Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (14)Автореферати дисертацій (241)Реферативна база даних (1890)Книжкові видання та компакт-диски (363)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРИТОРІАЛЬНІ$<.>+<.>K=БРЕНД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.

Hannay, David.
Cyprus [Electronic resource] : the Searсh For A Solution / D. Hannay. - London : I. B. Tauris, 2005. - 273 p.
Переклад назви: Кіпр: у пошуку рішення

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


When I was first approached in February 1996 to ask whether I would be prepared to take on a new, part-time job as the British government's Special Representative for Cyprus, I had some idea of what I was being let in for, but not that it would last for seven years. Although I had never actually set foot on the island, I had, like many other British diplomats, bumped into the Cyprus problem from time to time during the 36 years of my professional career in the Diplomatic Service, which had ended the year before with my retirement from the post of UN ambassador in New York. I had been involved in the negotiations for a trade agreement between the European Community and Cyprus when Britain joined the EC in 1973; I had subsequently participated in the negotiations that developed this agreement into a customs union and, more relevant than either of these two experiences, I had a ringside seat for the last major attempt by the United Nations to negotiate a comprehensive settlement in 1992 and the subsequent, equally abortive, effort to agree a major package of Confidence-Building Measures on the island which had finally run into the sands in 1994. So I could not be said to be unaware of the singular intractability of the problem, nor of the capacity of the main players to spin out any negotiation until the Greek Kalends, nor of their preference for playing the blame game over making any serious effort to get to grips with the core issues in an attempt to reach a settlement. Why did I say yes? Partly, I suspect, out of a reluctance to quit entirely the scene of international diplomacy in which I had spent the whole of my professional life. Partly also, like a mountain climber drawn towards an unclimbed peak, simply because it was there. The Cyprus problem was certainly an unclimbed peak, said by many - particularly by those who had tried to climb it and failed - to be un-climbable; so there was an element of irresistible challenge. And then there were less personal reasons. The commitment given by the European Union in 1995 to open accession negotiations with Cyprus, divided or not, within six months of the end of the Inter- Governmental Conference which was drawing up the Amsterdam Treaty (in 1997), meant that we were sliding towards a parting of the ways which might either consolidate the division of the island or lead to its entering reunited into the European Union. It also had the potential to lead to a serious crisis in the relations between Turkey and the European Union and thus to a threat to the peace and stability of the Eastern Mediterranean. So the case for making a further determined attempt to reach a settlement was a serious one.



Кл.слова:
греко-турецький конфлікт -- територіальні претензії

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.


Instagram [Електронний ресурс] : эффективное продвижение от А до Я. - [Б. м.] : Ingate, 2014. - 35 с.. - (Спроси Ingate)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Социальные сети для бизнеса – это настоящий кладезь потенциальных клиентов. О том, как грамотно и в полной мере использовать в интересах своего бренда ресурсы одного из самых популярных сервисов, читайте в нашей новой книге «Instagram: эффективное продвижение от А до Я».



Кл.слова:
віртуальне спілкування -- соціальна мережа -- фотосховище

   Тип видання:   наукове видання   
3.

Post, K.
Brain tattoos [Electronic resource] : creating unique brands that stick in your customers' minds / K. Post. - New York : AMACOM, 2004. - 186 p
Переклад назви: Татуювання мозку: створення унікальних брендів, які знаходяться у мізках ваших клієнтів

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


A solid brand leaves a positive impression in the customer’s mind, but the impression made by an exceptional brand is virtually indelible. With Brain Tattoos, you will learn exactly how to make your brand truly distinct and unforgettable. Karen Post isn’t going to waste your time with complicated theories or unnecessary marketing jargon. She is going to show you how to maximize your brand’s impact, with proven ideas and the practical tools she has used to help her best clients dominate their markets!



Кл.слова:
маркетинг -- ринок -- ідея

   Тип видання:   словник   
4.
 


Reich, Bernard.
Historical Dictionary of Israel [Electronic resource] / Bernard Reich, David H. Goldberg . - Lanham : Scarecrow Press, Inc., 2008. - 674 p. - (Historical Dictionaries of Asia, Oceania, and the Middle East)
Переклад назви: Історичний словник Ізраїля

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Since its creation, the State of Israel has been a magnet for attention. A country beset by conflict in its region and faced with the need to integrate immigrants of disparate backgrounds into a modern and advanced state, Israel has preoccupied observers, scholars, and journalists since its independence in 1948. Israel and its politics have been the subject of substantial and often highly partisan literature, being hotly and vigorously debated both at home and abroad. The second edition of the Historical Dictionary of Israel addresses the need in the literature on Israel for a comprehensive impartial information source about the various diplomatic and political personalities, institutions, organizations, events, concepts, and documents that together define the political life of the Jewish state. This is done through a chronology, an introductory essay, a bibliography, and hundreds of cross-referenced dictionary entries on significant persons, places, events, government institutions, political parties, and battles, as well as entries on Israel's economy, society, and culture.



Кл.слова:
Ближній Схід -- сіонізм -- територіальні суперечки -- державотворення

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Апанасик, Валерий.
20 великих бизнесменов [Електронний ресурс] : люди, опередившие свое время / Валерий Апанасик. - [Б. м.] : [б. в.], 2012. - 470 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В этой подарочной книге представлены портреты 20 человек, совершивших революции в современном бизнесе и вошедших в историю благодаря своим феноменальным успехам. Истории Стива Джобса, Уоррена Баффетта, Джека Уэлча, Говарда Шульца, Марка Цукерберга, Руперта Мердока и других предпринимателей – это примеры того, что значит быть успешным современным бизнесменом, как стать лидером в новой для себя отрасли и всегда быть впереди конкурентов, как построить всемирно известный и долговечный бренд и покорять все новые и новые вершины. В богато иллюстрированном полноцветном издании рассказаны истории великих бизнесменов, отмечены основные вехи их жизни и карьеры. Книга построена так, что читателю легко будет сравнивать самые интересные моменты биографий и практические уроки знаменитых предпринимателей. Для широкого круга читателей.



Кл.слова:
портрет -- видатна людина

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Бадьин, А. В.
Новая рыночная ниша. От идеи к созданию нового востребованного продукта [Електронний ресурс] / А. В. Бадьин, В. В. Тамберг. - М. : Эксмо, 2008. - 141 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге дается авторская «Модель восьми потребностей», с помощью которой можно классифицировать рынки и искать на них варианты новых бизнес-идей и незанятых ниш через понимание причин покупки. В книге показано: • как, используя ситуативную и ролевую модели, а также культурный фактор, не только создать новый, уникальный товар или услугу, но и построить сильный бренд; • как привести поведение компании в соответствие с требованиями рынка; • как представить цельную картину, в которую вписывается и человек со своими особенностями внутреннего мира и потребностями, и компании со своим поведением на рынке.



Кл.слова:
товар -- ринок -- бренд

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.

Бадьин, Андрей Валерьевич.
Брендинг в розничной торговле. Алгоритм построения "с нуля" [Електронний ресурс] / Андрей Валерьевич Бадьин, Виктор Вернерович Тамберг. - М. : Эксмо, 2008. - 224 с.. - (Золотая полка ритейлера)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга, написанная российскими авторами-практиками, поможет построить успешный и сильный бренд в сфере розничной торговли. В ней дается пошаговое описание процесса его создания - от определения идеи бренда до атрибутов и рекламы. Книга базируется на комплексе уникальных авторских идей, которые были успешно воплощены в ряде сетевых розничных структур и не имеют аналогов в мировой практике. Анализ опыта и реальные примеры деятельности таких компаний, как "Седьмой континент", "Перекресток", "Евросеть", "МЕТРО Кэш энд Керри" и др., приведенные в книге, иллюстрируют идеи авторов и позволяют найти свою уникальную рыночную нишу и добиться успеха в бизнесе не только крупным розничным форматам, но и представителям среднего и мелкого бизнеса. Книга предназначена для предпринимателей любого уровня, руководителей в сфере розничной торговли и специалистов по маркетингу и смежным видам деятельности.



Кл.слова:
торгівля -- бізнес -- маркетинг

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Васильева, М.
Бренд. Сила личности [Електронний ресурс] / М. Васильева. - СПб. : Питер, 2003. - 208 с.. - (Деловой бестселлер)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Индивидуальность брэнда становится главным конкурентным фактором — вместо цены и технических преимуществ. Она работает даже при полном отсутствии УТП и является решающим фактором долгосрочного успеха на рынке. Авторы этой книги пришли к важности понимания индивидуальности брэнда после десятилетнего опыта практической работы в рекламе. Общение с брэнд-менеджерами и ведущими рекламистами; многолетнее наблюдение за поведением брэндов, личный опыт консультирования и создания брэндов — все это жизненная база книги.



Кл.слова:
реклама -- торгівля -- підприємництво

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Випперфюрт, Алекс.
Вовлечение в бренд. Как заставить покупателя работать на компанию [Електронний ресурс] / Алекс Випперфюрт. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вовлечение в бренд - это присвоение бренда потребителями и их участие в его строительстве и развитии. Это - иллюзия "маркетинга без маркетинга" или наиболее изощренная форма маркетинга в условиях роста цинизма потребителей и всеобщего отвращения к рекламной шумихе. Книга будет интересна руководителям предприятий, маркетологам и сотрудникам рекламных агентств, а также всем, кого интересуют бренды и брендинг.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама

   Тип видання:   монографія   
10.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   зб. статей   
11.


Голод в Україні у першій половині XX століття: причини та наслідки (1921-1923, 1932-1933, 1946-1947) [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної наукової конференції / ред. М. Антонович, Г. Боряк ; НАН України, Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи, Інститут історії України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний університет «Києво-Могилянська академія». - К. : [б. в.], 2013. - 364 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У збірці представлені матеріали конференції, на якій вперше всебічно розглянуті три найбільш руйнівні для українського соціуму голодомори, які відбулися у першій половині минулого століття. У першій частині розглядається загальна картина голодувань та її територіальні особливості, що створює всебічну картину перебігу цих трагічних подій. Друга частина присвячена розкриттю питання юридичної кваліфікації Голодомору 1932–1933 рр. в Україні як геноциду. Третя частина присвячена методологічним підходам визначення та оцінкам демографічних втрат внаслідок голодоморів з їх диференціацією по різних територіях. Остання – четверта – частина акумулює в собі матеріали, у яких досліджуються соціально-психологічні наслідки голодоморів для українського суспільства. Видання призначена для науковців, викладачів, студентів та всіх, хто цікавиться проблематикою голоду в Україні і небайдужий до майбутнього своєї країни.



Кл.слова:
історія України -- комуністичні репресії -- голодомор

   Тип видання:   автореферат   
Категорія: Релігія   
12.

Гончаров, А. И.
Доминирующий код Ветхого завета и феномен отечественной прапублицистики XI–XIII вв [Електронний ресурс] / А. И. Гончаров. - Воронеж : Воронежский государственный университет, 2006. - 22 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сегодня одним из самых актуальных вопросов теории и практики отечественной журналистики является проблема ее публицистической состоятельности. Российская публицистика в условиях современного экономического развития все отчетливее принимает черты рыночной журналистики со всеми ее минусами. Естественная для рыночной журналистики опора на информацию, которую можно продать, оборачивается серьезными потерями в области практической публицистики. Теперь продается не только конкретная информация, но и точка зрения автора, его имя, бренд издания и т. д. Из публицистики выхолащивается ее главная составляющая – само творчество автора как субъекта высказывания, как личности, предлагающей свой неповторимый взгляд на действительность, как активного участника тех социальных процессов, свидетелем которых он является, как представитель определенного социума.



Кл.слова:
література -- писемність -- Біблія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.
 


Грант, Джон.
12 тем. Маркетинг 21 века [Електронний ресурс] / Джон Грант. - [Б. м.] : Коммерсантъ : Питер, 2007. - 448 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга – о маркетинге будущего, приметы которого мы видим на каждом шагу. Автор представляет его как культурно-философскую систему, способную не только реагировать на глобальные изменения в мире, но и создавать новые традиции. Закономерности ее развития он формулирует в виде так называемых 12 правил брендинга. Книга предназначена для руководителей предприятий, маркетологов и специалистов в области рекламы, но она будет интересна всем, кого интересуют проблемы маркетинга.



Кл.слова:
брендинг -- реклама

   Тип видання:   підручник   
14.

Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор этой книги на собственном опыте доказывает, что никакой принципиальной разницы между связями с общественностью, рекламой, мероприятиями по продвижению товара (типа мерчандайзинга), брендингом и т. п. не существует. Этим занимаются различные специализированные организации. Но многие фирмы (более или менее солидные) сами создают свои отделы и службы продвижения и связей с общественностью. Руководителей этих служб называют по-разному. Чаще всего директорами отделов по PR. Для них, для тех, кто только собирается ими стать, и для тех из них, кто метит выше, и предназначена эта книга. Много внимания в книге уделено методике работы связей с общественностью, в первую очередь таким актуальным направлениям как антикризисные коммуникации, работа со СМИ разных форм собственности, использование интернет-инструментов.



Кл.слова:
реклама -- імідж

   Тип видання:   методичний посібник   
15.

Гэд, Т.
Создай свой бренд [Електронний ресурс] / Т. Гэд, А. Розенкрейц. - СПб. : Нева, 2004. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Стать яркой, выделяющейся из толпы личностью, достичь поставленных целей и добиться уважения окружающих, суметь завоевать сердца людей и при этом остаться верным себе вы сможете, изучив это издание.



Кл.слова:
брендінг -- просування -- презентація -- копірайтинг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Д`Алессандро, Дэвид.
Войны брендов [Електронний ресурс] / Дэвид Д`Алессандро. - СПб. : Питер, 2002. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как победить в войне – непримиримой войне брендов? Как сделать торговую марку непобедимой? Как избежать ошибок в процессе брендинга? Ведь эти ошибки допускают даже самые известные фирмы. Что нужно сделать, чтобы ваша фирма достигла успеха? На эти и множество других, связанных с ними, вопросов ответит книга, написанная одним из лучших в мире специалистов по маркегингу Дэвидом Д'Алессандро. Руководствуясь своим богатейшим опытом, автор предлагает несколько правил создания поистине непобедимого бренда. Издание будет интересно не только специалистам по маркетингу, бизнесменам, студентам и аспирантам, изучающим экономику, но самому широкому кругу читателей.



Кл.слова:
фірма -- маркетинг

   Тип видання:   нормативно-правовий акт   
17.
 


Дашян, Микаэл.
Интеллектуальная собственность в бизнесе [Електронний ресурс] / Микаэл Дашян. - М. : Эксмо, 2010. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Целые партизанские войны разворачиваются в сфере интеллектуального права. Владельцы патентов на изобретения, разработчики ноу-хау, авторы произведений, руководители компаний с успешными брендами и товарными знаками стремятся получить монополию на свои права и извлечь из них максимальную прибыль.



Кл.слова:
копірайт -- брендінг -- авторське право

   Тип видання:   зб. статей   
18.


Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів конференції / Херсонський національний технічний університет ; за заг. ред. Ю. М. Бардачова, І. П. Лопушинського. - Херсон : Олді Плюс, 2011. - 144 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.27 Мб


Збірник сформовано з матеріалів 2-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції «Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи», що відбулася 4-5 жовтня 2011 року на базі Херсонського національного технічного університету. На конференції було проаналізовано сучасний стан у сфері державної політики щодо місцевого самоврядування, функціонування органів місцевого самоврядування, а також особливості сучасних механізмів реформування представницьких органів влади. Видання розраховано на наукових працівників, викладачів і слухачів магістратур державного управління і державної служби вищих навчальних закладів, а також на працівників органів місцевого самоврядування та владних структур.



Кл.слова:
територіальні громади -- муніципальна влада -- регіональні проекти

   Тип видання:   зб. статей   
19.


Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів 8-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції / Херсонський національний технічний університет ; за ред. Ю. М. Бардачова. - Херсон : [б. в.], 2017. - 176 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.13 Мб


Збірник сформовано з матеріалів 8-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції «Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи», що відбулася в дистанційному форматі 20 жовтня 2017 року на базі Херсонського національного технічного університету. На конференції проаналізовано сучасний стан у сфері державної політики щодо місцевого самоврядування, функціонування органів місцевого самоврядування, особливості сучасних механізмів реформування представницьких органів влади, формування управлінських якостей менеджера в місцевому самоврядуванні та підготовки посадових осіб органів місцевого самоврядування і депутатів місцевих рад. Видання розраховано на наукових працівників, викладачів і слухачів магістратур публічного управління та адміністрування вищих навчальних закладів, працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також політологів, політичних діячів і партійних активістів.



Кл.слова:
децентралізація -- територіальні громади -- партиципаторне бюджетування

   Тип видання:   зб. статей   
20.


Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів конференції / Херсонський національний технічний університет ; за заг. ред. Ю. М. Бардачова, О. М. Кондрашова, М. Х. Корецького, І. П. Лопушинського. - Херсон : Олді-Плюс, 2015. - 197 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.58 Мб


Збірник сформовано з матеріалів 6-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції «Державна політика щодо місцевого самоврядування: стан, проблеми та перспективи», що відбулася в заочному режимі 23 жовтня 2015 року на базі Херсонського національного технічного університету. На конференції проаналізовано сучасний стан у сфері державної політики щодо місцевого самоврядування, функціонування органів місцевого самоврядування, особливості сучасних механізмів реформування представницьких органів влади, формування управлінських якостей менеджера в місцевому самоврядуванні та підготовки посадових осіб органів місцевого самоврядування і депутатів місцевих рад. Видання розраховано на наукових працівників, викладачів і слухачів магістратур державного управління і державної служби вищих навчальних закладів, працівників органів місцевого самоврядування, владних структур, а також на політологів, політичних діячів та партійних активістів.



Кл.слова:
децентралізація -- публічне управління -- територіальні громади
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського