца с покупателем, начиная с подготовки к первой встрече с клиентом и до заключения сделки. Справочное пособие можно использовать для самообразования, так как в нем содержится множество примеров из практики, вопросников и упражнений. Для деловых людей.



Кл.слова:
ринок збуту -- фінанси

   Тип видання:   довідник   
15.

Шнаппауф, Р. А.
Практика продаж [Електронний ресурс] : справочное пособие / Р. А. Шнаппауф. - М. : Бизнес, 1995. - 178 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В условиях все более ужесточающейся конкурентной борьбы за рынки сбыта возрастают и требования к продавцам. Победителями в ней будут те, кто обладает высокой квалификацией. В книге предлагается концепция успешных действий на каждом этапе делового общения продавца с покупателем, начиная с подготовки к первой встрече с клиентом и до заключения сделки.



Кл.слова:
ринок споживачів -- прибуток -- збут -- шляхи впливу

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Шмитт, Бернд.
Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений [Електронний ресурс] / Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Попрощайтесь с "бизнесом как у всех"! Пора переходить на новый способ ведения бизнеса – с использованием элементов шоу, который поможет вам не затеряться в суете рынка, дифференцировать свои товары и бренды, увлечь потребителей – и тем самым создать для них настоящую ценность. Авторы приводят примеры успешного бизнеса в стиле шоу, и рассказывают о современных технологиях, с помощью которых он реализуется. Речь идет о новом поколении маркетинговых средств – гастрольных шоу, проповедовании бренда, мультимедийном театре и пр. – которые безотказно действуют на любого, даже самого искушенного, потребителя. Книга "Бизнес в стиле шоу" будет интересна рекламистам, менеджерам и маркетологам, которые стремятся создать уникальную потребительскую ценность и предложить клиентам (как внешним, так и внутренним) качественно новый уровень отношений.



Кл.слова:
продаж -- товар -- бренд

   Тип видання:   підручник   
17.

Шляхтун, П. П.
Політологія [Електронний ресурс] / П. П. Шляхтун. - К. : Либідь, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Так само як людина — істота біологічна — не може існувати без повітря, вона як істота суспільна не може жити без політики. Це твердження, на перший погляд, може здатися безпідставно перебільшеним, оскільки є чимало людей, які ставляться до політики зневажливо, вважають її брудною справою. Проте це зовсім не означає, що такі люди стоять поза політикою. Не цікавлячись політикою, не виступаючи її суб'єктом, вони за будь-яких умов залишаються об'єктом політики, зазнають впливу політичних інститутів: держави, політичних партій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації тощо та осіб, які їх представляють. Політика є діяльністю з керівництва та управління суспільством на основі публічної влади. її соціальне призначення полягає в узгодженні багатоманітних і суперечливих інтересів і потреб індивідів та людських спільнот, забезпеченні їх співіснування в межах єдиного суспільства, в організації суспільного життя. Виконує це призначення передусім держава як головний політичний інститут. Якби не було держави зі встановленими нею загалыюобов 'язковими правшами суспільної поведінки (правовими нормами), дотримання яких забезпечується силою державного примусу, в суспільстві запанували б анархія і хаос, сила й насильство, «війна всіх проти всіх», як визначав додержавшій стан людства видатний англійський філософ XVII ст. Т. Гоббс. Саме держава надає суспільству організованості, об 'єднує людей на основі спільних інтересів та цінностей у цілісне утворення, надає суспільному життю цілеспрямованого характеру. Жити в суспільстві й бути вільним від політики, впливу держави неможливо. Але залежність індивідів, суспільства в цілому від держави може бути різною. В одному разі суспільство змогло підпорядкувати собі державу, поставити її на службу суспільному благові, досягти завдяки мудрому державному керівництву країни висот у своєму розвитку, в іншому — держава вивищувалася над суспільством, чинила над ним насильство, а можновладці використовували державну владу насамперед у власних інтересах. Характер відносин між суспільством і державою вирішальною мірою залежить від політичної культури членів суспільства як сукупності їхніх знань про політику, ціннісних орієнтацій і поведінки стосовно неї. У кінцевому підсумку політика, влада завжди роблять з людьми те, що вони їй дозволяють, а держава і правителі є такими, яким є саме суспільство. Недарма кажуть, що кожен народ має таких правителів, яких заслуговує. Формування політичної культури членів суспільства, набуття ними політичних знань і навичок політичної поведінки є важливою умовою функціонування політики, насамперед держави, в інтересах суспільства. Природа створила людину так, що вона дбає передусім про власні інтереси. Політики як люди, чия діяльність пов язана з використанням публічної влади, також: не є винятком. Для того щоб політики якомога більше дбали про суспільні інтереси і якнайменше використовували владу у власних інтересах, потрібний постійний і пильний контроль громадськості за здійсненням влади, діями політиків. А це також вимагає від громадян політичних знань. Оволодівати політичною наукою, отже, потрібно для того, щоб не бути лише пасивним об'єктом політики, об'єктом політичного маніпулювання з боку охочих до влади людей, а впливати на здійснення влади як у суспільних, так і у власних інтересах. Роль і значення політики та наукових знань про неї особливо зростають у переломні історичні періоди, коли зазнають докорінних перетворень самі основи суспільного життя, ідеали, цінності, світоглядні орієнтації людей. Саме такий період кардинальних змін переживає нині українське суспільство. Необхідність політологічних знань в сучасних умовах актуалізується й тим, що сучасні політичні технології, особливо ті, що пов 'язані з проведенням виборчих кампаній і формуванням іміджу політичних лідерів та реалізуються за допомогою електронних засобів масової інформації, створюють широкі можливості для маніпулювання масовою та індивідуальною політичною свідомістю. Протистояти такому маніпулятивному впливу можна тільки на основі глибоких наукових знань про політику. Головне призначення пропонованого підручника полягає в тому, щоб допомогти студентам — майбутнім фахівцям різних сфер суспільної діяльності — оволодіти систематизованими науковими знаннями про політику, які склали б основу їхньої демократичної політичної культури. Такі знання потрібні кожній освіченій людині. Вони сприятимуть формуванню здатності самостійно аналізувати політичні явища і процеси, визначати своє місце в них. Підручник, звичайно, не претендує на всеосяжне висвітлення проблем політичної науки. У ньому аналізуються лише найважливіші, вузлові проблеми політології, насамперед ті, що стосуються сутності політики, інституціоналізованих і персоналізованих форм її здійснення. Значна увага приділяється також історії становлення і розвитку політичних ідей як за рубежем, так і в Україні. В окремих главах подається матеріал про здійснення політики, політичної влади в Україні. Підручник розрахований на поглиблене вивчення науки про політику і може бути використаний студентами всіх спеціальностей вищих навчальних закладів, у тому числі спеціальності «Політологія». Його побудовано таким чином, що кожен структурний елемент може бути темою окремого виступу на семінарському занятті, реферату, контрольної чи курсової роботи. В разі необхідності наявний теоретичний матеріал можна розширити завдяки літературним джерелам, список яких наведено до кожної теми. Ці джерела слугуватимуть вихідними і в написанні дипломних та дисертаційних робіт, підготовці до складання кандидатських іспитів із спеціальностей політичних наук. Авторське бачення структури, тематики і проблематики курсу «Політологія» може прислужитися викладачам політології у вищих навчальних закладах при власному визначенні тематики і проблематики навчального курсу з політології. Ознайомлення із систематизованим викладенням у підручнику проблем теорії політикиі буде корисним і тим, хто обрав політику своїм фахом, tie перебільшуючи значення науки про політику для політичної практики, все ж таки можна стверджувати, що багато наявних у нинішньому українському суспільстві негараздів спричинені невисоким професіоналізмом наших політиків, відсутністю у них глибоких політологічних знань і як наслідок -низьким рівнем політичної культури. Політика і наука про неї в Україні все ще існують нарізно, а державна політика в багатьох и проявах здійснюється без належного теоретичного обгрунтування, нерідко методом спроб і помилок. Рядові громадяни, зі свого боку, ще не зайняли активної позиції стосовно влади і продовжують залишатися її пасивними об єктами, очікуючи від неї за сформованою ще за соціалізму звичкою всіляких соціальних благ. Політика є одним із таких видів людської діяльності де кожен вважає себе фахівцем, тому що всі члени суспільства і кожний окремо так чи інакше стикаються з нею. Судити про політику можуть і повинні всі. Тож хай ця праця прислужиться тому, щоб такі судження робилися зі знанням справи



Кл.слова:
предмет політології -- пам’ятник архітектури -- функція політології

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.

Шиффман, Стивен.
Техники холодных звонков, которые действительно работают [Електронний ресурс] / Стивен Шиффман. - М. : Гиппо, 2004. - 150 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Стивен Шиффман признан лучшим инструктором Америки по технике продаж. Как добиться согласия клиента на встречу и с успехом провести ее, как выработать в себе уверенность и успешное "нахальство", как постоянно повышать планку собственных результатов в продажах, достигать ее и превосходить. Способы решения всех перечисленных задач подробно описываются в предлагаемой книге.



Кл.слова:
продаж -- реклама -- клієнт

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.

Шиффман, Стивен.
25 навыков продаж, или То, чему не учат в школах бизнеса [Електронний ресурс] / Стивен Шиффман. - М. : Гиппо, 2005. - 176 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Один из лучших в Америке тренеров по продажам Стивен Шиффман предлагает уникальную программу развития в области продаж, с которой не идут в сравнение традиционные программы обучения торговых агентов. Вы узнаете как: — определить, что потенциальный клиент действительно может стать вашим клиентом, и вы не тратите время напрасно; — преодолеть негативные моменты встреч с потенциальными покупателями с помощью обезоруживающих вопросов; — избегать неуместного предугадывания потребностей клиентов; — преодолеть сопротивление тех, кто стоит между вами и теми, кто принимает решение; — выделять полезные советы в Интернете.



Кл.слова:
продаж -- торговельна діяльність -- клієнт

   Тип видання:   підручник   
20.

Шилин, А.
Самоучитель: как научится быстро читать [Електронний ресурс] / А. Шилин. - М. : АСТ, 2001. - 272 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Методика самостоятельного обучения быстрому чтению, снабженная иллюстративным и тренировочным материалом.



Кл.слова:
обробка інформації -- засвоєння інформації -- швидкочитання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського